• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Розробка проєктної документації по об’єкту “Реконструкція, нове будівництво аеродромного комплексу КП “Міжнародний аеропорт Запоріжжя” на вул. Блакитній, 4 у Шевченківському районі м. Запоріжжя (стадія “ТЕО”)

Торги відмінено

4 950 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 24 750.00 UAH
Період оскарження: 12.07.2021 16:54 - 19.07.2021 08:00
Вимога
Без відповіді

Щодо використання форм, які встановлені ДСТУ

Номер: 72aea1639aeb47c3b43f577323b7e7b8
Ідентифікатор запиту: UA-2021-07-12-004686-a.b6
Назва: Щодо використання форм, які встановлені ДСТУ
Вимога:
Розрахунок вартості проектних робіт, які виконуються за рахунок бюджетних коштів, коштів державних та комунальних підприємств, установ та організацій, повинен здійснюватись у відповідності до ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 “Правила визначення вартості проектно-вишукувальних робіт та експертизи проектної документації на будівництво” та оформлятися відповідними встановленими цим ДСТУ формами кошторисів. В додатку № 2 до Договору (Проєкту Договору про закупівлю на виконання проєктних робіт) додатку 3 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі міститься розрахунок договірної ціни (Додаток № 2 до Договору), який не відповідає встановленим ДСТУ формам. Просимо привести додаток № 2 до Договору (Проєкту Договору про закупівлю на виконання проєктних робіт) додатку 3 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі у відповідність до вимог чинного законодавства України.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вимога
Без відповіді

Визначення вартості етапів проектних робіт

Номер: f9e54fcb6c8b4d9b80e5971f89311ee9
Ідентифікатор запиту: UA-2021-07-12-004686-a.b5
Назва: Визначення вартості етапів проектних робіт
Вимога:
У п.2.3 додатку 3 (Проєкт Договору про закупівлю на виконання проєктних робіт) до оголошення про проведення спрощеної закупівлі визначено наступне: “2.3. Вартість Робіт окремого етапу, що передається Виконавцем Замовнику не повинна перевищувати 30% від узгодженої обома Сторонами договірної ціни (Додаток № 2).” У таблиці викладеній у Додатку 4 (календарний графік) до Договору (додатку 3 оголошення) до оголошення про проведення спрощеної закупівлі визначено наступне: у стовпчику 3 - розділи, що передаються Замовнику (найменування розділів), у стовпчику 5 - обсяг виконання та фінансування. Розрахунок вартості проектних робіт, які виконуються за рахунок бюджетних коштів, коштів державних та комунальних підприємств, установ та організацій, повинен бути здійснений у відповідності до ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 “Правила визначення вартості проектно-вишукувальних робіт та експертизи проектної документації на будівництво”. Відповідно до розрахунків вартість окремих видів робіт визначених за кожним етапом може бути більшою або меншою за % визначений у стовпчику 5. Керуючись вимогами чинного законодавства щодо розрахунку вартості проектних робіт, просимо прибрати найменування конкретних розділів проектної документації із стовпчика 3 та визначити частину робіт, що відповідає обсягу виконання та фінансування згідно стовпчику 5 як: “частина проектної документації визначена згідно виконавчих кошторисів”. Або іншим формулюванням, яке усуне можливість порушення вимог законодавства щодо визначення вартості етапу проектних робіт та процінтів зазначених у стовпчику 5 Додатку 4 (календарний графік) до Договору (додатку 3 оголошення).
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вимога
Без відповіді

Визначення строків виконання проектних робіт

Номер: df3f1adaeef24a678ae332faa892b254
Ідентифікатор запиту: UA-2021-07-12-004686-a.b4
Назва: Визначення строків виконання проектних робіт
Вимога:
У п.3.1 додатку 3 (Проєкт Договору про закупівлю на виконання проєктних робіт) до оголошення про проведення спрощеної закупівлі визначено наступне: “3.1. Виконавець зобов’язується виконати проєктні роботи у термін – до 180 календарних днів та надати завершений проєкт Замовнику для схвалення у Державній будівельній експертизі.” Додатком 4 (календарний графік) до Договору (додатку 3 оголошення) до оголошення про проведення спрощеної закупівлі визначено, що останній IV-й етап виконання проектування повинен бути виконаним до 30.11.2021. Просимо повідомити, яким чином Замовник, враховуючи, що сьогодні 16.07.2021 року, враховуючи строки проведення аукціону та строки на оскарження, отримує до 30.11.2021 року 180 календарних днів, що передбачені на виконання проектування згідно умов оголошення про проведення спрощеної закупівлі. Вимагаємо внести зміни до Додатку 4 (календарний графік) до Договору (додатку 3) до оголошення про проведення спрощеної процедури закупівлі та чітко і прозоро визначити строки виконання проектних робіт для всіх учасників закупівлі, відповідно до вимог ст. 5 Закону України “Про публічні закупівлі”.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вимога
Без відповіді

Визначення строків виконання робіт

Номер: 9b284b9dddbc400fa1ef78d421d723e2
Ідентифікатор запиту: UA-2021-07-12-004686-a.b3
Назва: Визначення строків виконання робіт
Вимога:
У п. 4 додатку 2 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі (далі - Оголошення) зазначено: “4. Строки виконання робіт. Строк проєктування – 180 днів з дня укладання договору.” У розділом 3 додатку 3 (Проєкт Договору про закупівлю на виконання проєктних робіт) визначено наступне: “3.1. Виконавець зобов’язується виконати проєктні роботи у термін – до 180 календарних днів та надати завершений проєкт Замовнику для схвалення у Державній будівельній експертизі. 3.2. Початком терміну виконання проєктних робіт є видача Замовником вихідних даних, зазначених у Завданні на проєктування.” Вимагаємо чітко та прозоро визначити строки початку робіт та відліку строку проєктування та внести відповідні зміни до Оголошення.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вимога
Без відповіді

Наявність сертифікату первинної підготовки з основ Авіаційної Безпеки у відповідних працівників

Номер: 352fa38996014ee8b7131726a673fdb9
Ідентифікатор запиту: UA-2021-07-12-004686-a.b2
Назва: Наявність сертифікату первинної підготовки з основ Авіаційної Безпеки у відповідних працівників
Вимога:
У п. 7 таблиці додатку 1 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі (далі - Оголошення) визначено, що для підтвердження кваліфікації та досвіду працівників має бути надана копія сертифікату про проходження навчання з авіаційної безпеки (мінімум для однієї особи, що виступатиме координатором зі сторони Учасника і потребуватиме доступу в контрольовану зону аеродрому). Відповідно до ст. 32 Повітряного кодексу України авіаційний персонал - це особовий склад авіаційного підприємства, організації, підрозділу, навчального закладу, що складається з авіаційних спеціалістів за професійною ознакою. До складу авіаційного персоналу входять: 1) члени екіпажу повітряного судна; 2) особи командно-керівного, командно-льотного, інспекторського та інструкторського складу; 3) спеціалісти, які здійснюють регулювання використання повітряного простору України і обслуговування повітряного руху на території України; 4) спеціалісти, які здійснюють організацію і технічне обслуговування повітряних суден, а також всі види забезпечення польотів; 5) спеціалісти, які обслуговують повітряні перевезення; 6) спеціалісти, які здійснюють організацію і проведення дослідно-конструкторських, експериментальних, науково-дослідних робіт при льотних випробуваннях авіаційної техніки; 7) спеціалісти, які здійснюють нагляд і контроль за безпекою польотів, а також ті, які проводять службове розслідування авіаційних подій (державні інспектори з безпеки польотів); 8) спеціалісти, які здійснюють аналіз та контроль льотної придатності повітряних суден при розробці, випробуванні, сертифікації і серійному виробництві; 9) спеціалісти, які здійснюють забезпечення авіаційної безпеки і безпеки авіації в цілому; 10) авіаційні експерти. Згідно з рішенням державних органів з питань регулювання діяльності авіації до складу авіаційного персоналу можуть бути включені й інші спеціалісти. А відповідно до ст. 33 Повітряного кодексу України особа, яка належить до авіаційного персоналу, повинна бути сертифікована на відповідність її діючим в Україні кваліфікаційним вимогам за професійною ознакою. Інженери-проектувальники не є авіаційним персоналом, а, відповідно, не повинні та не можуть бути сертифіковані як авіаційний персонал. Крім того, при передачі Учаснику всіх необхідних вихідних даних Замовником інженери-проектувальники не потребуватимуть доступу в контрольовану зону аеродрому. Просимо виключити цю не обґрунтовану та дискримінаційну вимогу з тексту оголошення про проведення спрощеної закупівлі.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вимога
Залишено без розгляду

Наявність сертифікату первинної підготовки з основ Авіаційної Безпеки у відповідних працівників

Номер: 91e8784491e642be9951b07015b5b3bf
Ідентифікатор запиту: UA-2021-07-12-004686-a.b1
Назва: Наявність сертифікату первинної підготовки з основ Авіаційної Безпеки у відповідних працівників
Вимога:
В тендерній документації виявлено порушення чинного законодавства, основоположних принципів здійснення закупівель, вимог Закону України «Про публічні закупівлі» щодо недискримінації учасників і максимальної економії та ефективності, які позбавляють підприємство можливості взяти участь у закупівлі. У Додатку №1 «Інша інформація», пункт 7 є вимога – «Копія сертифікату про проходження навчання з авіаційної безпеки (мінімум для однієї особи, що виступатиме координатором зі сторони Учасника і потребуватиме доступу в контрольовану зону аеродрому).». Ця вимога є дискримінаційною, тому що проєктні установи не є суб'єктом авіаційної діяльності, див. Наказ Державної Авіаційної Служби № 218 від 05.02.2020р. Авіаційна безпека – комплекс заходів, а також людські та матеріальні ресурси, призначені для захисту цивільної авіації від актів незаконного втручання в її діяльність. Законами України «Про архітектурну діяльність» та «Про регулювання містобудівної діяльності» не передбачена будь-яка додаткова сертифікація відповідних працівників. Вимагаємо внести зміни до тендерної документації за процедурою закупівлі №12837575, Код ДК021: 71311240-5 Послуги з проектування аеропортів, Розробка проєктної документації по об’єкту “Реконструкція, нове будівництво аеродромного комплексу КП “Міжнародний аеропорт Запоріжжя” на вул. Блакитній, 4 у Шевченківському районі м. Запоріжжя (стадія “ТЕО”) з метою усунення порушень чинного законодавства.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний Учаснику, Наказ Державної Авіаційної Служби № 218 від 05.02.2020р., на який Ви посилаєтеся, затверджує Авіаційні правила України «Правила сертифікації служб авіаційної безпеки суб’єктів авіаційної діяльності» і не стосується жодним чином будь-яких інших суб’єктів. При складанні оголошення про проведення спрощеної закупівлі Замовник керувався наступними нормативними документами: • ЗУ «Про публічні закупівлі», в тому числі статтею 5 «Принципи здійснення публічних закупівель та недискримінація учасників»; • Повітряним кодексом України, стаття 66, пункт2 «…З метою забезпечення безпеки польотів керівник експлуатанта аеродрому є незалежним у прийнятті рішень щодо забезпечення безпеки авіації на аеродромі»; • Наказом Державної Авіаційної Служби № 1017 від 07.08.2019 р. Про затвердження Авіаційних правил України «Правила охорони повітряних суден та інших важливих об’єктів цивільної авіації, забезпечення контролю доступу до них», розділ 4, пункт 1 «…Доступ до контрольованої зони та зони обмеженого доступу… контролюється за допомогою системи перепусток…», розділ 6, пункт 3 «…Постійна особиста перепустка до відповідної зони аеропорту (аеродрому)… видається особі лише після надання до бюро перепусток копії сертифіката про підготовку особи з авіаційної безпеки за відповідним курсом…». Адміністративні будівлі та аеродром КП «Міжнародний аеропорт «Запоріжжя» відносяться до контрольованої зони, доступ до якої регламентується Авіаційними правилами України «Правила охорони повітряних суден та інших важливих об’єктів цивільної авіації, забезпечення контролю доступу до них». Враховуючи вищенаведене, вимога Замовника про наявність «…сертифікату про проходження навчання з авіаційної безпеки (мінімум для однієї особи, що виступатиме координатором зі сторони Учасника і потребуватиме доступу в контрольовану зону аеродрому) не є дискримінаційною, а регламентується чинними нормативними документами.
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 17.07.2021 15:57