-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Інтерактивна дошка НУШ (ДК 021:2015 "Єдиний закупівельний словник" 32320000-2 - Телевізійне та аудіовізуальне обладнання)
Завершена
148 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 740.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 740.00 UAH
Період оскарження:
13.07.2021 16:36 - 19.07.2021 08:00
Вимога
Відхилено
Внесення змін до Оголошення
Номер:
1b2703a777954bf0bdc5363d7df7448f
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-07-13-009174-c.b4
Назва:
Внесення змін до Оголошення
Вимога:
Відповідно до вимог Додатку 1 Учасники повинні надати у складі тендерної пропозиції Сертифікат консультанта з інтерактивного обладнання тієї торгівельної марки, обладнання якої запропоноване, виданого органами Міністерства освіти і науки України.. Видача зазначеного сертифікату не регламентується жодним нормативно-правовим актом, не зазначається в жодних рекомендаціях МОН. Більше того, жоден з актів не встановлює його необхідність та не забороняє проводити навчання без його наявності. Правила користування обладнанням конкретної торгової марки визначаються та встановлюються безпосередньо виробником цього обладнання та лише він може підтвердити, що працівник Постачальника має необхідні знання, щоб проводити майстер-класи з метою навчання інших. Документ, який Ви вимагаєте (що виданий на обладнання конкретної торгової марки) має лише працівник компанії «Крео Сінержі». Враховуючи вищезазначене, можна зробити висновок, що вимога щодо наявності вищезгаданого Сертифікату, встановлена Вами з метою умисного обмеження конкуренції та надання переваги конкретному Постачальнику. Більше того, Ви вимагаєте Сертифікат тієї ж торговельної марки, що й запропонована інтерактивна дошка, тому що вигідний Вам постачальник зробив собі цей Сертифікат конкретно на обладнання "INTBOARD". Таким чином, для усунення порушення законодавства України, вимагаємо внести зміни до Додатку 1 Оголошення та видалити вимогу щодо необхідності надання Сертифікату консультанта з інтерактивного обладнання тієї торгівельної марки, обладнання якої запропоноване, виданого органами Міністерства освіти і науки України.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
14.07.2021 10:38
Вирішення:
Шановний Учасник!
Дякуємо Вам за виявлений інтерес до нашої закупівлі!
Ми детально ознайомились із Вашим зверненням і повідомляється Вам наступне.
Згідно до пункту 3 статті 5 ЗУ "Про охорону прав на знаки для товарів і послуг" від 15 грудня 1993 року No 3689-XII набуття права на торговельну марку засвідчується свідоцтвом. Даний Закон регулює відносини, що виникають у зв’язку з набуттям і здійсненням прав на торговельні марки в Україні. Згідно із положеннями даного Закону України зареєстрованою торговельною маркою є торговельна марка, на яку видано свідоцтво або яка має міжнародну реєстрацію, що діє на території України
Зауважуємо, що встановлена умова щодо необхідності надання Свідоцтва на знак для товарів і послуг (на торгівельну марку інтерактивної дошки) що підтверджує право власності та реєстрацію торговельної марки в Україні, не може обмежувати конкуренцію так як отримання даного свідоцтва не є предметом обмежень, що відносяться до відкритого провадження господарської діяльності на комерційних засадах будь-яких суб'єктів господарювання у відповідній сфері продажу товару, який є предметом даної закупівлі. Натомість така умова може достовірно підтвердити статус учасника, який має усвідомлення про захист власних або корпоративних прав пов'язаних із використанням торговельної марки виробника. До того дана умова не порушує прав будь-якого суб'єкта господарювання, який має намір взяти участь у публічній закупівлі, та надати відповідне свідоцтво, навіть якщо воно не на його ім'я. Відповідно до ч.3 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку Замовник вважає за необхідне до неї включити. Ми, як Замовник, хочемо закупити обладнання найкращої якості для нашого закладу. Повідомляємо Вам, що Свідоцтво на знак для товарів і послуг (на торговельну марку інтерактивних дошок), що підтверджує право власності та реєстрацію торговельної марки в Україні, підтверджує безпосередньо надійність постачальника та гарантію того, що постачальник виконає свої гарантійні зобов’язання та не зупинить ввіз продукції на територію України під торговельною маркою, що не зареєстрована на території України. Дане свідоцтво є надійним підтвердженням гарантійного строку та зобов'язань.
Замовник не вбачає жодних порушень та обмеження учасників при проведеннні закупівлі. Враховуючи вищевикладене, керуючись ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація є такою, що відповідає чинному законодавству та не потребує внесенню змін.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відхилено
Дискримінація Учасників
Номер:
7b2916a1efd942cdaf956aa43f3b0c8b
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-07-13-009174-c.b3
Назва:
Дискримінація Учасників
Вимога:
Шановний Замовнику, згідно з вимогами пункту 9 Додатку 2 до Оголошення про проведення закупівлі Учасники повинні надати у складі своїх пропозицій Свідоцтво на знак для товарів і послуг (на торгівельну марку інтерактивних панелей), що підтверджує право власності та реєстрацію торгівельної марки в Україні. Зазначена Вами вимога є прямим порушенням Закону України "Про публічні" закупівлі, оскільки участь у Вашій закупівлі зможуть взяти лише ті Учасники, які зареєструють торгову марку в Україні. Звертаємо Вашу увагу, що відповідно до вищезгаданого Закону участь у публічних закупівлях можуть брати всі Постачальники, в тому числі нерезеденти. Крім цього, обмеження щодо країни походження товару, місця виробництва, місця реєстрації торгової марки встановлюються виключно санкційними нормами законодавства України. Відсутність реєстрації торгової марки в Україні жодним чином не впливає на якість обладнання, рівень гарантійного сервісу, досвід та репутацію Постачальника. Ви, як Замовник, не маєте право обмежувати коло Учасників публічної закупівлі. Крім цього, законодавство України не зобов'язує Постачальників реєструвати торгівельну марку та не забороняє здійснювати продаж, розповсюдження та обслуговування обладнання без такої реєстрації!!! Тому, вимагаємо внести зміни до Додатку 1 Оголошення та видалити пункт 9 щодо необхідності надання Свідоцтва на знак для товарів і послуг (на торгівельну марку інтерактивних панелей), що підтверджує право власності та реєстрацію торгівельної марки в Україні.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
14.07.2021 10:34
Вирішення:
Шановний учаснику, звертаємо Вашу увагу, що Свідоцтво на знак для товарів і послуг (на торгівельну марку інтерактивних дошок), що підтверджує право власності та реєстрацію торгівельної марки в Україні, не передбачає, що виробництво даної продукції відбувається на території України, як Ви зазаначаєте у Вашій вимозі. Дане свідоцво підтверджує, що ТМ зареєстрована на території України. Цією вимогою ми, як замовник, забезпечуємо та вберігаємо себе від постачання неякісних товарів невідомого походження.
До того ж, відповідно до ч.3 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до
законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити.
Враховуючи вищевикладене, керуючись ст. 3 Закону України «Про публічні
закупівлі» тендерна документація є такою, що відповідає чинному
законодавству та не потребує внесенню змін. Дане свідоцтво підтверджує надійність постачальника та гарантію того, що постачальник виконає свої гарантійні зобов"язання та не перестане ввозити продукцію на територію України під ТМ, що не зареєстрована на території Україне. Дане свідоцтво є надійним підтвердженням гарантійного сроку та зобов'язань.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відхилено
Обмеження конкуренції
Номер:
4d3105d1e4f44f55b40f5d789874d6a1
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-07-13-009174-c.b2
Назва:
Обмеження конкуренції
Вимога:
Шановний Замовнику, згідно з вимогами пункту 9 Додатку 1 Учасники повинні надати у складі своїх пропозицій Свідоцтво на знак для товарів і послуг (на торгівельну марку інтерактивних панелей), що підтверджує право власності та реєстрацію торгівельної марки в Україні., що підтверджує право власності та реєстрацію торгівельної марки в Україні. Зазначена Вами вимога є дискримінаційною та такою, що порушує основні принципи Закону України «Про публічні закупівлі» виходячи з наступного. По-перше, відповідно до Наказів Міністерства освіти і науки України №574 від 29.04.2020 року «Про затвердження Типового переліку засобів навчання та обладнання для навчальних кабінетів і STEM-лабораторій» та №1440 від 02.11.2017 року «Про затвердження Типового переліку комп'ютерного обладнання для закладів дошкільної, загальної середньої та професійної (професійно-технічної) освіти» засоби навчання та обладнання (крім деяких витратних матеріалів), що поставляються та використовуються в освітньому процесі, повинні мати гігієнічний сертифікат або висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи, та технічний паспорт на виріб, та декларацію про відповідність вимогам технічних регламентів; бути укомплектованими інструкціями про використання та зберігання викладеними українською мовою, та обов’язковими методичними матеріалами для різних видів робіт відповідно до освітніх та навчальних програм. Жоден з Наказів МОН не зазначає, що навчальне обладнання повинно обов’язково мати Свідоцтво на знак для товарів і послуг, оскільки воно не підтверджує якість обладнання. Вищезазначені Накази забезпечують єдині підходи і вимоги до рівня надання освітніх послуг та однакові умови для всіх здобувачів освіти, визначають загальні та спеціальні вимоги до навчального обладнання для закладів дошкільної, загальної середньої та професійної (професійно-технічної) освіти, що буде використовуватись в цих закладах. Здійснюючи закупівлі для освітніх закладів Замовники зобов’язані дотримуватися Наказів МОН та не вимагати зайвих документів. По-друге, Учасники, які не мають зазначеного Вами НЕОБОВ’ЯЗКОВОГО відповідно до українського законодавства Свідоцтва на знак для товарів і послуг позбавлені можливості взяти участь у Вашій закупівлі, оскільки строк отримання такого Свідоцтва по скороченій процедурі становить мінімум 7 місяців, а по звичайній процедурі – до двох років. З цього випливає, що Ви навмисне встановили таку вимогу з метою обмеження конкуренції у даній закупівлі та надання переваги конкретному Постачальнику. Таким чином, для дотримання законодавства України у сфері публічних закупівель вимагаємо прибрати вимогу щодо необхідності надання Свідоцтва на знак для товарів і послуг (на торгівельну марку інтерактивних панелей), що підтверджує право власності та реєстрацію торгівельної марки в Україні.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
14.07.2021 10:32
Вирішення:
Шановний учаснику! Наказ МОН №574 має рекомендаційний характер та заначає мінімально допустимі характеристики товарів. Ми, як замовник, вказуємо кращі технічні характеристики, ніж того вимагає Наказ.
Враховуючи вищевикладене, керуючись ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі» документація є
такою, що відповідає чинному законодавству та не потребує внесенню змін
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відхилено
Свідоцтво МОН
Номер:
fdececd736ad448e81a0375394613c3f
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-07-13-009174-c.b1
Назва:
Свідоцтво МОН
Вимога:
Шановний Замовнику, згідно з Додатком 1 до Оголошення про проведення закупівлі Учасники у складі тендерної пропозиції повинні надати Свідоцтво про визнання відповідності педагогічним вимогам, видане МОН України, на інтерактивні дошки. Звертаємо Вашу увагу, що Наказом МОН №725 від 01.06.2020 року (https://mon.gov.ua/ua/npa/pro-vnesennya-zmin-do-nakazu-ministerstva-osviti-i-nauki-molodi-ta-sportu-ukrayini-vid-10052011-423) видача зазначених свідоцтв скасовується, тому подання учасниками публічних закупівель свідоцтв про визнання відповідності педагогічним вимогам не надає жодних конкурентних переваг. Враховуючи це, Учасники, які до набрання чинності цього Наказу не отримали таких свідоцтв не можуть взяти участь у Вашій закупівлі, оскільки їх видача повністю припинена та коміся, що видавала такі свідоцтва була ліквідована. Підтвердженням цього є Лист від МОН України, з яким Ви можете знайомитися за посиланням https://mon.gov.ua/ua/npa/shodo-neuhilnogo-dotrimannya-zakonodavstva, в якому наголошується на неухильному дотриманні законодавства під час використання коштів та здійснення закупівельних процедур засобів навчання на обладнання. Таким чином, вимагаємо привести документацію у відповідність до чинного законодавства України, в тому числі, наказів МОН та прибрати вимогу щодо необхідності надання Свідоцтва про визнання відповідності педагогічним вимогам, видане МОН України, на інтерактивні дошки.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
14.07.2021 10:28
Вирішення:
Шановний учаснику!
Замовник детально вивчив ринок аналогічного обладнання в Україні, та хоче зазначити, що існує декілька виробників, які можуть надати необхідне обладнання та вказанІ документи, що відповідає вимогам Замовника та ЗУ Про публічні закупівлі.
Окрім того в Додатку Замовник вказує, що Учасник може запропонувати еквівалент товару.
Виходячи з написаного вище, Замовник відхиляє Вашу вимогу.
Статус вимоги:
Відхилено