• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП
  • 1

ДК 021:2015: 45340000-2 Зведення огорож, монтаж поручнів і захисних засобів (відповідний код – 45343100-4 Роботи із забезпечення вогнезахисту) (1. «Капітальний ремонт покрівлі терапевтичного корпусу комунального підприємства «Волинська обласна клінічна лікарня Волинської обласної ради за адресою: Проспект Президента Грушевського, 21, м. Луцьк (вогнезахист дерев’яних конструкцій)» 2. «Капітальний ремонт покрівлі хірургічного корпусу комунального підприємства «Волинська обласна клінічна лікарня Волинської обласної ради за адресою: Проспект Президента Грушевського, 21, м. Луцьк (вогнезахист дерев’яних конструкцій))»

Завершена

351 590.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 757.95 UAH
Період оскарження: 13.07.2021 13:14 - 22.07.2021 09:00
Вимога
Відхилено

Про скасування рішення про дискваліфікацію.

Номер: e07684b61fbb43c5a3c623aa709f5289
Ідентифікатор запиту: UA-2021-07-13-004901-c.a1
Назва: Про скасування рішення про дискваліфікацію.
Вимога:
Відповідно до протоколу щодо прийняття рішення уповноваженого особою Комунального підприємства "Волинська обласна клінічна лікарня" Волинської обласної ради номер 104 від 30 липня 2021 року Замовник відхилив пропозицію ПП " Теплий Дім ПСП" як таку що не відповідає умовам визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі та вимогам до предмета закупівлі. Учасник не надав Сертифікати: Сертифікат SA 8000:2014 щодо встановлення системи автоматичної протипожежної сигналізації, оповіщення про пожежу, управління евакуацією людей , виданий органом сертифікації Учаснику; Сертифікат ISO 45001:2018 системи управління охороною здоров'я та безпекою праці . Вимоги та настанови щодо застосування виданий органом сертифікації Учаснику. Пропозицію дискваліфіковано. На нашу думку, Замовник незаконно прийняв рішення щодо відхилення нашої пропозиції, так як відповідно до Вимог тендерного документації даної закупівлі документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі пропозиції. Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі пропозиції, не може бути підставою для її відхилення замовником. У разі якщо учасник або переможець відповідно до норм чинного законодавства не зобов’язаний складати якийсь із вказаних в оголошенні документ, то він надає лист-роз’яснення в довільній формі в якому зазначає законодавчі підстави ненадання відповідних документів або копію/ії роз'яснення/нь державних органів. ПП "Теплий Дім ПСП" у складі своєї пропозиції надав лист-роз’яснення за вихідним номером 487 від 26 липня 2021року в довільній формі, в якому зазначає законодавчі підстави ненадання відповідних документів, а саме сертифікатів. Згідно ч.1 ст.5 Закону України "Про публічні закупівлі", яким встановлено принципи здійснення закупівель, добросовіна конкуренція серед учасників, максимальна економія та ефективність та прозорість, відкритість на всіх етапах закупівель, недискримінація учасників та рівне ставлення до них; обєктивне та неупереджене визначення переможця процедури ; запобігання корупційних діям і зловживанням. Таким чином, при використанні електронної системи Замовник має дотримуватись основних принципів здійснення закупівель та порядку їх проведення. Отже, пропозиція Учасника ПП "Теплий Дім ПСП" відповідає вимогам визначеним в оголошенні. Керуючись вище наведеним, вважаємо дану дискваліфікацію безпідставною. Вимагаємо: Замовника скасувати рішення щодо дискваліфікації учасника ПП "Теплий Дім ПСП". Розглянути вимогу та надати відповідь.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Розглянувши Вашу вимогу номер: UA-2021-07-13-004901-c.a1, повідомляємо наступне. При здійсненні закупівель Замовник дотримується всіх принципів визначених у частині 1 статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі». Відповідно до частини 14 статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі». Учасник, пропозиція якого відхилена, може звернутися до замовника з вимогою надати додаткову аргументацію щодо причин невідповідності його пропозиції умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі. Не пізніше ніж через три робочих дні з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель замовник зобов’язаний надати йому відповідь. Згідно з абз. 3 ч. 3 ст. 14 Закону України «Про публічні закупівлі» в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, що оприлюднюється замовником відповідно до статті 10 цього Закону, обов’язково зазначається інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі. Також, відповідно до ч. 3 статті 14 цього Закону в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі може зазначатися інша інформація. Українська система стандартизації, на виконання Угоди про асоціацію між Україною та ЄС, протягом 2014-2015 років зазнала реформування. Зокрема, був прийнятий Закон України «Про стандартизацію», який установив правові та організаційні засади стандартизації в Україні, створивши передумови наближення національної системи стандартизації до міжнародних і європейських норм та правил. Національним органом стандартизації є Державне підприємство «Український науково-дослідний і навчальний центр проблем стандартизації, сертифікації та якості». Наказом Державного підприємства «Український науково-дослідний і навчальний центр проблем стандартизації, сертифікації та якості» від 21.12.2015 р. № 203 в п. 2 прийнято національний стандарт України ДСТУ ISO 14001:2015 «Системи екологічного управління. Вимоги та настанови щодо застосовування» та ДСТУ ISO 9001:2015 «Системи управління якістю. Вимоги», гармонізовані з міжнародними нормативними документами, з наданням чинності з 01 липня 2016 року. Наказом Державного підприємства «Український науково-дослідний навчальний центр проблем стандартизації, сертифікації та якості» від 26 грудня 2019 року № 502 «Про прийняття та скасування національних стандартів» прийнято національні стандарти, гармонізовані з європейськими та міжнародними стандартами, методом перекладу з наданням чинності з 01 січня 2021 року, зокрема ДСТУ ISO 45001:2019 (ISO 45001:2018, IDT) «Системи управління охороною здоров'я та безпекою праці. Вимоги та настанови щодо застосування» на заміну ДСТУ OHSAS 18001:2010. Отже, вимога про надання сертифікатів ISO відповідає вимогам законодавства України та не може бути дискримінаційною огляду на наявність законодавчого обов’язку їх наявності. Так, у п. 46 Постанови від 24 червня 2020 року по справі №826/15639/17 Верховний Суд у складі колегії суддів Касаційного адміністративного суду зазначив, «що зазначений лист не свідчить про те, що зазначений вище документ не передбачений чинним законодавством, оскільки те, що таке виробництво не підлягає обов`язковій сертифікації не позбавляло позивача можливості отримати зазначений сертифікат в добровільному порядку з тим, щоб дотриматися умов конкурсу». Стосовно Сертифікату SA 8000:2014 повідомляємо наступне. Вказана вимога стосується всіх учасників закупівлі, тому не може бути дискримінаційною, адже отримати сертифікат SA 8000:2014 може будь-який учасник, що працює у відповідності до міжнародних стандартів, а його наявність сприяє більш ретельному та всебічному вивченню ділових якостей учасника, його спроможності щодо якісного надання послуг, тому не вважаємо дану вимогу дискримінаційною та/ або недоцільною, або такою що не відповідає вимогам Закону України «Про публічні закупівлі». Сертифікат SA 8000:2014 передбачений чинним законодавством, і будь-який учасник має можливість надати цей сертифікат, виконавши вимоги оголошення про проведення спрощеної закупівлі. Зазначена позиція підтверджується численною та незмінною практикою Постійно діючої адміністративної колегії АМК України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, для прикладу - рішення №17326-р/пк-пз від 15.09.2020 року. Враховуючи викладене вище вважаємо, що надали вичерпну та обґрунтовану відповідь на Вашу вимогу.
Статус вимоги: Відхилено