• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Полікарбонат, оргскло

Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі Зазначено у ВИМОГАХ ДО ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ (ЧАСТИНА І Оголошення). Перелік критеріїв та методика оцінки пропозицій із зазначенням питомої ваги критеріїв: Оцінка пропозицій спрощеної закупівлі здійснюється на основі єдиного критерію – «Ціна без ПДВ». Питома вага критерію – 100%. Під час заповнення форм Учасник зазначає ціну пропозиції спрощеної закупівлі в гривнях без урахування податку на додану вартість (ПДВ). При укладанні договору про закупівлю ПДВ буде нараховуватися відповідно до діючого законодавства України. Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю (якщо замовник вимагає його надати) - не вимагається. Додаток до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі: Проект договору про закупівлю, укладений за спрощеною закупівлею. Розміщення інформації в електронній системі закупівель здійснено замовником шляхом заповнення електронних полів, визначених адміністратором і реалізованих в електронній системі закупівель, та завантаження відповідних документів через автоматизоване робоче місце замовника згідно з наказом від 11.06.2020 року № 1082 «Про затвердження Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі». Шановні партнери! ДП МА «Бориспіль» є постійним замовником публічних закупівель. Компанія активно співпрацює із електронною системою закупівель ProZorro. ProZorro разом з Командою Підтримки Реформ (RST) та Офісом розвитку МСП (SME.DO) при Міністерстві розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України запустили у тестовому режимі онлайн-платформу "ФАКТОРИНГ ХАБ". Наразі ДП МА «Бориспіль» є одним з перших учасників "пілотного" проекту у тестуванні "ФАКТОРИНГ ХАБУ" (далі - платформа) з боку замовників публічних закупівель. Бізнес зможе отримати на платформі пропозиції факторингового фінансування від всіх банків-учасників "пілотного” проекту та обрати найкращу. Платформа пропонує бізнесу послугу швидкого і зручного оформлення заявки на отримання факторингу в електронній формі для участі в публічних закупівлях системи PROZORRO. Основна перевага факторингу перед кредитуванням - відсутність вимоги по заставі, заставою виступає ваша дебіторська заборгованість на замовнику (тобто заборгованість ДП МА «Бориспіль»). На етапі “пілотного” проекту платформа працює безкоштовно для всіх учасників системи. Запрошуємо вашу компанію взяти участь скористатися послугою онлайн платформи та оформити заявку на отримання факторингу. Що потрібно: 1. Зареєструватись та ввести номер тендеру Prozorro на https://ufactoring.com/ 2. Залишити заявку. 3. Отримати пропозиції по факторинговому фінансуванню та обрати найкращу. В разі виникнення питань звернутись за телефоном: 0800330808. Будемо вдячні за ваш відгук та коментарі щодо користування послугою онлайн платформи “ФАКТОРИНГ ХАБ”. З повагою, ДП МА «Бориспіль»!

Завершена

202 500.00 UAH без ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 013.00 UAH
Період оскарження: 13.07.2021 15:21 - 19.07.2021 11:00
Вимога
Залишено без розгляду

Оскарження визначення ТОВ "Оланді" переможцем

Номер: f083251d266345b9a02cffb9f07cdeac
Ідентифікатор запиту: UA-2021-07-13-004050-a.b1
Назва: Оскарження визначення ТОВ "Оланді" переможцем
Вимога:
Відповідно до ч. 1 ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі», закупівлі здійснюються за такими принципами: - добросовісна конкуренція серед учасників; - максимальна економія та ефективність; - відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; - недискримінація учасників; - об'єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; - запобігання корупційним діям і зловживанням. Згідно ч.3 статті 5 Закону Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Керуючись ч.4 ст. 22 Закону тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Згідно ч.6.2 Порядку здійснення допорогових закупівель Наказу ДП "Зовнішторгвидав України вiд 13.04.2016 N 35 під час здійснення Закупівель Замовники повинні дотримуватися принципу добросовісної конкуренція серед учасників. Ми, ТОВ «Оскар Груп», учасник закупівлі код ДК 021:2015 –19520000-7 Пластмасові вироби) згідно Оголошення про проведення спрощенної закупівлі від 13.07.2021 №52.1-02-191, зазначаємо про невідповідність тендерної пропозиції ТОВ «Оланді», а саме: Згідно вимог до кваліфікації «РОЗДІЛ ІІІ: Документи на підтвердження відповідності пропозиції та/або Учасника вимогам до предмета закупівлі» п. 2 учасник має надати довідку в довільній формі «Про відсутність у попередніх взаємовідносинах між Учасником та Замовником невиконаних на користь Замовника рішень суду». Такої довідки ТОВ «Оланді» не було надано. Також, зазначаємо, що п.19 «Оголошення про проведення спрощеної закупівлі» необхідно надати документ, підтверджуючий повноваження посадової особи Учасника щодо підпису документів, що входять до складу пропозиції спрощеної закупівлі та п.п. 3.3 Розділу І: Інструкція Учасникам спрощеної закупівлі Частини ІІ: Умови подання пропозиції спрощеної закупівлі, де зазначено, що Учаснику необхідно надати документ (в якості супроводжуючого документу), підтверджуючий повноваження посадової особи Учасника щодо підпису документів, що входять до складу пропозиції спрощеної закупівлі. ТОВ «Оланді» не надали документ, в якому було б зазначено про повноваження директора ТОВ «Оланді» Куликова П.І. чи інший документ, де було б зазначено, чи має він право підпису. Наданий скановий документ «Наказ про призначення» не пояснює, чи має директор ТОВ «Оланді» повноваження для підпису. До того ж, документ наданий у формі копії, що не має завірення мокрою печаткою підприємства та оригіналом підпису директора. І на цей документ не накладено КЕП, як підтвердження оригінальності та достовірності цього документу. Як того вимагається Замовником в Частині ІІ: Умови подання пропозиції спрощеної закупівлі» в Розділі І: Інструкція Учасникам спрощеної закупівлі в п.п. 3.2. Надана довідка про несудимість Куликова П,І. і як наслідок, відсутність підстав для відмови у заключенні договорі між ДП МА «Бориспіль» та ТОВ «Оланді» згідно Ст.17 Закону України «Про публічні закупівлі» застаріла і має дату видачі 11.08.2020 р., хоча термін дії такої довідки – 30 календарних днів. Надана виписка із ЄДР має дату 18.03.2019 року. Проте 27.05.2020 р. було внесено зміни до Статуту. На що є рішення Єдиного учасника 2/2020 від 27.05.2020р. та представлена копія редакції Статуту від 2020 р., а також надано ОПИС документів, що надаються юридичною особою державному реєстратору для проведення реєстраційної дії «Державна реєстрація змін до установчих документів юридичної особи» від 27.05.2020 р., де вказано про внесення змін до установчих документів (Нотаріально засвідчена копія). Проте актуальної виписки з ЄДР, де вже були б відображені вказані зміни, ТОВ «Оланді» не було надано. Звертаємо увагу, що відповідно до Частини ІІ Умови подання пропозиції спрощеної закупівлі Розділ І: Інструкція Учасникам спрощеної закупівлі п.п. 3.2 «Усі документи, що складені від імені Учасника повинні бути підписані службовою (посадовою) особою Учасника та можуть бути завірені печаткою Учасника (в разі її використання) та повинні містити прізвище, ініціал(-и) або прізвище, власне ім‘я та посаду, уповноваженої особи. Такі документи можуть додатково містити підпис (візу) іншої(х) особи Учасника, проте такі особи не вважаються особами, що підписали пропозицію» - документи, що надані ТОВ «Оланді» у складі пропозиції не мають підпису службової особи та мокрої печатки підприємства, як того вимагає Замовник. Також, вимогами Замовника було визначено порядок накладання КЕП або УЕП в п.п.3.2 Розділу І Частини ІІ Оголошення про проведення спрощеної закупівлі. А саме, Учасник повинен накласти або КЕП, або УЕП (окрім Учасників-нерезидентів): - на пропозицію в цілому (якщо Учасник надає в складі пропозиції хоча б один сканований документ) або - на кожен електронний документ пропозиції окремо (якщо такі документи надані у формі електронного документа), або - на кожен документ пропозиції окремо. Тобто, якщо пропозиція містить скановані документи, на які не накладено або КЕП, або УЕП, і документи в електронній формі, то Учасник повинен накласти або КЕП, або УЕП на пропозицію в цілому та на кожен електронний документ окремо». ТОВ «Оланді» не було дотримано цієї вимоги. У складі своєї пропозиції ТОВ «Оланді» не надали ні скан-копію підписаного бланку договору по формі ДП МА «Бориспіль», ні листа про погодження на підписання договору на умовах ДП МА «Бориспіль», чим порушили умови Замовника. Також хочемо зазначити про невідповідність наданих сертифікатів на пропонований з’єднувальний профіль. В своїй пропозиції ТОВ «Оланді» пропонує по позиції №9 «Профіль з’єднання плит нероз’ємний (6мм, прозорий ПРАКТИЧНИЙ), L=6м», виробником якого зазначає Росія, ТОВ «ПОЛІГАЛЬ ВОСТОК». А сертифікат прикріпляє №РОСС RU.AM05.H02482. Цим сертифікатом зазначається відповідність нормативним документам полікарбонатних профілів «TOProfile» (ТОПрофиль), виробником яких є ТОВ «Центр Профіль». Також було надано експертне заключення по результатам санітарно-епідеміологічної експертизи продукції №1514г/2019 від 25.06.2016р., де також виробником профілів зазначено ТОВ «Центр Профіль». Тобто, ТОВ «Оланді» пропонує з’єднувальний профіль одного виробника, а сертифікат надає на з’єднувальні профілі іншого виробника. Звертаємо увагу на той факт, що вимогами Замовника, викладеному в цьому Оголошенні п. 20 «Мова пропозиції спрощеної закупівлі» зазначається: «Документи, які входять до складу пропозиції, що готуються (складаються) Учасником, викладаються українською мовою. Документи, які не готуються Учасником та надані в складі пропозиції, можуть бути надані як українською, так і російською мовами. Якщо в складі пропозиції надається документ, складений не Учасником, на іншій, ніж українська або російська мова, Учасник надає переклад цього документу. Відповідальність за достовірність перекладу несе Учасник». ТОВ «Оланді» у складі своєї пропозиції надали Сертифікати «Расширенный СПК Soton (EN 16153)_EN.pdf» та «Расширенный МПК Soton_(EN 16240)_EN.pdf», що складені англійською мовою. При цьому не надавши переклад цих сертифікатів, чим порушили умови подання тендерної пропозиції, визначеної Замовником. Що є порушенням умов цього Оголошення. Згідно ч.9.2 «Порядку здійснення допорогових закупівель» Наказу ДП «Зовнішторгвидав України» вiд 13.04.2016 N 35 виключними підставами дискваліфікації є: • пропозиція Учасника, який запропонував найменшу ціну, не відповідає умовам Закупівлі; • Учасник, який запропонував найменшу ціну, відмовився від підписання договору. Враховуючи викладене, керуючись Конституцією України , Закону України «Про публічні закупівлі», умовами документації та з метою забезпечення ефективного, прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвитку добросовісної конкуренції, вимагаємо: - Дискваліфікувати учасника ТОВ «Оланді» - Перейти до розгляду наступної пропозиції
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: «Шановний Учаснику! У відповідь на Вашу Вимогу надаємо наступні пояснення. 1. Щодо ненадання Учасником ТОВ «ОЛАНДІ» у складі своєї пропозиції Довідки «Про відсутність у попередніх взаємовідносинах між Учасником та Замовником невиконаних на користь Замовника рішень суду», що вимагалась Замовником у п.2 РОЗДІЛУ ІІІ ЧАСТИНИ І ОГОЛОШЕННЯ. Учасником у складі пропозиції було надано документ «Лист-гарантія про відсутність підстав, визначених у статті 17 Закону», в якому між іншим було зазначено про відсутність фактів не виконання своїх зобов’язань перед Замовником. Пунктом 6.1.2 РОЗДІЛУ І ЧАСТИНИ ІІ ОГОЛОШЕННЯ передбачено, що «Документ, який повинен надати Учасник для підтвердження, зазначено в Розділі III ЧАСНИНИ І: ВИМОГИ ДО ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ (недотримання вимог до його змісту не призводить до відхилення пропозиції Учасника у випадку, якщо Замовником встановлено відсутність не виконаних рішень суду)». Замовником було перевірено та встановлено відсутність невиконаних на користь Замовника рішень суду через невиконання Учасником в попередніх взаємовідносинах з Замовником договірних зобов’язань перед Замовником, що підтверджується службовою запискою юридичної служби від 26.07.2021 № 35-10-728. Тому, враховуючи вищенаведене, підстава для відхилення в даному випадку – відсутня. 2. Щодо ненадання Учасником ТОВ «ОЛАНДІ» у складі своєї пропозиції документа, в якому було б зазначено про повноваження директора. Учасником ТОВ «ОЛАНДІ» у складі своєї пропозиції було надано НАКАЗ №1К від 15.03.2019 р. про призначення директора Кулікова Павла Ігоревича. Пунктом 3.3 РОЗДІЛУ І ЧАСТИНИ ІІ ОГОЛОШЕННЯ вимагалось наступне: «Учаснику необхідно надати документ (в якості супроводжуючого документу), підтверджуючий повноваження посадової особи Учасника щодо підпису документів, що входять до складу пропозиції спрощеної закупівлі. Таким документом може бути один з перелічених документів: протокол зборів засновників, наказ про призначення, довіреність, дорученням або інший подібний документ». Абзацом п’ятим п.3.2 РОЗДІЛУ І ЧАСТИНИ ІІ ОГОЛОШЕННЯ зазначено наступне: «Замовником допускається виконання сканованих документів з копій документів. Документи, що розміщуються Учасником в електронній системі закупівель, повинні бути належного рівня зображення та доступні до перегляду». Учасником ТОВ «ОЛАНДІ» у складі своєї пропозиції було надано сканований документ з копії належного рівня зображення та доступний до перегляду: НАКАЗ №1К від 15.03.2019 р. про призначення директора Кулікова Павла Ігоревича, який підтверджує повноваження посадової особи Учасника щодо підпису документів, що входять до складу пропозиції спрощеної закупівлі, що відповідає умовам п.3.3 РОЗДІЛУ І ЧАСТИНИ ІІ ОГОЛОШЕННЯ. 3. Щодо не накладання КЕП на наданий ТОВ «ОЛАНДІ» у складі своєї пропозиції сканований документ. Пунктом 3.2 РОЗДІЛУ І ЧАСТИНИ ІІ ОГОЛОШЕННЯ передбачено наступне: «Учасник повинен накласти або КЕП, або УЕП (окрім Учасників-нерезидентів): - на пропозицію в цілому (якщо Учасник надає в складі пропозиції хоча б один сканований документ) або - на кожен електронний документ пропозиції окремо (якщо такі документи надані у формі електронного документа), або - на кожен документ пропозиції окремо». Тобто, Учасник обирає прийнятний для себе варіант та накладає або КЕП, або УЕП. Учасник ТОВ «ОЛАНДІ» виконав вимоги ОГОЛОШЕННЯ та наклав УЕП на пропозицію в цілому у відповідності до вимог п. 3.2 РОЗДІЛУ І ЧАСТИНИ ІІ ОГОЛОШЕННЯ. Вимога в ОГОЛОШЕННІ щодо накладення або КЕП, або УЕП на сканований документ – відсутня. 4. Щодо довідки про несудимість, наданої Учасником ТОВ «ОЛАНДІ» у складі своєї пропозиції. ОГОЛОШЕННЯ не містить вимоги до Учасників про надання у складі пропозиції вищезазначеного документу. 5. Щодо ненадання актуальної виписки з ЄДР Учасником ТОВ «ОЛАНДІ». ОГОЛОШЕННЯ не містить вимоги до учасників про надання у складі пропозиції вищезазначеного документу. 6. Щодо ненадання листа про погодження на підписання договору Учасником ТОВ «ОЛАНДІ» у складі своєї пропозиції. ОГОЛОШЕННЯ не містить вимоги до Учасників про надання у складі пропозиції вищезазначеного документу. 7. Щодо невідповідності наданих сертифікатів Учасником ТОВ «ОЛАНДІ» у складі своєї пропозиції. ОГОЛОШЕННЯ не містить вимоги до Учасників про надання у складі пропозиції вищезазначеного документу. Окрім того, відповідно до умов ОГОЛОШЕННЯ, Замовник не зобов’язаний розглядати документи, надання яких не передбачене ВИМОГАМИ ДО ПРЕДМЕТУ ЗАКУПІВЛІ та які Учасник додатково надає на власний розсуд. Пропозиція Учасника ТОВ «ОЛАНДІ» відповідає умовам, визначеним в ОГОЛОШЕННІ про проведення спрощеної закупівлі від 13.07.2021 № 52.1-02-191, та вимогам до предмета закупівлі. За результатом розгляду пропозицій було визначено Переможцем ТОВ «ОЛАНДІ» та оприлюднено в електронній системі закупівель Протокол розгляду від 29.07.2021 № 52.1-01/1-319 та Повідомлення про намір укласти договір про закупівлю від 29.07.2021 № 52.1-03-121. З огляду на вищезазначене, Ваша Вимога не може бути задоволена.»
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 07.08.2021 16:00