• Відкриті торги
  • Мультилотова
  • КЕП

Бензин А-92, дизель паливо (таонна система) , Дизель паливо (бензовозні поставки)

Бензин А-92, дизель паливо (талонна система) , Дизель паливо (бензовозні поставки)

Торги відмінено

3 672 900.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.1% або 4 129.50 UAH
Період оскарження: 11.05.2017 14:36 - 28.05.2017 00:00
Скарга
Виконана замовником

СКАРГА на дії Замовника під час проведення тендеру(торгів) відповідно оголошення № у ЦБД: UA-2017-05-11-001726-b опублікованого на веб-порталі „Prozorro” про проведення закупівлі код ДК 021:2015 –09130000-9 Нафта і дистиляти:Дизельне паливо (постачан

Номер: 52151e12ff094d8681182de26d9ec323
Ідентифікатор запиту: UA-2017-05-11-001726-b.b3
Назва: СКАРГА на дії Замовника під час проведення тендеру(торгів) відповідно оголошення № у ЦБД: UA-2017-05-11-001726-b опублікованого на веб-порталі „Prozorro” про проведення закупівлі код ДК 021:2015 –09130000-9 Нафта і дистиляти:Дизельне паливо (постачан
Скарга:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КИЇВАГРОНАФТОТРЕЙД" (код ЄДРПОУ 31202724) (далі –ТОВ „КАНТ”та/або Учасник ) взяло участь у процедурі відкритих торгів, які проводило Комунальне підприємство «Шляхово-експлуатаційне управління по ремонту та утриманню автомобільних шляхів та споруд на них Святошинського району» м. Києва (код ЄДРПОУ 03359090) (далі – ШЕУ Святошинського району м. Києва та/або Замовник) на закупівлю код ДК 021:2015 –09130000-9 Нафта і дистиляти (Дизельне паливо (постачання бензовозом) по лоту 2 відповідно до оголошення № у ЦБД UA-2017-05-11-001726-b ( далі - Тендер) на веб-порталі уповноваженого органу з питань закупівель („Prozzoro”) (далі-веб-портал „Prozorro”). З огляду на грубе порушення Закону України «Про публічні закупівлі» (далі– Закон) допущене Замовником під час проведення цього Тендеру, ТОВ „КАНТ” у строк встановлений абз. 2 п. 2 ст. 18 Закону (строк для звернення з цією Скаргою становить з02.06.2017 12:33 по 27.06.2017 00:00), оскаржує незаконні дії Замовника та відповідно до ст. 18 Закону подає Скаргу до Органу оскарження /Антимонопольного комітету України (код ЄДРПОУ 00032767) (далі – АМКУ та/або Орган оскарження ТОВ „КАНТ” вважає, що Замовник грубо порушив Закон незаконно прийнявши рішення про намір укласти договір по лоту 2 відповідно до протоколу №50-05/8 від 16.06.2017 р. (копія додається) з Учасником ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ „ГРОССЕТО”(код ЄДРПОУ 39468168) (далі –ТОВ „ГРОССЕТО” та/або Учасник-2), тендерна пропозиція якого не відповідає вимогам тендерної документаціїї Замовника (далі-ТД). Надаємо перелік невідповідностей у тендерній пропозиції ТОВ „ГРОССЕТО”, які на думку ТОВ „КАНТ” є прямою підставою для відхилення пропозиції ТОВ „ГРОССЕТО”: 1. ТОВ „ГРОССЕТО” надало забезпечення пропозиці у вигляді банківської гарантії ( додається), у якій вказаний невірний предмет закупівлі, а саме є посилання на бензин 95, який Замовник не закуповує. Вважати таку помилку формальною неправомірно, оскільки в разі якщо Учасник-2 відмовиться виконувати свої зобов’язання, які перебачені ТД, Банк-Гарант може відмовити Замовнику у виплаті гарантійної суми, через невірно зазначений предмет закупівлі. Забезпечення пропозиці у вигляді банківської гарантії, надане ТОВ „ГРОССЕТО” не відповідає п. 2 розділу ІІІ ТД та його пропозиція повинна бути відхилена. 2.Пропозиція ТОВ „ГРОССЕТО” не відповідає абз. 4 п.2 розділуV ТД, а саме Ціна на дизельне паливо (постачання бензовозом)( далі- Товар), запропонована Учасником, повинна бути в межах діапазону цін, зазначених в довідці ДП «Держзовнішінформ» яку Учасник надає в складі своєї цінової пропозиції на вимогу п.3 , абз 3.2.1 Додатку 1 до ТД. Ціна Товару у пропозиції Учасника-2 становить 18 грн. 24 коп./л (копія пропозиції до аукціону додається), а діапозон ціни на дизельне паливо (постачання бензовозом) зазначена у наданій в складі пропозиції ТОВ „ГРОССЕТО” довідці ДП «Держзовнішінформ» (копія додається), становить18,84-20,31 грн./л., при цьому ціна Учасника-2 на Товар після аукціону складє 14 грн. 89 коп (копія пропозиції після аукціону додається),. Замовник не має права вважати таку невідповідність у пропозиції ТОВ „ГРОССЕТО” формальною (несуттєвою) помилкою, такі дії Замовника незаконні, оскільки суперечать ст. 3 Закону, а саме дискримінують всіх інших учасників Тендеру, які дотримались вимоги Замовника, та до початку аукціону вказали ціну в межах довідки ДП «Держзовнішінформ», так само під час аукціону не мали змоги зменшити ціну за Товар до такого рівня, як неправомірно понизило ціну ТОВ „ГРОССЕТО”. Таким чином учасники, які виконали вимогу ТД поставлені не в рівні умови з ТОВ „ГРОССЕТО”, та якщо зазначена вимога є несуттєвою, Замовник мав зазначити таке у ТД, проте не зазначив. Отже, пропозиція ТОВ „ГРОССЕТО” не відповідає абз. 4 п.2 розділуV ТД та повинна бути відхилена. 3. ТОВ „ГРОССЕТО” не надало в складі пропозиції Ліцензію на провадження відповідної діяльності та/ або довідки з посиланням на норми відповідного правового акту (якщо це передбачено чинним законодавством України), що прямо суперечить п. 1.8 додатку 2 до ТД. Звичайно, така інформація міститься у вільному доступі та достовірність інформації щодо відсутності ліцензії на провадження відповідної діяльності можна перевірити, проте Замовник у п. 1.8 додатку 2 до ТД чітко зазначив вимогу надання довідки з цією інформацією з посиланням на норми правових актів, а про вільний доступ до інформації та перевірку інформації Замовником самостійно по цьому пункту в ТД не йдеться. ТОВ „ГРОССЕТО” не надало документу згідно п. 1.8 додатку 2 до ТД та його пропозиція повинна бути відхилена. 4. ТОВ „ГРОССЕТО” надало в складі пропозиції копію Договору з Університетом Драгоманова не містить додатку 1 (додається ), що є невід’ємною частиною договору, отже Учасник-2 надав неповну/недостовірну інформацію, та його пропозиція повинна бути відхилена. 5. Відповідно до п. 3.1,3.2, додатку 1 до ТД учасники в складі пропозиції повинні були надати сканкопії статутних документів, при цьому малися на увазі сканкопї оригіналів документів,а не скановані копії завірені уповноваженою особою учасників. ТОВ „ГРОССЕТО” надало скановані копії завірені уповноваженою особою, так пропозиція Учасника не відповідає п. 3.1,3.2, додатку 1 до ТД та повинна бути відхилена. Вражає, що Замовник всупереч власним чітко визначеними вимогам у ТД, проводить засідання тендерного комітету відповідно до Протоколу №50-05/6 від 12.06.2017 р. (додається ), на якому розглядає пропозицію ТОВ „ГРОССЕТО” та вирішує, що всі наявні помилки є формальними(несуттєвими), таким чином підтверджуючи, що такі помилки мають місце, та розуміючи, що такі помилки є серьйозною підставою для відхилення, члени тендерного комітету страхують себе від неприємностей в разі перевірок уповноваженими на таке органами. Отже, пропозиція ТОВ „ГРОССЕТО” не відповідає абз. 4 п.2 розділуV, п. 1.8 додатку 2, п. 2 розділу ІІІ та п.3.1,3.2, додатку 1 до ТД, при цьому Учасник-2 надав неповну/недостовірну інформацію. Таким чином, рішення Замовника про намір укласти договір відповідно до протоколу 50-05/8 від 16.06.2017 р. з Учасником ТОВ „ГРОССЕТО” є протиправним. Вищевикладеним ТОВ „КАНТ” констатує невідповідність Учасника-2 кваліфікаційним критеріям, які були встановлені Замовником у документації, при цьому Замовник порушуючи п.1 ч.1 статтіі 30 Закону не відхилив пропозицію ТОВ „ГРОССЕТО”. Дії Замовника щодо акцептування Учасника-2 без необхідних документів прямо суперечать чинному законодавству, а також дискредитують систему електронних закупівель в цілому. Підсумовуючи викладене, можна із впевнеістю стверджувати, що дії членів тендерного комітету є незаконними та таким що суперечать основним принципам здійснення закупівель зазначеним у ст. 3 Закону, а саме недискримінації учасників та об'єктивній та неупередженій оцінці тендерних пропозицій, Замовник не допускає добросовісної конкуренції серед учасників,така бездіяльність тендерного комітету в оцінці Учасника-2 викликана скоріш за все корупційними схемами та зловживаннями, виникає сумнів стосовно чесності та прозорості дій членів тендерного комітету при проведенні тендеру. Просимо: Прийняти дану Скаргу що стосується прийнятих рішень, дії чи бездіяльності Замовника та усунути порушення, які були допущені під час тендеру(торгів), що проводився відповідно до оголошення № у ЦБД: UA-2017-05-11-001726-b опублікованого на веб-порталі уповноваженого органу з питань закупівель „Prozorro” про проведення процедури відкритих торгів, на закупівлю код ДК 021:2015 –09130000-9 Нафта і дистиляти Дизельне паливо (постачання бензовозом) по лоту 2 ,а саме • відхилити пропозиції ТОВ „ГРОССЕТО” як таку, що не відповідає вимогам ТД; • продовжити оцінку інших Учасників; • в разі неможливості усунути допущенні Замовником порушення, відмінити тендер та провести нову процедуру, дотримуючись зазначених у ст. 3 Закону принципів здійснення закупівель, провести об’єктивний розгляд та неупереджену оцінку тендерних пропозицій • керуючись п. 3 ст. 30 та абз. 2 п. 1 ст. 32 Закону надати відповідь не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого Звернення. Додатки 1. Копія протоколу №50-05/8 від 16.06.2017 р. 2. Копія форми пропозиції ТОВ „ГРОССЕТО” до аукціону 3. Довідка про середній рівень цін ДП «Держзовнішінформ» надана ТОВ „ГРОССЕТО” 4 Копія форми пропозиції ТОВ „ГРОССЕТО” після аукціону 5. Копія Договору з Університетом Драгоманова, яка не містить додатку 1 6. Забезпечення пропозиці у вигляді банківської гарантії , наданого ТОВ „ГРОССЕТО”, у якій вказаний невірний предмет закупівлі, а саме є посилання на бензин 95 7. Копія протоколу №50-05/6 від 12.06.2017 р. 8. Платіжне доручення №1826 від 26.06.2017 р. з підтвердженням оплати 5 000 грн. за подання скарги згідно оголошення
Пов'язані документи: Учасник Орган оскарження
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 20.07.2017 16:58
Дата виконання рішення Замовником: 21.07.2017 13:32
Коментар замовника щодо усунення порушень: Відповідно Протоколу від 21.07.2017року №50-05/11 скасували рішення про визначення ТОВ "ГРОССЕТО" переможцем торгів на закупівлю дизельного палива
Автор: ТОВ "КАНТ", Друзь Юрій +380442479859 tender-kant@ukr.net http://www.google.com
Вимога
Є відповідь

Звернення до Замовника з вимогою щодо усунення допущених Замовником порушень під час проведення тендеру(торгів) відповідно оголошення № у ЦБД: UA-2017-05-11-001726-b опублікованого на веб-порталі „Prozorro” про проведення закупівлі код ДК 021:2015 –0

Номер: 05e0c0e9012540c59de233306bcb3554
Ідентифікатор запиту: UA-2017-05-11-001726-b.a1
Назва: Звернення до Замовника з вимогою щодо усунення допущених Замовником порушень під час проведення тендеру(торгів) відповідно оголошення № у ЦБД: UA-2017-05-11-001726-b опублікованого на веб-порталі „Prozorro” про проведення закупівлі код ДК 021:2015 –0
Вимога:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КИЇВАГРОНАФТОТРЕЙД" (код ЄДРПОУ 31202724) (далі –ТОВ „КАНТ”та/або Учасник ) взяло участь у процедурі відкритих торгів, які проводило Комунальне підприємство «Шляхово-експлуатаційне управління по ремонту та утриманню автомобільних шляхів та споруд на них Святошинського району» м. Києва (код ЄДРПОУ 03359090) (далі – ШЕУ Святошинського району м. Києва та/або Замовник) на закупівлю код ДК 021:2015 –09130000-9 Нафта і дистиляти (Дизельне паливо (постачання бензовозом) по лоту 2 відповідно до оголошення № у ЦБД UA-2017-05-11-001726-b ( далі - Тендер) на веб-порталі уповноваженого органу з питань закупівель („Prozzoro”) (далі-веб-портал „Prozorro”). З огляду на грубе порушення Закону України «Про публічні закупівлі» (далі– Закон) допущене Замовником під час проведення цього Тендеру, ТОВ „КАНТ” у строк встановлений абз. 2 п. 2 ст. 18 Закону (строк для звернення з цим Зверенням становить з з02.06.2017 12:33 по 27.06.2017 00:00), керуючись п. 3 ст. 30 та абз. 2 п. 1 ст. 32 Закону звертається до Замовника з цим Зверененням. ТОВ „КАНТ” вважає, що Замовник грубо порушив Закон незаконно прийнявши рішення про намір укласти договір по лоту 2 відповідно до протоколу №50-05/8 від 16.06.2017 р. (копія додається) з Учасником ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ „ГРОССЕТО”(код ЄДРПОУ 39468168) (далі –ТОВ „ГРОССЕТО” та/або Учасник-2), тендерна пропозиція якого не відповідає вимогам тендерної документаціїї Замовника (далі-ТД). Надаємо перелік невідповідностей у тендерній пропозиції ТОВ „ГРОССЕТО”, які на думку ТОВ „КАНТ” є прямою підставою для відхилення пропозиції ТОВ „ГРОССЕТО”: 1. Пропозиція ТОВ „ГРОССЕТО” не відповідає абз. 4 п.2 розділуV ТД, а саме Ціна на дизельне паливо (постачання бензовозом)( далі- Товар), запропонована Учасником, повинна бути в межах діапазону цін, зазначених в довідці ДП «Держзовнішінформ» яку Учасник надає в складі своєї цінової пропозиції на вимогу п.3 , абз 3.2.1 Додатку 1 до ТД. Ціна Товару у пропозиції Учасника-2 становить 18 грн. 24 коп./л (копія пропозиції до аукціону додається), а діапозон ціни на дизельне паливо (постачання бензовозом) зазначена у наданій в складі пропозиції ТОВ „ГРОССЕТО” довідці ДП «Держзовнішінформ» (копія додається), становить18,84-20,31 грн./л., при цьому ціна Учасника-2 на Товар після аукціону складє 14 грн. 89 коп (копія пропозиції після аукціону додається),. Замовник не має права вважати таку невідповідність у пропозиції ТОВ „ГРОССЕТО” формальною (несуттєвою) помилкою, такі дії Замовника незаконні, оскільки суперечать ст. 3 Закону, а саме дискримінують всіх інших учасників Тендеру, які дотримались вимоги Замовника, та до початку аукціону вказали ціну в межах довідки ДП «Держзовнішінформ», так само під час аукціону не мали змоги зменшити ціну за Товар до такого рівня, як неправомірно понизило ціну ТОВ „ГРОССЕТО”. Таким чином учасники, які виконали вимогу ТД поставлені не в рівні умови з ТОВ „ГРОССЕТО”, та якщо зазначена вимога є несуттєвою, Замовник мав зазначити таке у ТД, проте не зазначив. Отже, пропозиція ТОВ „ГРОССЕТО” не відповідає абз. 4 п.2 розділуV ТД та повинна бути відхилена. 2. ТОВ „ГРОССЕТО” не надало в складі пропозиції Ліцензію на провадження відповідної діяльності та/ або довідки з посиланням на норми відповідного правового акту (якщо це передбачено чинним законодавством України), що прямо суперечить п. 1.8 додатку 2 до ТД. Звичайно, така інформація міститься у вільному доступі та достовірність інформації щодо відсутності ліцензії на провадження відповідної діяльності можна перевірити, проте Замовник у п. 1.8 додатку 2 до ТД чітко зазначив вимогу надання довідки з цією інформацією з посиланням на норми правових актів, а про вільний доступ до інформації та перевірку інформації Замовником самостійно по цьому пункту в ТД не йдеться. ТОВ „ГРОССЕТО” не надало документу згідно п. 1.8 додатку 2 до ТД та його пропозиція повинна бути відхилена. 3. ТОВ „ГРОССЕТО” надало в складі пропозиції копію Договору з Університетом Драгоманова не містить додатку 1 (додається ), що є невід’ємною частиною договору, отже Учасник-2 надав неповну/недостовірну інформацію, та його пропозиція повинна бути відхилена. 4. ТОВ „ГРОССЕТО” надало забезпечення пропозиці у вигляді банківської гарантії ( додається), у якій вказаний невірний предмет закупівлі, а саме є посилання на бензин 95, який Замовник не закуповує. Вважати таку помилку формальною неправомірно, оскільки в разі якщо Учасник-2 відмовиться виконувати свої зобов’язання, які перебачені ТД, Банк-Гарант може відмовити Замовнику у виплаті гарантійної суми, через невірно зазначений предмет закупівлі. Забезпечення пропозиці у вигляді банківської гарантії, надане ТОВ „ГРОССЕТО” не відповідає п. 2 розділу ІІІ ТД та його пропозиція повинна бути відхилена. 5. Відповідно до п. 3.1,3.2, додатку 1 до ТД учасники в складі пропозиції повинні були надати сканкопії статутних документів, при цьому малися на увазі сканкопї оригіналів документів,а не скановані копії завірені уповноваженою особою учасників. ТОВ „ГРОССЕТО” надало скановані копії завірені уповноваженою особою, так пропозиція Учасника не відповідає п. 3.1,3.2, додатку 1 до ТД та повинна бути відхилена. Вражає, що Замовник всупереч власним чітко визначеними вимогам у ТД, проводить засідання тендерного комітету відповідно до Протоколу №50-05/6 від 12.06.2017 р. (додається ), на якому розглядає пропозицію ТОВ „ГРОССЕТО” та вирішує, що всі наявні помилки є формальними(несуттєвими), таким чином підтверджуючи, що такі помилки мають місце, та розуміючи, що такі помилки є серьйозною підставою для відхилення, члени тендерного комітету страхують себе від неприємностей в разі перевірок уповноваженими на таке органами. Отже, пропозиція ТОВ „ГРОССЕТО” не відповідає абз. 4 п.2 розділуV, п. 1.8 додатку 2, п. 2 розділу ІІІ та п.3.1,3.2, додатку 1 до ТД, при цьому Учасник-2 надав неповну/недостовірну інформацію. Таким чином, рішення Замовника про намір укласти договір відповідно до протоколу 50-05/8 від 16.06.2017 р. з Учасником ТОВ „ГРОССЕТО” є протиправним. Вищевикладеним ТОВ „КАНТ” констатує невідповідність Учасника-2 кваліфікаційним критеріям, які були встановлені Замовником у документації, при цьому Замовник порушуючи п.1 ч.1 статтіі 30 Закону не відхилив пропозицію ТОВ „ГРОССЕТО”. Дії Замовника щодо акцептування Учасника-2 без необхідних документів прямо суперечать чинному законодавству, а також дискредитують систему електронних закупівель в цілому. Підсумовуючи викладене, можна із впевнеістю стверджувати, що дії членів тендерного комітету є незаконними та таким що суперечать основним принципам здійснення закупівель зазначеним у ст. 3 Закону, а саме недискримінації учасників та об'єктивній та неупередженій оцінці тендерних пропозицій, Замовник не допускає добросовісної конкуренції серед учасників,така бездіяльність тендерного комітету в оцінці Учасника-2 викликана скоріш за все корупційними схемами та зловживаннями, виникає сумнів стосовно чесності та прозорості дій членів тендерного комітету при проведенні тендеру. ВИМАГАЄМО: Прийняти дане Звернення Замовником до розгляду та усунути порушення, які були допущені під час тендеру(торгів), що проводився відповідно до оголошення № у ЦБД: UA-2017-05-11-001726-b опублікованого на веб-порталі уповноваженого органу з питань закупівель „Prozorro” про проведення процедури відкритих торгів, на закупівлю код ДК 021:2015 –09130000-9 Нафта і дистиляти Дизельне паливо (постачання бензовозом) по лоту 2 ,а саме • відхилити пропозиції ТОВ „ГРОССЕТО” як таку, що не відповідає вимогам ТД; • продовжити оцінку інших Учасників; • в разі неможливості усунути допущенні Замовником порушення, відмінити тендер та провести нову процедуру, дотримуючись зазначених у ст. 3 Закону принципів здійснення закупівель, провести об’єктивний розгляд та неупереджену оцінку тендерних пропозицій • керуючись п. 3 ст. 30 та абз. 2 п. 1 ст. 32 Закону надати відповідь не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого Звернення. Додатки 1. Копія протоколу №50-05/8 від 16.06.2017 р. 2. Копія форми пропозиції ТОВ „ГРОССЕТО” до аукціону 3. Довідка про середній рівень цін ДП «Держзовнішінформ» надана ТОВ „ГРОССЕТО” 4 Копія форми пропозиції ТОВ „ГРОССЕТО” після аукціону 5. Копія Договору з Університетом Драгоманова, яка не містить додатку 1 6. Забезпечення пропозиці у вигляді банківської гарантії , наданого ТОВ „ГРОССЕТО”, у якій вказаний невірний предмет закупівлі, а саме є посилання на бензин 95 7. Копія протоколу №50-05/6 від 12.06.2017 р.
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Відповідь на вимогу ТОВ "КАНТ"
Статус вимоги: Задоволено
Дата виконання рішення Замовником: 29.06.2017 12:46
Підтвердження вирішення: Комунальним підприємством «Шляхово-експлуатаційне управління по ремонту та утриманню автомобільних шляхів та споруд на них Святошинського району» м. Києва проводиться закупівля товару Нафта та дистиляти код ДК 021:2015 – 09130000-9 (Дизельне паливо (постачання бензовозом) по лоту 2 відповідно до оголошення № у ЦБД UA-2017-05-11-001726-b На закупівлю, оприлюднену відповідно до вимог ЗУ «Про публічні закупівлі» за № UA-2017-05-11-001726-b потенційним учасником ТОВ «КАНТ», подана вимога. Дата надходження вимоги 26-06-17, 19:16:57 Потенційний учасник вказує , що Замовником незаконно прийнято рішення про намір укласти договір з Учасником ТОВ «ГРОССЕТО» , а саме : 1. ТОВ „ГРОССЕТО” надало забезпечення пропозиці у вигляді банківської гарантії , у якій вказаний невірний предмет закупівлі , а саме є посилання на бензин 95, який Замовник не закуповує. - Банк-Гарант ( ПАТ «Банк інвестицій та заощаджень») приймає на себе зобов»язання у наданні безвідкличної банківської гарантії №5270,17-ТГ/2 від 30.05.2017року по ЛОТу 2 – Дизель паливо (Євро5) (постачання бензовозами) на загальну суму 71 175 ,00грн. – відповідно вимог тендерної документації. Описку вважати формальною . 2.Ціна на дизельне паливо (постачання бензовозом)( далі- Товар), запропонована Учасником, повинна бути в межах діапазону цін, зазначених в довідці ДП «Держзовнішінформ» яку Учасник надає в складі своєї цінової пропозиції на вимогу п.3 , абз 3.2.1 Додатку 1 до ТД. - відповідно до довідки ДП «Держзовнішінформ», яку надало ТОВ "Гроссето" в складі тендерної пропозиції рівень цін на дизельне паливо складає 18,84 – 20,31 грн./л. ТОВ "Гроссето" надало тендерну пропозицію з ціною 18,24 грн./л., але після аукціону ціна за літр дизельного палива складає 14,8973717692 грн./л без ПДВ. В звязку з тим, ща дана ціна не входить в межі діапазону цін зазначених в довідці, але є найбільш економічною вигідною. Листом від 12.06.2017 №139 ТОВ "Гроссето" повідомляє , що має складські запаси дизельного палива купленого , за ціною , яка нижче ніж вказано в діапазоні рівня цін в довідці ДП «Держзовнішінформ» та підтверджує можливість поставки дизельного палива за даною ціною. Абз.2 п.1 статі 3 Закупівля здійснюється за такими принципами: максимальна економія та ефективність. 3. ТОВ „ГРОССЕТО” не надало в складі пропозиції Ліцензію на провадження відповідної діяльності та/ або довідки з посиланням на норми відповідного правового акту (якщо це передбачено чинним законодавством України) - дана інформації міститься у вільному доступі Замовник самостійно може перевірити достовірність інформації щодо відсутності ліцензії на даний вид діяльності. Відповідно до Закону України «Про ліцензування певних видів господарської діяльності» дійсно такий вид діяльності не підлягає ліцензуванню, - вважати дану інформацію не суттєвою. 4. ТОВ „ГРОССЕТО” надало в складі пропозиції копію Договору з Університетом Драгоманова не містить додатку 1 (Заявка), що є невід’ємною частиною договору: - в аналогічному договорі наданого Учасником з Національним педагогічним університетом імені М.П. Драгоманова відсутній Додаток 1 ( Заявка) до Договору, проте Замовником не вказувалось в тендерній документації, що копія договору повинна була бути надана з усіма додатками, зазначене не впливає на зміст пропозиції. Зважаючи на вище сказане, помилки виявлені в процесі перевірки тендерної пропозиції ТОВ "Гроссето" віднести до формальних (несуттєвих) помилок відповідно до ч.3 ст. 22 Закону, в зв’язку з тим, що зазначене не впливає на зміст пропозиції та пропозиція ТОВ "Гроссето" є найбільш економічною вигідною до ч.1 ст. 28 Закону.
Вимога
Є відповідь

Звернення до Замовника з вимогою щодо усунення допущених Замовником порушень під час проведення тендеру(торгів) відповідно оголошення № у ЦБД: UA-2017-05-11-001726-b опублікованого на веб-порталі „Prozorro” про проведення закупівлі код ДК 021:2015 –0

Номер: 4f91c4a5f1d943999f270fa27831f34d
Ідентифікатор запиту: UA-2017-05-11-001726-b.b2
Назва: Звернення до Замовника з вимогою щодо усунення допущених Замовником порушень під час проведення тендеру(торгів) відповідно оголошення № у ЦБД: UA-2017-05-11-001726-b опублікованого на веб-порталі „Prozorro” про проведення закупівлі код ДК 021:2015 –0
Вимога:
Звернення до Замовника з вимогою щодо усунення допущених Замовником порушень під час проведення тендеру(торгів) відповідно оголошення № у ЦБД: UA-2017-05-11-001726-b опублікованого на веб-порталі „Prozorro” про проведення закупівлі код ДК 021:2015 –09130000-9 Нафта і дистиляти (Бензин А-92, Дизельне паливо (талонна система) по лоту 1 ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КИЇВАГРОНАФТОТРЕЙД" (код ЄДРПОУ 31202724) (далі –ТОВ „КАНТ”та/або Учасник ) взяло участь у процедурі відкритих торгів, які проводило Комунальне підприємство «Шляхово-експлуатаційне управління по ремонту та утриманню автомобільних шляхів та споруд на них Святошинського району» м. Києва (код ЄДРПОУ 03359090) (далі – ШЕУ Святошинського району м. Києва та/або Замовник) на закупівлю код ДК 021:2015 –09130000-9 Нафта і дистиляти (Бензин А-92, Дизельне паливо (талонна система) по лоту 1 відповідно до оголошення № у ЦБД UA-2017-05-11-001726-b ( далі - Тендер) на веб-порталі уповноваженого органу з питань закупівель („Prozzoro”) (далі-веб-портал „Prozorro”). З огляду на грубе порушення Закону України «Про публічні закупівлі» (далі– Закон) допущене Замовником під час проведення цього Тендеру, ТОВ „КАНТ” у строк встановлений абз. 2 п. 2 ст. 18 Закону (строк для звернення з цим Зверенням становить з 02.06.2017 12:33 по 27.06.2017 00:00), керуючись п. 3 ст. 30 та абз. 2 п. 1 ст. 32 Закону звертається до Замовника з цим Зверененням. ТОВ „КАНТ” вважає, що Замовник грубо порушив Закон незаконно прийнявши рішення про намір укласти договір по лоту 1 відповідно до протоколу №50-05/7 від 16.06.2017 р. (копія додається) з Учасником ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ „ТЕХОЙЛ ТК”(код ЄДРПОУ 40955753) (далі –ТОВ„ТЕХОЙЛ ТК” та/або Учасник-2), тендерна пропозиція якого не відповідає вимогам тендерної документаціїї Замовника (далі-ТД), а саме надаємо інформацію про невідповідність тендерної пропозиції ТОВ„ТЕХОЙЛ ТК”, які на думку ТОВ „КАНТ” є прямою підставою для відхилення пропозиції ТОВ„ТЕХОЙЛ ТК”: Частиною 3 ст. 12 Закону та умов абз. 2 п. 1 розд.ІІІ ТД, Замовником передбачено створення та подання документів тендерної пропозиції з урахіванням вимог Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг» (далі -Закон-2). Цей Закон-2 передбачає підписання та подання пропозицій учасників шляхом накладання на тендерну пропозицію електронного цифрового підпису. Всупереч зазначеної вимоги Закону-2, ТОВ„ТЕХОЙЛ ТК” в складі тендерної пропозиції надав документи без накладання цифрового підпису, що суперечить абз. 2 ст. 6 Закону -2 та абз. 2 п. 1 розд.ІІІ ТД. Надані Учасником-2 скановані підписані уповноваженою особою та завірені печаткою документи без накладання електроного підпису, не є електроними документами, оскільки саме накладанням електроного підпису завершується створення електронного документа. Отже, пропозиція ТОВ„ТЕХОЙЛ ТК” не відповідає 3 ст. 12 Закону, абз. 2 ст. 6 Закону -2 та абз. 2 п. 1 розд.ІІІ ТД та повинна бути відхилена. Вражає, що Замовник протиправно, всупереч власним чітко визначеними вимогам у ТД, прийняв рішення про намір укласти договір по лоту 1 з Учасником-2, який не відповідає не ТД, не чиннному закондавству та порушуючи п.1 ч.1 статтіі 30 Закону не відхилив пропозицію ТОВ„ТЕХОЙЛ ТК”. Дії Замовника щодо акцептування Учасника-2 прямо суперечать чинному законодавству, а також дискредитують систему електронних закупівель в цілому. Підсумовуючи викладене, можна із впевнеістю стверджувати, що дії членів тендерного комітету є незаконними та таким що суперечать основним принципам здійснення закупівель зазначеним у ст. 3 Закону, а саме недискримінації учасників та об'єктивній та неупередженій оцінці тендерних пропозицій, Замовник не допускає добросовісної конкуренції серед учасників,така бездіяльність тендерного комітету в оцінці Учасника-2 викликана скоріш за все корупційними схемами та зловживаннями, виникає сумнів стосовно чесності та прозорості дій членів тендерного комітету при проведенні тендеру. ВИМАГАЄМО: Прийняти дане Звернення Замовником до розгляду та усунути порушення, які були допущені під час тендеру(торгів), що проводився відповідно до оголошення № у ЦБД: UA-2017-05-11-001726-b опублікованого на веб-порталі уповноваженого органу з питань закупівель „Prozorro” про проведення процедури відкритих торгів, на закупівлю код ДК 021:2015 –09130000-9 Нафта і дистиляти (Бензин А-92, Дизельне паливо (талонна система) по лоту 1,а саме • відхилити пропозиції ТОВ„ТЕХОЙЛ ТК” як таку, що не відповідає вимогам ТД; • продовжити оцінку інших Учасників; • в разі неможливості усунути допущенні Замовником порушення, відмінити тендер та провести нову процедуру, дотримуючись зазначених у ст. 3 Закону принципів здійснення закупівель, провести об’єктивний розгляд та неупереджену оцінку тендерних пропозицій • керуючись п. 3 ст. 30 та абз. 2 п. 1 ст. 32 Закону надати відповідь не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого Звернення. Додатки: 1. Копія протоколу №50-05/7 від 16.06.2017 р.
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Відповідь на вимогу потенційного Учасника до торгів на закупівлю :Нафта та дистиляти , код ДК021:2015- 09130000-9 "Бензин А-92 , Дизельне паливо ( талонна система) ЛОТ 1
Статус вимоги: Задоволено
Дата виконання рішення Замовником: 27.06.2017 14:59
Підтвердження вирішення: Комунальним підприємством «Шляхово-експлуатаційне управління по ремонту та утриманню автомобільних шляхів та споруд на них Святошинського району» м. Києва проводиться закупівля товару Нафта та дистиляти код ДК 021:2015 – 09130000-9 «Бензин А-92, Дизельне паливо (талонна система) ЛОТ №1. На закупівлю, оприлюднену відповідно до вимог ЗУ «Про публічні закупівлі» за № UA-2017-05-11-001726-b потенційним учасником ТОВ «КАНТ», подана вимога. Дата надходження вимоги 26-06-17, 19:18:08. Потенційний учасник вказує , що Замовником незаконно прийнято рішення про намір укласти договір з Учасником ТОВ»ТЕХОЙЛ ТК» , а саме :Учасник в складі тендерної пропозиції надав документи без накладання цифрового підпису. За результатами розгляду вимоги інформуємо , що відповідно вимог тендерної документації - абз.І розділу ІІІ «Інструкції з підготовки тендерної пропозиції» Замовник вимагає : Документи, що подаються учасником у складі тендерної пропозиції, повинні мати на кожній сторінці підпис уповноваженої особи учасника, який засвідчується відбитком печатки учасника (за наявності печатки), та повинні бути належної якості, тобто такі, що доступні для звичайного читання та опрацювання, повно і чітко відображають інформацію та відомості, внесені до відповідного документа, незалежно від змісту інформації. Накладання цифрового підпису для Учасника не обов»язково.