-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Код ДК 021:2015: 30210000-4 - Машини для обробки даних (апаратна частина) (Ноутбуки для кабінетів початкових класів «Нова українська школа»)
Завершена
231 960.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 159.80 UAH
мін. крок: 0.5% або 1 159.80 UAH
Період оскарження:
12.07.2021 15:18 - 24.07.2021 00:00
Скарга
Відхилено
СКАРГА відповідно до ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі»
Номер:
864137250ce147a592631f1191962321
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-07-12-003640-a.a4
Назва:
СКАРГА відповідно до ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі»
Скарга:
Підстави подання скарги, посилання на порушення процедури закупівлі або прийняті рішення, дії або бездіяльність замовника, фактичні обставини, що це можуть підтверджувати:
ТОВ «ПОДІЛЛЯ ФІНАНС» (21001, м. Вінниця, вул. Героїв Крут, 4а/4, ЄДРПОУ: 40098570, Банк: АТ «ПУМБ», м. Вінниця, р/р: UA213348510000000026008101273, МФО: 334851) бере участь у Відкритих торгах (Ідентифікатор закупівлі: UA-2021-07-12-003640-a) за ДК 021:2015 - 30210000-4 Машини для обробки даних (апаратна частина) Ноутбуки для кабінетів початкових класів «Нова українська школа» - 10 шт., що проводяться Відділом освіти Бородянської селищної ради (далі - Замовник), адреса: 07801, Україна, Київська область, селище міського типу Бородянка, вулиця Центральна, 230. При цьому Замовником були порушені права та законні інтереси Суб'єкта оскарження, що призвело до порушення норм законодавства, у зв'язку з чим, користуючись своїми законними правами, наданим ст. 18 ЗУ «Про публічні закупівлі», ТОВ «ПОДІЛЛЯ ФІНАНС» подає цю скаргу на наступні дії, бездіяльність, рішення Замовника.
Вважаємо незаконними та такими, що порушують права та законні інтереси Суб'єкта оскарження, дії та рішення Замовника стосовно:
1) Не відхилення всупереч вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» та вимогам Тендерної документації Замовника пропозиції, поданої ТОВ «М ЕНД Б СМАРТ АСІСТЕНТ».
2) Визнання переможцем процедури закупівлі ТОВ «М ЕНД Б СМАРТ АСІСТЕНТ» (Протокол № 42 від 04 серпня 2021 року) не зважаючи на те, що пропозиція даного учасника не відповідає вимогам, що передбачені Тендерною документацією Замовника та підлягає відхиленню.
Пов'язані документи:
Учасник
- Технiчне_завдання.docx 13.08.2021 16:35
- Тендерна_пропозицiя.pdf 13.08.2021 16:35
- АМКУ (ТОВ «М ЕНД Б СМАРТ АСІСТЕНТ») (1).docx 13.08.2021 16:35
- Скарга.pdf 13.08.2021 16:35
- ТД_ноутбуки_НУШ_2021.docx 13.08.2021 16:35
- Технiчна_частина.pdf 13.08.2021 16:35
- Платіжне Доручення .pdf 13.08.2021 17:23
- рішення від 17.08.2021 №18813.pdf 18.08.2021 17:51
- Інформація про резолютивну частину рішення від 27.08.2021 №19474.pdf 28.08.2021 11:18
- рішення від 27.08.2021 №19474.pdf 31.08.2021 18:55
Дата прийняття скарги до розгляду:
13.08.2021 17:20
Дата розгляду скарги:
27.08.2021 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
18.08.2021 17:52
Дата прийняття рішення про відхилення скарги:
31.08.2021 18:56
Вимога
Є відповідь
Вимога щодо скасувати рішення про визначення переможцем закупівлі ТОВ "М ЕНД Б СМАРТ АСІСТЕНТ" та про намір укласти договір
Номер:
26e2965e08b64366bc9a0fd0c28fd923
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-07-12-003640-a.a3
Назва:
Вимога щодо скасувати рішення про визначення переможцем закупівлі ТОВ "М ЕНД Б СМАРТ АСІСТЕНТ" та про намір укласти договір
Вимога:
Шановний Замовник!
Опис вимоги у прикріпленому файлі.
Для зручності копіювання, нижче дублюємо посилання на сайт виробника, яке міститься у файлі вимоги:
https://www.microsoft.com/uk-ua/microsoft-365/enterprise/microsoft-office-volume-licensing-suites-comparison
Пов'язані документи:
Учасник
- ВИМОГА_ДИСКВАЛІФІКАЦІЯ_ТОВ_М_ЕНД_Б_СМАРТ_АСІСТЕНТ_2.pdf 09.08.2021 11:28
Дата подачі:
09.08.2021 11:28
Вирішення:
1. Шановний Учаснику, ознайомившись з вимогою щодо скасування рішення про визначення переможця закупівлі ТОВ "М ЕНД Б СМАРТ АСІСТЕНТ" та про намір укласти договір, повідомляємо: «Відповідно до Додатку №1 Тендерної документації Відділу освіти Бородянської селищної ради (далі Замовник) учасники в складі своєї пропозиції повинні надати таблицю відповідності технічних та якісних характеристик запропонованого Товару згідно з формою, що наведена у Таблиці 1 цього Додатку». Тендерним комітетом було розглянуто пропозицію ТОВ "М ЕНД Б СМАРТ АСІСТЕНТ" (далі Учасник-переможець), а саме Таблицю відповідності технічним вимогам та відповідності технічних та якісних характеристик запропонованого товару вих.№1.17 від 26.07.2021 р., де вказано, що Учасник-переможець пропонує Замовнику Пакет програмних засобів офісного призначення: «Microsoft Office 2019 Standart», сертифікований в Україні з україномовним інтерфейсом, сумісний з обраною ОС, що підтримує роботу з основними файловими форматами (DOC,DOCX, RTF, XLS, XLSX, PPT, PPTX, HTML та MDB, ODT, ODS,ODP), а також роботу з електронною поштою. Наявність україномовної підтримки. Відповідно до вимоги від 09 серпня 2021 р. ТОВ "ПОДІЛЛЯ ФІНАНС", яке наголошує на тому, що Microsoft Office 2019 Standart не підтримує роботу з основним файловим форматом, а саме: «Не підтримується робота з форматом файлів: MDB», зазначаємо, що формат MDB є продуктом Microsoft Office та може бути як в складі одного з видів офісного додатку, так і окремо, який встановлюється поряд з Microsoft Office 2019 Standart. Беручи до уваги вищезазначений лист Учасника-переможця, бачимо, що буде встановлено пакет програмних засобів офісного призначення, що підтримує роботу з основними файловими форматами (DOC,DOCX, RTF, XLS, XLSX, PPT, PPTX, HTML, ODT, ODS,ODP та MDB). Додатково повідомляємо, що при поставці товару, а саме ноутбуків для початкових класів «Нова українська школа» спеціалістами Замовника буде здійснюватися перевірка предмету закупівлі на відповідність технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам Тендерної документації. Виходячи з вищезазначеного, дану вимогу вважаємо безпідставною та як таку, що не підлягає задоволенню.
2. Щодо питання №2 вимоги повідомляємо, що Учасник-переможець надав Таблицю відповідності технічним вимогам та відповідності технічних та якісних характеристик запропонованого товару вих. №1.17 від 26.07.2021 р., де вказано, що предмет закупівлі матиме наступні характеристики: графічний адаптер – інтегрований, апаратна підтримка DirectX – версії 12, апаратна підтримка OpenGL – версії 4.5., що повністю відповідає технічним вимогам Замовника; Процесор: кількість фізичних обчислювальних ядер без використання технологій розподілу ресурсів між ядрами – 2, тактова частота - 2,4 GHz, що також повністю відповідає технічним вимогам Замовника. Звертаємо Вашу увагу, що ТОВ "М ЕНД Б СМАРТ АСІСТЕНТ" у складі своєї тендерної пропозиції надало Паспорт якості вих.№1.18 від 26.07.2021 р. на модель Acer TravelMate TMP215-52, в якому зазначено технічні характеристики предмету закупівлі, а саме назву процесора: Pentium 6405U. Запевняємо, що при поставці товару, а саме ноутбуків для початкових класів «Нова українська школа» спеціалістами Замовника буде здійснюватися перевірка предмету закупівлі на відповідність технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам Тендерної документації. Отже тендерна пропозиція ТОВ "М ЕНД Б СМАРТ АСІСТЕНТ" повністю відповідає вимогам тендерної документації.
Враховуючи вищевикладене , вважаємо вимогу ТОВ «ПОДІЛЛЯ ФІНАНС» безпідставною та такою, що суперечить основним принципам здійснення публічних закупівель, а саме п.1.ст.5 Закону:
1) добросовісна конкуренція серед учасників;
2) максимальна економія, ефективність та пропорційність;
3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них;
5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі;
6) запобігання корупційним діям і зловживанням.
Статус вимоги:
Не задоволено
Вимога
Вирішена
Тема 1
Номер:
6a61e12e14734158b9c8d25786cce6f2
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-07-12-003640-a.c2
Назва:
Тема 1
Вимога:
На вимогу надати авторизаційний лист (лист від виробника), повідомляємо наступне.
Головним принципом підприємницької діяльності згідно П.1 Ст. 44.ГКУ є вільний вибір підприємцем
видів підприємницької діяльності; самостійного формування підприємцем програми діяльності, вільного вибору постачальників продукції, залучення матеріально-технічних, фінансових та інших видів ресурсів, використання яких не обмежено законом. Відповідно до п.2. Ст. 43 ГКУ та п. 2 ст. 3 Закону України № 698-XII «Про підприємництво» — Редакції від 29.01.2020 року, особливості здійснення окремих видів підприємництва встановлюються законодавчими актами. Для здійснення господарської діяльності за кодом КВЕД, що відповідає даній закупівлі 46.51 Оптова торгівля комп'ютерами, периферійним устаткуванням і програмним забезпеченням законодавством України не передбачена необхідність отримання дозволу на право постачання Товару у виробника цього товару, або його офіційного представника, документальним засвідченням якого є «Сертифікат дистриб'ютора», або «лист від виробника» та згідно статті 4. Закону України № 698-XII «Про підприємництво» — Редакції від 29.01.2020) торгівля комп’ютерним обладнанням не відноситься до переліку видів діяльності, щодо яких застосовуються обмеження у здійсненні підприємницької діяльності.
Окремо звертаємо увагу на рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель за № 4521 -р/пк-пз від 15.04.2019 (може бути перевірено на сторінці закупівлі UA-2019-03-14-000597-a за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-03-14-000597-a) та № 4534 -р/пк-пз від 15.04.2019 (може бути перевірено на сторінці закупівлі UA-2019-03-15-000266-c за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-03-15-000266-c), якими визнано дискримінаційними вимоги щодо надання листа від виробника запропонованого обладнання, який підтверджує повноваження учасника щодо розповсюдження товарів цього виробника, оскільки за висновком органу оскарження вказані вимоги є дискримінаційним по відношенню до інших суб'єктів господарювання, так як за таких умов, взяти участь у Процедурі закупівлі зможуть лише ті суб'єкти господарювання, які мають договірні тощо стосунки саме з виробником.
Також, предмет закупівлі за законодавством України, не є об’єктом спеціалізованого державного регулювання та відносно нього не встановлені будь-які обмеження щодо кола осіб, які мають права здійснювати їх продаж. Норми ГКУ, Закону України «Про підприємництво», Закону України «Про публічні закупівлі», ані норми інших Законів України, що регулюють господарську діяльність підприємницва не містять положення стосовно того, що оптова торгівля комп'ютерами, периферійним устаткованням і програмним забезпеченням може здійнюватися лише з дозволу виробника товару, або його офіційного представника в країні та при пред’явленні «листа від виробника». Стаття 19. Конституції України проголошує: правовий порядок в Україні ґрунтується на засадах, відповідно до яких ніхто не може бути примушений робити те, що не передбачено законодавством. Пункт 11.ст 26 Закону України «Про публічні закупівлі», стверджує: документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції. Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб -підприємців, у складі тендерної пропозиції, не може бути підставою для її відхилення замовником. 12 листопада 2019 року президент України Володимир Зеленський підписав закон №202-ІХ , про внесення змін до Митного кодексу України щодо захисту прав інтелектуальної власності при переміщенні товарів. через митний кордон України, який має на меті наблизити митне законодавство України до стандартів та практики Європейського Союзу. Це є одним з обов’язків України в рамках Угоди про асоціацію з ЄС. За даним Законом в нашій країні законодавчо визнається міжнародний принцип вичерпання прав, якого де-факто дотримувалися і до введення даного закону, і який означає, що правом на реалізацію продуктів має будь-хто, хто офіційно придбав легальний товар. Цим Законом підтверджується можливість ввезення оригінальної продукції і товарів офіційної торгової марки на територію держави не лише самим виробником, або його офіційним дистриб'ютором, а будь ким, хто здійснює легальне ввезення товару в країну. У ст. 15 Закону України № 2210-III «Про захист економічної конкуренції», — Редакції від 13.02.2020 року зазначено: не передбачені законами України заборони та обмеження самостійності підприємств, у тому числі щодо придбання чи реалізації товарів, … …визначаються антиконкурентними узгодженими діями органів влади, органів місцевого самоврядування, органів адміністративно-господарського управління та контролю, згідно п.3. ч. 2 Ст 6. антиконкурентними узгодженими діями суб’єктів господарювання, зокрема, визнаються узгоджені дії, які стосуються: розподілу ринків чи джерел постачання за колом продавців, що відповідно Ст 50. є порушенням законодавства про захист економічної конкуренції.
Гарантія успішного виконання договору, у разі акцепту, забезпечується не лист від виробника, а умовами договору та Господарським кодексом України.
Частиною 4 статті 22 Закону України "Про здійснення державних закупівель" передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Відповідно ч. 3. ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі», Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до Учасників.
Авторизаційний лист є дискримінаційною та неправомірною вимогою і суперечить положенням ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25.12.2015р. (зі змінами). Згідно загальних принципів господарювання за ст. 6 Господарського кодексу України та ст. 627 Цивільного кодексу України, суб’єкт господарювання вільний у виборі контрагентів за договорами для досягнення своїх господарських цілей та отримання прибутку. Встановлення вимоги щодо надання авторизаційного листа обмежує коло можливих учасників закупівлі лише тими, що мають безпосередні правовідносини із виробником продукції та дискримінує тих потенційних учасників, хто таких відносин на пряму із підприємствами не мають.
Відповідність продукції технічним вимогам Замовника підтверджується посиланням з сайту виробника про технічні характеристики продукції, та технічною пропозицією з вказаними технічними параметрами продукції, які збігаються з умовами ТД (що додається), відповідність запропонованої продукції вимогам діючих нормативних документів, стандартів, підтверджується висновком ДСЕЕ про відповідність вимогам охорони праці, екології та пожежної безпеки із зазначенням у ньому відповідності нормам безпеки. Копії цих документів, чинних на момент подачі пропозиції додаються. Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
Вимагаємо виключити зазначену дискримінаційну вимогу
Просимо ознайомитися з практикою Замовників.
https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2020-05-27-006701-b
https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2020-05-27-006867-b
https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2020-06-10-002447-c
https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2021-01-26-006781-c
https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2021-03-30-003331-b
https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2021-03-29-005631-c
https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2021-05-26-003460-a
Пов'язані документи:
Учасник
- Microsoft_лист_розясн_про_авторизацію_для_участі_у_тендерах.pdf 14.07.2021 23:31
Дата подачі:
14.07.2021 23:31
Вирішення:
Відповідно до вимог Тендерної документації: «У разі якщо Учасник не є виробником товару, то він повинен надати лист (довільної форми) від виробника продукції або його офіційного представника (дистриб'ютора) на території України, який підтверджує представницькі (партнерські, дилерські, агентські, дистриб’юторські тощо) повноваження учасника. Лист повинен бути адресований Учаснику або Замовнику та містити посилання на номер оголошення, що оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу (Авторизаційні листи на обладнання та програмне забезпечення)».
Тому учасник може надати будь-який документ, що підтверджує право учасника на постачання товару. Звертаємо Вашу увагу, що авторизаційний лист (чи інший документ) може бути виданий не лише виробником, але й офіційним представником виробника – це правовідношення, відповідно до якого одна сторона (представник) на підставі набутих нею повноважень виступає і діє від імені іншої особи, яку представляє, створюючи, змінюючи чи припиняючи безпосередньо для неї цивільні права та обов’язки. Отже, представником вважається юридична особа, яка діє в інтересах іншої особи, тобто комерційним представництвом вважають розповсюдження, реалізацію та рекламування продукції на користь третьої особи. Тобто, в кожного з виробників є декілька представництв, дистриб’юторів та інших осіб, що здійснюють комерційну діяльність та діють в його інтересах. На сьогодні замовнику не відомо жодного випадку відмови виробника або офіційного представника у наданні авторизаційного листа (чи іншого документу) учасникам торгів. Одним з принципів здійснення публічних закупівель відповідно до статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі Закон) є максимальна економія, ефективність та пропорційність. Згідно з частиною другою статті 20 Закону під час проведення процедури відкритих торгів тендерні пропозиції мають право подавати всі зацікавлені особи. Крім того, відповідно до частини першої ст.43 ГК України, підприємці мають право без обмежень самостійно здійснювати будь-яку підприємницьку діяльність, яку не заборонено законом. Отже, діюче законодавство не містить обмежень щодо участі у відкритих торгах виробників, посередників, фізичних осіб-підприємців, торговців товарами, в той же час виробники товарів не обмежені в можливості здійснювати торгівлю іншими товарами. Водночас, частиною 3 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Зазначаємо, що авторизаційний лист від виробника продукції або його офіційного представника на території України зазначений у вимогах до Тендерної документації перш за все, як документальне підтвердження щодо надання Учасником процедури закупівлі гарантій поставки та уникнення недобросовісних постачальників, а також для запобігання порушення авторського права та запобігання закупівлі нелегальної продукції. Враховуючи вищевикладене, тендерним комітетом прийнято рішення не вносити зміни до Тендерної документації даної Закупівлі.
Статус вимоги:
Задоволено
Вимога
Відкликано скаржником
Тема 1
Номер:
f17a8d94f7424b8a90f3d8c6b8434a30
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-07-12-003640-a.c1
Назва:
Тема 1
Вимога:
На вимогу надати авторизаційний лист (лист від виробника), повідомляємо наступне.
Головним принципом підприємницької діяльності згідно П.1 Ст. 44.ГКУ є вільний вибір підприємцем
видів підприємницької діяльності; самостійного формування підприємцем програми діяльності, вільного вибору постачальників продукції, залучення матеріально-технічних, фінансових та інших видів ресурсів, використання яких не обмежено законом. Відповідно до п.2. Ст. 43 ГКУ та п. 2 ст. 3 Закону України № 698-XII «Про підприємництво» — Редакції від 29.01.2020 року, особливості здійснення окремих видів підприємництва встановлюються законодавчими актами. Для здійснення господарської діяльності за кодом КВЕД, що відповідає даній закупівлі 46.51 Оптова торгівля комп'ютерами, периферійним устаткуванням і програмним забезпеченням законодавством України не передбачена необхідність отримання дозволу на право постачання Товару у виробника цього товару, або його офіційного представника, документальним засвідченням якого є «Сертифікат дистриб'ютора», або «лист від виробника» та згідно статті 4. Закону України № 698-XII «Про підприємництво» — Редакції від 29.01.2020) торгівля комп’ютерним обладнанням не відноситься до переліку видів діяльності, щодо яких застосовуються обмеження у здійсненні підприємницької діяльності.
Окремо звертаємо увагу на рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель за № 4521 -р/пк-пз від 15.04.2019 (може бути перевірено на сторінці закупівлі UA-2019-03-14-000597-a за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-03-14-000597-a) та № 4534 -р/пк-пз від 15.04.2019 (може бути перевірено на сторінці закупівлі UA-2019-03-15-000266-c за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-03-15-000266-c), якими визнано дискримінаційними вимоги щодо надання листа від виробника запропонованого обладнання, який підтверджує повноваження учасника щодо розповсюдження товарів цього виробника, оскільки за висновком органу оскарження вказані вимоги є дискримінаційним по відношенню до інших суб'єктів господарювання, так як за таких умов, взяти участь у Процедурі закупівлі зможуть лише ті суб'єкти господарювання, які мають договірні тощо стосунки саме з виробником.
Також, предмет закупівлі за законодавством України, не є об’єктом спеціалізованого державного регулювання та відносно нього не встановлені будь-які обмеження щодо кола осіб, які мають права здійснювати їх продаж. Норми ГКУ, Закону України «Про підприємництво», Закону України «Про публічні закупівлі», ані норми інших Законів України, що регулюють господарську діяльність підприємницва не містять положення стосовно того, що оптова торгівля комп'ютерами, периферійним устаткованням і програмним забезпеченням може здійнюватися лише з дозволу виробника товару, або його офіційного представника в країні та при пред’явленні «листа від виробника». Стаття 19. Конституції України проголошує: правовий порядок в Україні ґрунтується на засадах, відповідно до яких ніхто не може бути примушений робити те, що не передбачено законодавством. Пункт 11.ст 26 Закону України «Про публічні закупівлі», стверджує: документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції. Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб -підприємців, у складі тендерної пропозиції, не може бути підставою для її відхилення замовником. 12 листопада 2019 року президент України Володимир Зеленський підписав закон №202-ІХ , про внесення змін до Митного кодексу України щодо захисту прав інтелектуальної власності при переміщенні товарів. через митний кордон України, який має на меті наблизити митне законодавство України до стандартів та практики Європейського Союзу. Це є одним з обов’язків України в рамках Угоди про асоціацію з ЄС. За даним Законом в нашій країні законодавчо визнається міжнародний принцип вичерпання прав, якого де-факто дотримувалися і до введення даного закону, і який означає, що правом на реалізацію продуктів має будь-хто, хто офіційно придбав легальний товар. Цим Законом підтверджується можливість ввезення оригінальної продукції і товарів офіційної торгової марки на територію держави не лише самим виробником, або його офіційним дистриб'ютором, а будь ким, хто здійснює легальне ввезення товару в країну. У ст. 15 Закону України № 2210-III «Про захист економічної конкуренції», — Редакції від 13.02.2020 року зазначено: не передбачені законами України заборони та обмеження самостійності підприємств, у тому числі щодо придбання чи реалізації товарів, … …визначаються антиконкурентними узгодженими діями органів влади, органів місцевого самоврядування, органів адміністративно-господарського управління та контролю, згідно п.3. ч. 2 Ст 6. антиконкурентними узгодженими діями суб’єктів господарювання, зокрема, визнаються узгоджені дії, які стосуються: розподілу ринків чи джерел постачання за колом продавців, що відповідно Ст 50. є порушенням законодавства про захист економічної конкуренції.
Гарантія успішного виконання договору, у разі акцепту, забезпечується не лист від виробника, а умовами договору та Господарським кодексом України.
Частиною 4 статті 22 Закону України "Про здійснення державних закупівель" передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Відповідно ч. 3. ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі», Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до Учасників.
Авторизаційний лист є дискримінаційною та неправомірною вимогою і суперечить положенням ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25.12.2015р. (зі змінами). Згідно загальних принципів господарювання за ст. 6 Господарського кодексу України та ст. 627 Цивільного кодексу України, суб’єкт господарювання вільний у виборі контрагентів за договорами для досягнення своїх господарських цілей та отримання прибутку. Встановлення вимоги щодо надання авторизаційного листа обмежує коло можливих учасників закупівлі лише тими, що мають безпосередні правовідносини із виробником продукції та дискримінує тих потенційних учасників, хто таких відносин на пряму із підприємствами не мають.
Відповідність продукції технічним вимогам Замовника підтверджується посиланням з сайту виробника про технічні характеристики продукції, та технічною пропозицією з вказаними технічними параметрами продукції, які збігаються з умовами ТД (що додається), відповідність запропонованої продукції вимогам діючих нормативних документів, стандартів, підтверджується висновком ДСЕЕ про відповідність вимогам охорони праці, екології та пожежної безпеки із зазначенням у ньому відповідності нормам безпеки. Копії цих документів, чинних на момент подачі пропозиції додаються. Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
Вимагаємо виключити зазначену дискримінаційну вимогу
Просимо ознайомитися з практикою Замовників.
https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2020-05-27-006701-b
https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2020-05-27-006867-b
https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2020-06-10-002447-c
https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2021-01-26-006781-c
https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2021-03-30-003331-b
https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2021-03-29-005631-c
https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2021-05-26-003460-a
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Опис причини скасування:
ннн
Дата скасування:
14.07.2021 23:31