• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Навчальне приладдя для нової української школи

Завершена

500 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 5 000.00 UAH
Період оскарження: 13.07.2021 12:11 - 25.07.2021 00:00
Скарга
Виконана замовником

Щодо скасування рішення про визначення переможцем

Номер: 0e4d0d3388d444feaeea276e47173a97
Ідентифікатор запиту: UA-2021-07-13-004093-c.a6
Назва: Щодо скасування рішення про визначення переможцем
Скарга:
Скарга на незаконні дії замовника Управління освіти Коломийської міської ради в закупівлі UA-2021-07-13-004093-c щодо визначення переможцем ТОВ "ВОРДКОМ"
Дата розгляду скарги: 01.09.2021 17:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 25.08.2021 09:48
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 06.09.2021 14:45
Дата виконання рішення Замовником: 08.09.2021 17:15
Коментар замовника щодо усунення порушень: Відповідно до рішення постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель скасувати рішення про визначення ТзОВ "ВОРДКОМ" переможцем процедури закупівлі -"Навчальне приладдя для нової української школи", оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за №UA-2021-07-13-004093-c.a6
Автор: ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ІНТЕНТ ГРУП", ПП "Інтент Груп" +380964493392 pp.intent.grup@ukr.net
Вимога
Без відповіді

Вимога

Номер: 65203401442a466591436cba3c5d5ee0
Ідентифікатор запиту: UA-2021-07-13-004093-c.c5
Назва: Вимога
Вимога:
Вимога
Пов'язані документи: Учасник
Скарга
Виконана замовником

Скарга на порушення законодавства у сфері публічних закупівель щодо незаконного відхилення пропозиції учасника ФОП "Лисаков Олександр Олександрович"

Номер: 54fc8d63db594f5ba3dc17334cda1e30
Ідентифікатор запиту: UA-2021-07-13-004093-c.a4
Назва: Скарга на порушення законодавства у сфері публічних закупівель щодо незаконного відхилення пропозиції учасника ФОП "Лисаков Олександр Олександрович"
Скарга:
Детальний опис скарги у доданому файлi.
Пов'язані документи: Учасник Орган оскарження Замовник
Дата розгляду скарги: 27.08.2021 15:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 18.08.2021 18:25
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 31.08.2021 11:51
Дата виконання рішення Замовником: 08.09.2021 17:23
Коментар замовника щодо усунення порушень: Відповідно до рішення ПДАК Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції ФОП Лисакова Олександра Олександровича
Автор: ФОП "ЛИСАКОВ ОЛЕКСАНДР ОЛЕКСАНДРОВИЧ", Олександр Лисаков +380980398703 lisakov1390@gmail.com
Вимога
Без відповіді

Порушення законодавства України в сфері публічних закупівель

Номер: 782aa94d86604246b3b5a609d2d6301e
Ідентифікатор запиту: UA-2021-07-13-004093-c.a3
Назва: Порушення законодавства України в сфері публічних закупівель
Вимога:
Порушення законодавства України в сфері публічних закупівель
Пов'язані документи: Учасник
Вимога
Є відповідь

Незаконне відхилення найбільш економічно вигідної пропозиції Учасника

Номер: 2c148128af9c4ebe949475541b3a6771
Ідентифікатор запиту: UA-2021-07-13-004093-c.a2
Назва: Незаконне відхилення найбільш економічно вигідної пропозиції Учасника
Вимога:
Шановний Замовнику! Вас у тендерному комітеті п'ятеро людей. Я вважаю, ви всі далеко не дурні люди?! Скажіть будь ласка всі ті 5 -ть людей перед тим, як поставити свої підписи "ЗА"" відхилення учасника хоч читали взагалі той додаток 2 та пункт 14 ? Перед тим, як відхилити учасника з найбільш економічно вигідною пропозицією за не надання документа, який ВИ самі НЕ вимагали надати у складі тендерної пропозиції?!
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Шановний Учасник! Враховуючи Ваші зауваження, повідомляємо, що після відхилення Вашої тендерної пропозиції немає технічної можливості повернути її повторно на етап кваліфікації. Повторний розгляд Вашої пропозиції можливий лише у випадку оскарження Вами процедури закупівлі у визначеному законом порядку.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Є відповідь

Порушення законодавства України в сфері публічних закупівель

Номер: b9857a2148a34d378ab3f34debd94b71
Ідентифікатор запиту: UA-2021-07-13-004093-c.a1
Назва: Порушення законодавства України в сфері публічних закупівель
Вимога:
Шановний Замовнику! Прошу Вас уточнити, де саме в пункті 14 Додатку 2 тендерної документації Ви вимагали надати ДОКУМЕНТАЛЬНЕ ПІДТВЕРДЖЕННЯ про відповідність грифу МОН товару " Глобус"?!
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Шановний Учасник! ТД було розроблено враховуючи вимоги пункту 31 частини першої статті 1 Закону, тендерна документація розробляється та затверджується замовником і повинна містити перелік складових, визначених в статті 22 Закону, зокрема інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). При цьому технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики; вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі у разі, якщо опис скласти неможливо або якщо доцільніше зазначити такі показники; посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язану з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами. Відповідно до ст. 23 ЗУ «Про публічні закупівлі» у разі, якщо вичерпний опис характеристик скласти неможливо, технічні специфікації можуть містити посилання на стандартні характеристики, технічні регламенти та умови, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язані з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними, європейськими стандартами, іншими спільними технічними європейськими нормами, іншими технічними еталонними системами, визнаними європейськими органами зі стандартизації або національними стандартами, нормами та правилами. До кожного посилання повинен додаватися вираз "або еквівалент". Технічні специфікації не повинні містити посилання на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим та містити вираз "або еквівалент". Маркування, протоколи випробувань та сертифікати повинні бути видані органами з оцінки відповідності, компетентність яких підтверджена шляхом акредитації або іншим способом, визначеним законодавством. Ураховуючи викладене, замовник самостійно визначає необхідні технічні характеристики предмета закупівлі виходячи зі специфіки предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель та з дотриманням законодавства в цілому. Зокрема, не порушуючи основні принципи здійснення публічних закупівель та не допускаючи дискримінації учасників.» Пунк 14 Додатку 2 до тендерної документації містить вимогу до товару, зокрема глобуса, та має відповідати грифу МОН». Ваші зауваження будуть враховані нами у подальшій роботі.
Статус вимоги: Відхилено