-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Капітальний ремонт системи пожежної сигналізації, системи керування евакуюванням (системи оповіщення про пожежу і покажчики напрямку руху), системи передавання тривожних сповіщень. Іванівський НВК ЗОШ І-ІІІ ступенів-дитячий садок Благовіщенської сільської ради Кам’янсько-Дніпровського району Запорізької області)
Завершена
372 133.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 3 721.33 UAH
мін. крок: 1% або 3 721.33 UAH
Період оскарження:
13.07.2021 15:40 - 19.07.2021 15:37
Вимога
Вирішена
Дискримінаційна вимога
Номер:
97c3d2e52c7b431bbfc37bdf9725e88c
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-07-13-007899-c.c1
Назва:
Дискримінаційна вимога
Вимога:
На вимогу тендерної документації учасники повинні надати «копію документу, який підтверджує наявність у Учасника (у власності або користуванні) електротехнічної лабораторії для проведення замірів стану ізоляції, кабелів, підключаємого до обладнання заземлення та свідоцтво про метрологію вимірювальних можливостей такої електротехнічної лабораторії.» По-перше: не зрозуміло яке відношення наявність електротехнічної лабораторії має до предмету закупівлі та на підставі якого законодавчого акту Ви це вимагаєте; по-друге: з тексту цієї вимоги не зрозуміло, що саме під поняттям «наявність у Учасника» маєтся на увазі та як саме можливо підтвердити дану відповідність, тобто ця не визначеність документів дає можливість Замовнику маніпулювати ситуацією та кваліфікувати учасників на власний розсуд. Більш того не зрозуміло чим відрізняються поняття «стан ізоляції» та «кабелі», оскільки цє «тавтологія», бо судячі зі специфікації наданої Замовником ізоляція є тільки в кабелях. Не зрозуміло, яке відношення має «підключаєме обладнання» до електротехнічної лабораторії, тому що у рамках діючого законодавства повірка здійснюється виключно виробником, тому що інакше цє обладнання не можливо буде повернуте по гарантійному випадку, який зазначений у Вашому Оголошенні та Ви будете міняти це обладнання за власний рахунок (див. ЗУ «Про права споживачів») Більш того п. 2 Постанови КМУ № 251 «Про затвердження Порядку гарантійного обслуговування або гарантійної заміни технічно складних побутових товарів» чітко визначене поняття гарантійного випадку, а відхиленні від нормативних технічних даних не є гарантійним випадком, а замір обладнання буде потребувати відкриття кришок, стінок тощо приладів та обладнання, які обов’язково залишать подряпини, тобто обладнання та прилади будуть вважатись з механічними пошкодженнями, що не є гарантійним випадком. По – третє: дана вимога є дискримінаційною, тому що обмежую коло учасників, тому що наявність електротехнічної лабораторії не є обов’язковою вимогою ані Постанови 852, яка регламентує діяльність ліцензіата, ані жодним нормативним документом у сфері протипожежної безпеки, більш того договори користування чи оренди є платними послугами, тому Ви змушуєте Учасників або придумати ці документи, або збільшити вартість послуг по цій закупівлі, що є збільшенням використання державних коштів, або збільшити власні витрати заради не законних побажанок окремих Учасників, тому що електротехнічні лабораторії це виняток, і як слід обмеження кола Учасників, що є прямим порушенням ЗУ «Про публічні закупівлі». Також маємо заначити що усі учасники мають ліцензії, стосовно даного предмету закупівлі та мають досвід надання аналогічних послуг, що є предметом закупівлі. Звертаємо Вашу увагу на те, що при отриманні ліцензій, ліцензіатами виконані усі вимоги законодавства стосовно даного виду робіт. Наявність електротехнічної лабораторії не передбачена жодним нормативним актом. Ця вимога прописана під вже визначеного майбутнього переможця. Таким чином, своєю вимогою Ви не тільки дискримінуєте Учасників закупівлі, порушуючи їх права, а ставити під сумнів компетентність органів, які є відповідальні за видачу ліцензій та законодавчу базу, яка регламентує дане питання. На підставі вищезгаданого, ми вважаємо, що встановлення даної вимоги є необґрунтованою та такою, що суперечить вимогам Закону. Це підтверджує практика АМКУ, за якою така вимога була визнана як дискримінаційна (рішеня Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (щодо процедури закупівлі № UA-2021-02-22-003442-a), Постійно діюча адміністративна колегія Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель дійшла висновку щодо її дискримінаційності та невідповідності законодавству України. З огляду на вищевикладене, вимагаємо внести зміни до Тендерної документації та виключити цей пункт, бо моніторинг Державної аудиторської служби ніхто не відміняв.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
13.07.2021 18:01
Вирішення:
День добрий.У відповідності до нормативних документів, які регламентують питання пожежної безпеки, на монтування, перевірку відповідності і підтримання експлуатаційної придатності систем протипожежного захисту, а саме: Кодексу цивільного захисту України, Правил пожежної безпеки в Україні, ДБН В.2.5-56:2014, ДСТУ-Н CEN/TS 54-14:2021, НПАОП 40.1-1.21, ДНАОП 0.00-1.32-01, Правил улаштування електроустановок, приймально-контрольний прилад системи протипожежного захисту має бути надійно заземлений. Також у відповідності до п.1.1 Розділу IV «Правил пожежної безпеки в Україні» експлуатація електроустановок повинна відповідати вимогам ПУЕ, Правил технічної експлуатації електроустановок споживачів, затверджених наказом Мінпаливенерго України від 25 липня 2006 року № 258, зареєстрованих у Міністерстві юстиції України 25 жовтня 2006 року за № 1143/13017 (у редакції наказу Міністерства енергетики та вугільної промисловості України від 13 лютого 2012 року № 91) (далі - ПТЕ), Правил безпечної експлуатації електроустановок споживачів, затверджених наказом Держнаглядохоронпраці від 09 січня 1998 року № 4, зареєстрованих у Міністерстві юстиції України 10 лютого 1998 року за № 93/2533. Враховуючи вищезазначене, після проведення монтажних робіт з улаштування системи пожежної сигналізації, системи оповіщування про пожежу та управління евакуюванням людей, монтажна організація повинна обов’язково виконати замір опору ізоляції і перевірку спрацювання приладів захисту електричних мереж та електроустановок від короткого замикання, які входять до вищевказаних систем. В зв’язку вищевикладеним вашу вимогу відхиляемо.
Статус вимоги:
Відхилено
Задовільнена:
Ні