-
Відкриті торги
-
Мультилотова
-
КЕП
Поточний ремонт приміщень будівлі (демонтаж, монтаж віконних блоків) в Запорізькій гімназії №73 Запорізької міської ради, за адресою: м. Запоріжжя, вул. Дудикіна, 16
Завершена
249 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.2% або 490.00 UAH
мін. крок: 0.2% або 490.00 UAH
Період оскарження:
13.07.2021 13:44 - 25.07.2021 00:00
Вимога
Є відповідь
Вимога про усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель
Номер:
92b4fb123b644526ae1fb0192dc0f416
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-07-13-005335-c.b2
Назва:
Вимога про усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель
Вимога:
13.07..2021 року Територіальний відділ освіти Дніпровського району департаменту освіти і науки Запорізької міської ради (далі — Замовник) оголосило процедуру закупівлі за ДК 021:2015- :45420000-7: Столярні та теслярні роботи, Поточний ремонт приміщень будівлі (демонтаж, монтаж віконних блоків) в Запорізькій гімназії №73 Запорізької міської ради, за адресою: м. Запоріжжя, вул. Дудикіна, 16, ЛОТ 1 - Поточний ремонт приміщень будівлі (коридорів) (демонтаж, монтаж віконних блоків) в Запорізькій гімназії №73 Запорізької міської ради, за адресою: м. Запоріжжя, вул. Дудикіна, 16 (далі — Процедура закупівлі).
Розкриття тендерних пропозицій учасників відбулось 30 липня 2021 12:31.
Згідно з реєстром отриманих тендерних пропозицій участь у закупівлі взяли учасники:
— Товариство з обмеженою відповідальністю "Компанія Позитив";
— ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВКФ "НІКС-М";
— ФОП "КЕЙДА ЄВГЕН ВАСИЛЬОВИЧ".
06 серпня 2021року 13:01, Замовником опубліковано намір укласти договір з переможцем процедури закупівлі - ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВКФ "НІКС-М" (далі — Учасник), протокол № 33 від 06.08.2021 р .
Товариство з обмеженою відповідальністю «Компанія Позитив» вважає, що зазначені рішення прийняті з порушенням норм законодавства України у сфері публічних закупівель, у т. ч. Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — Закон), з огляду на наступне:
1. Учасник процедури закупівлі не відповідає встановленим абзацом 1 частини 3 статті 22 Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства (абзац 3 пункту 1 частини 1 статті 31 Закону).
Абзац 1 частини 3 статті 22 Закону визначає, що тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
У разі невідповідності учасника цим додатковим вимогам, які безпосередньо ототожнюються із вимогами законодавства, ЗАМОВНИК ЗОБОВ’ЯЗАНИЙ ВІДХИЛИТИ тендерні пропозиції відповідно до абзацу 3 пункту 1 частини 1 статті 31 Закону.
1.1 На вимогу тендерної документації Розділ IV. Подання та розкриття тендерної пропозиції, п. 1
Ціна повинна містити позначку про включення (або не включення) податку на додану вартість. Ціна, запропонована учасником, повинна враховувати всі затрати, пов’язані з предметом закупівлі (сплата податків, обов’язкових платежів, страхування, витрати пов’язані з отриманням необхідних дозволів, ліцензій тощо). На підтвердження згоди з умовами цього абзацу, учасник у складі своєї тендерної пропозиції повинен надати гарантійний лист, вищезазначений ГАРАНТІЙНИЙ ЛИСТ в складі тендерної пропозиції Учасника ВІДСУТНІЙ.
1.2 На вимогу тендерної документації ДОДАТОК 1 до тендерної документації
Надавані послуги Підрядником повинні відповідати ДБН А.2.2-3-2014 «Склад та зміст проектної документації на будівництво», затверджених наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 04.06.2014 №163, та умовам чинного законодавства, нормативно-технічним актам з дотриманням вимог санітарних норм та охорони навколишнього середовища. На підтвердження згоди з умовами цього абзацу, учасник у складі своєї тендерної пропозиції повинен надати гарантійний лист, вищезазначений ГАРАНТІЙНИЙ ЛИСТ в складі тендерної пропозиції Учасника ВІДСУТНІЙ.
2. Учасник процедури закупівлі не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 Закону (абзац 2 пункту 1 частини 1 статті 31 Закону)
2.1 На вимогу тендерної документації ДОДАТОК 2 до тендерної документації п. 1 Наявність обладнання, матеріально-технічної бази й технологій
*Примітка:
- до довідки включається тільки те обладнання, що буде застосоване при виконанні робіт.
Подана Учасником Довідка «Додаток 1 - Наявність обладнання та матеріально-технічної бази» № 52 від 28.07.2021 р. НЕ ВІДПОВІДАЄ вимогам тендерної документації з наступних причин:
Згідно Підсумкової відомості ресурсів до локального кошторису № 2-1-1 (далі — ПВР), наданого Учасником
III. Будiвельнi машини, врахованi в складi загальновиробничих витрат
Шуруповерти - 5,27515005 маш-год;
Перфоратори електричні - 5,788386075 маш-год,
вартість використання яких є складовою частиною договірної ціни.
Всупереч вимозі тендерної документації в довідці Учасника ВІДСУТНЕ вищеперелічене обладнання яке згідно ПВР буде використовуватися при виконанні робіт, однак надано великий перелік обладнання який в принципі неможливо використовувати для виконання даних робіт.
Також:
II. Будівельні машини і механізми
Перевезення будівельного сміття самоскидами орендодавця на відстань до 27 км
Всупереч вимозі тендерної документації в довідці Учасника ВІДСУТНІ самоскиди, які згідно ПВР будуть використовуватися і вартість даного виду послуг є складовою частиною договірної ціни.
2.2 На вимогу тендерної документації ДОДАТОК 2 до тендерної документації п. 3
Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору
Для підтвердження наявності досвіду виконання аналогічного (их)* договору (ів) (не менше двох) до довідки додаються:
- договір(и) відповідно до довідки;
- «Акт приймання виконаних будівельних робіт» (форма № КБ-2в);
- «Довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрати» (форма № КБ-3) відповідно до наданого (их) договору (ів):
Наведені вище документи до довідки надаються щодо кожного зазначеного договору та повинні відповідати вимогам цього пункту.
Учасником надано договір підряду № 235 від 01.11.2018, разом з КБ 3 та КБ2в. Також учасником в графі СТРОК ТА СТАН ВИКОНАННЯ ДОГОВОРУ Довідки про виконання аналогічних договорів, позначено що даний договір виконаний.
Ціна договору підряду № 235 від 01.11.2018 р. становить 679 998,80 грн. з ПДВ.
Надані «Акт приймання виконаних будівельних робіт» (форма № КБ-2в), «Довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрати» (форма № КБ-3) до договору підряду № 235 від 01.11.2018 р, на загальну суму 677 678,00 грн. з ПДВ.
Додаткових угод, оновленої договірної ціни не надано, тобто підтвердження виконання даного договору в повному обсязі ВІДСУТНЕ.
Враховуючи викладене, прийняті рішення порушують права Товариства з обмеженою відповідальністю «Компанія Позитив» на чесні та прозорі торги, які здійснюються з дотриманням законодавства у сфері публічних закупівель, у т. ч. принципів здійснення закупівель.
Товариство з обмеженою відповідальністю «Компанія Позитив» вважає, що його права можуть бути захищені шляхом зобов’язання Замовника здійснити нижчезазначені дії.
З метою добросовісної конкуренції серед учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівлі, недискримінації учасників і рівноправному ставленні до них, об'єктивному та неупередженому визначенні переможця процедури закупівлі, запобігання КОРУПЦІЙНИХ ДІЙ І ЗЛОВЖИВАНЬ, Керуючись статтями 5, 18, 31 Закону,
ПРОШУ
1. Прийняти вимогу до розгляду.
2. Визнати рішення Замовника Про намір укласти договір з переможцем процедури закупівлі - ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВКФ "НІКС-М" (протокол № 33 від 06.08.2021 р.) неправомірним, тобто прийнятим з порушенням законодавства у сфері публічних закупівель.
3. Скасувати рішення Замовника Про намір укласти договір з переможцем процедури закупівлі - ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВКФ "НІКС-М" (протокол № 33 від 06.08.2021 р.)
4. Замовнику прийняти нове рішення, згідно з яким відхилити тендерну пропозицію ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВКФ "НІКС-М" на підставі причин викладених в даній скарзі керуючись абзацом 1 частини 3 статті 22 Закону (абзац 3 пункту 1 частини 1 статті 31 Закону) та абзацом 2 пункту 1 частини 1 статті 31 Закону.
5. Згідно пункту 11 Статті 29 Замовнику розглянути наступну тендерну пропозицію у списку пропозицій, розташованих за результатами їх оцінки.
У разі невиконання Замовником законних вимог, Товариство з обмеженою відповідальністю «Компанія Позитив», керуючись ст. 18 Закону, залишає за собою право звернутися в АНТИМОНОПОЛЬНИЙ КОМІТЕТ УКРАЇНИ зі скаргою про порушення законодавства у сфері державних закупівель.
Пов'язані документи:
Учасник
Дата подачі:
09.08.2021 11:18
Вирішення:
Територіальним відділ освіти Дніпровського району департаменту освіти і науки Запорізької міської ради розглянуто вимогу про усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель від 09.08.2021 вих. №1, повідомляємо наступне.
Рішення про намір укласти договір з переможцем процедури закупівлі – Товариством з обмеженою відповідальністю «ВКФ «НІКС-М»скасовано, тендерну пропозицію відхилено на підставі пункту 2 частини 1 статті 1 статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі» (всупереч пункту 1 розділу 4 Тендерної документації учасник не надав гарантійний лист про врахування всіх затрат, пов`язаних з предметом закупівлі (сплати податків, обов`язкових платежів, страхування, витрати пов`язані з отриманням необхідних дозволів, ліцензій тощо)). Проте, незгодні з наступними невідповідностями тендерної пропозиції ТОВ «ВКФ «НІКС-М» викладеними у вимозі:
- на підтвердження вимоги додатку 1 Тендерної документації щодо надання гарантійного листа про згоду надати послуги відповідно ДБН А.2.2-3-2014 «Склад та зміст проектної документації на будівництво», затверджених наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 04.06.2014 №163, та умовам чинного законодавства, нормативно-технічним актам з дотриманням вимог санітарних норм та охорони навколишнього середовища ТОВ «ВКФ «НІКС-М» надано гарантійний лист від 28.07.2021 вих. №55;
- пунктом 2 додатку 2 Тендерної документації не встановлена необхідність наявності конкретного обладнання та матеріально-технічної бази;
- пунктом 3 таблиці 1 додатку 2 Тендерної документації не встановлено вимоги щодо обов`язкового надання до договору вказаного в довідці про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів додаткових угод до наданих договорів.
Статус вимоги:
Задоволено
Скарга
Скасована
Скарга щодо виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель
Номер:
a12e640d6ab545ef948cb7418271bf25
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-07-13-005335-c.b1
Назва:
Скарга щодо виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель
Скарга:
13.07..2021 року Територіальний відділ освіти Дніпровського району департаменту освіти і науки Запорізької міської ради (далі — Замовник) оголосило процедуру закупівлі за ДК 021:2015- :45420000-7: Столярні та теслярні роботи, Поточний ремонт приміщень будівлі (демонтаж, монтаж віконних блоків) в Запорізькій гімназії №73 Запорізької міської ради, за адресою: м. Запоріжжя, вул. Дудикіна, 16, ЛОТ 1 - Поточний ремонт приміщень будівлі (коридорів) (демонтаж, монтаж віконних блоків) в Запорізькій гімназії №73 Запорізької міської ради, за адресою: м. Запоріжжя, вул. Дудикіна, 16 (далі — Процедура закупівлі).
Розкриття тендерних пропозицій учасників відбулось 30 липня 2021 12:31.
Згідно з реєстром отриманих тендерних пропозицій участь у закупівлі взяли учасники:
— Товариство з обмеженою відповідальністю "Компанія Позитив";
— ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВКФ "НІКС-М";
— ФОП "КЕЙДА ЄВГЕН ВАСИЛЬОВИЧ".
06 серпня 2021року 13:01, Замовником опубліковано намір укласти договір з переможцем процедури закупівлі - ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВКФ "НІКС-М" (далі — Учасник), протокол № 33 від 06.08.2021 р .
Товариство з обмеженою відповідальністю «Компанія Позитив» вважає, що зазначені рішення прийняті з порушенням норм законодавства України у сфері публічних закупівель, у т. ч. Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — Закон), з огляду на наступне:
1. Учасник процедури закупівлі не відповідає встановленим абзацом 1 частини 3 статті 22 Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства (абзац 3 пункту 1 частини 1 статті 31 Закону).
Абзац 1 частини 3 статті 22 Закону визначає, що тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
У разі невідповідності учасника цим додатковим вимогам, які безпосередньо ототожнюються із вимогами законодавства, ЗАМОВНИК ЗОБОВ’ЯЗАНИЙ ВІДХИЛИТИ тендерні пропозиції відповідно до абзацу 3 пункту 1 частини 1 статті 31 Закону.
1.1 На вимогу тендерної документації Розділ IV. Подання та розкриття тендерної пропозиції, п. 1
Ціна повинна містити позначку про включення (або не включення) податку на додану вартість. Ціна, запропонована учасником, повинна враховувати всі затрати, пов’язані з предметом закупівлі (сплата податків, обов’язкових платежів, страхування, витрати пов’язані з отриманням необхідних дозволів, ліцензій тощо). На підтвердження згоди з умовами цього абзацу, учасник у складі своєї тендерної пропозиції повинен надати гарантійний лист, вищезазначений ГАРАНТІЙНИЙ ЛИСТ в складі тендерної пропозиції Учасника ВІДСУТНІЙ.
1.2 На вимогу тендерної документації ДОДАТОК 1 до тендерної документації
Надавані послуги Підрядником повинні відповідати ДБН А.2.2-3-2014 «Склад та зміст проектної документації на будівництво», затверджених наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 04.06.2014 №163, та умовам чинного законодавства, нормативно-технічним актам з дотриманням вимог санітарних норм та охорони навколишнього середовища. На підтвердження згоди з умовами цього абзацу, учасник у складі своєї тендерної пропозиції повинен надати гарантійний лист, вищезазначений ГАРАНТІЙНИЙ ЛИСТ в складі тендерної пропозиції Учасника ВІДСУТНІЙ.
2. Учасник процедури закупівлі не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 Закону (абзац 2 пункту 1 частини 1 статті 31 Закону)
2.1 На вимогу тендерної документації ДОДАТОК 2 до тендерної документації п. 1 Наявність обладнання, матеріально-технічної бази й технологій
*Примітка:
- до довідки включається тільки те обладнання, що буде застосоване при виконанні робіт.
Подана Учасником Довідка «Додаток 1 - Наявність обладнання та матеріально-технічної бази» № 52 від 28.07.2021 р. НЕ ВІДПОВІДАЄ вимогам тендерної документації з наступних причин:
Згідно Підсумкової відомості ресурсів до локального кошторису № 2-1-1 (далі — ПВР), наданого Учасником
III. Будiвельнi машини, врахованi в складi загальновиробничих витрат
Шуруповерти - 5,27515005 маш-год;
Перфоратори електричні - 5,788386075 маш-год,
вартість використання яких є складовою частиною договірної ціни.
Всупереч вимозі тендерної документації в довідці Учасника ВІДСУТНЕ вищеперелічене обладнання яке згідно ПВР буде використовуватися при виконанні робіт, однак надано великий перелік обладнання який в принципі неможливо використовувати для виконання даних робіт.
Також:
II. Будівельні машини і механізми
Перевезення будівельного сміття самоскидами орендодавця на відстань до 27 км
Всупереч вимозі тендерної документації в довідці Учасника ВІДСУТНІ самоскиди, які згідно ПВР будуть використовуватися і вартість даного виду послуг є складовою частиною договірної ціни.
2.2 На вимогу тендерної документації ДОДАТОК 2 до тендерної документації п. 3
Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору
Для підтвердження наявності досвіду виконання аналогічного (их)* договору (ів) (не менше двох) до довідки додаються:
- договір(и) відповідно до довідки;
- «Акт приймання виконаних будівельних робіт» (форма № КБ-2в);
- «Довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрати» (форма № КБ-3) відповідно до наданого (их) договору (ів):
Наведені вище документи до довідки надаються щодо кожного зазначеного договору та повинні відповідати вимогам цього пункту.
Учасником надано договір підряду № 235 від 01.11.2018, разом з КБ 3 та КБ2в. Також учасником в графі СТРОК ТА СТАН ВИКОНАННЯ ДОГОВОРУ Довідки про виконання аналогічних договорів, позначено що даний договір виконаний.
Ціна договору підряду № 235 від 01.11.2018 р. становить 679 998,80 грн. з ПДВ.
Надані «Акт приймання виконаних будівельних робіт» (форма № КБ-2в), «Довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрати» (форма № КБ-3) до договору підряду № 235 від 01.11.2018 р, на загальну суму 677 678,00 грн. з ПДВ.
Додаткових угод, оновленої договірної ціни не надано, тобто підтвердження виконання даного договору в повному обсязі ВІДСУТНЕ.
Враховуючи викладене, прийняті рішення порушують права Товариства з обмеженою відповідальністю «Компанія Позитив» на чесні та прозорі торги, які здійснюються з дотриманням законодавства у сфері публічних закупівель, у т. ч. принципів здійснення закупівель.
Товариство з обмеженою відповідальністю «Компанія Позитив» вважає, що його права можуть бути захищені шляхом зобов’язання Замовника здійснити нижчезазначені дії.
З метою добросовісної конкуренції серед учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівлі, недискримінації учасників і рівноправному ставленні до них, об'єктивному та неупередженому визначенні переможця процедури закупівлі, запобігання КОРУПЦІЙНИХ ДІЙ І ЗЛОВЖИВАНЬ, Керуючись статтями 5, 18, 31 Закону,
ПРОШУ
1. Прийняти скаргу до розгляду.
2. Визнати рішення Замовника Про намір укласти договір з переможцем процедури закупівлі - ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВКФ "НІКС-М" (протокол № 33 від 06.08.2021 р.) неправомірним, тобто прийнятим з порушенням законодавства у сфері публічних закупівель.
3. Скасувати рішення Замовника Про намір укласти договір з переможцем процедури закупівлі - ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВКФ "НІКС-М" (протокол № 33 від 06.08.2021 р.)
4. Замовнику прийняти нове рішення, згідно з яким відхилити тендерну пропозицію ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВКФ "НІКС-М" на підставі причин викладених в даній скарзі керуючись абзацом 1 частини 3 статті 22 Закону (абзац 3 пункту 1 частини 1 статті 31 Закону) та абзацом 2 пункту 1 частини 1 статті 31 Закону.
5. Згідно пункту 11 Статті 29 Замовнику розглянути наступну тендерну пропозицію у списку пропозицій, розташованих за результатами їх оцінки.
У разі невиконання Замовником законних вимог, Товариство з обмеженою відповідальністю «Компанія Позитив», керуючись ст. 18 Закону, залишає за собою право звернутися в АНТИМОНОПОЛЬНИЙ КОМІТЕТ УКРАЇНИ зі скаргою про порушення законодавства у сфері державних закупівель.
Пов'язані документи:
Учасник
Причина:
Скарга скасована суб'єктом оскарження
Дата скасування:
09.08.2021 11:08