-
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
-
Безлотова
-
КЕП
Запасні частини до спеціальної транспортної техніки
Детальний опис наведено в Додатку 1 Тендерної документації
Завершена
21 210 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 100 000.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 100 000.00 UAH
Період оскарження:
27.04.2017 17:20 - 16.06.2017 00:00
Вимога
Відхилено
методика порівняння цінових пропозицій учасників резидентів та нерезидентів
Номер:
aead93c6d39b4121939a8a12c097a704
Ідентифікатор запиту:
UA-2017-04-27-001211-a.b1
Назва:
методика порівняння цінових пропозицій учасників резидентів та нерезидентів
Вимога:
Просимо внести зміни в тендерну документацію включивши до неї методіку за якою будуть порівнюватися ціни учасників резидентів та учасників нерезидентів подані в різних валютах та на різних базисах поставки.
Пов'язані документи:
Замовник
- Рішення_від 24.05.2017 № 15-07-21.pdf 24.05.2017 17:41
Дата подачі:
19.05.2017 17:02
Вирішення:
Під час вивчення ситуації навколо участі в межах однієї процедури закупівлі вітчизняних та іноземних учасників, ДП МА «Бориспіль» звертався до Київської митниці ДФС України з проханням про роз’яснення можливості здійснення нерезидентами України поставок товарів та їх митного оформлення на умовах DDP (м. Бориспіль, міжнародний аеропорт «Бориспіль»). На запит було отримано лист від 03.06.2016 № 5119/10-70-18-03-47, що відповідно до положень Оф.прав.тлум-ня торг.термінів Міжн.торг.палати (видання МТП від 01.01.2000 № 560 у редакції від 01.01.2011) продавець здійснює поставку покупцю товару, який пройшов митне очищення для імпорту. Поставки товарів нерезидентами України на умовах DDP повинні здійснюватись із обов’язковим дотриманням вимог законодавства України з питань державної митної справи. Згідно з Митним кодексом України, постачальник-нерезидент узявши на себе зобов’язання за договором нести витрати, пов’язані з митним очищенням товару, дійсно не буде мати можливості самостійно сплатити ці витрати при наданні вантажної митної декларації, проте, для проведення митного очищення товару нерезидент може укласти відповідну угоду з декларантом – резидентом (митним брокером) (ст.417 МКУ: взаємовідносини митного брокера з особою, яку він представляє, визначаються відповідним договором). Чинне законодавство України не забороняє встановлювати для нерезидентів умови поставки DDP, тобто такі умови можливі для застосування нерезидентами. Наслідком встановлення різних умов поставки для резидентів України та для нерезидентів України буде отримання під час торгів «неспівставних» цінових пропозицій, від резидентів буде отримано пропозицію на товар, що пройшов митне очищення, від нерезидентів буде отримано пропозицію на товар, що не пройшов митне очищення. Відповідно ціна нерезидента буде меншою (не включатиме всі витрати, пов’язані з товаром, тобто «поставка без сплати мита», тоді як ціна резидента буде включати в себе всі витрати, пов’язані з товаром, тобто «поставка зі сплатою мита»), електр-на сис-ма закуп. визначить його переможцем, а замовник при закупівлі такого товару буде нести додаткові витрати, пов‘язані зі сплатою мита. Таким чином, вставлення різних базисів поставки (умов поставки) буде вважатись дискримінаційним по відношенню до резидентів та «найменша ціна» може виявитись «не найменшою». Крім цього, в електр-ній сис-мі закуп. не реалізовано можливість здійснення будь-якого перерахунку ціни, для забезпечення її «співставності» та можливості подання пропозиції на різних умовах поставки.
На сьогодні єдиною валютою тендерної пропозиції є гривня. Технічна реалізація розміщення інформації під час проведення закупівлі в Системі через електронні торгові майданчики не дозволяє в межах однієї процедури іноземним учасникам зазначити ціну тендерної пропозиції у валюті, а вітчизняним учасникам – у гривні. Можливе оголошення тендеру лише в одній валюті (або в гривні, або в валюті). Для цього на електрон-их торго-их майдан-ках реалізований варіант третій: оголошення закупівлі в валюті. Такий варіант взагалі неможливий для застосування, оскільки вітчизняні учасники не мають можливості прийняти участь у закупівлі, оголошеній в валюті. Положення примірної тендер-ної докумен-ції, що при розкритті тендер-них пропоз-цій ціна тендерної пропозиції іноземного учасника перераховується у гривні за офіційним курсом до валюти, установленим НБУ на дату розкриття тендерних пропозицій, не має реалізації в Системі. Система не здійснює такий перерахунок. Якщо припустити, що перерахунок в гривню здійснює Учасник, то останній не має можливості здійснити його «на дату розкриття тендерних пропозицій», оскільки ця дата, зазвичай, є наступною за датою кінцевого строку подання пропозицій (аукціон призначається після оцінки технічної частини пропозицій Учасників). Замовник, взагалі, не може вчинити будь-яких дій, спрямованих на здійснення перерахунку. Внесення змін, що пропонуються учасником, є неможливим. У задоволенні Вимоги Учасника про усунення порушення відмовити
Статус вимоги:
Відхилено