-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Капітальний ремонт (заміна вікон) Базалійської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів Теофіпольської районної ради Хмельницької області: вул.Свободи,8 смт Базалія Хмельницького району Хмельницької області
Джерело фінансування: кошти місцевих бюджетів
Завершена
1 209 252.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 6 046.26 UAH
мін. крок: 0.5% або 6 046.26 UAH
Період оскарження:
13.07.2021 09:27 - 10.08.2021 00:00
Вимога
Є відповідь
Скарга-вимога до уповноваженої особи з питань проведення закупівель Теофіпольської селищної ради
Номер:
e50557d6cbab48e8b9ec6afb4ae869ba
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-07-13-000871-c.b2
Назва:
Скарга-вимога до уповноваженої особи з питань проведення закупівель Теофіпольської селищної ради
Вимога:
27 вересня 2021 року протоколом № 487 було прийнято рішення в зв’язку з проведенням тендеру по закупівлі робіт по - код ДК 021:2015: 45453000-7 «Капітальний ремонт і реставрація» (Капітальний ремонт (заміна вікон) Базалійської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів Теофіпольської районної ради Хмельницької області; адреса: вул..Свободи,8 смт. Базалія Хмельницького району Хмельницької області) про визнання переможцем торгів ПП «БУД ЕЛІТ МОНТАЖ» код ЄДРПОУ 42888642 , та сформовано повідомлення про намір підписати договір .
Просимо розглянути скаргу-вимогу ТОВ «АРКА ЕМ» про відхилення тендерної пропозиції ПП «БУД ЕЛІТ МОНТАЖ» з наступних підстав:
1) Відповідно до п.п.1.7.1 Тендерної документації зазначено, що під час проведення процедури закупівлі усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою. Усі документи, що входять до складу тендерної пропозиції та підготовлені безпосередньо учасником, повинні бути складені українською мовою, якщо інше не передбачено умовами документації. Всі інші документи, що мають відношення до тендерної пропозиції, та не підготовлені безпосередньо учасником, мають бути складені українською мовою.
1.7.2. У разі надання учасником будь-яких документів, складених іноземною мовою, тендерна пропозиція учасника повинна містити їх переклад українською мовою. Текст перекладу повинен бути засвідчений підписом уповноваженої особи учасника та печаткою учасника (у разі її використання).
В порушення вимог вищезазначеного пункту Тендерної документації ПП «БУД ЕЛІТ МОНТАЖ» надано у складі пропозиції сертифікат іноземною мовою, що не містить перекладу, не засвідчений підписом та печаткою учасника.
2) Згідно розділу ІІІ п.п.3.1.1. інструкції з підготовки Тендерної пропозиції вимагаються замовником документи, що підтверджують повноваження відповідної особи або представника учасника процедури закупівлі щодо підпису документів тендерної пропозиції та копію документа (повністю), що посвідчує особу, уповноважену на підписання договору, відповідно до чинного законодавства;
В порушення даної Інструкції Тендерної документації ПП «БУД ЕЛІТ МОНТАЖ» не надано копію документа (повністю), що посвідчує особу, уповноважену на підписання договору , а саме – ПАСПОРТ, що значним порушенням вимог Тендерної документації.
3) Згідно підсумкової відомості ресурсів ПП «БУД ЕЛІТ МОНТАЖ» в розділі ІІ Будівельні машини і механізми - наведено значний перелік машин та механізмів, які учасник планує використовувати при проведенні капітального ремонту, в розділі ІІІ Будівельні машини, враховані в складі загально виробничих витрат - також зазначено перелік машин та механізмів, які учасник планує залучати, про те перерахованні учасником машини та механізми не співпадають з переліком будівельних машин та механізмів наведених в Довідці про наявність будівельних машин та механізмів, необхідних для виконання робіт за предметом закупівлі за № 28 від 29.07.2021р, таким чином ПП «БУД ЕЛІТ МОНТАЖ» не має ні в наявності, і не зазначено, що планує залучати згідно договорів оренди чи надання послуг необхідні будівельні машини та механізми;
Згідно Розділу 1 «Документи на підтвердження відповідності Учасника кваліфікаційним критеріям» Додатку 2 до тендерної документації ( далі ТД): «Учасник повинен надати інформацію про наявність техніки, машин, механізмів, обладнання та устаткування, необхідних для забезпечення виконання обсягів та видів робіт зазначених у технічній специфікації, що є предметом даної закупівлі за встановленою формою. У інформації учасник зазначає чи є техніка, машини, механізми, обладнання та устаткування власними чи залученими (включаються тільки те обладнання, що буде використовуватися при виконання робіт)».
ПП «БУД ЕЛІТ МОНТАЖ» у складі Тендерної пропозиції надано довідку № 28 від 27.07.2021 р., про наявність будівельних машин та механізмів…, в якій не зазначено жодного автомобільного транспорту ( техніки), що є у власності підприємства.
Відповідно ТД : «Якщо техніка не є власністю Учасника, а залучена, то Учасником на всю, вказану у довідці техніку (транспортні засоби, будівельні (дорожні) машини, механізми, обладнання та устаткування), додатково подається:
Копію Договору, на підставі якого техніка знаходиться в користуванні.
Оригінал листа- підтвердження орендодавця, лізингодавця або іншої особи, яка зазначена у відповідному договорі, щодо не заперечення використання його машин, механізмів, обладнання та ін.. для виконання робіт (надання послуг) Учасником за предметом закупівлі на весь строк виконання робіт (надання послуг) за предметом закупівлі»
В порушення вимог ТД ПП «БУД ЕЛІТ МОНТАЖ» не надано ні копію договору, ні оригіналу листа-підтердження щодо не заперечення використання машин, механізмів, обладнання та ін.. для виконання робіт (надання послуг), при тому , що в кошторисних документах відображено перевезення (доставка) будматеріалів, та в підсумковій відомості наведено значний перелік машин та механізмів, що планується використовувати при проведенні робіт.
4) Згідно Розділу 1 «Документи на підтвердження відповідності Учасника кваліфікаційним критеріям» Додатку 2 до тендерної документації : «Учасник повинен надати інформацію про наявність достатньої кількості кваліфікованих та досвідчених фахівців, які будуть залучені до забезпечення якісного виконання обсягів та видів робіт зазначених у технічній специфікації, що є предметом даної закупівлі, в тому числі осіб, відповідальних за організацію робіт та складання документації щодо виконаних робіт за встановленою формою».
ПП «БУД ЕЛІТ МОНТАЖ» надано довідку за № 27 від 29.07.2021 р. про наявність працівників відповідної кваліфікації.., про те слід зазначити, що на постійній основі ( по трудовому договору) працює лише директор, а працівники усі по цивільно-правовій угоді від 02 серпня 2021 року, що свідчить про те що підприємство не має на постійній основі кваліфікованих працівників. Також в довідці зазначено, що монтажник Жоронько Олександр Васильович працює на підприємстві 2 роки, а в складі тендерної пропозиції не надано ні копію наказу, ні копію трудової книжки працівника…
5) Відповідно п.п. 3.6.3 п. 6 розділу ІІІ тендерної документації міститься вимога наступного змісту: «Учасник повинен обов’язково відвідати об’єкт та скласти акт обстеження об’єкта, скласти дефектний акт, погодити акти з Замовником та надати скановані копії цих актів у складі своєї пропозиції».
На виконання вказаної вимоги тендерної документації учасником ПП «БУД ЕЛІТ МОНТАЖ» у складі своєї тендерної пропозиції надано Акт огляду об’єкту, не вказано дати огляду, а також Дефектний акт , що також не датований та не містить погодження Замовника, а саме підпис та печатку уповноваженої особи Засновника (скановані документи одним файлом не є підтвердженням погодження Замовника, печатка та підпис на Дефектному акті – відсутні!!!), таким чином це є прямим порушенням вимоги п.п. 3.6.3 п. 6 розділу ІІІ тендерної документації.
Аналізуючи господарську діяльність ПП «БУД ЕЛІТ МОНТАЖ» з моменту реєстрації підприємства Єдиним замовником підприємства є ВІДДІЛ ОСВІТИ ТЕОФІПОЛЬСЬКОЇ РАЙОННОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ ХМЕЛЬНИЦЬКОЇ ОБЛАСТІ, який на сьогодні є Теофіпольською селищною радою. З 8 тендерів у який приймало участь підприємство - 100% перемог, що є підтвердженням попередньої домовленості між Замовником та вказаним учасником.
Перелік закупівель ПП «БУД ЕЛІТ МОНТАЖ» :
1.) ВІДДІЛ ОСВІТИ ТЕОФІПОЛЬСЬКОЇ РАЙОННОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ ХМЕЛЬНИЦЬКОЇ ОБЛАСТІ 11.09.2020 123 500 грн.
Предмет закупівлі: металопластикові вікна в комплекті з підвіконням, відливами, заглушками, металопластикові двері; металопластикові вікна в комплекті з підвіконням, відливами, заглушками 25 шт металопластикові двері 2 шт
2) ВІДДІЛ ОСВІТИ ТЕОФІПОЛЬСЬКОЇ РАЙОННОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ ХМЕЛЬНИЦЬКОЇ ОБЛАСТІ 11.09.2020 794 990 грн.
Предмет закупівлі: «Капітальний ремонт (заміна вікон) Теофіпольської загальноосвітньої школи I-III ступенів № 2 Теофіпольської районної ради Хмельницької області»; «Капітальний ремонт (заміна вікон) Теофіпольської загальноосвітньої школи I-III ступенів № 2 Теофіпольської районної ради Хмельницької області» 1 роб
3) ВІДДІЛ ОСВІТИ ТЕОФІПОЛЬСЬКОЇ РАЙОННОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ ХМЕЛЬНИЦЬКОЇ ОБЛАСТІ 14.11.2019 264 074 грн.
Предмет закупівлі: Капітальний ремонт (заміна вікон) Базалійської ЗОШ І-ІІІ ступенів Теофіпольської районної ради Хмельницької області.; Капітальний ремонт (заміна вікон) Базалійської ЗОШ І-ІІІ ступенів Теофіпольської районної ради Хмельницької області.
4) ВІДДІЛ ОСВІТИ ТЕОФІПОЛЬСЬКОЇ РАЙОННОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ ХМЕЛЬНИЦЬКОЇ ОБЛАСТІ 10.10.2019 - 345 553 грн.
Предмет закупівлі: Капітальний ремонт даху будівлі Лисогірської ЗОШ І-ІІ ступенів с.Лисогірка, Теофіпольського району, Хмельницької області.; Капітальний ремонт даху будівлі Лисогірської ЗОШ І-ІІ ступенів с.Лисогірка, Теофіпольського району, Хмельницької області.
5) ВІДДІЛ ОСВІТИ ТЕОФІПОЛЬСЬКОЇ РАЙОННОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ ХМЕЛЬНИЦЬКОЇ ОБЛАСТІ 27.09.2019- 115 337 грн.
Предмет закупівлі: Капітальний ремонт (заміна вікон) Михиринецька ЗОШ І-ІІст.; Капітальний ремонт (заміна вікон) Михиринецька ЗОШ І-ІІст.
6) ВІДДІЛ ОСВІТИ ТЕОФІПОЛЬСЬКОЇ РАЙОННОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ ХМЕЛЬНИЦЬКОЇ ОБЛАСТІ 16.08.2019 - 585 004 грн.
Предмет закупівлі: Капітальний ремонт покрівлі Строковецької ЗОШ І-ІІ ст.; Капітальний ремонт покрівлі Строковецької ЗОШ І-ІІ ст.
Пунктом 4 та 5 частини першої статті 5 Закону передбачено, що закупівлі здійснюються за такими принципами: недискримінація учасників та рівне ставлення до них; об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі.
Однак Замовником, вказані принципи були проігноровані, що може свідчити про наявність приватного інтересу зі сторони Замовника, в частини обрання саме ПП «БУД ЕЛІТ МОНТАЖ» переможцем процедури закупівлі.
Враховуючи наведене, пропозиція ПП «БУД ЕЛІТ МОНТАЖ» підлягала відхиленню з підстави визначеної абзацом третім пункту 1 частини першої статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі».
Згідно з частиною п’ятою статті 18 Закону скарга, повинна містити обґрунтування наявності порушених прав та охоронюваних законом інтересів з приводу рішення, дії чи бездіяльності замовника, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок яких порушено право чи законні інтереси такої особи.
Відповідно до статті 19 Конституції України, органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.
Згідно із частиною п’ятою статті 13 Цивільного кодексу України, не допускаються використання цивільних прав з метою неправомірного обмеження конкуренції, зловживання монопольним становищем на ринку, а також недобросовісна конкуренція.
Разом з тим, Конституцією України та статтями 18, 25 Господарського кодексу України органам державної влади, місцевого самоврядування, їх посадовим особам забороняється приймати акти та вчиняти дії, які усувають конкуренцію або необґрунтовано сприяють окремим суб’єктам господарювання чи іншим способом порушують правила конкуренції.
Відповідно до статті 5 Закону закупівлі здійснюються за такими принципами:
1) добросовісна конкуренція серед учасників;
2) максимальна економія, ефективність та пропорційність;
3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них;
5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі;
6) запобігання корупційним діям і зловживанням.
Окремо повідомляємо, що у випадку не скасування рішення щодо визнання даного Учасника переможцем торгів, ми з урахуванням численних невідповідностей даного Учасника кваліфікаційним вимогам, змушенні будемо звертатись до із скаргами до правоохоронних органів, офіційного майданчика електронної системи публічних закупівель України DoZorro та інші компетентні органи.
Пов'язані документи:
Учасник
- скарга вимога.pdf 05.10.2021 12:18
Дата подачі:
05.10.2021 12:18
Вирішення:
За результатами розгляду Вашої вимоги можемо повідомити наступне.
Відповідно до ч.3 ст.31 Закону України «Про публічні закупівлі», у разі якщо учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні та протоколі розгляду тендерних пропозицій, такий учасник може звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію про причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема технічній специфікації, та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніш як через п’ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель.
Разом з тим, тендерна пропозиція ТОВ «АРКА ЕМ» після прийняття рішення Органом оскарження не розглядалася та не відхилялася. А тому в ТОВ «АРКА ЕМ» підстави для подання вимоги, згідно ч.3 ст.31 Закону України «Про публічні закупівлі», відсутні.
Враховуючи вищевикладене, вимога ТОВ «АРКА ЕМ» залишена без розгляду.
Статус вимоги:
Не задоволено
Скарга
Виконана замовником
Скарга на неправомірні дії замовника
Номер:
6068946fcbd84d08a5b7c8c9dc9c70a5
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-07-13-000871-c.a1
Назва:
Скарга на неправомірні дії замовника
Скарга:
Замовником прийняті неправомірні рішення щодо відхилення тендерної пропозиції Скаржника та обрання учасника ТОВ "АРКА ЕМ" переможцем процедури закупівлі.
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга.zip 03.09.2021 09:55
- Скарга.pdf 03.09.2021 09:55
- рішення від 06.09.2021 № 20205.pdf 08.09.2021 13:04
- інформація про резолютивну частину рішення від 16.09.2021 № 21115.pdf 17.09.2021 15:48
- рішення від 16.09.2021 № 21115.pdf 21.09.2021 11:53
- пояснення від 10.09.2021 року 10.09.2021 14:06
- пояснення від 10.09.2021 року 10.09.2021 14:06
Дата прийняття скарги до розгляду:
03.09.2021 11:00
Дата розгляду скарги:
16.09.2021 12:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
08.09.2021 13:06
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
21.09.2021 11:54
Дата виконання рішення Замовником:
27.09.2021 10:56
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Зобов'язуємось виконати рішення Антимонопольного комітету №21115-р/пк/пз від 16.09.2021 року