• Відкриті торги з публікацією англійською мовою
  • Мультилотова
  • КЕП

Дахова система кондиціювання (42510000-4 – Теплообмінники, кондиціонери повітря, холодильне обладнання та фільтрувальні пристрої)

Дахова система кондиціювання (42510000-4 – Теплообмінники, кондиціонери повітря, холодильне обладнання та фільтрувальні пристрої)

Торги не відбулися

24 933 839.98 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.2% або 41 206.80 UAH
Період оскарження: 13.07.2021 18:13 - 12.08.2021 00:00
Вимога
Залишено без розгляду

Вимога до Замовника

Номер: acc226da9d524cd7a2682db055c4a7fe
Ідентифікатор запиту: UA-2021-07-13-005421-a.a4
Назва: Вимога до Замовника
Вимога:
Звертаємося до Тендерного комітету з вимогою про внесення відповідних змін у Тендерну документацію , про таке: Замовник при плануванні та оголошенні закупівлі має ретельно аналізувати цінову кон’юнктуру на ринку відповідної продукції та послуг, що закуповуються. У зв’язку з зростанням цін на основні комплектуючі, матеріали та енергоносії вважаємо за необхідне збільшити загальну очікувану вартість закупівлі за Лотом 1 и Лотом 2 , від зазначеної 24 933 839,98 грн. , як найменш на 23%. - технологічний строк для виготовлення обладнання Дахова система кондиціювання займає від 120-150 календарних днів, враховуючи терміни забезпечення матеріалами та комплектуючим обладнанням, які діють на теперішній час. Замовник повинен передбачити умовами договору надання рознарядки, як найменш за 150 днів до бажаної дати поставки, тому внести відповідні зміни у проект договору і вказати що кожна партія продукції постачається протягом 150 календарних днів. - внести зміни у редакцію Додатку 3 до ТД «Цінова пропозиція»: «Строк поставки –150 календарних днів(але не більше 150 календарних днів)»; - у розділі 3.3 внести можливість забезпечення тендерної пропозиції у вигляді банківської гарантії чи страхової гарантії, у зв’язку з чим визначити відповідні вимоги до страхової гарантії у Додатку 7 ТД; - внести у проект договору відповідальність Замовника за відсутність можливості проведення пуско-налагоджувальних робіт; у розділі “Порядок розрахунків”: - термін оплати 90% та 10% 45 банківських днів змінити на 45 календарних днів та додати: «Кінцевий розрахунок у розмірі 10% вартості поставленої продукції, у випадку відсутності можливості для виконання пуско-налагоджувальних робіт, підлягає до сплати не пізніше 90 календарних днів після закінченні строку дії Договору»; Завершення процедури торгів, починаючи з дати подання, проведення прекваліфікації , електронного аукціону , та визначення переможця і підписання договору відбудеться тільки у листопаді місяці цього року. Тому термін постачання обладнання до кінця 2021 року є абсолютно неможливим. Вважаємо, що Замовник повинен переглянути терміни постачання товарів зазначені у тендерній документації та внести відповідні зміни на : «строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг – до 30 червня 2022р.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний учаснику, щодо збільшення очікуваної вартості - Замовник не має можливості щодо збільшення очікуваної вартості. Щодо внесення змін в проєкт договору та Додаток №3 до ТД «Цінова пропозиція» (строки постачання продукції) – Замовник залишає тендерну документацію без змін. Щодо внесення змін в п.3.3 та Додаток №7 ( можливість забезпечення тендерної пропозиції у вигляді банківської гарантії чи страхової гарантії) – Замовник залишає тендерну документацію без змін. Щодо внесення у проєкт договору відповідальності Замовника за відсутність можливості проведення пуско-налагоджувальних робіт: Відповідно до ч. 1 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі» договір про закупівлю укладається відповідно до норм Цивільного та Господарського кодексів України з урахуванням особливостей, визначених цим Законом. Згідно з ч. 1 ст. 626 Цивільного кодексу України договором є домовленість двох або більше сторін, спрямована на встановлення, зміну або припинення цивільних прав та обов'язків. За змістом положень ст. 6 Цивільного кодексу України сторони мають право укласти договір, який не передбачений актами цивільного законодавства, але відповідає загальним засадам цивільного законодавства; сторони в договорі можуть відступити від положень актів цивільного законодавства і врегулювати свої відносини на власний розсуд. Згідно з ч. 1 ст. 627 Цивільного кодексу України відповідно до ст. 6 цього Кодексу сторони є вільними в укладенні договору, виборі контрагента та визначенні умов договору з урахуванням вимог цього Кодексу, інших актів цивільного законодавства, звичаїв ділового обороту, вимог розумності та справедливості. Враховуючи викладене, умови проектів Договорів (Додатки № 9 до тендерної документації), що є частинами тендерної документації по вищезазначеним процедурам закупівлі, не є дискримінаційними та відповідають нормам чинного законодавства. Замовник вважає недоцільним вносити в тендерну документацію зміни. Щодо порядку розрахунку між ЗАМОВНИКОМ та ПОСТАЧАЛЬНИКОМ – Замовник залишає тендерну документацію без змін. Щодо внесення змін терміну постачання обладнання: «строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг. – Замовник залишає тендерну документацію без змін.
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 16.08.2021 10:04
Вимога
Залишено без розгляду

вимога

Номер: b353a69079a74071ad9795419d9bc81c
Ідентифікатор запиту: UA-2021-07-13-005421-a.c3
Назва: вимога
Вимога:
Враховуючи тривалий термін отрмання дозвільних докмунетів від підрозділів АТ "Укрзалізниця", та для можливості участі у відкритих торгах якомога більшої кількості учасників та створення конкурентного середовища., просимо Вас перенести дату проведення торгів на 21 робочий день.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Замовником прийнято рішення залишити тендерну документацію без змін.
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 16.08.2021 10:04
Вимога
Залишено без розгляду

дата проведення торгів

Номер: 73fddb95836d485fa53945c0486c9c56
Ідентифікатор запиту: UA-2021-07-13-005421-a.c2
Назва: дата проведення торгів
Вимога:
Враховуючи тривалий термін отрмання дозвільних докмунетів від підрозділів АТ "Укрзалізниця", та для можливості участі у відкритих торгах якомога більшої кількості учасників та створення конкурентного середовища., просимо Вас перенести дату проведення торгів на 21 робочий день.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний учаснику, під час обговорення вашого звернення, враховуючи складну структуру АТ «Укрзалізниця» та процедуру одержання відповіді, філія «Центр забезпечення виробництва» АТ «Укрзалізниця» (Замовник) пропонує Вам після одержання цієї відповіді повторно розмістити в електронній системі «Prozorro» Ваше звернення. Кінцевий строк подання пропозицій учасників є достатнім для можливості повторного звернення.
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 16.08.2021 10:04
Вимога
Залишено без розгляду

Звернення з вимогою до Замовника про внесення змін до тендерної документації

Номер: 73b63605520642b9b44a0503993f66c5
Ідентифікатор запиту: UA-2021-07-13-005421-a.a1
Назва: Звернення з вимогою до Замовника про внесення змін до тендерної документації
Вимога:
Наше підприємство, як потенційний учасник Закупівлі товарів: Код ДК 021:2015:425100004 – Теплообмінники; кондиціонери повітря холодильне обладнання та фільтрувальні пристрої (Дахова система кондиціювання з перетворювачем напруги) ЛОТ1, та (Дахова система кондиціювання з індивідуальним регулюванням температури у кожному купе) ЛОТ 2, UA-2021-07-13-005421-a, ознайомившись з тендерною документацією звертається до Тендерного комітету з вимогою про внесення відповідних змін у Тендерну документацію , про таке: Замовник при плануванні та оголошенні закупівлі має ретельно аналізувати цінову кон’юнктуру на ринку відповідної продукції та послуг, що закуповуються. У зв’язку з зростанням цін на основні комплектуючі, матеріали та енергоносії вважаємо за необхідне збільшити загальну очікувану вартість закупівлі за Лотом 1 и Лотом 2 , від зазначеної 24 933 839,98 грн. , як найменш на 23%. - технологічний строк для виготовлення обладнання Дахова система кондиціювання займає від 120-150 календарних днів, враховуючи терміни забезпечення матеріалами та комплектуючим обладнанням, які діють на теперішній час. Замовник повинен передбачити умовами договору надання рознарядки як найменш за 150 днів , до бажаної дати поставки. тому внести відповідні зміни у проект договору і вказати що кожна партія продукції постачається протягом 150 календарних днів. - внести зміни у редакцію Додатку 3 до ТД «Цінова пропозиція»: «Строк поставки –150 календарних днів(але не більше 150 календарних днів)»; - у розділі 3.3 внести можливість забезпечення тендерної пропозиції у вигляді банківської гарантії чи страхової гарантії, у зв’язку з чим визначити відповідні вимоги до страхової гарантії у Додатку 7 ТД; - внести у проект договору відповідальність Замовника за відсутність можливості проведення пуско-налагоджувальних робіт; у розділі “Порядок розрахунків”: - термін оплати 90% та 10% 45 банківських днів змінити на 45 календарних днів та додати: «Кінцевий розрахунок у розмірі 10% вартості поставленої продукції, у випадку відсутності можливості для виконання пуско-налагоджувальних робіт, підлягає до сплати не пізніше 90 календарних днів після закінченні строку дії Договору»; - Звертаємо увагу Замовника що по процедурі проведення торгів кінцевий строк подання намічено на 13 серпня, а дата проведення електронного аукціону попередньо запланована на 20 вересня 2021р. Таким чином визначення переможця, підписання договору з переможцем відбудеться не раніше жовтня місяця. Термін постачання обладнання до кінця 2021 року є не можливим. Вважаємо, що Замовник повинен переглянути терміни постачання товарів зазначені у тендерній документації та внести відповідні зміни :«строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг – до 30 червня 2022» ;
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний учаснику, під час обговорення вашого звернення, враховуючи складну структуру АТ «Укрзалізниця» та процедуру одержання відповіді, філія «Центр забезпечення виробництва» АТ «Укрзалізниця» (Замовник) пропонує Вам після одержання цієї відповіді повторно розмістити в електронній системі «Prozorro» Ваше звернення. Кінцевий строк подання пропозицій учасників є достатнім для можливості повторного звернення.
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 16.08.2021 10:04