-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Послуги з встановлення системи автоматичної пожежної сигналізації, оповіщення людей про пожежу та передавання тривожних сповіщень захисту приміщень будівель Брусилівського закладу загальної середньої освіти І - ІІІ ступенів Киселівської сільської ради Чернігівського району Чернігівської області (ДК 021:2015 – 45312100-8- Встановлення систем пожежної сигналізації)
Завершена
280 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 400.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 1 400.00 UAH
Період оскарження:
12.07.2021 15:57 - 24.07.2021 00:00
Вимога
Є відповідь
незаконне визначення переможця
Номер:
60011bd900c54541b541256a1cec4f40
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-07-12-008202-c.b4
Назва:
незаконне визначення переможця
Вимога:
Протоколом № 14-2020 від 12.08.2021 р. Уповноваженою особою Киселівської сільської ради було прийнято рішення про визнання переможцем торгів по закупівлі: «Послуги з встановлення системи автоматичної пожежної сигналізації, оповіщення людей про пожежу та передавання тривожних сповіщень захисту приміщень будівель Брусилівського закладу загальної середньої освіти І-ІІІ ступенів Киселівської сільської ради Чернігівського району Чернігівської області. (ДК 021:2015 – 45312100-8- Встановлення систем пожежної сигналізації)», номер у Prozorro UA-2021-07-12-008202-c Товариства з обмеженою відповідальністю «Центр безпеки «Гранд». В обгрунтування рішення в протоколі вказано: «...Тендерна пропозиція Учасника відповідає вимогам тендерної документації...»
Зазначене рішення має бути скасовване як таке, що порушує вимоги законодавства України з огляду на наступне:
1. Статтею 5 Закону України «Про публічні закупівлі» визначено принципи здійснення публічних закупівель та недискримінація учасників, зокрема:
- добросовісна конкуренція серед учасників;
- максимальна економія, ефективність та пропорційність;
- недискримінація учасників та рівне ставлення до них;
- об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі;
- запобігання корупційним діям і зловживанням.
2. Відповідно до п. 4 Додатку 1 до оголошення (Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики технічне завдання) «...Учасник повинен надати сертифікат якості на обладнання та всю супровідну документацію згідно вимог діючого законодавства...» Аналіз документів, поданих ТОВ «Центр безпеки «Гранд», показує, що учасником подано сертифікати НЕ НА ВЕСЬ ПЕРЕЛІК ОБЛАДНАННЯ, наведений в додатку 1, зокрема ВІДСУТНІ сертифікати на
Світильник аварійного освітлення
Кабель ТПП еп 5х2х0,5
Автоматичний вимикач ВА 47-29 1Р 6А
АКБ 18 А/г
3. Відповідно до п. 1 Роздділу ІІІ оголошення «...Учасник повинен надати документи, що підтверджують повноваження відповідної особи або представника учасника процедури закупівлі щодо підпису документів тендерної пропозиції...» Аналіз документів, поданих ТОВ «Центр безпеки «Гранд», показує, що учасником серед документів, підтверджуючих повноваження заступника директора Небоги В.В., надано копію наказу № 10 від 02.09.17 про призначення Небоги В.В. заступником директора. Проте зазначений наказ не містить відмітки про ознайомлення робітника з наказом по кадрових питаннях, що порушує вимоги чинного законодавства, зокрема «Типової інструкції з діловодства в міністерствах, інших центральних та місцевих органах виконавчої влади» затвердженої постановою Кабінету Міністрів України№ 55 від 17 січня 2018 р., зареєстрованої в Міністерстві юстиції України 22.06.2015 р. за № 736/27181 та «Правил організації діловодства та архівного зберігання документів у державних органах, органах місцевого самоврядування, на підприємствах, в установах і організаціях», затверджених наказом Міністерства Юстиції України № 1000/5 від 18.06.2015 із змінами, внесеними згідно з Наказами Міністерства юстиції № 1827/5 від 12.06.2018 № 2277/5 від 04.07.2018.
4. Рішенням про визнання переможцем ТОВ «Центр безпеки «Гранд» громаді Киселівської сільської ради буде нанесено збитки (перевитрата коштів) порівняно з пропозицією ПП «ПОЖТЕХНОВА» 80 000,00 грн.
Враховуючи наведені факти, вимагаємо скасувати рішення про визнання переможцем торгів ТОВ «Центр безпеки «Гранд» (протокол № 14-2020 від 12.08.2021 р.), як таке, що прийнято з порушенням ст. 5 ЗУ «Про публічні закупівлі», зокрема не додержано принціпів максимальної економії, ефективністі, недискримінації учасників та рівного ставлення до них, об’єктивного та неупередженого визначення переможця процедури закупівлі, запобігання корупційним діям і зловживанням.
Незадоволення нашої вимоги буде свідчити про наявність попередньої домовленості між Замовником та Учасником-переможцем і ми змушені будемо звернутися звернутися до правоохоронних органів з метою визначення в діях посадових та керівних осіб Замовника та Учасника-переможця ознак правопорушень в галузі публічних закупівель та притягнення винних до відповідальності. Крім того залишаємо за собою право довести викладені факти до відома громади.
Дякуємо за співпрацю.
Пов'язані документи:
Учасник
- Лист 21-20 скарга кваліфікація.pdf 22.08.2021 23:55
- відповідь скарга.doc 26.08.2021 10:06
Дата подачі:
22.08.2021 23:55
Вирішення:
Відповідно до частини четвертої статті 33 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі – Закон) учасник, якого не визнано переможцем процедури закупівлі за результатами оцінки та розгляду його тендерної пропозиції, може звернутися через електронну систему закупівель до замовника з вимогою щодо надання інформації про тендерну пропозицію переможця процедури закупівлі, у тому числі щодо зазначення її переваг порівняно з тендерною пропозицією учасника, який надіслав звернення, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення. Розглянувши Вашу вимогу до закупівлі за предметом: Послуги з встановлення системи автоматичної пожежної сигналізації, оповіщення людей про пожежу та передавання тривожних сповіщень захисту приміщень будівель Брусилівського закладу загальної середньої освіти І - ІІІ ступенів Киселівської сільської ради Чернігівського району Чернігівської області (ДК 021:2015 – 45312100-8- Встановлення систем пожежної сигналізації), ідентифікатор закупівлі: UA-2021-07-12-008202-c, повідомляємо наступне. Розглянувши пропозицію ТОВ «Центр безпеки «Гранд» Замовник прийняв рішення, що тендерна пропозиція відповідає вимогам тендерної документації і визнав переможцем закупівлі протоколом №14-2021 від 12.08.2021 у разі незгоди ви можете оскаржити рішення згідно законодавства України.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Є відповідь
незаконне визначення переможця
Номер:
0166bda618bc48c0b22d94637f8b6a3b
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-07-12-008202-c.b3
Назва:
незаконне визначення переможця
Вимога:
Протоколом № 14-2020 від 12.08.2021 р. Уповноваженою особою Киселівської сільської ради було прийнято рішення про визнання переможцем торгів по закупівлі: «Послуги з встановлення системи автоматичної пожежної сигналізації, оповіщення людей про пожежу та передавання тривожних сповіщень захисту приміщень будівель Брусилівського закладу загальної середньої освіти І-ІІІ ступенів Киселівської сільської ради Чернігівського району Чернігівської області. (ДК 021:2015 – 45312100-8- Встановлення систем пожежної сигналізації)», номер у Prozorro UA-2021-07-12-008202-c Товариства з обмеженою відповідальністю «Центр безпеки «Гранд». В обгрунтування рішення в протоколі вказано: «...Тендерна пропозиція Учасника відповідає вимогам тендерної документації...»
Зазначене рішення має бути скасовване як таке, що порушує вимоги законодавства України з огляду на наступне:
1. Статтею 5 Закону України «Про публічні закупівлі» визначено принципи здійснення публічних закупівель та недискримінація учасників, зокрема:
- добросовісна конкуренція серед учасників;
- максимальна економія, ефективність та пропорційність;
- недискримінація учасників та рівне ставлення до них;
- об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі;
- запобігання корупційним діям і зловживанням.
2. Відповідно до п. 4 Додатку 1 до оголошення (Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики технічне завдання) «...Учасник повинен надати сертифікат якості на обладнання та всю супровідну документацію згідно вимог діючого законодавства...» Аналіз документів, поданих ТОВ «Центр безпеки «Гранд», показує, що учасником подано сертифікати НЕ НА ВЕСЬ ПЕРЕЛІК ОБЛАДНАННЯ, наведений в додатку 1, зокрема ВІДСУТНІ сертифікати на
Світильник аварійного освітлення
Кабель ТПП еп 5х2х0,5
Автоматичний вимикач ВА 47-29 1Р 6А
АКБ 18 А/г
3. Відповідно до п. 1 Роздділу ІІІ оголошення «...Учасник повинен надати документи, що підтверджують повноваження відповідної особи або представника учасника процедури закупівлі щодо підпису документів тендерної пропозиції...» Аналіз документів, поданих ТОВ «Центр безпеки «Гранд», показує, що учасником серед документів, підтверджуючих повноваження заступника директора Небоги В.В., надано копію наказу № 10 від 02.09.17 про призначення Небоги В.В. заступником директора. Проте зазначений наказ не містить відмітки про ознайомлення робітника з наказом по кадрових питаннях, що порушує вимоги чинного законодавства, зокрема «Типової інструкції з діловодства в міністерствах, інших центральних та місцевих органах виконавчої влади» затвердженої постановою Кабінету Міністрів України№ 55 від 17 січня 2018 р., зареєстрованої в Міністерстві юстиції України 22.06.2015 р. за № 736/27181 та «Правил організації діловодства та архівного зберігання документів у державних органах, органах місцевого самоврядування, на підприємствах, в установах і організаціях», затверджених наказом Міністерства Юстиції України № 1000/5 від 18.06.2015 із змінами, внесеними згідно з Наказами Міністерства юстиції № 1827/5 від 12.06.2018 № 2277/5 від 04.07.2018.
4. Рішенням про визнання переможцем ТОВ «Центр безпеки «Гранд» громаді Киселівської сільської ради буде нанесено збитки (перевитрата коштів) порівняно з пропозицією ПП «ПОЖТЕХНОВА» 80 000,00 грн.
Враховуючи наведені факти, вимагаємо скасувати рішення про визнання переможцем торгів ТОВ «Центр безпеки «Гранд» (протокол № 14-2020 від 12.08.2021 р.), як таке, що прийнято з порушенням ст. 5 ЗУ «Про публічні закупівлі», зокрема не додержано принціпів максимальної економії, ефективністі, недискримінації учасників та рівного ставлення до них, об’єктивного та неупередженого визначення переможця процедури закупівлі, запобігання корупційним діям і зловживанням.
Незадоволення нашої вимоги буде свідчити про наявність попередньої домовленості між Замовником та Учасником-переможцем і ми змушені будемо звернутися звернутися до правоохоронних органів з метою визначення в діях посадових та керівних осіб Замовника та Учасника-переможця ознак правопорушень в галузі публічних закупівель та притягнення винних до відповідальності. Крім того залишаємо за собою право довести викладені факти до відома громади.
Дякуємо за співпрацю.
Пов'язані документи:
Учасник
- Лист 21-20 скарга кваліфікація.pdf 22.08.2021 23:52
- відповідь скарга.doc 26.08.2021 10:03
Дата подачі:
22.08.2021 23:52
Вирішення:
Відповідно до частини четвертої статті 33 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі – Закон) учасник, якого не визнано переможцем процедури закупівлі за результатами оцінки та розгляду його тендерної пропозиції, може звернутися через електронну систему закупівель до замовника з вимогою щодо надання інформації про тендерну пропозицію переможця процедури закупівлі, у тому числі щодо зазначення її переваг порівняно з тендерною пропозицією учасника, який надіслав звернення, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення. Розглянувши Вашу вимогу до закупівлі за предметом: Послуги з встановлення системи автоматичної пожежної сигналізації, оповіщення людей про пожежу та передавання тривожних сповіщень захисту приміщень будівель Брусилівського закладу загальної середньої освіти І - ІІІ ступенів Киселівської сільської ради Чернігівського району Чернігівської області (ДК 021:2015 – 45312100-8- Встановлення систем пожежної сигналізації), ідентифікатор закупівлі: UA-2021-07-12-008202-c, повідомляємо наступне. Розглянувши пропозицію ТОВ «Центр безпеки «Гранд» Замовник прийняв рішення, що тендерна пропозиція відповідає вимогам тендерної документації і визнав переможцем закупівлі протоколом №14-2021 від 12.08.2021 у разі незгоди ви можете оскаржити рішення згідно законодавства України.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відкликано скаржником
незаконне відхилення
Номер:
914b98f75ef345bd91ce006682063ab6
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-07-12-008202-c.c2
Назва:
незаконне відхилення
Вимога:
Протоколом № 11-2020 від 09.08.2021 р. було відхилено пропозицію ПП «ПОЖТЕХНОВА» закупівлі: «Послуги з встановлення системи автоматичної пожежної сигналізації, оповіщення людей про пожежу та передавання тривожних сповіщень захисту приміщень будівель Брусилівського закладу загальної середньої освіти І-ІІІ ступенів Киселівської сільської ради Чернігівського району Чернігівської області. (ДК 021:2015 – 45312100-8- Встановлення систем пожежної сигналізації)», номер у Prozorro UA-2021-07-12-008202-c. Зазначене рішення має бути скасовване як таке, що порушує вимоги законодавства України з огляду на наступне:
І. Стаття 5. Принципи здійснення публічних закупівель та недискримінація учасників
1. Закупівлі здійснюються за такими принципами:
1) добросовісна конкуренція серед учасників;
2) максимальна економія, ефективність та пропорційність;
3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них;
5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі;
6) запобігання корупційним діям і зловживанням.
2. Учасники (резиденти та нерезиденти) всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель/спрощених закупівлях на рівних умовах.
3. Замовники забезпечують вільний доступ усіх учасників до інформації про закупівлю, передбаченої цим Законом.
4. Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
5. Замовники, учасники процедур закупівлі, суб’єкт оскарження, а також їхні представники повинні добросовісно користуватися своїми правами, визначеними цим Законом.
Забороняється зловживання правами, у тому числі правом на оскарження рішень, дії чи бездіяльності замовника.
ІІ. Стаття 22. Тендерна документація...
2. У тендерній документації зазначаються такі відомості:...
4) інформація про маркування, протоколи випробувань або сертифікати, що підтверджують відповідність предмета закупівлі встановленим замовником вимогам (У РАЗІ ПОТРЕБИ);
ІІІ. Стаття 23. Технічні специфікації, маркування, сертифікати, протоколи випробувань та інші засоби підтвердження відповідності
1. Технічна специфікація повинна містити опис усіх необхідних характеристик товарів, робіт або послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні, функціональні та якісні характеристики. Характеристики товарів, робіт або послуг можуть містити опис конкретного технологічного процесу або технології виробництва чи порядку постачання товару (товарів), виконання необхідних робіт, надання послуги (послуг).
У технічних специфікаціях може зазначатися інформація про передачу прав інтелектуальної власності на предмет закупівлі.
2. У разі якщо предмет закупівлі в подальшому буде використовуватися фізичними особами, технічні специфікації повинні складатися з урахуванням потреб осіб з інвалідністю або проектувальних вимог для врахування потреб усіх категорій користувачів.
3. Технічні специфікації можуть бути у формі переліку експлуатаційних або функціональних вимог, у тому числі екологічних характеристик, за умови, що такі вимоги є достатньо точними, щоб предмет закупівлі однозначно розумівся замовником і учасниками.
У разі якщо вичерпний опис характеристик скласти неможливо, технічні специфікації можуть містити посилання на стандартні характеристики, технічні регламенти та умови, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язані з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними, європейськими стандартами, іншими спільними технічними європейськими нормами, іншими технічними еталонними системами, визнаними європейськими органами зі стандартизації або національними стандартами, нормами та правилами. До кожного посилання повинен додаватися вираз "або еквівалент".
4. Технічні специфікації не повинні містити посилання на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим та містити вираз "або еквівалент".
5. Замовник може вимагати від учасників підтвердження того, що пропоновані ними товари, послуги чи роботи за своїми екологічними чи іншими характеристиками відповідають вимогам, установленим у тендерній документації. У разі встановлення екологічних чи інших характеристик товару, роботи чи послуги ЗАМОВНИК ПОВИНЕН В ТЕНДЕРНІЙ ДОКУМЕНТАЦІЇ ЗАЗНАЧИТИ, ЯКІ МАРКУВАННЯ, ПРОТОКОЛИ ВИПРОБУВАНЬ АБО СЕРТИФІКАТИ МОЖУТЬ ПІДТВЕРДИТИ ВІДПОВІДНІСТЬ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ ТАКИМ ХАРАКТЕРИСТИКАМ.
ІV. Стаття 26. Порядок подання тендерних пропозицій/пропозицій...
11. ДОКУМЕНТИ, ЩО НЕ ПЕРЕДБАЧЕНІ ЗАКОНОДАВСТВОМ ДЛЯ УЧАСНИКІВ - ЮРИДИЧНИХ, ФІЗИЧНИХ ОСІБ, У ТОМУ ЧИСЛІ ФІЗИЧНИХ ОСІБ - ПІДПРИЄМЦІВ, НЕ ПОДАЮТЬСЯ НИМИ У СКЛАДІ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ/ПРОПОЗИЦІЇ ТА НЕ ВИМАГАЮТЬСЯ ПІД ЧАС ПРОВЕДЕННЯ ПЕРЕГОВОРІВ З УЧАСНИКОМ (У РАЗІ ЗАСТОСУВАННЯ ПЕРЕГОВОРНОЇ ПРОЦЕДУРИ ЗАКУПІВЛІ).
ВІДСУТНІСТЬ ДОКУМЕНТІВ, ЩО НЕ ПЕРЕДБАЧЕНІ ЗАКОНОДАВСТВОМ ДЛЯ УЧАСНИКІВ - ЮРИДИЧНИХ, ФІЗИЧНИХ ОСІБ, У ТОМУ ЧИСЛІ ФІЗИЧНИХ ОСІБ - ПІДПРИЄМЦІВ, У СКЛАДІ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ/ПРОПОЗИЦІЇ, НЕ МОЖЕ БУТИ ПІДСТАВОЮ ДЛЯ ЇЇ ВІДХИЛЕННЯ ЗАМОВНИКОМ.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
19.08.2021 23:57
Опис причини скасування:
подана повторно
Дата скасування:
20.08.2021 09:20
Вимога
Без відповіді
НЕЗАКОННЕ ВІДХИЛЕННЯ
Номер:
c55299be0ca94b938e6853a64a5597aa
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-07-12-008202-c.c1
Назва:
НЕЗАКОННЕ ВІДХИЛЕННЯ
Вимога:
Протоколом № 11-2020 від 09.08.2021 р. було відхилено пропозицію ПП «ПОЖТЕХНОВА» закупівлі: «Послуги з встановлення системи автоматичної пожежної сигналізації, оповіщення людей про пожежу та передавання тривожних сповіщень захисту приміщень будівель Брусилівського закладу загальної середньої освіти І-ІІІ ступенів Киселівської сільської ради Чернігівського району Чернігівської області. (ДК 021:2015 – 45312100-8- Встановлення систем пожежної сигналізації)», номер у Prozorro UA-2021-07-12-008202-c. Зазначене рішення має бути скасовване як таке, що порушує вимоги законодавства України з огляду на наступне:
І. Стаття 5. Принципи здійснення публічних закупівель та недискримінація учасників
1. Закупівлі здійснюються за такими принципами:
1) добросовісна конкуренція серед учасників;
2) максимальна економія, ефективність та пропорційність;
3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них;
5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі;
6) запобігання корупційним діям і зловживанням.
2. Учасники (резиденти та нерезиденти) всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель/спрощених закупівлях на рівних умовах.
3. Замовники забезпечують вільний доступ усіх учасників до інформації про закупівлю, передбаченої цим Законом.
4. Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
5. Замовники, учасники процедур закупівлі, суб’єкт оскарження, а також їхні представники повинні добросовісно користуватися своїми правами, визначеними цим Законом.
Забороняється зловживання правами, у тому числі правом на оскарження рішень, дії чи бездіяльності замовника.
ІІ. Стаття 22. Тендерна документація...
2. У тендерній документації зазначаються такі відомості:...
4) інформація про маркування, протоколи випробувань або сертифікати, що підтверджують відповідність предмета закупівлі встановленим замовником вимогам (У РАЗІ ПОТРЕБИ);
ІІІ. Стаття 23. Технічні специфікації, маркування, сертифікати, протоколи випробувань та інші засоби підтвердження відповідності
1. Технічна специфікація повинна містити опис усіх необхідних характеристик товарів, робіт або послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні, функціональні та якісні характеристики. Характеристики товарів, робіт або послуг можуть містити опис конкретного технологічного процесу або технології виробництва чи порядку постачання товару (товарів), виконання необхідних робіт, надання послуги (послуг).
У технічних специфікаціях може зазначатися інформація про передачу прав інтелектуальної власності на предмет закупівлі.
2. У разі якщо предмет закупівлі в подальшому буде використовуватися фізичними особами, технічні специфікації повинні складатися з урахуванням потреб осіб з інвалідністю або проектувальних вимог для врахування потреб усіх категорій користувачів.
3. Технічні специфікації можуть бути у формі переліку експлуатаційних або функціональних вимог, у тому числі екологічних характеристик, за умови, що такі вимоги є достатньо точними, щоб предмет закупівлі однозначно розумівся замовником і учасниками.
У разі якщо вичерпний опис характеристик скласти неможливо, технічні специфікації можуть містити посилання на стандартні характеристики, технічні регламенти та умови, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язані з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними, європейськими стандартами, іншими спільними технічними європейськими нормами, іншими технічними еталонними системами, визнаними європейськими органами зі стандартизації або національними стандартами, нормами та правилами. До кожного посилання повинен додаватися вираз "або еквівалент".
4. Технічні специфікації не повинні містити посилання на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим та містити вираз "або еквівалент".
5. Замовник може вимагати від учасників підтвердження того, що пропоновані ними товари, послуги чи роботи за своїми екологічними чи іншими характеристиками відповідають вимогам, установленим у тендерній документації. У разі встановлення екологічних чи інших характеристик товару, роботи чи послуги ЗАМОВНИК ПОВИНЕН В ТЕНДЕРНІЙ ДОКУМЕНТАЦІЇ ЗАЗНАЧИТИ, ЯКІ МАРКУВАННЯ, ПРОТОКОЛИ ВИПРОБУВАНЬ АБО СЕРТИФІКАТИ МОЖУТЬ ПІДТВЕРДИТИ ВІДПОВІДНІСТЬ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ ТАКИМ ХАРАКТЕРИСТИКАМ.
ІV. Стаття 26. Порядок подання тендерних пропозицій/пропозицій...
11. ДОКУМЕНТИ, ЩО НЕ ПЕРЕДБАЧЕНІ ЗАКОНОДАВСТВОМ ДЛЯ УЧАСНИКІВ - ЮРИДИЧНИХ, ФІЗИЧНИХ ОСІБ, У ТОМУ ЧИСЛІ ФІЗИЧНИХ ОСІБ - ПІДПРИЄМЦІВ, НЕ ПОДАЮТЬСЯ НИМИ У СКЛАДІ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ/ПРОПОЗИЦІЇ ТА НЕ ВИМАГАЮТЬСЯ ПІД ЧАС ПРОВЕДЕННЯ ПЕРЕГОВОРІВ З УЧАСНИКОМ (У РАЗІ ЗАСТОСУВАННЯ ПЕРЕГОВОРНОЇ ПРОЦЕДУРИ ЗАКУПІВЛІ).
ВІДСУТНІСТЬ ДОКУМЕНТІВ, ЩО НЕ ПЕРЕДБАЧЕНІ ЗАКОНОДАВСТВОМ ДЛЯ УЧАСНИКІВ - ЮРИДИЧНИХ, ФІЗИЧНИХ ОСІБ, У ТОМУ ЧИСЛІ ФІЗИЧНИХ ОСІБ - ПІДПРИЄМЦІВ, У СКЛАДІ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ/ПРОПОЗИЦІЇ, НЕ МОЖЕ БУТИ ПІДСТАВОЮ ДЛЯ ЇЇ ВІДХИЛЕННЯ ЗАМОВНИКОМ.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
19.08.2021 23:52