• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП
  • 1

Засоби для миття рук в заклади дошкільної освіти Шевченківського району м. Києва, ДК 021:2015 (CPV): 33740000-9 Засоби для догляду за руками та нігтями

Усі документи тендерної пропозиції, що готуються Учасником, викладаються українською мовою. УУ разі надання будь-яких документів іноземною мовою, вони повинні бути перекладені українською мовою. Переклад українською мовою (або справжність підпису перекладача) повинен бути засвідчений нотаріально. Визначальним текстом є текст, викладений українською мовою.

Торги не відбулися

713 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 3 565.00 UAH
Період оскарження: 12.07.2021 17:09 - 10.08.2021 00:00
Скарга
Розгляд припинено

Скарга

Номер: 98eaeb3646804894b50117ed2e9cb538
Ідентифікатор запиту: UA-2021-07-12-004778-a.c9
Назва: Скарга
Скарга:
Щодо незаконного рішення про визнання переможцем Учасника відкритих торгів ТОВ "ГРЕНЛАНДІЯ НВП"
Дата розгляду скарги: 09.12.2021 15:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 30.11.2021 15:37
Причина: Суб’єкт оскарження подає скаргу щодо того самого порушення та з тих самих підстав, що вже були предметом розгляду органу оскарження і щодо яких органом оскарження було прийнято відповідне рішення
Дата прийняття рішення про припинення розгляду скарги: 14.12.2021 15:23
Дата прийняття рішення про припинення розгляду скарги: 14.12.2021 15:23
Автор: ФОП Петрова Інна Миколаївна, Петрова Інна Миколаївна +380674936677 foppetrovainna@gmail.com
Скарга
Відхилено

ПРО ПОРУШЕННЯ ЗАКОНОДАВСТВА У СФЕРІ ПУБЛІЧНИХ ЗАКУПІВЕЛЬ

Номер: b48e6f03c50b4d14a80838bf34fafd2b
Ідентифікатор запиту: UA-2021-07-12-004778-a.a8
Назва: ПРО ПОРУШЕННЯ ЗАКОНОДАВСТВА У СФЕРІ ПУБЛІЧНИХ ЗАКУПІВЕЛЬ
Скарга:
Вважаємо, що рішення Замовника про визначення переможцем ТОВ «Гренландія НВП» є необґрунтованим та незаконним ,продукція запропонована ТОВ «Гренландія НВП» не відповідає вимогам до предмета закупівлі, що встановлені Технічною специфікацією Замовника.
Дата розгляду скарги: 08.12.2021 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 29.11.2021 16:25
Дата прийняття рішення про відхилення скарги: 13.12.2021 11:59
Автор: ПП "ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АЛЬЯНС-НОВАГРУПП"", Володимир Корольов +380677781547 aliancenovagrup@gmail.com
Скарга
Виконана замовником

Скарга

Номер: 037fe1287a1e4c788669adc9870f2bd5
Ідентифікатор запиту: UA-2021-07-12-004778-a.b7
Назва: Скарга
Скарга:
Скарга
Дата розгляду скарги: 02.11.2021 12:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 23.10.2021 16:47
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 05.11.2021 12:08
Дата виконання рішення Замовником: 06.11.2021 19:56
Коментар замовника щодо усунення порушень: Управління освіти Шевченківської районної в місті Києві державної адміністрації скасувало рішення про визначення фізичної особа-підприємець Петрової Інни Миколаївни переможцем процедури закупівлі та проводить повторну оцінку.
Автор: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГРЕНЛАНДІЯ НВП", Пономаренко Катерина 380675014400 GREENNVP@UKR.NET
Скарга
Виконана замовником

Скарга

Номер: f135d40655fa4d2dbc83b056e560b226
Ідентифікатор запиту: UA-2021-07-12-004778-a.b6
Назва: Скарга
Скарга:
Скарга
Дата розгляду скарги: 24.09.2021 12:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 15.09.2021 17:57
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 29.09.2021 17:44
Дата виконання рішення Замовником: 04.10.2021 04:32
Коментар замовника щодо усунення порушень: Управління освіти Шевченківської районної в місті Києві державної адміністрації скасувало рішення про відхилення тендерної пропозиції Товариства з обмеженою відповідальністю "ГРЕНЛАНДІЯ НВП" та проводить повторну оцінку пропозицій
Автор: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГРЕНЛАНДІЯ НВП", Пономаренко Катерина 380675014400 GREENNVP@UKR.NET
Скарга
Виконана замовником

Скарга

Номер: c6d9f57969f140f0919c1ee00ae87d89
Ідентифікатор запиту: UA-2021-07-12-004778-a.b5
Назва: Скарга
Скарга:
СКАРГА на порушення законодавства у сфері публічних закупівель щодо безпідставного відхилення тендерної пропозиції Фізичної особи -підприємця Петрова Інна Миколаївна
Дата розгляду скарги: 16.09.2021 12:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 07.09.2021 09:48
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 21.09.2021 14:20
Дата виконання рішення Замовником: 04.10.2021 04:34
Коментар замовника щодо усунення порушень: Управління освіти Шевченківської районної в місті Києві державної адміністрації скасувало рішення про відхилення тендерної пропозиції фізичної особи-підприємця Петрової Інни Миколаївни та проводить повторну оцінку пропозицій.
Автор: ФОП Петрова Інна Миколаївна, Петрова Інна Миколаївна +380674936677 foppetrovainna@gmail.com
Вимога
Відхилено

Дискримінаційні вимоги у ТД

Номер: 0dc3c01d5feb4d5fb601b91139abded7
Ідентифікатор запиту: UA-2021-07-12-004778-a.b4
Назва: Дискримінаційні вимоги у ТД
Вимога:
Прохання розглянути вимогу, що у вкладенні та внести зміни у Тендерну документацію у найближчий час.
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Відповідно до ч. 4, ч. 5 ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі» технічні специфікації не містять посилання на конкретну марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва. Перед початком створення закупівлі Замовником було досліджено перелік наявного антибактеріального мила в Україні. Технічні умови до товару жодним чином є не дискримінаційним, оскільки з даним складом діючих речовин, що підтверджується в документах по якості товару (в т.ч. висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи), в Україні наявний товар не менше двох виробників. У технічних вимогах по предмету закупівлі зазначено інформацію про наявність у складі мила інгредієнтів у повній відповідності до Технічного регламенту мийних засобів. Вказана інформація немає нічого спільного із рецептурою, яка передбачає конкретні складники та їхній конкретний процентний вміст. Проте, згідно нашого оголошення не передбачено КОНКРЕТНОГО виробника, тому учасники можуть надавати пропозиції з товаром, що має такі ж характеристики від РІЗНИХ ВИРОБНИКІВ. Наявність у складі мила Д-пантенолу, октопіроксу не є підставою для заборони використання його у закладах освіти, оскільки дозвільним документом МОЗ для застосування мила є висновок санітарно-епідеміологічної експертизи. Вимога щодо придбання мила саме з такими технічними характеристиками не суперечить жодним вимогам чинного законодавства і учасник процедури закупівлі не може змушувати замовника приймати рішення про вибір предмету закупівлі на користь того чи іншого засобу або проводити консультації щодо вибору предмету закупівлі із учасниками. Відповідно до ч. 3 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація може містити іншу інформацію, яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Також відповідно до ч. 4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація не містить вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Таким чином, Замовник ніяким чином не порушує вимоги п. 4 ч. 1 ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» - «Недискримінація учасників та рівне ставлення до них», оскільки, дані вимоги Закону та практика закупівель були враховані під час оголошення закупівлі. Враховуючи вище зазначене, ваша вимога не може бути задоволена.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Залишено без розгляду

Тендер під конкретного виробника

Номер: e263f89dd37a4418a08fc13bfb37f0e6
Ідентифікатор запиту: UA-2021-07-12-004778-a.b3
Назва: Тендер під конкретного виробника
Вимога:
Тендер як під копірку написаний під виробника ТОВ "Гренландія!, яка як амброзія захвачує управління за управлінням. Вимагаємо змінити документацію та дати можливість іншим учасникам приняти участь у закупівлі. Документи, які підтверджують співпадіння додаємо.
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Відповідно до ч. 4, ч. 5 ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі» технічні специфікації не містять посилання на конкретну марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типии або конкретне місце походження чи спосіб виробництва. Проте, згідно оголошення не передбачено КОНКРЕТНОГО виробника, тому учасники можуть надавати пропозиції з товаром, що має такі ж характеристики від РІЗНИХ ВИРОБНИКІВ.
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 14.08.2021 00:04
Вимога
Відхилено

Дискримінаційні та некоретні вимоги у ТД до закупівлі

Номер: 9808a42c9e9a4a6aa5a836d008471aeb
Ідентифікатор запиту: UA-2021-07-12-004778-a.b2
Назва: Дискримінаційні та некоретні вимоги у ТД до закупівлі
Вимога:
Оскарження умов тендеру . Просимо внести виправлення в ТД до закупівлі .
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: У відповідь на вашу вимогу повідомляємо наступне. Відповідно до ч. 4, ч. 5 ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі» технічніспецифікації не містятьпосилання на конкретну марку чивиробникаабо на конкретнийпроцес, щохарактеризує продукт чипослугупевногосуб’єктагосподарювання, чи на торгові марки, патенти, типиабоконкретнемісцепоходженнячиспосібвиробництва. Проте, згіднонашогооголошення не передбачено КОНКРЕТНОГО виробника, тому учасникиможутьнадаватипропозиції з товаром, щомаєтакі ж характеристики від РІЗНИХ ВИРОБНИКІВ. Відповідно до п. 4 ч. 2 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник у тендерній документації визначив вимоги щодо надання інформації про висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи, що підтверджує відповідність предмета закупівлі встановленим замовником вимогам. Відповідно до ч. 5 ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі»замовник може вимагати від учасників підтвердження того, що пропоновані нимитовариза своїми характеристиками відповідають вимогам, установленим у тендерній документації.Замовникскористався своїм правом в тендернійдокументаціїзазначити, яківисновки та яке маркуванняможуть підтвердитивідповідність предмета закупівлі таким характеристикам. Документи, що підтверджують якість повинні бути видані органами з оцінки відповідності, компетентність яких підтверджена шляхом акредитації або іншим способом, визначеним законодавством. Вимога щодо зазначення діючої антимікробної речовини у висновках державної санітарно-епідеміологічної експертизи не є дискримінаційною, оскільки підтвердження уповноваженим органом наявності діючої антимікробної речовини свідчить про те, що товар, який пропонується, має дійсно ті характеристики, які підтверджує учасник, та товар, що пропонується, матиме гарантію від виробника, якою в подальшому Замовник може скористатися. Відповідно до ч. 3 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі»тендерна документація може містити іншу інформацію, яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.Також відповідно до ч. 4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація не міститить вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним. Вимога щодо надання нотаріально посвідчених копій документів, що підтверджують факт закупівлі такого товару (договір та первинні документи), поширюється у разі відсутності такої інформації у формі відкритих даних. Щодо вимоги «Надати чітке фото запропонованого товару зі зворотною та лицьовою етикетками з можливістю чіткого та розбірливого читання тексту маркування», надаємо наступне роз’яснення: для виконання вимоги буде достатньо надати фото товару однієї сторони етикетки, якщо вона існує тільки на одній із сторін з повною інформацією про маркування Товару. Таким чином, Замовник ніяким чином не порушує вимоги п. 4 частини 1 Статті 5 «Недискримінація учасників та рівне ставлення до них» Закону України «Про публічні закупівлі», оскільки, дані вимоги Закону та практика закупівель були враховані під час оголошення закупівлі. Враховуючи вище зазначене, ваша вимога не може бути задоволена.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Вирішена

Дискримінаційні вимоги

Номер: cd3bb25d33fb4d34beaa8d3c843dc6f4
Ідентифікатор запиту: UA-2021-07-12-004778-a.b1
Назва: Дискримінаційні вимоги
Вимога:
Прохання розглянути вимогу, що у вкладенні та надати відповідь у найближчий час.
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Дякуємо за зауваження. Тендерний комітет детальніше розгляне зауваження в викладеній вимозі та у випадку підтвердження викладених невідповідностей, внесе необхідні зміни в тендерну документацію.
Статус вимоги: Задоволено
Скарга
Виконана замовником

Скарга

Номер: e34eb35651ad4f5c8cd6c45139b52701
Ідентифікатор запиту: UA-2021-07-12-004778-a.c10
Назва: Скарга
Скарга:
Скарга
Дата розгляду скарги: 13.01.2022 12:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 31.12.2021 15:39
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 18.01.2022 10:55
Дата виконання рішення Замовником: 17.02.2022 12:29
Коментар замовника щодо усунення порушень: Замовником виконано рішення АМКУ № 701-р/пк-пз від 13.01.2022
Автор: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГРЕНЛАНДІЯ НВП", Пономаренко Катерина 380675014400 GREENNVP@UKR.NET