• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Капітальний ремонт дорожнього покриття по вул. Весняна в смт. Донець Балаклійського району Харківської області. Коригування.

Торги відмінено

17 749 747.20 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 88 748.74 UAH
Період оскарження: 12.07.2021 15:37 - 24.07.2021 00:00
Вимога
Є відповідь

Про приведення тендерної документації у відповідність до вимог Закону України "Про публічні закупівлі"

Номер: 5c7f32f11b074bffb237388196aaffa6
Ідентифікатор запиту: UA-2021-07-12-007740-c.c5
Назва: Про приведення тендерної документації у відповідність до вимог Закону України "Про публічні закупівлі"
Вимога:
Шановний Замовнику! Відповідно до підпункту 3.4. пункту 3 Розділу V Тендерної документації, обов’язковим є ознайомлення Учасника з об’єктом будівництва, з підписанням відповідного акту огляду з Замовником. Зазначений акт, підписаний Учасником та Замовником, подається у складі пропозиції Учасника. В акті обов’язково зазначається: найменування об’єкту, найменування Замовника, дата та час складання та підписання цього акту Додаток 6. Однак, у відповідності з вимогами частини 1 статті 12 Закону України «Про публічні закупівлі» обмін і збереження інформації та документів має відбуватися з гарантуванням цілісності даних про учасників і їхніх тендерних пропозицій/пропозицій під час проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі та їх конфіденційність до моменту розкриття тендерних пропозицій/пропозицій. Очевидно, що спільне складання Учасником і Замовником будь-якого документу тендерної пропозиції до моменту розкриття тендерних пропозицій порушує принцип конфіденційності інформації та документів, а отже суперечить вимогам Закону України «Про публічні закупівлі». Більше того, зазначена вимога (спільне складання акту обстеження об’єкта закупівлі, підписання вказаного акту Замовником) неодноразово визнавалася протиправною і дискримінаційною Антимонопольним комітетом України, зокрема у Рішенні постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель №9626-р/пк-пз від 30.04.2021 року. Вимагаємо виключити з Тендерної документації вимогу про обов’язкове ознайомлення Учасника з об’єктом будівництва, з підписанням відповідного акту огляду з Замовником, а також Додаток 6 до Тендерної документації.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Доброго дня! Дякуємо за Ваше звернення, Замовник врахує дану вимогу.
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Є відповідь

Про приведення тендерної документації у відповідність до вимог нормативно-правових актів України

Номер: 449f08b7407342639f72df9e9e684b58
Ідентифікатор запиту: UA-2021-07-12-007740-c.c4
Назва: Про приведення тендерної документації у відповідність до вимог нормативно-правових актів України
Вимога:
Шановний Замовнику! Відповідно до підпункту 5.1.2 пункту 5 Розділу ІІІ Тендерної документації, відстань транспортування асфальтобетонних сумішей та/або ЩМАС від моменту їх випуску до моменту укладання не повинна перевищувати 90 км., при цьому час транспортування асфальтобетонних сумішей не повинен перевищувати двох годин. Учасник розраховує відстань транспортування (перевезення) асфальтобетонної суміші відповідно до вимог ДБН В.2.3-4-2015 “Автомобільні дороги. Частина І. Проектування. Частина II. Будівництво” зі змінами, які набрали чинності із 01.09.2019 року, у тому числі п. 20.8.2 ДБН. Однак, згідно п. 20.8.2 ДБН В.2.3-4-2015 “Автомобільні дороги. Частина І. Проектування. Частина II. Будівництво” зі змінами, які набрали чинності із 01.09.2019 року, час транспортування асфальтобетонних сумішей не повинен перевищувати трьох годин, а відстань транспортування по автомобільним дорогам з капітальним та удосконаленим полегшеним типом дорожнього одягу не може перевищувати 150 км. Вимагаємо привести підпункт 5.1.2 пункту 5 Розділу ІІІ Тендерної документації у відповідність з положеннями ДБН В.2.3-4-2015 “Автомобільні дороги. Частина І. Проектування. Частина II. Будівництво” зі змінами, які набрали чинності із 01.09.2019 року.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Доброго дня! Відповідно до підпункту 5.1.2 пункту 5 Розділу ІІІ Тендерної документації, відстань транспортування асфальтобетонних сумішей та/або ЩМАС від моменту їх випуску до моменту укладання не повинна перевищувати 90 км., при цьому час транспортування асфальтобетонних сумішей не повинен перевищувати двох годин. Такі вимоги встановлені з урахуванням всіх особливостей предмету закупівлі, зокрема Додатку № 3 до тендерної документації «Технічні, якісні та кількісні вимоги». Дякуємо за Ваше звернення!
Статус вимоги: Не задоволено
Вимога
Є відповідь

Про приведення тендерної документації у відповідність до вимог нормативно-правових актів України

Номер: 2eb11c3b84584196aaa308977ec1e26c
Ідентифікатор запиту: UA-2021-07-12-007740-c.c3
Назва: Про приведення тендерної документації у відповідність до вимог нормативно-правових актів України
Вимога:
Шановний Замовнику! Згідно пунктів 2 і 3 Розділу ІІІ Тендерної документації, банківська гарантія повинна містити такі умови: зобов’язання банку-гаранта сплатити протягом 3 (трьох) банківських днів на користь замовника визначену у вимозі суму грошових коштів. Крім того, гарантія повинна передбачати, що термін дії гарантії автоматично минає, якщо її навіть не повернено після закінчення строку дії, а також у випадках настання підстав для її повернення. Однак, відповідно до Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України № 2628 від 14.12.2020 року «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції» гарант безвідклично зобов’язаний сплатити бенефіціару суму гарантії протягом 5 робочих днів після дня отримання гарантом письмової вимоги бенефіціара про сплату суми гарантії. Таке ж саме положення міститься у Додатку 5 до Тендерної документації. Положення про те, що гарантія повинна передбачати, що термін дії гарантії автоматично минає, якщо її навіть не повернено після закінчення строку дії, а також у випадках настання підстав для її повернення, ні вищезгаданий Наказ, ні Додаток 5 до Тендерної документації не містять. Наявні також інші невідповідності і суперечності між вимогами пунктів 2 і 3 Розділу ІІІ Тендерної документації з однієї сторони та Наказом № 2628 від 14.12.2020 року і Додатком 5 до Тендерної документації з іншої сторони. Вимагаємо привести пункти 2 і 3 Розділу ІІІ Тендерної документації у відповідність з вимогами Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України № 2628 від 14.12.2020 року «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції», а також усунути суперечності між пунктами 2 і 3 Розділу ІІІ Тендерної документації та Додатком 5 до Тендерної документації.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Зазначені Вами вимоги тендерної документації не є взаємовиключними. «5 робочих днів» включають у себе «3 робочих дні», та у той же час виплата протягом 3 робочих днів не перевищить встановленого Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України № 2628 від 14.12.2020 року «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції» строку у 5 робочих днів, та буде відповідати у тому числі і терміну «протягом 5 робочих днів». Дякуємо за Ваше звернення!
Статус вимоги: Не задоволено
Вимога
Є відповідь

Про виключення з тендерної документації дискримінаційної вимоги

Номер: afcfadeeef03407095cd8e619e4a5b27
Ідентифікатор запиту: UA-2021-07-12-007740-c.c2
Назва: Про виключення з тендерної документації дискримінаційної вимоги
Вимога:
Шановний Замовнику! У відповідності з підпунктом 1.4. пункту 1 Розділу ІІІ Тендерної документації, Учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції гарантійний лист, який містить інформацію про відсутність відкритих виконавчих проваджень щодо стягнення коштів та/або заборгованості, а також, що Учасник гарантує, що він та його посадові особи не є стороною кримінального провадження. Однак, Законодавство України, в тому числі Закон України «Про публічні закупівлі», жодним чином не обмежують права і свободи осіб, стосовно яких відкрите виконавче провадження. Тим більше, що виконавчий документ на підставі якого відкрите таке провадження може бути оскаржений до суду за рішенням якого він може бути визнаний таким, що не підлягає виконанню. Крім того, згідно статті 62 Конституції України особа вважається невинуватою у вчиненні злочину і не може бути піддана кримінальному покаранню, доки її вину не буде доведено в законному порядку і встановлено обвинувальним вироком суду. Більше того, стороною кримінального провадження може бути і потерпілий від злочину. Отже, вищезазначена вимога Замовника є безпідставною та незаконною, направлена на штучне звуження кола можливих учасників закупівлі та є дискримінаційною по відношенню до тих учасників стосовно яких відкриті виконавчі провадження або які є стороною кримінального провадження. Згідно з ч. 4 ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Частиною 4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, які обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Вимагаємо виключити з тендерної документації дискримінаційну вимогу про надання Учасником гарантійного листа про відсутність відкритих виконавчих проваджень та про гарантування того, що Учасник та його посадові особи не є стороною кримінального провадження.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Доброго дня! У відповідності з підпунктом 1.4. пункту 1 Розділу ІІІ Тендерної документації, Учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції гарантійний лист, який містить інформацію про відсутність відкритих виконавчих проваджень щодо стягнення коштів та/або заборгованості, а також, що Учасник гарантує, що він та його посадові особи не є стороною кримінального провадження. Згідно пункту 13 частини 1 статті 17 Закону Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов’язаний відхилити тендерну пропозицію учасника або відмовити в участі у переговорній процедурі закупівлі (крім випадків, зазначених у пунктах 2, 4, 5 частини другої статті 40 цього Закону) в разі, якщо: учасник процедури закупівлі має заборгованість із сплати податків і зборів (обов’язкових платежів), крім випадку, якщо такий учасник здійснив заходи щодо розстрочення і відстрочення такої заборгованості у порядку та на умовах, визначених законодавством країни реєстрації такого учасника. Таким чином, дана вимога жодним чином не дискримінує та не обмежує коло потенційних учасників, та відповідає нормам чинного законодавства. Дякуємо за Ваше звернення!
Статус вимоги: Не задоволено
Вимога
Є відповідь

Про усунення суперечностей у тендерній документації

Номер: 1d6208938ea24ca8a59ba915cfec409b
Ідентифікатор запиту: UA-2021-07-12-007740-c.c1
Назва: Про усунення суперечностей у тендерній документації
Вимога:
Шановний Замовнику! Відповідно до підпункту «b»пункту 1 Розділу І Тендерної документації, аналогічним договором буде важаться договір на виконання робіт з капітального ремонту вулиць і доріг міст та інших населених пунктів, укладений протягом останніх 5 (п’яти) років від дати, що передує даті оголошення закупівлі. Однак, відповідно до підпункту 5.3. пункту 5 Розділу ІІІ Тендерної документації, аналогічним буде вважатись договір(и) на виконання робіт з будівництва, реконструкції, капітального ремонту та поточного середнього ремонту мостів, шляхопроводів на автомобільних дорогах загального користування, укладених протягом останніх 5-ти років від дати, що передує даті оголошення закупівлі. Очевидно, що вищезазначені підпункти суперечать один одному, оскільки міст або шляхопровід не є вулицею чи дорогою населених пунктів. До того ж є абсолютно безпідставним вимагати підтвердження досвіду ремонту (будівництва, реконструкції) мостів або шляхопроводів, в той час як предметом закупівлі є капітальний ремонт дорожнього покриття вулиці. Вимагаємо внести зміни до Тендерної документації та усунути вищезазначені суперечності.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Доброго дня! Відповідно до підпункту «b» пункту 1 Розділу І Тендерної документації, аналогічним договором буде вважатися договір на виконання робіт з капітального ремонту вулиць і доріг міст та інших населених пунктів, укладений протягом останніх 5 (п’яти) років від дати, що передує даті оголошення закупівлі. Відповідно до підпункту 5.3. пункту 5 Розділу ІІІ Тендерної документації, аналогічним буде вважатись договір(и) на виконання робіт з будівництва, реконструкції, капітального ремонту та поточного середнього ремонту мостів, шляхопроводів на автомобільних дорогах загального користування, укладених протягом останніх 5-ти років від дати, що передує даті оголошення закупівлі. Дані пункти в жодному разі не суперечать один одному, та не є взаємовиключними. Обидва пункти тендерної документації є обов'язковими для виконання. Дякуємо за Ваше звернення!
Статус вимоги: Не задоволено