-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Мегаомметр цифровий
Більш детальна інформація в тендерній документації. Проєкт договору в тендерній документації.
Завершена
100 000.00
UAH без ПДВ
мін. крок: 1% або 1 000.00 UAH
мін. крок: 1% або 1 000.00 UAH
Період оскарження:
13.07.2021 09:39 - 25.07.2021 00:00
Скарга
Відхилено
Неправомірне відхилення тендерної пропозиції
Номер:
bde3b041d1734534a629e16a38d92db9
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-07-13-001064-c.c3
Назва:
Неправомірне відхилення тендерної пропозиції
Скарга:
СКАРГА
На дії Замовника
Замовником торгів було розпочато процедуру закупівлі (відкриті торги) ідентифікатор закупівлі: UA-2021-07-13-001064-c. ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ШВИДКІСТЬ СВІТЛА" (надалі скаржник) (код ЄДРПОУ 43400907) виявило бажання взяти участь у відповідному тендері та згідно умов Тендерної документації подало тендерну пропозицію.
Предмет закупівлі: Мегаомметр цифровий Прилади для вимірювання величин Назва предмету закупівлі, визначеного на основі Державного класифікатора ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник»(код за ДК 021:2015 – 38340000-0).
За результатами розгляду пропозиції учасника ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ШВИДКІСТЬ СВІТЛА" (надалі скаржник) (код ЄДРПОУ 43400907), Замовником було прийнято рішення відхилення пропозиції скаржника ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ШВИДКІСТЬ СВІТЛА" (ПРОТОКОЛ № 477/1 від 11 серпня 2021 р опубліковано 11 серпня 2021 16:13), оскільки учасник процедури закупівлі не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» вимогам до учасника відповідно до законодавства.
Замовник в протоколі № 477/1 від 11 серпня 2021 р зазначає, що Пропозиція учасника ПП "ШВИДКІСТЬ СВІТЛА" не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, а саме:
- документ, наданий учасником для підтвердження відповідності вимогам підпункту 2.1 пункту 2 Додатку № 5 тендерної документації (файл "Сертифікат відповідності.pdf"), не відповідає вимогам, оскільки наданий не повністю;
- документ, наданий учасником для підтвердження відповідності вимогам підпункту 2.2 пункту 2 Додатку № 5 тендерної документації (файл "Декларація про відповідність.pdf"), не відповідає вимогам, оскільки не містить жодних підписів та печаток.
Скаржник не може погодитися з такими рішеннями та вважає дії Замовника такими, що порушують його права та інтереси, також ці дії порушують норми Закону України «Про публічні закупівлі».
1. Відповідно до пункту 2 Додатку №5 до тендерної документації: 2. На підтвердження відповідності продукції вітчизняного та імпортного виробництва, надати один із наступних документів*:
2.1 Сертифікат відповідності (свідоцтво про визнання), що видані органом з оцінки відповідності відповідної галузі акредитації.
Форма документів з підтвердження відповідності, які видані до 01.01.2018 року, повинна відповідати вимогам ДСТУ 3498-96.
Документи з підтвердження відповідності, які видані після 01.01.2018 року, повинні бути оформлені на бланку органу з оцінки відповідності відповідної галузі акредитації за встановленою ним формою.
2.2. Для продукції, яка підлягає оцінці відповідності вимогам технічних регламентів:
- декларацію про відповідність, складеної відповідно до вимог технічних регламентів (відповідно до постанов КМУ від 13.01.2016 № 94, або №163 від 24.02.2016, або №1077 від 16.12.2015, або №1067 від 16.12.2015)
або
- Сертифікат експертизи (перевірки) типу (відповідно до постанов КМУ від 13.01.2016 № 94, або №163 від 24.02.2016, або №1077 від 16.12.2015 ).
Виходячи зі змісту вищевказаної вимоги учасник може надати один із документів наведений в п.2.1. або документ наведений в п.2.2.
Скаржник в складі пропозиції надав Сертифікат відповідності (файл Сертифікат відповідності.pdf) №UA.1O207.079-21 від 24.03.2021 року , що оформлений на бланку органу з оцінки відповідності відповідної галузі акредитації за встановленою ним формою.
Також Скаржник в складі пропозиції надав Декларацію про відповідність на Мегаомметр типу ЦС 0202-1 (файл Декларація про відповідність.pdf).
Зазначені вище документи відповідають, або хоча б один із них відповідає вимогам що наведені Замовником в п.2.1. або п.2.2. Додатку №5 до тендерної документації.
Вважаємо що Замовник неправомірно відхилив тендерну пропозицію Скаржника та порушив наступні принципи здійснення закупівель встановлених ч.1 ст.3 ЗУ «Про публічні закупівлі»:
1. об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі;
2. добросовісна конкуренція серед учасників;
3. максимальна економія, ефективність та пропорційність;
Крім того Замовник порушив наступні норми законодавства частину 15 статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі».
Всі вищенаведені незаконні дії Замовника призвели до визначення переможцем пропозиції ТОВ Форум Трейд Логістік, що в свою чергу призвело до порушення майнових прав Скаржника ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ШВИДКІСТЬ СВІТЛА".
Наявність порушених прав обґрунтовується тим фактом, що Скаржник ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ШВИДКІСТЬ СВІТЛА" є Учасником відповідної процедури та реально претендує на визнання його пропозиції як найкращої, та укладення договору з Замовником у майбутньому, крім того Скаржник ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ШВИДКІСТЬ СВІТЛА" є реальним учасником ринку вимірювальних приладів.
Виходячи з вищевикладеного та керуючись ст. 18 ЗУ «Про публічні закупівлі» та Конституцією України,
ПРОСИМО:
1. Прийняти скаргу до розгляду.
2. Прийняти рішення про встановлення порушень процедури закупівлі
3. Зобов’язати замовника скасувати своє рішення про відхилення пропозиції учасника ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ШВИДКІСТЬ СВІТЛА" ПРОТОКОЛ № 477/1 від 11 серпня 2021 р опублікований 11 серпня 2021 16:13.
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга Швидкість Світла.pdf 20.08.2021 12:23
- Скарга Швидкість Світла.pdf.p7s.zip 20.08.2021 13:31
- Скарга Швидкість Світла.docx 20.08.2021 13:52
- Скарга Швидкість Світла.pdf 20.08.2021 13:52
- Скарга Швидкість Світла.pdf (2).p7s 20.08.2021 13:52
- рішення від 26.08.2021 № 19283.pdf 27.08.2021 13:07
- Інформація про резолютивну частину рішення від 02.09.2021 № 20014.pdf 03.09.2021 16:08
- рішення від 02.09.2021 № 20014.pdf 07.09.2021 15:39
Дата прийняття скарги до розгляду:
20.08.2021 12:55
Дата розгляду скарги:
02.09.2021 12:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
27.08.2021 13:07
Дата прийняття рішення про відхилення скарги:
07.09.2021 15:39
Вимога
Вирішена
Відповідно до Технічного регламенту законодавчо регульованих засобів вимірювальної техніки
Номер:
4a07d076993043ba8816c9fd4812143c
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-07-13-001064-c.c2
Назва:
Відповідно до Технічного регламенту законодавчо регульованих засобів вимірювальної техніки
Вимога:
Відповідно до Технічного регламенту законодавчо регульованих засобів вимірювальної техніки (Постанова КМУ № 94 від 13.01.2016 р.) – засоби вимірювальної техніки можуть бути надані на ринку та/або введені в експлуатацію тільки у разі, коли вони відповідають вимогам Технічного регламенту. Тобто пройшли оцінку відповідності та отримали сертифікат затвердження типу засобу вимірювальної техніки. Відповідно до Закону України "Про метрологію та метрологічну діяльність" від 05.06.2014 № 1314-VII регламентовані законодавчо регульовані засоби вимірювальної техніки та не законодавчо регульовані засоби вимірювальної техніки. Законодавчо регульовані засоби вимірювальної техніки повинні пройти процедуру оцінки відповідності в призначених органах з оцінки відповідності в Україні. Та мати документальне підтвердження а саме -сертифікат відповідності типу за результатами перевірки засобу вимірювальної техніки або сертифікат відповідності за результатами перевірки засобу вимірювальної техніки або сертифікат відповідності за результатами перевірки кожного окремого засобу вимірювальної техніки. Відповідно до Закону України «Про метрологію та метрологічну діяльність» (Розділ Х, прикінцеві положення) сертифікати відповідності засобів вимірювальної техніки затвердженому типу, видані в установленому порядку до набрання чинності цим Законом, чинні протягом визначеного в них строку дії. Виходячи з вище зазначеного, засіб вимірювальної техніки, який підпадає під сферу законодавчо регульованої метрології, повинен мати сертифікати відповідності засобів вимірювальної техніки затвердженому типу який видан до набрання чинності Закону та має строк дії або пройти оцінку відповідності за Технічним регламентом. Відсутні вимоги відповідно до Технічних регламентів та Закону України "Про метрологію та метрологічну діяльність" стосовно наявності сертифікатів відповідності засобів вимірювальної техніки Просимо зазначити їх та внести відповідні зміни до документації!
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
13.07.2021 15:00
Вирішення:
Доброго дня. Ваша вимога буде розглянута на засіданні тендерного комітету найближчим часом та прийняте рішення.
Статус вимоги:
Задоволено
Вимога
Вирішена
Відповідно до Закону України Про технічні регламенти та оцінку відповідності
Номер:
966117c9c08540518af886dba68a88c7
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-07-13-001064-c.c1
Назва:
Відповідно до Закону України Про технічні регламенти та оцінку відповідності
Вимога:
Відповідно до Закону України Про технічні регламенти та оцінку відповідності, 2015. Ст.2 п.2 Дія цього Закону поширюється на всі види продукції… Ст.11. Відповідність вимогам технічних регламентів П.1 Відповідність введеної в обіг, наданої на ринку або введеної в експлуатацію в Україні продукції вимогам усіх чинних технічних регламентів, які застосовуються до такої продукції, є обов’язковою, за винятком випадків, визначених у зазначених технічних регламентах та статті 12 цього Закону. Відповідно до Постанови КМУ від 16 грудня 2015 р. № 1077 Про затвердження Технічного регламенту з електромагнітної сумісності обладнання П.2. Дія цього Технічного регламенту поширюється на будь-яку апаратуру або стаціонарну установку. П.4. У разі коли для певного обладнання суттєві вимоги, визначені у додатку 1, були повністю або частково визначені в інших технічних регламентах, цей Технічний регламент не застосовується до цього обладнання стосовно таких вимог з дня набрання чинності зазначеними технічними регламентами. П. 7. Обладнання може бути надано на ринку та/або введено в експлуатацію тільки в разі, коли воно відповідає вимогам цього Технічного регламенту за умови належного встановлення, обслуговування та використання за призначенням. 13. Виробники складають технічну документацію, визначену в додатку 2 або додатку 3, та проводять відповідну процедуру оцінки відповідності, зазначену в пункті 39 цього Технічного регламенту, або забезпечують її проведення. Якщо відповідність апаратури вимогам, які до неї застосовуються, була доведена в результаті проведення зазначеної процедури оцінки відповідності, виробники складають декларацію про відповідність і наносять знак відповідності технічним регламентам. 41. Декларація про відповідність, що складається за формою згідно з додатком 4, містить відомості, визначені в додатках 2 та / або 3, і постійно оновлюється. Декларація про відповідність складається державною мовою, а в разі, коли вона була складена іншою мовою, - перекладається на державну мову. Відповідно до Постанови КМУ від 16 грудня 2015 р. № 1067 Київ Про затвердження Технічного регламенту низьковольтного електричного обладнання 2. Дія цього Технічного регламенту поширюється на електрообладнання, призначене для використання за номінальної напруги від 50 до 1000 В змінного струму та від 75 до 1500 В постійного струму, крім обладнання та явищ, зазначених у додатку 1. 4. Електрообладнання може бути надано на ринку України тільки у разі, коли після виготовлення відповідно до належної інженерної практики з питань безпечності, що застосовується в Україні, воно не становить загрози здоров’ю та безпеці людей і свійських тварин або майну за умови належного монтажу, обслуговування та застосування за своїм призначенням. Основні елементи цілей, пов’язаних з безпечністю, для електрообладнання зазначені в додатку 2. 8. Виробники складають технічну документацію, визначену в додатку 3, та проводять процедуру оцінки відповідності, зазначену в додатку 3, або забезпечують її проведення. Якщо відповідність електрообладнання цілям, пов’язаним з безпечністю, була доведена зазначеною процедурою оцінки відповідності, виробники складають декларацію про відповідність і наносять знак відповідності технічним регламентам. 38. Декларація про відповідність складається згідно з примірною структурою, встановленою в додатку 4, містить відомості, визначені в додатку 3, та постійно оновлюється. Декларація про відповідність складається державною мовою, а у разі, коли вона була складена іншою мовою, - перекладається на державну мову. Виходячи з вище зазначеного, відповідність введеної в обіг, наданої на ринку або введеної в експлуатацію в Україні продукції вимогам усіх чинних технічних регламентів, які застосовуються до такої продукції, є обов’язковою. На виконання вимог Постанови КМУ від 16 грудня 2015 р. № 1067 та Постанови КМУ від 16 грудня 2015 р. № 1077 виробники повинні складати декларацію про відповідність і наносити знак відповідності технічним регламентам. Відсутні вимоги відповідно до вищезазначених Технічних регламентів та Закону України " Про технічні регламенти та оцінку відповідності" стосовно наявності декларацій про відповідність Просимо зазначити їх та внести відповідні зміни до документації!
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
13.07.2021 14:59
Вирішення:
Доброго дня. Ваша вимога буде розглянута на засіданні тендерного комітету найближчим часом та прийняте рішення.
Статус вимоги:
Задоволено