-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Проведення тематичних круглих столів, семінарів, вебінарів, навчань, тренінгів, зустрічей для представників малого та середнього підприємництва
Завершена
130 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 650.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 650.00 UAH
Період оскарження:
12.07.2021 17:10 - 24.07.2021 00:00
Вимога
Є відповідь
Щодо скасування рішення про відхилення тендерної пропозиції ФОП "ПАШИНОВА ОЛЕКСАНДРА СТЕПАНОВИЧА" та визнання його переможцем
Номер:
9d6b09aabebf4b70a821ef244d0f27ef
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-07-12-004789-a.b3
Назва:
Щодо скасування рішення про відхилення тендерної пропозиції ФОП "ПАШИНОВА ОЛЕКСАНДРА СТЕПАНОВИЧА" та визнання його переможцем
Вимога:
30 липня 2021 року, протоколом засідання тендерного комітету було відхиллено тендерну пропозицію ФОП "ПАШИНОВА ОЛЕКСАНДРА СТЕПАНОВИЧА" за предметом закупівлі ДК 021:2015 – 80570000-0 Послуги з професійної підготовки у сфері підвищення кваліфікації (Проведення тематичних круглих столів, семінарів, вебінарів, навчань, тренінгів, зустрічей для представників малого та середнього підприємництва), ідентифікатор закупівлі:UA-2021-07-12-004789-a, з причин, що у наданому Проекті Договору згідно з Додатком 8 до тендерної документації, не вказано ціну договору та не заповнена специфікація до Договору.
Звертаю ще раз увагу, що причиною відхилення тендерної пропозиції ФОП "ПАШИНОВА ОЛЕКСАНДРА СТЕПАНОВИЧА" було: «не вказано ЦІНУ ДОГОВОРУ в Проекті Договору», прошу, звернути увагу, на фразу, що саме «ЦІНА ДОГОВОРУ» не була вказана, а не «ЦІНА ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІ в Проекті Договору».
З приводу цього зазначаємо, що метою Закону України «Про публічні закупівлі» (далі-Закон) є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель,
З урахуванням цього, ФОП "ПАШИНОВ ОЛЕКСАНДР СТЕПАНОВИЧА", брав участь у зазначеній в цій вимозі закупівлі додержуючись вимог прозорості щодо здійснення закупівель, відповідно – не міг заздалегідь знати ціну Договору, отже і не міг зазначити її у проекті Договору та заповнити специфікацію Договору, яка заповнюється виходячи із ціни Договору, так як ціна Договору визначається за результатами оцінки тендерних пропозицій.
На підтвердження зазначено, свідчить п.15, ч.1, ст.1 Закону, якою передбачено, що найбільш економічно вигідна тендерна пропозиція, це тендерна пропозиція, що визнана найкращою за результатами оцінки тендерних пропозицій.
Отже, ФОП "ПАШИНОВУ ОЛЕКСАНДРУ СТЕПАНОВИЧУ" не було відомо, з якою ціною він одержить перемогу за результатами аукціону, та чи буде визнана найкращою його тендерна пропозиція за результатами оцінки тендерних пропозицій, відповідно, не міг передбачити заздалегідь ціну Договору, щоб вказати її в Проекті Договору, відповідно і не міг заповнити специфікацію до Договору, як вже зазначалось вище, яка заповнюється виходячи із ціни Договору.
Тому, на виконання вимог п.8, ч.1, Розділу 3 Тендерної документації, в якому зазначалось: Учасник повинен надати заповнений та завізований Проект договору згідно з Додатком 8 до тендерної документації, ФОП "ПАШИНОВИМ ОЛЕКСАНДРОМ СТЕПАНОВИЧЕМ" було надано заповнений Проект Договору, в той частині інформації, яка не потребувала очікування відомостей за результатами оцінки тендерних пропозицій, тобто-ціни Договору.
Відповідно до ч.2, ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі», Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо: тендерна пропозиція учасника не відповідає вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
Отже, тендерна пропозиція ФОП "ПАШИНОВА ОЛЕКСАНДРА СТЕПАНОВИЧА" складена виключно в межах вимог Тендерної документації та повністю їй відповідає і не підлягає відхиленню.
Відповідно до п.5, ст.5 Закону України «Про публічні закупівлі» визначено, що принципом здійснення публічних закупівель є об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури спрощеної закупівлі.
Нагадуємо, що відповідно до абз.5, ст. 164 ¹⁴ Закону України «Про публічні закупівлі» відхилення тендерних пропозицій на підставах не у відповідності до вимог закону (безпідставне відхилення) тягнуть за собою накладення штрафу на службових (посадових), уповноважених осіб замовника від тисячі п’ятсот до трьох тисяч неоподатковуваних мінімумів доходів громадян, це сума розмір якої становить від 1 720 500 до 3 441 000 гривень.
З урахуванням цього, вимагаємо скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції ФОП "ПАШИНОВА ОЛЕКСАНДРА СТЕПАНОВИЧА" та визнати переможцем процедури відкритих торгів ФОП "ПАШИНОВА ОЛЕКСАНДРА СТЕПАНОВИЧА", в іншому випадку, будемо вимушені за захистом своїх прав звернутись до Державної аудиторської служби України з приводу проведення перевірки, щодо дотримання Департамент економіки та цифровізації Київської обласної державної адміністрації закону про публічні закупівлі!
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
31.07.2021 17:43
Вирішення:
Договір про закупівлю укладається відповідно до норм Цивільного кодексу України та Господарського кодексу України. Додатки до договору є невід’ємною частиною договору. Відповідно до пп.8 п.1 розділу ІІІ тендерної документації «Учасник повинен надати заповнений та завізований Проект договору згідно з Додатком 8 до тендерної документації». В поданій тендерній пропозиції проєкт договору заповнений не в повній мірі(в частині ціни договору), а Додаток 1 до проєкту договору «Специфікація щодо надання послуг з проведення тематичних круглих столів, семінарів, вебінарів, навчань, тренінгів, зустрічей для представників малого та середнього підприємництва (80570000-0 Послуги з професійної підготовки у сфері підвищення кваліфікації)» не заповнена в частині переліку складових послуг, які учасник планує надати в рамках виконання договору, та вартості зазначених складових послуг. Тому не заповнена специфікація не відповідає вимогам тендерної документації, а також не дозволяє оцінити якість тендерної пропозиції.
Тендерна пропозиція учасника відхилена на підставі вищевикладеного та керуючись абзацом 2 частини 2 статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі»( учасник процедури закупівлі не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації;а саме Учасник не надав у складі тендерної пропозиції вірно заповнений Проєкт договору та не надав заповнену специфікацію до договору згідно з Додатком 8 до тендерної документації.)
Статус вимоги:
Не задоволено
Вимога
Відкликано скаржником
Щодо скасування рішення про відхилення тендерної пропозиції ФОП "ПАШИНОВА ОЛЕКСАНДРА СТЕПАНОВИЧА" та визнання його переможцем
Номер:
d953e8b634e841f19ce80b91dcd0bc6e
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-07-12-004789-a.b2
Назва:
Щодо скасування рішення про відхилення тендерної пропозиції ФОП "ПАШИНОВА ОЛЕКСАНДРА СТЕПАНОВИЧА" та визнання його переможцем
Вимога:
30 липня 2021 року, протоколом засідання тендерного комітету було відхиллено тендерну пропозицію ФОП "ПАШИНОВА ОЛЕКСАНДРА СТЕПАНОВИЧА" за предметом закупівлі ДК 021:2015 – 80570000-0 Послуги з професійної підготовки у сфері підвищення кваліфікації (Проведення тематичних круглих столів, семінарів, вебінарів, навчань, тренінгів, зустрічей для представників малого та середнього підприємництва), ідентифікатор закупівлі:UA-2021-07-12-004789-a, з причин, що у наданому Проекті Договору згідно з Додатком 8 до тендерної документації, не вказано ціну договору та не заповнена специфікація до Договору.
Звертаю ще раз увагу, що причиною відхилення тендерної пропозиції ФОП "ПАШИНОВА ОЛЕКСАНДРА СТЕПАНОВИЧА" було: «не вказано ЦІНУ ДОГОВОРУ в Проекті Договору», прошу, звернути увагу, на фразу, що саме «ЦІНА ДОГОВОРУ» не була вказана, а не «ЦІНА ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІ В ДОГОВОРІ».
З приводу цього зазначаємо, що метою Закону України «Про публічні закупівлі» (далі-Закон) є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель,
З урахуванням цього, ФОП "ПАШИНОВ ОЛЕКСАНДР СТЕПАНОВИЧА", брав участь у зазначеній в цій вимозі закупівлі додержуючись вимог прозорості щодо здійснення закупівель, відповідно – не міг заздалегідь знати ціну Договору, отже і не міг зазначити її у проекті Договору та заповнити специфікацію Договору, яка заповнюється виходячи із ціни Договору, так як ціна Договору визначається за результатами оцінки тендерних пропозицій.
На підтвердження зазначено, свідчить п.15, ч.1, ст.1 Закону, якою передбачено, що найбільш економічно вигідна тендерна пропозиція, це тендерна пропозиція, що визнана найкращою за результатами оцінки тендерних пропозицій.
Отже, ФОП "ПАШИНОВУ ОЛЕКСАНДРУ СТЕПАНОВИЧУ" не було відомо, з якою ціною він одержить перемогу за результатами аукціону, та чи буде визнана найкращою його тендерна пропозиція за результатами оцінки тендерних пропозицій, відповідно, не міг передбачити заздалегідь ціну Договору, щоб вказати її в Проекті Договору, відповідно і не міг заповнити специфікацію до Договору, як вже зазначалось вище, яка заповнюється виходячи із ціни Договору.
Тому, на виконання вимог п.8, ч.1, Розділу 3 Тендерної документації, в якому зазначалось: Учасник повинен надати заповнений та завізований Проект договору згідно з Додатком 8 до тендерної документації, ФОП "ПАШИНОВИМ ОЛЕКСАНДРОМ СТЕПАНОВИЧЕМ" було надано заповнений Проект Договору, в той частині інформації, яка не потребувала очікування відомостей за результатами оцінки тендерних пропозицій, тобто-ціни Договору.
Відповідно до ч.2, ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі», Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо: тендерна пропозиція учасника не відповідає вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
Отже, тендерна пропозиція ФОП "ПАШИНОВА ОЛЕКСАНДРА СТЕПАНОВИЧА" складена виключно в межах вимог Тендерної документації та повністю їй відповідає і не підлягає відхиленню.
Відповідно до п.5, ст.5 Закону України «Про публічні закупівлі» визначено, що принципом здійснення публічних закупівель є об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури спрощеної закупівлі.
Нагадуємо, що відповідно до абз.5, ст. 164 ¹⁴ Закону України «Про публічні закупівлі» відхилення тендерних пропозицій на підставах не у відповідності до вимог закону (безпідставне відхилення) тягнуть за собою накладення штрафу на службових (посадових), уповноважених осіб замовника від тисячі п’ятсот до трьох тисяч неоподатковуваних мінімумів доходів громадян, це сума розмір якої становить від 1 720 500 до 3 441 000 гривень.
З урахуванням цього, вимагаємо скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції ФОП "ПАШИНОВА ОЛЕКСАНДРА СТЕПАНОВИЧА" та визнати переможцем процедури відкритих торгів ФОП "ПАШИНОВА ОЛЕКСАНДРА СТЕПАНОВИЧА", в іншому випадку, будемо вимушені за захистом своїх прав звернутись до Державної аудиторської служби України з приводу проведення перевірки, щодо дотримання Департамент економіки та цифровізації Київської обласної державної адміністрації закону про публічні закупівлі!
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
31.07.2021 17:37
Опис причини скасування:
доповнення
Дата скасування:
31.07.2021 17:41
Вимога
Відкликано скаржником
Вимога про скасування рішення про відхилення тендерної пропозиції ФОП "ПАШИНОВА ОЛЕКСАНДРА СТЕПАНОВИЧА" та визнання його переможцем процедури відкритих торгів
Номер:
1dba0f0815694e9985b0350780fb9578
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-07-12-004789-a.b1
Назва:
Вимога про скасування рішення про відхилення тендерної пропозиції ФОП "ПАШИНОВА ОЛЕКСАНДРА СТЕПАНОВИЧА" та визнання його переможцем процедури відкритих торгів
Вимога:
30 липня 2021 року, протоколом засідання тендерного комітету було відхиллено тендерну пропозицію ФОП "ПАШИНОВА ОЛЕКСАНДРА СТЕПАНОВИЧА" за предметом закупівлі ДК 021:2015 – 80570000-0 Послуги з професійної підготовки у сфері підвищення кваліфікації (Проведення тематичних круглих столів, семінарів, вебінарів, навчань, тренінгів, зустрічей для представників малого та середнього підприємництва), ідентифікатор закупівлі:UA-2021-07-12-004789-a, з причин, що у наданому Проекті Договору згідно з Додатком 8 до тендерної документації, не вказано ціну договору та не заповнена специфікація до Договору.
З приводу цього зазначаємо, що метою Закону України «Про публічні закупівлі» (далі-Закон) є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель,
З урахуванням цього, ФОП "ПАШИНОВ ОЛЕКСАНДР СТЕПАНОВИЧА", брав участь у зазначеній в цій вимозі закупівлі додержуючись вимог прозорості щодо здійснення закупівель, відповідно – не міг заздалегідь знати ціну Договору, отже і не міг зазначити її у проекті Договору та заповнити специфікацію Договору, яка заповнюється виходячи із ціни Договору, так як ціна Договору визначається за результатами оцінки тендерних пропозицій.
На виконання вимог п.8, ч.1, Розділу 3 Тендерної документації, в якому зазначалось: Учасник повинен надати заповнений та завізований Проект договору згідно з Додатком 8 до тендерної документації, ФОП "ПАШИНОВИМ ОЛЕКСАНДРОМ СТЕПАНОВИЧЕМ" було надано заповнений Проект Договору, в тій частині інформації, яка не потребувала очікування відомостей за результатами оцінки тендерних пропозицій, тобто-ціни Договору.
Звертаю увагу, п.8, ч.1, Розділу 3 Тендерної документації, не містить вимог, щодо заповнення проекту Договору, відповідно до цінової пропозиції, яка надається Учасником.
Відповідно до п.15, ч.1, ст.1 Закону, найбільш економічно вигідна тендерна пропозиція, це тендерна пропозиція, що визнана найкращою за результатами оцінки тендерних пропозицій.
П.6, ст. Закону України «Про публічні закупівлі», договір про закупівлю, це господарський договір, що укладається між замовником і учасником за результатами проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі.
Відповідно до ч.2, ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі», Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо: тендерна пропозиція учасника не відповідає вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
Отже, тендерна пропозиція ФОП "ПАШИНОВА ОЛЕКСАНДРА СТЕПАНОВИЧА" складена виключно в межах вимог Тендерної документації та повністю їй відповідає і не підлягає відхиленню.
Відповідно до п.5, ст.5 Закону України «Про публічні закупівлі» визначено, що принципом здійснення публічних закупівель є об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури спрощеної закупівлі.
Нагадуємо, що відповідно до абз.5, ст. 164 ¹⁴ Закону України «Про публічні закупівлі» відхилення тендерних пропозицій на підставах не у відповідності до вимог закону (безпідставне відхилення) тягнуть за собою накладення штрафу на службових (посадових), уповноважених осіб замовника від тисячі п’ятсот до трьох тисяч неоподатковуваних мінімумів доходів громадян, це сума розмір якої становить від 1 720 500 до 3 441 000 гривень.
З урахуванням цього, вимагаємо скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції ФОП "ПАШИНОВА ОЛЕКСАНДРА СТЕПАНОВИЧА" та визнати переможцем процедури відкритих торгів ФОП "ПАШИНОВА ОЛЕКСАНДРА СТЕПАНОВИЧА", в іншому випадку, будемо вимушені за захистом своїх прав звернутись до Державної аудиторської служби України з приводу проведення перевірки, щодо дотримання Департамент економіки та цифровізації Київської обласної державної адміністрації закону про публічні закупівлі!
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
30.07.2021 21:16
Опис причини скасування:
Потребує доповнення
Дата скасування:
31.07.2021 17:03