• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Влаштування системи пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та передачі тривожних сповіщень в приміщеннях другого навчального корпусу та головного корпусу, розташованих за адресою: 85113, Донецька область, м. Костянтинівка, вул. Європейська, 78

Торги відмінено

858 666.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 4 294.00 UAH
Період оскарження: 13.07.2021 13:23 - 14.08.2021 00:00
Скарга
Виконана замовником

Скарга щодо рішення Замовника

Номер: 8cfde0350a374ebe8bdc154c5e942185
Ідентифікатор запиту: UA-2021-07-13-002729-a.b2
Назва: Скарга щодо рішення Замовника
Скарга:
вих. № 136-с від 10.09.2021 Постійно діючій адміністративній колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства публічних закупівель 03035, м. Київ, МСП-03680 вул.Митрополита Василя Липківського, 45 Скаржник: Товариство з обмеженою відповідальністю «ЦЕНТР БЕЗПЕКИ «ТОПАЗ» 03039, м. Київ, пров. Руслана Лужевського, буд. 14, корп. 7, офіс 32/2 ЄДРПОУ: 43694796 Тел. +380665794655 E-mail: cb_topaz@ukr.net Замовник: Костянтинівський професійний будівельний ліцей 85113, Україна, Донецька область, м.Костянтинівка, Європейська.78 Тел. + 380956903784 E-mail: gvozdevaannet@gmail.com № UA-2021-07-13-002729-a ID: 3cb7f491bd384ffb86590870956eaae0 СКАРГА про порушення порядку проведення процедури публічної закупівлі – відкриті торги в частині дискваліфікації учасника - Товариство з обмеженою відповідальністю «ЦЕНТР БЕЗПЕКИ «ТОПАЗ» вчинене тендерним комітетом Костянтинівського професійного будівельного ліцею (надалі – Замовник) по предмету закупівлі: «Влаштування системи пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та передачі тривожних сповіщень в приміщеннях другого навчального корпусу та головного корпусу, розташованих за адресою: 85113, Донецька область, м. Костянтинівка, вул. Європейська, 78», за ідентифікатором UA-2021-07-13-002729-a, очікувана вартість закупівлі 858 666,00 грн. з ПДВ, за адресою www.prozorro.gov.ua (надалі – Процедура закупівлі). Керуючись абзацом 2 частини 8 статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі» скарги, що стосуються прийнятих рішень, дії чи бездіяльності замовника, які відбулися після оцінки тендерних пропозицій учасників, подаються протягом десяти днів з дня, коли суб’єкт оскарження дізнався або повинен був дізнатися про порушення своїх прав унаслідок рішення, дії чи бездіяльності замовника, але до дня укладення договору про закупівлю, Товариство з обмеженою відповідальністю «ЦЕНТР БЕЗПЕКИ «ТОПАЗ» реалізує своє право на подання скарги. В аукціоні, що відбувся 19 серпня 2021 року, прийняли участь 4 суб’єкти господарювання: - ТОВ "ВСЕСВІТ ТЕЛЕКОМ", остаточна вартість закупівлі за результатами аукціону - 460 000,00 грн. з ПДВ; - ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЦЕНТР БЕЗПЕКИ "ТОПАЗ" - 649 999,00 грн. з ПДВ; - ТОВ "Спеціалізований технічний центр "Охорона" - 650 000,00 грн. з ПДВ; - ФОП "ГРИЩЕНКО ОЛЕКСАНДР ВОЛОДИМИРОВИЧ" - 783 705,00 грн. з ПДВ. Протоколом засідання тендерного комітету замовника було відхилено ТОВ "ВСЕСВІТ ТЕЛЕКОМ" від 26.08.2021 № 28. Учасником - Товариство з обмеженою відповідальністю «ЦЕНТР БЕЗПЕКИ «ТОПАЗ» (далі за текстом – Скаржник) було запропоновано наступну найбільш економічно вигідну пропозицію. Проте, протоколом засідання тендерного комітету від 30.08.2021 № 29 тендерну пропозицію скаржника було відхилено. Вважаємо, що Замовником торгів порушено основні принципи здійснення закупівель, що встановлені статтею 5 Закону, зокрема такі як «добросовісна конкуренція серед учасників»; «відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель»; «об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі»; «запобігання корупційним діям і зловживанням» а відтак наші права на рівну участь у аукціоні закупівлі та отримання можливості укласти Договір із Замовником. Пропозицію ТОВ «ЦЕНТР БЕЗПЕКИ «ТОПАЗ» було відхилено з таких підстав: 1. Вимогами п. 1 розділу Ⅲ тендерної документації поміж іншим вимагається надання наступного документу: «Документ, що засвідчує наявність у учасника процедури закупівлі можливість здійснювати діяльність із надання послуг, що складає предмет закупівлі, до якого відноситься предмет закупівлі згідно затверджених КВЕД-200 станом на місяць подання тендерної пропозиції Учасника». В порушення вказаної вимоги учасником не надано відповідного документу, отриманого станом на місяць подання тендерної пропозиції Учасника. Керуючих законодавством України та виконуючи вимоги тендерної документації згідно з п. 1 розділу Ⅲ тендерної документації Скаржником в складі тендерної пропозиції було надано файл «02. Установчі документи.pdf». Даний документ містить повну інформацію (відповідно до вимог тендерної документації), яка підтверджує можливість здійснювати діяльність із надання послуг, що складає предмет закупівлі, до якого відноситься предмет закупівлі згідно затверджених КВЕД-2010: Статут ТОВ «ЦЕНТР БЕЗПЕКИ «ТОПАЗ» № б/н, затверджений рішенням засновника № 1 ТОВ «ЦЕНТР БЕЗПЕКИ «ТОПАЗ» від 03.07.2020 р, засвідчений 03.07.2020 р., витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, ОПИС документів, що надаються юридичною особою державному реєстратору для проведення реєстраційної дії «Державна реєстрація новоутвореної шляхом заснування юридичної особи», Відомості з єдиного державного реєстру підприємств та організацій України (ЄДРПОУ). Таким чином пропозиція Скаржника відповідає іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, оскільки відомості про можливість здійснення господарської діяльності за КВЕД-2010 надано в повному обсязі. Хочемо наголосити, що чіткої вимоги, який саме документ повинно було надано у складі пропозиції, не міститься. Відповідно до частини п’ятої статті 17 Закону України «про публічні закупівлі» (далі – Закон), замовник не вимагає документального підтвердження публічної інформації, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України «Про доступ до публічної інформації» та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним, або публічної інформації, що є доступною в електронній системі закупівель. Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань міститься у відкритому єдиному державному реєстрі, доступ до якого є вільним, і всю інформацію, що міститься у Витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань можна побачити у відкритому єдиному державному реєстрі. Довідково: документ, який висвітлює та підтверджує повний перелік, за яким Скаржник має можливість здійснювати свою діяльність – Статут Товариства та Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань. Вищевказана інформація міститься у відкритих реєстрах. Скаржником було надано ОПИС документів, що надаються юридичною особою державному реєстратору для проведення реєстраційної дії «Державна реєстрація новоутвореної шляхом заснування юридичної особи». Даний Опис містить код доступу до результатів надання адміністративних послуг у сфері державної реєстрації (далі - код доступу) - унікальна цифрова послідовність кількістю від 6 до 12 символів, що генерується в автоматичному режимі та використовується для доступу до результатів розгляду документів через портал електронних сервісів юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань або з використанням Єдиного державного вебпорталу електронних послуг. Додатково інформуємо, що зміни до Статуту не вносились, тому дані щодо можливості Скаржника здійснювати свою господарську діяльність за КВЕД-2010 є чинними та містяться у відкритих реєстрах. Звертаємо увагу, що відповідно до п. 5 «Примітки» Розділу Ⅲ тендерної документації міститься інформація: «Всі дані, які подаються учасником повинні узгоджуватись з інформацією, що міститься в інших поданих документах учасником у складі його тендерної пропозиції. Замовник згідно частини 15 статті 29 Закону право звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції. Замовник має право звернутись до будь-яких інших підприємств, установ або організацій, що можуть володіти достовірною інформацією щодо вказаних учасником даних, а також використовувати юридично значущу інформацію з відкритих державних або публічних реєстрів для підтвердження поданої інформації учасником процедури закупівлі». З урахуванням того, що інформація, яка підтверджує можливість здійснювати господарську діяльність за КВЕД-2010 є у відкритих реєстрах, Замовник неправомірно відхилив тендерну пропозицію Скаржника. При цьому у протоколі засідання тендерного комітету від 30.08.2021 № 29 не зазначено причину відхилення тендерної пропозиції Скаржника. Відповідно до п. 1 ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо: 1) учасник процедури закупівлі: не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону та/або наявні підстави, встановлені частиною першою статті 17 цього Закону; не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 цього Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства; зазначив у тендерній пропозиції недостовірну інформацію, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі, яку замовником виявлено згідно з частиною п’ятнадцятою статті 29 цього Закону; не надав забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або забезпечення тендерної пропозиції не відповідає умовам, що визначені замовником у тендерній документації до такого забезпечення тендерної пропозиції; не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей; не надав обґрунтування аномально низької ціни тендерної пропозиції протягом строку, визначеного в частині чотирнадцятій статті 29 цього Закону; визначив конфіденційною інформацію, що не може бути визначена як конфіденційна відповідно до вимог частини другої статті 28 цього Закону; 2) тендерна пропозиція учасника: не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації; викладена іншою мовою (мовами), аніж мова (мови), що вимагається тендерною документацією; є такою, строк дії якої закінчився; 3) переможець процедури закупівлі: відмовився від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації або укладення договору про закупівлю; не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 цього Закону; не надав копію ліцензії або документа дозвільного характеру (у разі їх наявності) відповідно до частини другої статті 41 цього Закону; не надав забезпечення виконання договору про закупівлю, якщо таке забезпечення вимагалося замовником. Вимога щодо надання документу, що засвідчує наявність у учасника процедури закупівлі можливість здійснювати діяльність із надання послуг, що складає предмет закупівлі, до якого відноситься предмет закупівлі згідно затверджених КВЕД-2010 станом на місяць подання тендерної пропозиції Учасника міститься в п. 1 Розділу ІІІ тендерної документації. Даний пункт має найменування: Інструкція з підготовки тендерної пропозиції та містить вимоги щодо змісту і способу подання тендерної пропозиції, включаючи вимоги щодо надання документів, щодо підтвердження повноважень на право підпису документів. Таким чином надання документу, що підтверджує право здійснення господарської діяльності у складі пропозиції відноситься до підтвердження повноважень на право підпису документів: виписка з протоколу засновників, наказ про призначення, довіреність, доручення, або інший документ, що підтверджує повноваження посадової особи учасника на підписання документів пропозиції та договору. Згідно з п. 16 ст. 29 Закону: Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель» та п. 9 ст. 26 Закону України «Про публічні закупівлі»: Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Замовник розглядає подані тендерні пропозиції з урахуванням виправлення або невиправлення учасниками виявлених невідповідностей». Виходячи із вищесказаного, Замовник повинен був надіслати повідомлення з вимогою про усунення порушень. Таким чином вважаємо, що Замовником неправомірно відхилено пропозицію учасника. Рішення про відхилення нашої тендерної пропозиції є незаконним. Таким чином, Скаржником було надано всю необхідну інформацію та документи відповідно до вимог, викладених в тендерній документації. 2. «В порушення вимог п. 5 р. Ⅱ тендерної документації Учасником не надано інформацію про обсяг вільних від будь-яких зобов՚язань коштів на рахунку учасника станом на дату підготовки тендерної пропозиції». Відповідно до п. 5 Розділу Ⅲ тендерної документації вимагалось: «Поряд з цим, новостворені суб’єкти господарювання, державна реєстрація, яких відбулась після завершення опалювального періоду зима-весна 2020 року або пізніше 30 квітня 2020 року подають довідку за підписом уповноваженої особи учасника скріплена печаткою Учасника з інформацією про обсяг вільних від будь-яких зобов’язань коштів на рахунку учасника станом на дату підготовки тендерної пропозиції». Виконуючи вимоги тендерної документації Скаржником було надано файл «15. Довідки учасника.pdf», де міститься «Лист-роз՚яснення щодо фінансової звітності» від 17.08.2021 № 1593. У даному листі (аб. 4 вищезгаданої довідки) зазначено інформацію: «Повідомляємо, що ТОВ «ЦЕНТР БЕЗПЕКИ «ТОПАЗ» було зареєстровано 06.07.2020 року та інформуємо про обсяг вільних від будь-яких зобов’язань коштів на рахунку учасника станом на дату підготовки тендерної пропозиції». Таким чином, Скаржником було виконано вимогу тендерної документації. Звертаємо увагу, що Скаржником у складі пропозиції було опубліковано файл «21. Фінансовий_звіт_суб'єкта_малого_підприємництва.pdf» за 2020 рік та надано інформацію про обсяг вільних від будь-яких зобов՚язань коштів на рахунку учасника станом на дату підготовки тендерної пропозиції, та з урахуванням того, що Замовником не було встановлено іншим вимог у тендерній документації, Скаржником було виконано дану вимогу у повному обсязі. При цьому у протоколі засідання тендерного комітету від 30.08.2021 № 29 не зазначено причину відхилення тендерної пропозиції Скаржника. Відповідно до п. 1 ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо: 1) учасник процедури закупівлі: не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону та/або наявні підстави, встановлені частиною першою статті 17 цього Закону; не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 цього Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства; зазначив у тендерній пропозиції недостовірну інформацію, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі, яку замовником виявлено згідно з частиною п’ятнадцятою статті 29 цього Закону; не надав забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або забезпечення тендерної пропозиції не відповідає умовам, що визначені замовником у тендерній документації до такого забезпечення тендерної пропозиції; не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей; не надав обґрунтування аномально низької ціни тендерної пропозиції протягом строку, визначеного в частині чотирнадцятій статті 29 цього Закону; визначив конфіденційною інформацію, що не може бути визначена як конфіденційна відповідно до вимог частини другої статті 28 цього Закону; 2) тендерна пропозиція учасника: не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації; викладена іншою мовою (мовами), аніж мова (мови), що вимагається тендерною документацією; є такою, строк дії якої закінчився; 3) переможець процедури закупівлі: відмовився від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації або укладення договору про закупівлю; не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 цього Закону; не надав копію ліцензії або документа дозвільного характеру (у разі їх наявності) відповідно до частини другої статті 41 цього Закону; не надав забезпечення виконання договору про закупівлю, якщо таке забезпечення вимагалося замовником. Виходячи із вищесказаного, вважаємо, що Замовником неправомірно було відхилено тендерну пропозицію учасника. Таким чином, Скаржником було надано всю необхідну інформацію та документи відповідно до вимог, викладених в тендерній документації. 3. «Вимогами п.5 р. Ⅲ тендерної документації поміж іншим встановлено вимогу: «Для підтвердження реальності найманих працівників, що мають необхідні знання та досвід учасники зобов’язані надати у складі тендерної пропозиції сканкопію податкового розрахунку сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь фізичних осіб, і сум утриманого з них податку за останній звітній період… Відповідно до ч.1 статті 13 Закону України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні» зокрема визначено: «Звітнім періодом для складання фінансової звітності є календарний рік…» Учасником надано звітність за 1кв. 2021 року, при цьому звітність за останній звітній період (рік) Учасником не надано, що свідчить про необхідність відхилення пропозиції відповідно до п.1 ч.1 ст.31 Закону як такої, за якою Учасник не відповідає вимогам до Учасника, встановленим за абзацом першим частини третьої статті 22 Закону відповідно до законодавства». Починаючи із звітності за І квартал 2021 року платники податків подають об’єднану форму із ПДФО, військового збору та ЄСВ. Оновлена форма Податкового розрахунку сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь платників податків — фізичних осіб, і сум утриманого з них податку, а також сум нарахованого єдиного внеску (далі – Розрахунок), яка фактично поглинула форму № 1ДФ та таблиці звіту з ЄСВ, затверджена наказом Міністерства фінансів України від 15.12.2020 р. № 773. Відповідно до п. 1 Розділу Ⅱ Наказу Міністерства фінансів України від 13.01.2015 № 4 «Про затвердження форми Податкового розрахунку сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь платників податків - фізичних осіб, і сум утриманого з них податку, а також сум нарахованого єдиного внеску і Порядку заповнення та подання податковими агентами Податкового розрахунку сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь платників податків - фізичних осіб, і сум утриманого з них податку, а також сум нарахованого єдиного внеску» встановлено, що розрахунок подається окремо за кожний квартал (податковий період) з розбивкою по місяцях звітного кварталу протягом 40 календарних днів, що настають за останнім календарним днем звітного кварталу. Окремий Розрахунок за календарний рік не подається. Виконуючи вимогу тендерної документації згідно з п. п. 5 Розділу Ⅲ тендерної документації: «Для підтвердження реальності найманих працівників, що мають необхідні знання та досвід учасники зобов’язані надати у складі тендерної пропозиції сканкопію податкового розрахунку сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь фізичних осіб, і сум утриманого з них податку за останній звітній період», Скаржником було опубліковано файл «07. Под.4ДФ.pdf». Зокрема, у даному документі міститься інформація: звітний (податковий) період – 2021 рік, номер кварталу – 2, та вказано номера місяців в кварталі – 1, 2, 3. Таким чином, Скаржником було виконано вимогу: надано сканкопію податкового розрахунку сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь фізичних осіб, і сум утриманого з них податку за останній звітній період. Виходячи із вищезазначеного, Замовником неправомірно було відхилено пропозицію Учасника. Адже у складі пропозиції ТОВ «ЦЕНТР БЕЗПЕКИ «ТОПАЗ» надано податкований розрахунок за останній звітній період. Виходячи із вищесказаного, Скаржником було надано всю необхідну інформацію та документи відповідно до вимог, викладених в тендерній документації Враховуючи вищевикладене, тендерна пропозиція Скаржника відповідає вимогам тендерної документації, але була безпідставно відхилена протоколом засідання тендерного комітету. Наголошуємо, що у розумінні статті 19 Конституції України з врахуванням рішення Конституційного Суду України № 7-рп/2009 від 16.04.2009 р. тендерний комітет/Уповноважена особа Замовника зобов'язана діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України. За власною ініціативою тендерний комітет/Уповноважена особа не може розширювати свої права, визначені Законом та Положенням про тендерний комітет, як наслідок ігнорувати очевидне невиконання вимог за тендерною документацією учасником процедури закупівлі. Тендерний комітет/Уповноважена особа здійснює розгляд пропозицій на дотримання вимог тендерної документації в межах поданих документів учасниками торгів та з урахуванням вимог законодавства України. Варто зазначити, що оскільки сфера застосування законодавства з питань публічних закупівель носить імперативно-адміністративний характер, то для тлумачення понять, які не передбачені Законом України «Про публічні закупівлі», сторони можуть використати для формування своїх правових позицій норми однорідних правових норм та нормативно-правових актів. Так, статтями 72, 73, 77 Кодексу адміністративного судочинства України передбачено, що доказами в адміністративному судочинстві є будь-які дані, на підставі яких суд встановлює наявність або відсутність обставин (фактів), що обґрунтовують вимоги і заперечення учасників справи, та інші обставини, що мають значення для правильного вирішення справи. Належними є докази, які містять інформацію щодо предмету доказування. Сторони мають право обґрунтовувати належність конкретного доказу для підтвердження їхніх вимог або заперечень. Кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення. Підсумовуючи все зазначене вище, тендерний комітет Замовника грубо порушив порядок розгляду тендерних пропозицій учасників закупівлі, а також наші права на об’єктивну та неупереджену оцінку. На підставі положень статті 18 Закону зазначаємо про порушення Замовником торгів порядку проведення Процедури закупівлі відкритих торгів: ПРОСИМО: 1. Прийняти Скаргу до розгляду. 2. Зобов’язати Замовника торгів скасувати своє рішення про відхилення пропозиції Товариство з обмеженою відповідальністю «ЦЕНТР БЕЗПЕКИ «ТОПАЗ» та прийняти нове рішення щодо визнання його переможцем процедури Закупівлі.
Пов'язані документи: Учасник Орган оскарження Замовник
Дата розгляду скарги: 23.09.2021 12:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 15.09.2021 10:51
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 28.09.2021 12:11
Дата виконання рішення Замовником: 22.10.2021 16:08
Коментар замовника щодо усунення порушень: Скасовано рішення про про відхилення тендерної пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «Центр безпеки «Топаз» за процедурою закупівлі – «Влаштування системи пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та передачі тривожних сповіщень в приміщеннях другого навчального корпусу та головного корпусу, розташованих за адресою: 85113, Донецька область, м. Костянтинівка, вул. Європейська, 78»
Автор: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЦЕНТР БЕЗПЕКИ "ТОПАЗ", Грищенко Ірина 380978704843 cb_topaz@ukr.net
Скарга
Виконана замовником

Оскарження вимог ТД

Номер: 70972e7d02da490abdad87b6c87b72b6
Ідентифікатор запиту: UA-2021-07-13-002729-a.b1
Назва: Оскарження вимог ТД
Скарга:
Суть скарги в завантажених файлах
Пов'язані документи: Учасник Орган оскарження Замовник
Дата розгляду скарги: 04.08.2021 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 28.07.2021 18:52
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 09.08.2021 12:31
Дата виконання рішення Замовником: 11.08.2021 09:55
Коментар замовника щодо усунення порушень: Змінена тендерна документація згідно рішення від 04.08.2021 №17860-р/п-к-пз.
Автор: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЦЕНТР БЕЗПЕКИ "ТОПАЗ", Грищенко Ірина 380978704843 cb_topaz@ukr.net