• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Обладнання для класів НУШ (Телевізійне й аудіовізуальне обладнання)

Завершена

126 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 630.00 UAH
Період оскарження: 13.07.2021 15:47 - 19.07.2021 10:00
Вимога
Залишено без розгляду

Дискримінація

Номер: c187a8785d0f4331a188bf2b9ec71961
Ідентифікатор запиту: UA-2021-07-13-004408-a.c4
Назва: Дискримінація
Вимога:
Шановний Замовнику, згідно з вимогами Додатку 3 до Оголошення про проведення закупівлі Учасники повинні надати у складі своїх пропозицій Свідоцтво на знак для товарів і послуг (на торгівельну марку інтерактивних панелей), що підтверджує право власності та реєстрацію торгівельної марки в Україні. Зазначена Вами вимога є прямим порушенням Закону України "Про публічні" закупівлі, оскільки участь у Вашій закупівлі зможуть взяти лише ті Учасники, які зареєструють торгову марку в Україні. Звертаємо Вашу увагу, що відповідно до вищезгаданого Закону участь у публічних закупівлях можуть брати всі Постачальники, в тому числі нерезеденти. Крім цього, обмеження щодо країни походження товару, місця виробництва, місця реєстрації торгової марки встановлюються виключно санкційними нормами законодавства України. Відсутність реєстрації торгової марки в Україні жодним чином не впливає на якість обладнання, рівень гарантійного сервісу, досвід та репутацію Постачальника. Ще одним доказом того, що Ви встановили таку вимогу з метою обмеження конкуренції у даній закупівлі та надання переваги конкретному Постачальнику, який має такий документ, є те, що Ви вимагаєте зазначене вище Свідоцтво ТІЛЬКИ НА ДОШКУ. Тобто реєстрація торгової марки проектора Вас не цікавить (тому що вигідний Вам Постачальник зареєстрував торгові марки лише на інтерактивну дошку)?! Ви, як Замовник, не маєте право обмежувати коло Учасників публічної закупівлі. Крім цього, законодавство України не зобов'язує Постачальників реєструвати торгівельну марку та не забороняє здійснювати продаж, розповсюдження та обслуговування обладнання без такої реєстрації!!! Тому, вимагаємо внести зміни до Додатку 3 Оголошення та видалити вимогу щодо необхідності надання Свідоцтва на знак для товарів і послуг (на торгівельну марку інтерактивних панелей), що підтверджує право власності та реєстрацію торгівельної марки в Україні.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний Учаснику! Дякуємо вам за зверненння. Щодо Свідоцтва на знак для товарів і послуг (на торгівельну марку інтерактивних дошок), що підтверджує право власності та реєстрацію торгівельної марки в Україні. Свідоцтво України на знак для товарів і послуг є офіційним охоронним документом, який повинен бути виданий від імені держави уповноваженим на це органом – Міністерством розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України (далі — Мінекономіки); тому повідомляємо наступне: Замовник в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі може вимагати ті, документи, які вважає необхідними для здійснення закупівлі якісного товару, що повністю відповідатиме вимогам замовника. Також хочемо звернути Вашу увагу, що відповідно до частини 4 статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі» зазначає, що у вимогах до предмета закупівлі, що містять посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, замовник може вказати, які аналоги та/або еквіваленти приймаються у пропозиціях учасників. Вимоги, зазначені у документації, ніяким чином не обмежують коло учасників спрощеної закупівлі, оскількі партнери виробників, представники чи офіційні дистриб'ютори повинні мати відповідну документацію від виробника на навчальне обладнання, що поставляється та використовується в освітньому процесі у закладах освіти та підтверджує його безпечність, має дозвіл на використання у загальних навчальних закладах. Відповідно до ч.3 ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація може містити також іншіу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає до неї включити. Враховуючи вищевикладене, керуючись ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація є такою, що відповідає чинному законодавству та не потребує внесенню змін.
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 18.07.2021 13:31
Вимога
Відхилено

Обмеження конкуренції

Номер: 935a13d8f5fd4aa1a7f30d0ddb9baf0a
Ідентифікатор запиту: UA-2021-07-13-004408-a.c3
Назва: Обмеження конкуренції
Вимога:
Шановний Замовнику, згідно з вимогами Додатку 3 Учасники повинні надати у складі своїх пропозицій Свідоцтво на знак для товарів і послуг (на торгівельну марку інтерактивних панелей), що підтверджує право власності та реєстрацію торгівельної марки в Україні. Зазначена Вами вимога є дискримінаційною та такою, що порушує основні принципи Закону України «Про публічні закупівлі» виходячи з наступного. По-перше, відповідно до Наказів Міністерства освіти і науки України №574 від 29.04.2020 року «Про затвердження Типового переліку засобів навчання та обладнання для навчальних кабінетів і STEM-лабораторій» та №1440 від 02.11.2017 року «Про затвердження Типового переліку комп'ютерного обладнання для закладів дошкільної, загальної середньої та професійної (професійно-технічної) освіти» засоби навчання та обладнання (крім деяких витратних матеріалів), що поставляються та використовуються в освітньому процесі, повинні мати гігієнічний сертифікат або висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи, та технічний паспорт на виріб, та декларацію про відповідність вимогам технічних регламентів; бути укомплектованими інструкціями про використання та зберігання викладеними українською мовою, та обов’язковими методичними матеріалами для різних видів робіт відповідно до освітніх та навчальних програм. Жоден з Наказів МОН не зазначає, що навчальне обладнання повинно обов’язково мати Свідоцтво на знак для товарів і послуг, оскільки воно не підтверджує якість обладнання. Вищезазначені Накази забезпечують єдині підходи і вимоги до рівня надання освітніх послуг та однакові умови для всіх здобувачів освіти, визначають загальні та спеціальні вимоги до навчального обладнання для закладів дошкільної, загальної середньої та професійної (професійно-технічної) освіти, що буде використовуватись в цих закладах. Здійснюючи закупівлі для освітніх закладів Замовники зобов’язані дотримуватися Наказів МОН та не вимагати зайвих документів. По-друге, Учасники, які не мають зазначеного Вами НЕОБОВ’ЯЗКОВОГО відповідно до українського законодавства Свідоцтва на знак для товарів і послуг позбавлені можливості взяти участь у Вашій закупівлі, оскільки строк отримання такого Свідоцтва по скороченій процедурі становить мінімум 7 місяців, а по звичайній процедурі – до двох років. З цього випливає, що Ви навмисне встановили таку вимогу з метою обмеження конкуренції у даній закупівлі та надання переваги конкретному Постачальнику. Таким чином, для дотримання законодавства України у сфері публічних закупівель вимагаємо прибрати вимогу щодо необхідності надання Свідоцтва на знак для товарів і послуг (на торгівельну марку інтерактивних панелей), що підтверджує право власності та реєстрацію торгівельної марки в Україні.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний Учаснику! Детально вивчивши ринок аналогічного обладнання та необхідної документації в Україні, хочемо звернути Вашу увагу, що існує декілька виробників, які можуть надати необхідне обладнання та документацію, що відповідає нашим вимогам. Щодо Наказів МОН №574 від 29.04.2020 та №1440 від 02.11.2017 то в них наводяться мінімально допустимі характеристики для навчальних засобів. Наші технічні вимоги розроблені з урахуванням цих наказів, описаний товар є кращим за своїми якісними та технічними характеристиками, що найбільше відповідатиме вимогам та потребам замовника. Щодо Свідоцтва на знак для товарів і послуг (на торгівельну марку інтерактивних дошок), що підтверджує право власності та реєстрацію торгівельної марки в Україні. Свідоцтво України на знак для товарів і послуг є офіційним охоронним документом, який повинен бути виданий від імені держави уповноваженим на це органом – Міністерством розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України (далі — Мінекономіки) повідомляємо наступне: Замовник в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі може вимагати ті, документи, які вважає необхідними для здійснення закупівлі якісного товару, що повністю відповідатиме вимогам замовника. Також хочемо звернути Вашу увагу, що відповідно до частини 4 статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі» зазначає, що у вимогах до предмета закупівлі, що містять посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, замовник може вказати, які аналоги та/або еквіваленти приймаються у пропозиціях учасників. Конструкція «замовник може вказати» говорить про диспозитивну норму Закону, яку замовник може використовувати у власній діяльності. Тобто це право, а не обов’язок замовника, відповідно замовники мають право конкретно вказати назву предмета закупівлі.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

Неправомірна вимога Замовника

Номер: dc70bad3e9b54976a5fa0989333c28e7
Ідентифікатор запиту: UA-2021-07-13-004408-a.c2
Назва: Неправомірна вимога Замовника
Вимога:
Відповідно до вимог Додатку 3 Учасники повинні надати у складі тендерної пропозиції Сертифікат консультанта з інтерактивного обладнання тієї торгівельної марки, обладнання якої запропоноване, виданого органами Міністерства освіти і науки України. Видача зазначеного сертифікату не регламентується жодним нормативно-правовим актом, не зазначається в жодних рекомендаціях МОН. Більше того, жоден з актів не встановлює його необхідність та не забороняє проводити навчання без його наявності. Правила користування обладнанням конкретної торгової марки визначаються та встановлюються безпосередньо виробником цього обладнання та лише він може підтвердити, що працівник Постачальника має необхідні знання, щоб проводити майстер-класи з метою навчання інших. Враховуючи вищезазначене, можна зробити висновок, що вимога щодо наявності вищезгаданого Сертифікату, встановлена Вами з метою умисного обмеження конкуренції та надання переваги конкретному Постачальнику. Таким чином, для усунення порушення законодавства України, вимагаємо внести зміни до Додатку 3 та видалити вимогу щодо необхідності надання Сертифікату консультанта з інтерактивного обладнання тієї торгівельної марки, обладнання якої запропоноване, виданого органами Міністерства освіти і науки України.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний Учаснику! Наголошуємо, що відповідно до ч.3 с.22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація може містити іншу інформацію, яку замовник вважає за необхідне включити до даної документації. А для того, щоб безпосередні користувачі могли вільно користуватися даним виоковартісним обладнанням та використовувати всі його можливості для покращення рівня навчального процесу, вважаємо за необхідне проведення інструктажу по роботі з таким обладнанням та програмним забезпеченням. Для такого кваліфікованого інструктажу ми, як замовник, маємо пересвідчитися, що це буде виконано кваліфікованим представником постачальника. При цьому найвищий ступінь довіри, а відтак і перевага буде надаватися державним оцінювачам відповідної кваліфікації. Окрім того, Вами не підтверджено та не доведено неможливість отримання того чи іншого дозволу/посвідчення/декларації відповідності/висновку СЕЕ/ грифу чи свідоцтва МОН з метою участі в закупівлі, а відтак сама обставина дискримінаційного обмеження можливостей для одних учасників відносно можливостей інших, фактично не наступила.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

Свідоцтво МОН

Номер: 51dd279d7d1b4bc79f068baa06179263
Ідентифікатор запиту: UA-2021-07-13-004408-a.c1
Назва: Свідоцтво МОН
Вимога:
Шановний Замовнику, згідно з Додатком 3 Оголошення Учасники у складі тендерної пропозиції повинні надати Свідоцтво про визнання відповідності педагогічним вимогам, видане МОН України, на інтерактивні дошки. Звертаємо Вашу увагу, що Наказом МОН №725 від 01.06.2020 року (https://mon.gov.ua/ua/npa/pro-vnesennya-zmin-do-nakazu-ministerstva-osviti-i-nauki-molodi-ta-sportu-ukrayini-vid-10052011-423) видача зазначених свідоцтв скасовується, тому подання учасниками публічних закупівель свідоцтв про визнання відповідності педагогічним вимогам не надає жодних конкурентних переваг. Враховуючи це, Учасники, які до набрання чинності цього Наказу не отримали таких свідоцтв не можуть взяти участь у Вашій закупівлі, оскільки їх видача повністю припинена та коміся, що видавала такі свідоцтва була ліквідована. Підтвердженням цього є Лист від МОН України, з яким Ви можете знайомитися за посиланням https://mon.gov.ua/ua/npa/shodo-neuhilnogo-dotrimannya-zakonodavstva, в якому наголошується на неухильному дотриманні законодавства під час використання коштів та здійснення закупівельних процедур засобів навчання на обладнання. Таким чином, вимагаємо привести Оголошення у відповідність до чинного законодавства України, в тому числі, наказів МОН та прибрати вимогу щодо необхідності надання Свідоцтва про визнання відповідності педагогічним вимогам, видане МОН України, на інтерактивні дошки.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний Учаснику! Детально вивчивши ринок аналогічного обладнання та необхідної документації в Україні, хочемо звернути Вашу увагу, що існує декілька виробників, які можуть надати необхідне обладнання та документацію, що відповідає нашим вимогам. Щодо Наказів МОН №574 від 29.04.2020 та №1440 від 02.11.2017 р., то в них наводяться мінімально допустимі характеристики для навчальних засобів. Наші технічні вимоги розроблені з урахуванням цих наказів, описаний товар є кращим за своїми якісними та технічними характеристиками, що найбільше відповідатиме вимогам та потребам замовника. Щодо Свідоцтва на знак для товарів і послуг (на торгівельну марку інтерактивних дошок), що підтверджує право власності та реєстрацію торгівельної марки в Україні. Свідоцтво України на знак для товарів і послуг є офіційним охоронним документом, який повинен бути виданий від імені держави уповноваженим на це органом – Міністерством розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України (далі — Мінекономіки) повідомляємо наступне: Замовник в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі може вимагати ті, документи, які вважає необхідними для здійснення закупівлі якісного товару, що повністю відповідатиме вимогам замовника. Також хочемо звернути Вашу увагу, що відповідно до частини 4 статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі» зазначає, що у вимогах до предмета закупівлі, що містять посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, замовник може вказати, які аналоги та/або еквіваленти приймаються у пропозиціях учасників. Конструкція «замовник може вказати» говорить про диспозитивну норму Закону, яку замовник може використовувати у власній діяльності. Тобто це право, а не обов’язок замовника, відповідно замовники мають право конкретно вказати назву предмета закупівлі.
Статус вимоги: Відхилено