• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Капітальний ремонт електромережі житлового будинку по вул.Рубчака,15 в м. Калуш, Івано-Франківської області

Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі: викладено в Додатку 1. Код роботи, визначеного згідно з Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі: 45311000-0 - Монтаж електропроводки та електроарматури

Завершена

145 930.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 750.00 UAH
Період оскарження: 13.07.2021 13:31 - 19.07.2021 00:00
Вимога
Вирішена

дискримінація учасників

Номер: 4905e8a775f442edbaa21fe4067bd3b8
Ідентифікатор запиту: UA-2021-07-13-005125-c.b1
Назва: дискримінація учасників
Вимога:
Прошу обгрунтувати або відмінити вимогу ОГОЛОШЕННЯ для спрощеної процедури закупівлі п. 15 а саме - "Учасники до кінцевого строку подання пропозицій повинні здійснити огляд об’єкту, про що складається відповідний акт огляду (датований не раніше дати оголошення про проведення спрощеної закупівлі) з посиланням на номер оголошення про проведення спрощеної закупівлі, який присвоюється електронною системою закупівель, підписаний представником учасника та керівником замовника, та подається серед документів пропозиції учасника. У разі відсутності в складі пропозиції учасників підписаного сторонами акту огляду, пропозиція такого учасника відхиляється у зв’язку з її невідповідністю умовам даної документації", чи відповідає вимога даного пункту вимогам статті 5, ЗАКОН УКРАЇНИ Про публічні закупівлі, яким саме пунктом статті 5 ЗАКОН УКРАЇНИ Про публічні закупівлі керувався замовник при рорзробленні ОГОЛОШЕННЯ для спрощеної процедури закупівлі. Згідно вимоги пункту 10 ОГОЛОШЕННЯ для спрощеної процедури закупівлі а саме: - Перелік критеріїв та методика оцінки пропозицій: Єдиним критерієм оцінки згідно даної процедури - є ціна (питома вага критерію – 100%) (з врахуванням податку на додану вартість (з ПДВ) - якщо учасник є платником податку на додану вартість; без врахування податку на додану вартість (без ПДВ) - якщо учасник не є платником податку на додану вартість). Розкриття пропозицій відбувається у порядку, передбаченому абзацами першим і другим частини першої статті 28 Закону. Замовник розглядає на відповідність умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі пропозицію учасника, яка за результатами електронного аукціону (у разі його проведення) визначена найбільш економічно вигідною. У разі відхилення найбільш економічно вигідної пропозиції відповідно до частини тринадцятої цієї статті замовник розглядає наступну пропозицію учасника, який за результатами оцінки надав наступну найбільш економічно вигідну пропозицію. Наступна найбільш економічно вигідна пропозиція визначається електронною системою закупівель автоматично. Прошу врахувати вищевказане та внести відповідні зміни керуючись ЗАКОНОМ УКРАЇНИ Про публічні закупівлі а саме статтею 14. Також прошу обгрунтувати або відмінити вимоги документів та складових ОГОЛОШЕННЯ для спрощеної процедури закупівлі чим саме керувався Замовник коли виставляв вимоги Додатків до закупівлі щодо персоналу матеріальної бази, працівників, листів-відгуків і тому подібне, яким законодавством України при проведенні закупівлі керувався, коли вимоги ЗАКОНУ УКРАЇНИ Про публічні закупівлі вимоги не передбачають даних вимог та документів як таких які мають відношення до закупівлі а протерічуть статті 5 ЗАКОНУ УКРАЇНИ Про публічні закупівлі
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Доброго дня ! На Вашу вимогу повідомляю наступне: По першому питанню: Відповідно до п.1.1 ДСТУ-Н Б В.1.2-18:2016 «Настанова щодо обстеження будівель і споруд для визначення та оцінки їх технічного стану» встановлені стандартні вимоги до обстеження будинків, будівель, споруд, лінійних об’єктів інженерно-транспортної інфраструктури для визначення та оцінки їх технічного стану з урахуванням положень «Порядку проведення обстеження прийнятих в експлуатацію об’єктів будівництва», затвердженого Кабінетом Міністрів України на виконання статті 39-2 Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності». Згідно з п. 6.4 вищезазначеного ДСТУ при підготовці до проведення робіт з ремонту обстеження є одним із етапів виконання обстеження об’єкта. Підготовка до проведення обстеження включає ознайомлення з об’єктом і прилеглою територією та забудовою. Отже, вимога щодо попереднього обстеження об’єкта є нормативно визначеним обов’язком для здійснення ремонту будівель і споруд, а також дозволяє Учаснику мати можливість максимально точно скласти свою цінову пропозицію і не допустити в подальшому її безпідставного корегування, що безумовно відповідає принципу максимальної економії та ефективності, закріпленому у ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі». Таким чином дана вимога не порушує права Учасників так як і вітчизняні, і іноземні Учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм можуть брати участь у даній процедурі закупівлі на рівних умовах згідно вимог Оголошення. По другому питанню: Згідно п.3 ст.14 Закону України «Про публічні закупівлі» в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, що оприлюднюється замовником відповідно до статті 10 цього Закону, обов’язково зазначаються: 1) найменування, місцезнаходження та ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, його категорія; 2) назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності); 3) інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі; 4) кількість та місце поставки товарів або обсяг і місце виконання робіт чи надання послуг; 5) строк поставки товарів, виконання робіт, надання послуг; 6) умови оплати; 7) очікувана вартість предмета закупівлі; 8) період уточнення інформації про закупівлю (не менше трьох робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення спрощеної закупівлі в електронній системі закупівель); 9) кінцевий строк подання пропозицій (строк для подання пропозицій не може бути менше ніж два робочі дні з дня закінчення періоду уточнення інформації про закупівлю); 10) перелік критеріїв та методика оцінки пропозицій із зазначенням питомої ваги критеріїв; 11) розмір та умови надання забезпечення пропозицій учасників (якщо замовник вимагає його надати); 12) розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю (якщо замовник вимагає його надати); 13) розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону в межах від 0,5 відсотка до 3 відсотків або в грошових одиницях очікуваної вартості закупівлі. В оголошенні про проведення спрощеної закупівлі може зазначатися інша інформація. Окрім того, відповідно до ч.3 ст. 22 ЗУ "Про публічні закупівлі": тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. Так, як відповідно до даної закупівлі передбачені роботи зі встановлення та ремонту ліній передачі електрики тому вони потребують знань, умінь та досвіду. Відповідно Замовник, з метою отримання якісних робіт встановив вимоги, щодо наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. На підтвердження досвіду Учасник повинен надати аналогічні договори та копію листів-відгуків. Вимога надати скановану з оригіналу копію листів-відгуків про співпрацю за договорами від замовників, що вказані в Таблиці, дає можливість допустити до участі в аукціоні учасників, які виконували аналогічні договори, в яких були відсутні з боку замовників претензії, позови тощо щодо порушення Учасником умов договору. Така вимога дає Замовнику захист від недобросовісних Учасників, які виконують роботи неналежної якості. Щодо матеріально-технічної бази, Учасник повинен підтвердити, що у нього є в наявності відповідне обладнання та матеріально-технічної бази для виконання умов договору.
Статус вимоги: Відхилено
Задовільнена: Ні