-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
- 1
Технічна охорона з виїздом мобільної групи реагування (ДК 021:2015:79710000-4 Охоронні послуги)
Завершена
34 300.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 171.50 UAH
мін. крок: 0.5% або 171.50 UAH
Період оскарження:
14.07.2021 09:23 - 20.07.2021 08:33
Вимога
Вирішена
внесення змін до вимоги?
Номер:
3046c416d8a64a26b5563925ededcdfe
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-07-14-000788-c.b3
Назва:
внесення змін до вимоги?
Вимога:
Шановний Замовнику! Підкажіть,коли будуть внесені зміни в тендерній документації згідно даної вимоги?
У Додатоку № 3 Перелік документів, що підтверджують відповідність пропозиції Учасника кваліфікаційним критеріям та іншим вимогам Замовника. Повідомляємо, що дана вимога є дискримінацією!!! Пункт 1.7. Наявність головного офісу чи представництва в м. Кривий Ріг; Оскільки ліцензія на надання охоронних послуг діє на всій території України та не має обмежень ні по території, ні по терміну дії, ні по об’єктам надання охорони,довідку про наявність офісу в м. Кривий Ріг може надати тільки учасники з даного регіону,але ж повторюсь,що ліцензія діє на всій території України. Таким чином, прописавши дану вимогу, Ви автоматично відсіяли учасників з усіх інших регіонів України, а отже, дискримінували їх. Ви ж розумієте, у разі перемоги учаснику немає проблем орендувати офіс у м. Кривий Ріг ,та якісно виконувати послуги охорони. В умовах падемії досить не зручно і нераціонально вимагати від потенційних учасників офісу чи представництва у м. Кривий Ріг.Таким чином, Ви можете зобов'язати учасників надати гарантійний лист про те, що вони орендують офіс саме у м. Кривий Ріг. Підсумуємо вищевикладене, ми, звичайно, розуміємо, що Ви хочете бачити переможця із м. Кривого Рогу, але ж Ви проводите відкриту та прозору процедуру, тому виконуйте будь ласка правила та вимогам закону! Отже, вимагаємо виключити вимогу про наявність головного офісу чи представництва в м. Кривий Ріг;
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
16.07.2021 12:39
Вирішення:
Доброго дня. До документації до спрощеної закупівлі були внесені зміни.
Статус вимоги:
Задоволено
Вимога
Вирішена
Дискримінаційна вимога
Номер:
86ad8e90d9544c019e774065909c4e68
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-07-14-000788-c.c2
Назва:
Дискримінаційна вимога
Вимога:
У Додатоку № 3 Перелік документів, що підтверджують відповідність пропозиції Учасника кваліфікаційним критеріям та іншим вимогам Замовника.
Повідомляємо, що дана вимога є дискримінацією!!!
Пункт 1.7. Наявність головного офісу чи представництва в м. Кривий Ріг;
Оскільки ліцензія на надання охоронних послуг діє на всій території України та не має обмежень ні по території, ні по терміну дії, ні по об’єктам надання охорони,довідку про наявність офісу в м. Кривий Ріг може надати тільки учасники з даного регіону,але ж повторюсь,що ліцензія діє на всій території України. Таким чином, прописавши дану вимогу, Ви автоматично відсіяли учасників з усіх інших регіонів України, а отже, дискримінували їх. Ви ж розумієте, у разі перемоги учаснику немає проблем орендувати офіс у м. Кривий Ріг ,та якісно виконувати послуги охорони. В умовах падемії досить не зручно і нераціонально вимагати від потенційних учасників офісу чи представництва у м. Кривий Ріг.Таким чином, Ви можете зобов'язати учасників надати гарантійний лист про те, що вони орендують офіс саме у м. Кривий Ріг. Підсумуємо вищевикладене, ми, звичайно, розуміємо, що Ви хочете бачити переможця із м. Кривого Рогу, але ж Ви проводите відкриту та прозору процедуру, тому виконуйте будь ласка правила та вимогам закону! Отже, вимагаємо виключити вимогу про наявність головного офісу чи представництва в м. Кривий Ріг;
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
14.07.2021 14:20
Вирішення:
Доброго дня.ваша вимога буде розглянута. Дякуємо
Статус вимоги:
Задоволено
Вимога
Вирішена
дискримінаційна вимога
Номер:
0c9ce028c9544460b2918c6292545ab9
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-07-14-000788-c.c1
Назва:
дискримінаційна вимога
Вимога:
Шановний Замовнику! У вашій тендерній документації встановлена вимога в Додатку 2.п.8:
Для Виконавця обов’язковою є наявність вогнепальної нарізної зброї, захисту за допомогою бронежилетів та шоломів відповідного класу та/або наявність договору з відділом.
Щодо вогнепальної зброї, вважаємо, що дана вимога є дискримінаціїною, оскільки вогнепальну нарізну зброю в окремих випадках може використовувати тільки Національна Поліція України, про що йдеться у Законі України про Про Національну поліцію :
Стаття 42. Поліцейські заходи примусу
1. Поліція під час виконання повноважень, визначених цим Законом, уповноважена застосовувати такі заходи примусу:
1) фізичний вплив (сила);
2) застосування спеціальних засобів;
3) застосування вогнепальної зброї.
2. Фізичним впливом є застосування будь-якої фізичної сили, а також спеціальних прийомів боротьби з метою припинення протиправних дій правопорушників.
3. Спеціальні засоби як поліцейські заходи примусу - це сукупність пристроїв, приладів і предметів, спеціально виготовлених, конструктивно призначених і технічно придатних для захисту людей від ураження різними предметами (у тому числі від зброї), тимчасового (відворотного) ураження людини (правопорушника, супротивника), пригнічення чи обмеження волі людини (психологічної чи фізичної) шляхом здійснення впливу на неї чи предмети, що її оточують, з чітким регулюванням підстав і правил застосування таких засобів та службових тварин.
4. Для виконання своїх повноважень поліцейські можуть використовувати такі спеціальні засоби:
1) гумові та пластикові кийки;
2) електрошокові пристрої контактної та контактно-дистанційної дії;
3) засоби обмеження рухомості (кайданки, сітки для зв’язування тощо);
4) засоби, споряджені речовинами сльозогінної та дратівної дії;
5) засоби примусової зупинки транспорту;
6) спеціальні маркувальні та фарбувальні засоби;
7) службові собаки та службові коні;
8) пристрої, гранати та боєприпаси світлозвукової дії;
9) засоби акустичного та мікрохвильового впливу;
10) пристрої, гранати, боєприпаси та малогабаритні підривні пристрої для руйнування перешкод і примусового відчинення приміщень;
11) пристрої для відстрілу патронів, споряджених гумовими чи аналогічними за своїми властивостями метальними снарядами несмертельної дії;
12) засоби, споряджені безпечними димоутворюючими препаратами;
13) водомети, бронемашини та інші спеціальні транспортні засоби.
5. Поліцейський за жодних обставин не може застосовувати заходи примусу, не визначені цим Законом.
6. Не є заходом примусу використання поліцейським засобів індивідуального захисту (шоломів, бронежилетів та іншого спеціального екіпірування).
7. Поліцейський зобов’язаний негайно зупинити застосування певного виду заходу примусу в момент досягнення очікуваного результату.
8. Норми забезпечення підрозділів поліції спеціальними засобами та вогнепальною зброєю встановлюються Міністром внутрішніх справ України.
Стаття 43. Порядок застосування поліцейських заходів примусу
1. Поліцейський зобов’язаний заздалегідь попередити особу про застосування фізичної сили, спеціальних засобів і вогнепальної зброї і надати їй достатньо часу для виконання законної вимоги поліцейського, крім випадку, коли зволікання може спричинити посягання на життя і здоров’я особи чи та/або поліцейського або інші тяжкі наслідки, або в ситуації, що склалася, таке попередження є невиправданим або неможливим.
2. Попередження може бути зроблено голосом, а за значної відстані або звернення до великої групи людей - через гучномовні установки, підсилювачі звуку.
3. Вид та інтенсивність застосування заходів примусу визначаються з урахуванням конкретної ситуації, характеру правопорушення та індивідуальних особливостей особи, яка вчинила правопорушення.
4. Поліцейські зобов’язані надавати невідкладну медичну допомогу особам, які постраждали в результаті застосування заходів примусу.
5. Заборонено застосування фізичної сили, спеціальних засобів і вогнепальної зброї до жінок з явними ознаками вагітності, малолітніх осіб, осіб з явними ознаками обмежених можливостей або старості, крім випадків учинення ними збройного чи групового нападу, учинення збройного опору поліцейському, що загрожує життю і здоров’ю інших осіб або поліцейських, якщо відбити такий напад або опір іншими способами і засобами неможливо.
Постанова кабінету міністрів№ 97 від 11 лютого 2013 р. «Про затвердження переліку спеціальних засобів, придбання, зберігання та використання яких здійснюється суб’єктами охоронної діяльності»
Перелік спеціальних засобів, придбання, зберігання та використання яких здійснюється суб’єктами охоронної діяльності
• Бронежилети
• Захисні каски
• Газові балончики з аерозолями сльозоточивої та дратівної дії
• Газові пістолети і револьвери та патрони до них калібру 6, 8 і 9 міліметрів, заряджені речовинами сльозоточивої та дратівної дії
• Гумові кийки
• Наручники пластикові (текстильні) одноразового використання
• Електрошокові пристрої*
Пристрої вітчизняного виробництва для відстрілу патронів, споряджених гумовими чи аналогічними за своїми властивостями метальними снарядами несмертельної дії, та зазначені патрони*
__________
*Виключно суб’єктами охоронної діяльності, які здійснюють охорону особливо важливих об’єктів права державної власності або надають охоронні послуги із залученням власного транспорту реагування та використанням пунктів централізованого спостереження.
Ми чудово розуміємо ваше бажання про співпрацю з поліцією, проте ваші об’єкти не є особливо важливими, тому,не має потреби,щоб учасники мали в наявності вогнепальну нарізну зброю.
Отже вважаємо дані вимоги не обґрунтованими та дискримінаційними, а також такими, що обмежують коло учасників, штучно створюючи нерівні умови для учасників та порушують наші охоронювані законом права та інтереси учасника, який має бажання взяти участь у процедурі закупівлі.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
14.07.2021 12:31
Вирішення:
Доброго дня. Дякуємо за звернення. Зміни будуть внесені до закупівлі.
Статус вимоги:
Задоволено