-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Послуги з харчування ліцеїстів
Торги не відбулися
1 615 844.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 8 080.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 8 080.00 UAH
Період оскарження:
13.07.2021 14:42 - 25.07.2021 00:00
Скарга
Скасована
Скарга
Номер:
797e575f6d9f4293a5782f983beed9e1
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-07-13-003597-a.a3
Назва:
Скарга
Скарга:
КЗ Подільський науково-технічний ліцей для обдарованої молоді(далі – ЗАМОВНИК) було розпочато процедуру закупівлі (відкриті торги) ідентифікатор закупівлі: UA-2021-07-13-003597-a,назва предмета закупівлі ДК 021:2015: 55510000-8 — Послуги їдалень UA-2021-07-06-006821-c.
ПП «ТД «СОЛОДКИЙ СВІТ» (надалі СКАРЖНИК) виявило бажання взяти участь у даній закупівлі та подало тендерну пропозицію згідно Тендерної документації Замовника.
30.07.2021 року відбувся аукціон пропозицій, в якому приймало участь 2 Учасника:
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ТД"СОЛОДКИЙ СВІТ" та ФОП "БОНДАРЕНКО ВІТАЛІЙ ІВАНОВИЧ".
Єдиним критерієм вибору переможця є ціна – 100%.
Найбільш економічно вигідною пропозицією, що визначається електронною системою закупівель автоматично, стала пропозиція ПП «ТД «Солодкий Світ» 1 593 756,00 грн.
02.08.2021 року Замовник в електронній системі закупівель опублікував повідомлення з Вимогою про усунення невідповідностей:
«Вимога про усунення невідповідностей учасником Згідно ст.29 ЗУ Про публічні закупівлі, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах: 1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону; 2) на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю. Закон України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) передбачає у статтях 26, 29 та 31, що учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, які він подав у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, у результаті завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. 1) перелік виявлених невідповідностей: 1.Наявність обладнання та матеріально-технічної бази. 1.2. Довідку, складену у довільній формі за підписом учасника, про наявність площі для приготування їжі та площі для надання послуги, обладнання для збереження продуктів, в тому числі і тих, що швидко псуються. У випадку, якщо учасник користується орендованим приміщенням, має надати копію діючого договору (договорів) оренди приміщення; - Наявність обладнання та матеріально-технічної бази Учасника необхідної для виконання договору. Чітко вказати майно власне чи орендоване. Якщо майно орендоване, то учасник у складі пропозиції має надати копію завірену відповідним чином договору оренди. 3. Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору. 3.1. Довідка в довільній формі, в якій зазначається наступна інформація: наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних за предметом закупівлі договорів, які було повністю виконано протягом 2020-2021років. (За зразком наведеним нижче)): Примітка: Аналогічний договір – договір, який повністю відповідає наступним вимогам: укладений між сторонами, предметом закупівлі якого є надання послуг їдалень (послуг з організації гарячого харчування); сторонами визначена ціна договору; сторонами встановлений строк дії договору; сторонами затверджене меню та його вартість. Не може вважатись аналогічним договором такий, при якому не прослідковується повний цикл організації гарячого харчування, зокрема, разові та поодинокі договори на послуги з організації харчування під час проведення короткострокових заходів (фестивалів, свят, конкурсів, оглядів, концертів, виставок, конференцій, семінарів, тощо). № з/п Найменування замовника, для якого виконувалися аналогічні договори, місцезнаходження, код ЄДРПОУ, телефон Найменування предмета закупівлі згідно аналогічного договору, кількість Номер та дата укладеного договору Вартість виконаного договору, грн. Контактна особа замовника, телефон Номер оголошення про проведення/результати процедури закупівлі (заповнюється у разі, якщо аналогічний договір був укладений за результатами відповідної процедури закупівлі відповідно до законодавства у сфері закупівель, чинного на дату укладення договору) 2) посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Додаток 1 до ТД Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності УЧАСНИКА кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону “Про публічні закупівлі” 3) перелік інформації та/або документів, які конкретно повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: - у Договорі про співпрацю № СС 26/07 від 26 липня 2021 року відсутня інформація щодо адреси розташування приміщення для надання послуги по харчуванню, його площі, обладнання такого приміщення відповідно до комплектації столових закладів освіти, тривалості використання (час протягом якого можна використовувати), та умов використання приміщення для надання послуг третій стороні. Просимо надати уточнюючу інформацію щодо переліченого вище у вигляді додаткової угоди до наданого Договору або гарантійного листа від балансоутримувача приміщення Вінницького національного технічного університету; - надати довідку в довільній формі, у якій зазначається наступна інформація: наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних за предметом закупівлі договорів, які було повністю виконано протягом 2020-2021років згідно вказаної таблиці; у наданих копіях аналогічних договорів не прослідковується повний цикл організації гарячого харчування, та у замовника немає змоги перевірити якість їх виконання, оскільки така інформація відсутня взагалі»
У відповідь Учасник ПП «ТД «Солодкий Світ» надав листи пояснення по даній Вимозі(копії додаються).
03.08.2021р в електронній системі закупівель було опубліковано Протокол щодо прийняття рішення Уповноваженою особою №24, яким Замовник відхиляє пропозицію ПП «ТД «Солодкий Світ» з наступних підстав:
1. Учасник закупівлі не виправив виявлені виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником повідомлення з Вимогою про усунення таких невідповідностей;
2. Учасник зазначив у тендерній пропозиції недостовірну інформацію, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі, яку замовником виявлено згідно з частиною 15 ст. 29 цього Закону; - замовник звернувся за підтвердженням інформації щодо наявності приміщення та можливості його використання ПП «ТД «Солодкий Світ» для надання послуги харчування ліцеїстів до Вінницького національного технічного університету. Лист ВНТУ від 3 серпня 2021 року № 1-11-94 додається.( копія додається)
По суті справи хочемо повідомити наступне:
В Додатку №1 ТД Замовника, для підтвердження матеріально-технічної бази вимагались наступні документи:
Учасники надають скановані (електронні)документи:
1) довідку, складену у довільній формі за підписом учасника, про наявність та загальну кількість власного та/або залученого автотранспорту, пристосованого для перевезення готової продукції, а також довідки про санітарну обробку автотранспорту відповідні офіційні документи на транспорт (технічні паспорти, договори оренди (у разі оренди автотранспорту); Довідка надається у випадку перевезення готової продукції до місця надання послуги
2) довідку, складену у довільній формі за підписом учасника, про наявність площі для приготування їжі та площі для надання послуги, обладнання для збереження продуктів, в тому числі і тих, що швидко псуються.
У випадку, якщо учасник користується орендованим приміщенням, має надати копію діючого договору (договорів) оренди приміщення;
3) довідку, складену у довільній формі за підписом учасника, про фактичну наявність необхідної кількості кухонного посуду, інвентарю та обладнання для комплектації столових закладів освіти
В Тендерній документації Учасника ПП «ТД «Солодкий Світ» містяться наступні документи, які підтверджують наявність обладнання та матеріально-технічної бази – довідка про наявність спеціалізованих транспортних засобів, пристосованого для перевезення готової продукції, в якій зазначено список автомобілів, якими буде здійснюватись транспортування, на виконання зобов’язань по договору, які належать Учаснику ПП «ТД «Солодкий Світ» на праві власності, а також технічні паспорти даних транспортних засобів, акти про обробку автомобілів, медичні книжки водіїв та довідки на право керування автомобілем (копія додається); довідка щодо площ та обладнання, де зазначено площі для приготування їжі та площі для надання послуги, обладнання для збереження продуктів, в тому числі і тих, що швидко псуються (копія додається), довідка щодо наявного обладнання де зазначено фактичну наявність необхідної кількості кухонного посуду, інвентарю та обладнання (копія додається),копія Договору №Г-СС/6/21 ОРЕНДИ НЕЖИТЛОВОГО ПРИМІЩЕННЯ від 01.06.2021 року, в якому зазначено, зокрема:
«В порядку та на умовах, визначених цим Договором, Орендодавець зобов’язується передати Орендареві у тимчасове платне користування (оренду) приміщення, устаткування та інвентар, надалі МАЙНО, а Орендар зобов’язується прийняти це МАЙНО, своєчасно сплачувати орендну плату та після припинення цього Договору повернути орендоване МАЙНО Орендодавцю в належному стані.
1.2. МАЙНО, що передається в оренду, знаходиться за адресою: Вінницька область, Вінницький район, сщ/рада Стрижавська, «Табори відпочинку» урочище, будинок 1 Приміщення, що передається, складається з частини будівлі відпочинку, позначеної літерою «М’», площею 280 м.кв. та частини будівлі банкетної зали позначеною літерою «А’», площею 120 м.кв. Загальна площа Приміщенням що орендується: 400 кв. м.
1.3. Технічне обладнання, меблі, інший інвентар, що знаходиться у Приміщенні для його використання за цільовим призначенням, передається в оренду, разом із Приміщенням, згідно Акту прийому-передачі та Додатку №1, що є невід’ємною частиною даного Договору». В Додатку №1 до даного Договору визначено ПЕРЕЛІК ОБЛАДНАННЯ, УСТАТКУВАННЯ ТА ІНШОГО ІНВЕНТАРЮ, що передається в оренду, а саме:
№ Назва Кількість Стан
1 Профпосуд 80 справний
2 Столові прилади 4000 справний
3 Барний інвентар 4000 справний
4 Аксесуари для фуршетів, банкетів 2000 справний
5 Сервірувальний посуд 4000 справний
6 Холодильна камера 4 справний
7 Морозильна камера 2 справний
8 Вбудована техніка 14 справний
9 Стільці 100 справний
10 Столи 25 справний
Копії додаються.
Також в Тендерній документації Учасника ПП «ТД «Солодкий Світ» є копія Договору про співпрацю № СС 26/07 від 26 липня 2021 року між Вінницьким національним технічним університетом та Приватним підприємством «ТД «Солодкий світ», предметом якого є:
« 1.1. В порядку та на умовах, визначених цим Договором, Сторони зобов'язуються співпрацювати в наступному напрямку: Сторона 1 зобов'язана забезпечити харчування, а Сторона 2 зобов'язується надати у тимчасове користування визначені приміщення для проведення харчування у порядку та на умовах, встановлених чинним законодавством України.
Порядок виконання Договору:
Сторона 1 здійснює постачання готових страв та продуктів харчування.
2.2. Поставка готових страв та продуктів харчування здійснюється щоденно, крім вихідних та святкових днів, згідно графіку поставок, узгодженого Сторонами.
2.3. Сторона 2 надає у тимчасове користування визначене приміщення для харчування у порядку та на умовах, встановлених чинним законодавством України.» (копія додається).
Тобто усі документи, які вимагались у ТД Замовника для підтвердження матерільно-технічної бази Учасника ПП «ТД «Солодкий Світ» надав.
П.3.1. Додатку №1 ТД Замовника вимагає Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору, а саме: «Довідка в довільній формі, в якій зазначається наступна інформація: наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних за предметом закупівлі договорів, які було повністю виконано протягом 2020-2021років. (За зразком наведеним нижче)): Примітка:
Аналогічний договір – договір, який повністю відповідає наступним вимогам: укладений між сторонами, предметом закупівлі якого є надання послуг їдалень (послуг з організації гарячого харчування); сторонами визначена ціна договору; сторонами встановлений строк дії договору; сторонами затверджене меню та його вартість.
Не може вважатись аналогічним договором такий, при якому не прослідковується повний цикл організації гарячого харчування, зокрема, разові та поодинокі договори на послуги з організації харчування під час проведення короткострокових заходів (фестивалів, свят, конкурсів, оглядів, концертів, виставок, конференцій, семінарів, тощо).
№ з/п Найменування замовника, для якого виконувалися аналогічні договори, місцезнаходження, код ЄДРПОУ, телефон Найменування предмета закупівлі згідно аналогічного договору, кількість Номер та дата укладеного договору Вартість виконаного договору, грн. Контактна особа замовника, телефон Номер оголошення про проведення/результати процедури закупівлі (заповнюється у разі, якщо аналогічний договір був укладений за результатами відповідної процедури закупівлі відповідно до законодавства у сфері закупівель, чинного на дату укладення договору)
ПП «ТД «Солодкий Світ» надав Довідку в довільній формі, в якій зазначається наступна інформація: наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних за предметом закупівлі договорів, згідно зразка Замовника, також Учасник надав копії цих Договорів (копії додаються). Учасник ПП «ТД «Солодкий Світ» надав листи пояснення по даній Вимозі.
Законом не передбачено подання учасниками додаткових документів/матеріалів, окрім як тих, що вимагаються до подання у складі пропозиції шляхом завантаження до електронної системи закупівель. Також незрозуміло як саме Замовник хоче відслідкувати повний цикл організації гарячого харчування та оцінити його якість. У своїй тендерній пропозиції Учасник надав всі необхідні документи для виконання зобов’язань починаючи з дозвільних документів на здійснення своєї діяльності, договорів, які підтверджують наявність приміщення для приготування страв та їх зберігання, договорів з постачальниками продукції, якісних посвідчень на продукцію, дипломів кухарів, документів що підтверджують можливість надання послуги, що є предметом закупівлі, починаючи від кухонного інвентарю, холодильних камер і т.д, автомобілів, спеціально обладнаних для транспортування готової продукції до приміщення, яке надається у тимчасове користування для здійснення харчування.
Також Замовник стверджує, що Учасник ПП «ТД «Солодкий Світ» у тендерній пропозиції надав недостовірну інформацію, що є суттєвою при визначенні р
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга.docx 06.08.2021 14:45
Причина:
Скарга скасована суб'єктом оскарження
Дата скасування:
06.08.2021 14:48
Вимога
Є відповідь
Вимога
Номер:
febcefe9bfb9410995a415a81b558819
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-07-13-003597-a.a2
Назва:
Вимога
Вимога:
ПП «ТД «СОЛОДКИЙ СВІТ» є учасником закупівлі, яку проводить КЗ Подільський науково-технічний ліцей для обдарованої молоді, ідентифікатор закупівлі: UA-2021-07-13-003597-a, назва предмета закупівлі ДК 021:2015: 55510000-8 — Послуги їдалень UA-2021-07-06-006821-c.
30.07.2021 року відбувся аукціон пропозицій, в якому приймало участь 2 Учасника:
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ТД"СОЛОДКИЙ СВІТ" та ФОП "БОНДАРЕНКО ВІТАЛІЙ ІВАНОВИЧ".
Єдиним критерієм вибору переможця є ціна – 100%.
Найбільш економічно вигідною пропозицією, що визначається електронною системою закупівель автоматично, стала пропозиція ПП «ТД «Солодкий Світ» 1 593 756,00 грн.
02.08.2021 року Замовник в електронній системі закупівель опублікував повідомлення з Вимогою про усунення невідповідностей:
«Вимога про усунення невідповідностей учасником Згідно ст.29 ЗУ Про публічні закупівлі, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах: 1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону; 2) на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю. Закон України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) передбачає у статтях 26, 29 та 31, що учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, які він подав у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, у результаті завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. 1) перелік виявлених невідповідностей: 1.Наявність обладнання та матеріально-технічної бази. 1.2. Довідку, складену у довільній формі за підписом учасника, про наявність площі для приготування їжі та площі для надання послуги, обладнання для збереження продуктів, в тому числі і тих, що швидко псуються. У випадку, якщо учасник користується орендованим приміщенням, має надати копію діючого договору (договорів) оренди приміщення; - Наявність обладнання та матеріально-технічної бази Учасника необхідної для виконання договору. Чітко вказати майно власне чи орендоване. Якщо майно орендоване, то учасник у складі пропозиції має надати копію завірену відповідним чином договору оренди. 3. Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору. 3.1. Довідка в довільній формі, в якій зазначається наступна інформація: наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних за предметом закупівлі договорів, які було повністю виконано протягом 2020-2021років. (За зразком наведеним нижче)): Примітка: Аналогічний договір – договір, який повністю відповідає наступним вимогам: укладений між сторонами, предметом закупівлі якого є надання послуг їдалень (послуг з організації гарячого харчування); сторонами визначена ціна договору; сторонами встановлений строк дії договору; сторонами затверджене меню та його вартість. Не може вважатись аналогічним договором такий, при якому не прослідковується повний цикл організації гарячого харчування, зокрема, разові та поодинокі договори на послуги з організації харчування під час проведення короткострокових заходів (фестивалів, свят, конкурсів, оглядів, концертів, виставок, конференцій, семінарів, тощо). № з/п Найменування замовника, для якого виконувалися аналогічні договори, місцезнаходження, код ЄДРПОУ, телефон Найменування предмета закупівлі згідно аналогічного договору, кількість Номер та дата укладеного договору Вартість виконаного договору, грн. Контактна особа замовника, телефон Номер оголошення про проведення/результати процедури закупівлі (заповнюється у разі, якщо аналогічний договір був укладений за результатами відповідної процедури закупівлі відповідно до законодавства у сфері закупівель, чинного на дату укладення договору) 2) посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Додаток 1 до ТД Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності УЧАСНИКА кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону “Про публічні закупівлі” 3) перелік інформації та/або документів, які конкретно повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: - у Договорі про співпрацю № СС 26/07 від 26 липня 2021 року відсутня інформація щодо адреси розташування приміщення для надання послуги по харчуванню, його площі, обладнання такого приміщення відповідно до комплектації столових закладів освіти, тривалості використання (час протягом якого можна використовувати), та умов використання приміщення для надання послуг третій стороні. Просимо надати уточнюючу інформацію щодо переліченого вище у вигляді додаткової угоди до наданого Договору або гарантійного листа від балансоутримувача приміщення Вінницького національного технічного університету; - надати довідку в довільній формі, у якій зазначається наступна інформація: наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних за предметом закупівлі договорів, які було повністю виконано протягом 2020-2021років згідно вказаної таблиці; у наданих копіях аналогічних договорів не прослідковується повний цикл організації гарячого харчування, та у замовника немає змоги перевірити якість їх виконання, оскільки така інформація відсутня взагалі»
ПП «ТД «Солодкий Світ», в установлений термін, надав пояснення по суті Вимоги про усунення невідповідностей, які Замовник проігнорував.
Звертаємо Вашу увагу на те, що Законом не передбачено подання учасниками додаткових документів/матеріалів, окрім як тих, що вимагаються до подання у складі пропозиції шляхом завантаження до електронної системи закупівель, а документи, які вимагались ТД Замовника ми подали в повному обсязі.
03.08.2021р в електронній системі закупівель було опубліковано Протокол щодо прийняття рішення Уповноваженою особою №24, яким Замовник відхиляє пропозицію ПП «ТД «Солодкий Світ» з наступних підстав:
1. Учасник закупівлі не виправив виявлені виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником повідомлення з Вимогою про усунення таких невідповідностей;
2. Учасник зазначив у тендерній пропозиції недостовірну інформацію, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі, яку замовником виявлено згідно з частиною 15 ст. 29 цього Закону; - замовник звернувся за підтвердженням інформації щодо наявності приміщення та можливості його використання ПП «ТД «Солодкий Світ» для надання послуги харчування ліцеїстів до Вінницького національного технічного університету. Лист ВНТУ від 3 серпня 2021 року № 1-11-94 додається.
Хочемо зауважити, що в Додатку №1 ТД Замовника, для підтвердження матеріально-технічної бази вимагались наступні документи:
Учасники надають скановані (електронні)документи:
1) довідку, складену у довільній формі за підписом учасника, про наявність та загальну кількість власного та/або залученого автотранспорту, пристосованого для перевезення готової продукції, а також довідки про санітарну обробку автотранспорту відповідні офіційні документи на транспорт (технічні паспорти, договори оренди (у разі оренди автотранспорту); Довідка надається у випадку перевезення готової продукції до місця надання послуги
2) довідку, складену у довільній формі за підписом учасника, про наявність площі для приготування їжі та площі для надання послуги, обладнання для збереження продуктів, в тому числі і тих, що швидко псуються.
У випадку, якщо учасник користується орендованим приміщенням, має надати копію діючого договору (договорів) оренди приміщення;
3) довідку, складену у довільній формі за підписом учасника, про фактичну наявність необхідної кількості кухонного посуду, інвентарю та обладнання для комплектації столових закладів освіти
В Тендерній документації Учасника ПП «ТД «Солодкий Світ» містяться наступні документи, які підтверджують наявність обладнання та матеріально-технічної бази – довідка про наявність спеціалізованих транспортних засобів, пристосованого для перевезення готової продукції, в якій зазначено список автомобілів, якими буде здійснюватись транспортування, на виконання зобов’язань по договору, які належать Учаснику ПП «ТД «Солодкий Світ» на праві власності, а також технічні паспорти даних транспортних засобів, акти про обробку автомобілів, медичні книжки водіїв та довідки на право керування автомобілем; довідка щодо площ та обладнання, де зазначено площі для приготування їжі та площі для надання послуги, обладнання для збереження продуктів, в тому числі і тих, що швидко псуються , довідка щодо наявного обладнання де зазначено фактичну наявність необхідної кількості кухонного посуду, інвентарю та обладнання ,копія Договору №Г-СС/6/21 ОРЕНДИ НЕЖИТЛОВОГО ПРИМІЩЕННЯ від 01.06.2021 року, в якому зазначено, зокрема:
«В порядку та на умовах, визначених цим Договором, Орендодавець зобов’язується передати Орендареві у тимчасове платне користування (оренду) приміщення, устаткування та інвентар, надалі МАЙНО, а Орендар зобов’язується прийняти це МАЙНО, своєчасно сплачувати орендну плату та після припинення цього Договору повернути орендоване МАЙНО Орендодавцю в належному стані.
1.2. МАЙНО, що передається в оренду, знаходиться за адресою: Вінницька область, Вінницький район, сщ/рада Стрижавська, «Табори відпочинку» урочище, будинок 1 Приміщення, що передається, складається з частини будівлі відпочинку, позначеної літерою «М’», площею 280 м.кв. та частини будівлі банкетної зали позначеною літерою «А’», площею 120 м.кв. Загальна площа Приміщенням що орендується: 400 кв. м.
1.3. Технічне обладнання, меблі, інший інвентар, що знаходиться у Приміщенні для його використання за цільовим призначенням, передається в оренду, разом із Приміщенням, згідно Акту прийому-передачі та Додатку №1, що є невід’ємною частиною даного Договору». В Додатку №1 до даного Договору визначено ПЕРЕЛІК ОБЛАДНАННЯ, УСТАТКУВАННЯ ТА ІНШОГО ІНВЕНТАРЮ, що передається в оренду, а саме:
№ Назва Кількість Стан
1 Профпосуд 80 справний
2 Столові прилади 4000 справний
3 Барний інвентар 4000 справний
4 Аксесуари для фуршетів, банкетів 2000 справний
5 Сервірувальний посуд 4000 справний
6 Холодильна камера 4 справний
7 Морозильна камера 2 справний
8 Вбудована техніка 14 справний
9 Стільці 100 справний
10 Столи 25 справний
Також в Тендерній документації Учасника ПП «ТД «Солодкий Світ» є копія Договору про співпрацю № СС 26/07 від 26 липня 2021 року між Вінницьким національним технічним університетом та Приватним підприємством «ТД «Солодкий світ», предметом якого є:
« 1.1. В порядку та на умовах, визначених цим Договором, Сторони зобов'язуються співпрацювати в наступному напрямку: Сторона 1 зобов'язана забезпечити харчування, а Сторона 2 зобов'язується надати у тимчасове користування визначені приміщення для проведення харчування у порядку та на умовах, встановлених чинним законодавством України.
Порядок виконання Договору:
Сторона 1 здійснює постачання готових страв та продуктів харчування.
2.2. Поставка готових страв та продуктів харчування здійснюється щоденно, крім вихідних та святкових днів, згідно графіку поставок, узгодженого Сторонами.
2.3. Сторона 2 надає у тимчасове користування визначене приміщення для харчування у порядку та на умовах, встановлених чинним законодавством України.»
Тобто усі документи, які вимагались у ТД Замовника для підтвердження матерільно-технічної бази Учасника ПП «ТД «Солодкий Світ» надав.
П.3.1. Додатку №1 ТД Замовника вимагає Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору, а саме: «Довідка в довільній формі, в якій зазначається наступна інформація: наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних за предметом закупівлі договорів, які було повністю виконано протягом 2020-2021років. (За зразком наведеним нижче)): Примітка:
Аналогічний договір – договір, який повністю відповідає наступним вимогам: укладений між сторонами, предметом закупівлі якого є надання послуг їдалень (послуг з організації гарячого харчування); сторонами визначена ціна договору; сторонами встановлений строк дії договору; сторонами затверджене меню та його вартість.
Не може вважатись аналогічним договором такий, при якому не прослідковується повний цикл організації гарячого харчування, зокрема, разові та поодинокі договори на послуги з організації харчування під час проведення короткострокових заходів (фестивалів, свят, конкурсів, оглядів, концертів, виставок, конференцій, семінарів, тощо).
№ з/п Найменування замовника, для якого виконувалися аналогічні договори, місцезнаходження, код ЄДРПОУ, телефон Найменування предмета закупівлі згідно аналогічного договору, кількість Номер та дата укладеного договору Вартість виконаного договору, грн. Контактна особа замовника, телефон Номер оголошення про проведення/результати процедури закупівлі (заповнюється у разі, якщо аналогічний договір був укладений за результатами відповідної процедури закупівлі відповідно до законодавства у сфері закупівель, чинного на дату укладення договору)
ПП «ТД «Солодкий Світ» надав Довідку в довільній формі, в якій зазначається наступна інформація: наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних за предметом закупівлі договорів, згідно зразка Замовника, також Учасник надав копії цих Договорів .
Що стосується ствердження того, що Учасник зазначив у тендерній пропозиції недостовірну інформацію, то ПП «ТД «Солодкий Світ» також може підтвердити, що Договір оренди нерухомого майна між ПП «ТД «Солодкий Світ» та Вінницьким національним технічним університетом не укладався, тому що між Вінницьким національним технічним університетом та Приватним підприємством «ТД «Солодкий світ» було укладено Договір про співпрацю № СС 26/07 від 26 липня 2021 року. Даний Договір містить підпис та печатку ВНТУ (доречі Лист ВНТУ від 3 серпня 2021 року №1-11-94 не містить печатки ВНТУ) і присутній в тендерній документації Учасника. Тому незрозуміло про яку саме недостовірну інформацію йдеться.
На підставі вищевикладеного ВИМАГАЄМО:
- розглянути пропозицію ПП «ТД «Солодкий Світ» відповідно до законодавства України, а саме ст. 5 ЗУ «Про публічні закупівлі» згідно якої закупівлі мають здійснювались за такими принципами, як добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка пропозицій конкурсних торгів; з
Пов'язані документи:
Учасник
- Вимога.pdf 05.08.2021 12:51
Дата подачі:
05.08.2021 12:51
Вирішення:
КЗ «Подільський науково-технічний ліцей для обдарованої молоді» розглянув Вашу вимогу, опубліковану в системі закупівель № UA-2021-07-13-003597-a. а2 від 5 серпня 2021 року, щодо повторного розгляду пропозиці ПП «ТД «Солодкий Світ».
Відповідно до законодавства України повідомляємо, що Вашу вимогу незадоволено, оскільки в ній відсутні законні підстави для повторної кваліфікації.
Статус вимоги:
Не задоволено
Вимога
Відхилено
Вимога
Номер:
d3ccf0cfae884f2b904b72593050a6e3
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-07-13-003597-a.b1
Назва:
Вимога
Вимога:
Шановний замовнику!
В Тендерній документації п.4.3 (Розділ 1. Загальні положення) – місце, кількість, обсяг поставки товарів (надання послуг, виконання робіт) міститься умова, яка має дискримінаційний характер, а саме: «Послуги надаються на території Учасника, в приміщенні (власному або орендованому), яке відповідає вимогам до даного типу приміщень, а саме їдальня відповідно до Наказу Міністерства охорони здоров'я України від 25.09.2020 № 2205 «Про затвердження Санітарного регламенту для закладів загальної середньої освіти» та знаходиться на відстані не більше ніж 600 метрів від навчального закладу (адреса закладу: м. Вінниця, вул. Воїнів Інтернаціоналістів, 9, 4 поверх)».
Дана умова обмежує коло Учасників по територіальному критерію – відстань не більше 600 метрів від навчального закладу, вона є дискримінаційною по відношенню до інших суб’єктів господарювання, та перешкоджає взяти участь у процедурі закупівлі учасникам, які знаходяться на відстані більше ніж 600 метрів від навчального закладу. Статтею 5 Закону України «Про публічні закупівлі» визначено, що закупівлі здійснюються, зокрема, за принципом недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель. Згідно з ч. 4 ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Частиною 4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, які обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Виходячи з вищевикладеного вимагаємо внести зміни до тендерної документації Замовника п.4.3 Розділу 1. Загальні положення.
Пов'язані документи:
Учасник
- ВИМОГА.docx 15.07.2021 17:12
- відповідь 16.07.2021 16:37
Дата подачі:
15.07.2021 17:12
Вирішення:
вимогу відхилено, оскільки в ній відсутні законні підстави
Статус вимоги:
Відхилено