• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

М"ЯСО ЯЛОВИЧИНИ ОХОЛОДЖЕНЕ 1 КАТ.

Завершена

1 060 153.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 5 300.77 UAH
Період оскарження: 12.07.2021 15:21 - 25.07.2021 00:00
Вимога
Є відповідь

Вимога щодо скасування рішення про визначення переможця

Номер: 8cd6d55558bf4e7fa17502223a4af91e
Ідентифікатор запиту: UA-2021-07-12-007380-c.b1
Назва: Вимога щодо скасування рішення про визначення переможця
Вимога:
За результатом розгляду тендерних пропозицій 4 серпня 2021 року тендерним комітетом КНП "Київська міська клінічна лікарня №8" (далі-Замовник) було прийнято рішення про визначення переможцем ФОП Микитюка Валентина Даниловича. ФОП Кравченко В.О. не погоджується з даним рішенням з наступних підстав: 1. Відповідно до пп. 5, п.1 Розділу ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції Під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій та їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог законів України "Про електронні документи та електронний документообіг" та "Про електронні довірчі послуги", тобто тендерна пропози-ція у будь-якому випадку повинна містити накладений електронний підпис (або кваліфікований електронний підпис) учасника/уповноваженої особи учасника процедури закупівлі, повноваження якої щодо підпису документів тендерної пропозиції підтверджуються відповідно до поданих документів, що вимагаються згідно п. 1.5. цієї документації. Згідно частини 3 статті 12 Закону України «Про публічні закупівлі» під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій та їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог Законів України "Про електронні документи та електронний документообіг" та "Про електронні довірчі послуги", а саме шляхом завантаження документів тендерної пропозиції у формі електронних документів та накладення на кожен електронний документ пропозиції кваліфікованого електронного підпису (КЕП) особи, уповноваженої на підписання тендерної пропозиції (окрім учасників-нерезидентів). Замовник перевіряє КЕП Учасника на сайті центрального засвідчувального органу. Під час перевірки КЕП повинні відображатися прізвище та ініціали особи, уповноваженої на підписання тендерної пропозиції (власника ключа). 07.11.2020 року електронний підпис (ЕЦП) на підставі Закону України "Про електронні довірчі послуги" не може використовуватися. Тобто тендерна пропозиція учасника повинна містити накладений саме кваліфікований електронний підпис. Листом від 16.02.2021 №1/06-3-1587 Міністерство цифрової трансформації України повідомило, зокрема, що якщо за результатами перевірки електронного підпису чи печатки на сайті ЦЗО з'являється інформація, що тип підпису "удосконалений", то такий підпис не може вважатись кваліфікованим. Наведена в зазначеному листі інформація була продубльована на сайті Антимонопольного комітету України «Інформація щодо електронних підписів» від 04.03.2021 року «…якщо за результатами перевірки електронного підпису чи печатки на сайті ЦЗО з’являється інформація, що тип підпису "удосконалений", то такий підпис не може вважатись кваліфікованим.». Тобто, підпис вважається кваліфікованим, якщо при перевірці на сайті ЦЗО з’являється інформація, що тип підпису «кваліфікований». URL: amcu.gov.ua/napryami/oskarzhennya-publichnih-zakupivel/informaciya-shchodo-lektronnih-pidpisiv Учасник ФОП Микитюк Валентин Данилович підписує свою тендерною пропозицію підписом, при перевірці якого на сайті ЦЗО з’являється інформація, що тип підпису «удосконалений», а отже не може вважатися кваліфікованим як вимагалося тендерною документацією. Отже, ФОП Микитюк Валентин Данилович не виконав вимоги пп. 5, п.1 Розділу ІІІ тендерної документації, тому його тендерна пропозиція повинна бути дискваліфікована. 2. Відповідно до Додатку 4 до тендерної документації тара та упаковка повинні бути виготовлені з матеріалів, дозволених для використання в Україні, про що учасником повинно бути надано гарантійний лист та копію документа про відповідність вказаних матеріалів вимогам санітарного та іншого законодавства України. Проте, тендерна пропозиція ФОП Микитюка Валентина Даниловича не містить копії документа про відповідність вказаних матеріалів вимогам санітарного та іншого законодавства України. Отже, ФОП Микитюк Валентин Данилович не виконав вимоги Додатку 4 тендерної документації, тому його тендерна пропозиція повинна бути дискваліфікована. 3. Відповідно до Додатку 2 до тендерної документації Замовник вимагає надати копію діючих договір на санітарну обробку автотранспорту, складських та виробничих приміщень, дійсний на термін виконання договору постачання, а також акт про надані послуги не більше місячної давнини відносно кінцевого строку подання тендерних пропозицій. В разі виконання дезінфекційних робіт власними силами, надати документи на правові підстави проведення дезінфекції автотранспорту та складських та виробничих приміщень Учасника, а також акти/акт виконання дезінфекційних робіт за останній місяць до кінцевої дати подання пропозиції Учасника. В разі, якщо Учасник не є Виробником предмету закупівлі, надати такі документи щодо дезінфекції складських та виробничих приміщень Виробника та складських приміщень Учасника, а також дезінфекції автотранспорту Учасника. По-перше, тендерна пропозиції ФОП Микитюка Валентина Данилович не містять копії діючого договору на санітарну обробку саме ВИРОБНИЧИХ приміщень Виробника (ТзОВ «Мацеїв») та акти/акт виконання дезінфекційних робіт за останній місяць до кінцевої дати подання пропозиції виробничих приміщень Виробника, як вимагалося тендерною документацією. Отже, тендерна пропозиція ФОП Микитюка Валентина Даниловича не відповідає вимогам тендерної документації, а тому повинна бути дискваліфікована. По-друге, ФОП Микитюк Валентин Данилович надає у складі тендерної пропозиції файл під назвою «Договір оренди Микитюк В.Д.», який містить договір оренди нежитлового приміщення № 26/12/19 від 26.12.2019 р. між ФОП Микитюком В.Д. та ТзОВ «Мацеїв», в якому зазначено, що останній надає в оренду ФОП Микитюку В.Д. приміщення холодильної камери № 1 площею 18 кв.м та приміщення холодильної камери № 3 площею 30 кв.м, розташованих за адресою Волинська обл., Турійський р-н, смт. Луків, вул. Лисенка, 36. Також у складі тендерної пропозиції ФОП Микитюк Валентин Данилович надає у складі тендерної пропозиції файл під назвою «Документи санобробки приміщень», який містить договір надання послуг № 05 від 04.01.2021 р. щодо дезінфекції, дезінсекції та дератизації та акт надання послуг № 169 від 29.06.2021 р. щодо робіт, в тому числі дезінфекції складських приміщень складений між ТзОВ «Мацеїв» та Турійською районною державною лікарнею ветеринарної медицини. Проте, ні вищезазначений договір, ні акт надання послуг не містять інформації щодо адреси за якою здійснюється дезінфекція складських приміщень, а отже не можна зробити висновок, що дезінфекція складських приміщень проводилась за адресою Волинська обл., Турійський р-н, смт. Луків, вул. Лисенка, 36. Таким чином, тендерна пропозиція ФОП Микитюка Валентина Даниловича не містить копії діючого договору на санітарну обробку складських приміщень ФОП Микитюка В.Д. та акти/акт виконання дезінфекційних робіт за останній місяць до кінцевої дати подання пропозиції складських приміщень ФОП Микитюка В.Д., як вимагалося тендерною документацією. Отже, тендерна пропозиція ФОП Микитюка Валентина Даниловича не відповідає вимогам тендерної документації, а тому повинна бути дискваліфікована. Таким чином, пропозиція ФОП Микитюка Валентина Даниловича не відповідає вимогам тендерної документації та не мала бути відхилена. Просимо Замовника звернути увагу на недоліки тендерної пропозиції ФОП Микитюка Валентина Даниловича та скасувати рішення про визначення його переможцем.
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Відповідно до п. 6.1. Статуту комунального некомерційного підприємства «Київська міська клінічна лікарня №8» виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації), затвердженого розпорядженням виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 31.01.2020р. № 207, Підприємство є одержувачем бюджетних коштів у межах, затверджених бюджетних асигнувань. А за п. 3.3. згаданого Статуту, Підприємство здійснює закупівлю товарів, робіт чи послуг відповідно до законодавства України. Сфера застосування Закону України «Про публічні закупівлі» прописана положеннями статей 2-3 закону та Замовник повністю підпадає під дію даних положень закону, а відтак зобов’язаний неухильно дотримуватися вимог цього закону та забезпечувати максимальну економію бюджетних коштів. 04.08.2021р. відповідно до Протоколу № б/н засідання Тендерного комітету КНП «КМКЛ №8», далі Замовник про результати розгляду тендерних пропозицій, визначення переможця процедури відкритих торгів за предметом закупівлі за кодом 15110000-2 - М’ясо (М"ЯСО ЯЛОВИЧИНИ ОХОЛОДЖЕНЕ 1 КАТ.), переможцем публічних закупівель з цього предмету визначено ФОП Микитюк Валентин Данилович. Критерії оцінки тендерних пропозицій законодавцем чітко прописані вимогами закону, а саме ч. 3 ст. 29 Закону України «Про публічні закупівлі» і Замовник публічних закупівель суворо керувався ними при оцінці тендерних пропозицій і визначенні переможця. Крім цього, Замовником публічних закупівель з цього предмету, з метою повної економії бюджетних коштів визначено єдиний критерій вибору переможця – за найнижчою ціною. Положеннями ч. 15 ст. 29 цього закону чітко визначено та прописано, що за результатами розгляду та оцінки тендерної пропозиції/пропозиції замовник визначає переможця процедури закупівлі та приймає рішення про намір укласти договір про закупівлю згідно з цим Законом. В даному випадку Замовником так і було зроблено, розглянуто усі наявні тендерні пропозиції та вибрано економічно найвигіднішу тендерну пропозицію – за ціною. Один з Учасників публічних закупівель з цього предмету, Фізична особа-підприємець Кравченко Віта Олександрівна, пропозиція якого для Замовника є найбільш економічно невигідною, не погоджуючись із результатами торгів, завантажено електронну скаргу відносно недійсності цифрового підпису переможця публічних закупівель, з посиланням на роз’яснення Міністерства цифрової трансформації України та Антимонопольного комітету України. Однак, останнім абзацом цього ж листа-роз’яснення від 16.02.2021 №1/06-3-1587 Міністерства цифрової трансформації України, чітко прописано, що водночас наголошуємо на можливості до 31.12.2021 використовувати удосконалені електронні підписи та печатки, які базуються на кваліфікованих сертифікатах відкритих ключів, з дотриманням вимог, встановлених постановою Кабінету Міністрів України від 03.03.2020 № 193 «Про реалізацію експериментального проекту щодо забезпечення можливості використання удосконалених електронних підписів і печаток, які базуються на кваліфікованих сертифікатах відкритих ключів». Дане роз’яснення, вказаного Міністерства, було надано до внесення змін Кабінетом Міністрів України в постанову від 3 березня 2020р. № 193 «Про реалізацію експериментального проекту щодо забезпечення можливості використання удосконалених електронних підписів і печаток, які базуються на кваліфікованих сертифікатах відкритих ключів», а постановою № 227 від 17 березня 2021р. Урядом України внесено зміни до зазначеної вище постанови та продовжено використання удосконалених електронних підписів і печаток до 05 березня 2022 року. Таким чином підпис є дійсним на момент подачі пропозиції та відповідає вимогам ТД. Відповідно до вимог ТД Учасник в складі своєї пропозиції повинен надати гарантійний лист про відповідність вказаних матеріалів вимогам санітарного та іншого законодавства України. В складі пропозиції є гарантійний лист, в якому міститься інформація про відповідності тари. Щодо дезінфекції: надані документи про проведення дезінфекції транспортних засобів та приміщень в повному обсязі відповідно до вимог ТД.
Статус вимоги: Не задоволено