• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Код ДК 021:2015: 39510000-0 Вироби домашнього текстилю (Римська штора).

Завершена

44 500.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 222.50 UAH
Період оскарження: 12.07.2021 15:14 - 16.07.2021 10:00
Вимога
Вирішена

неправомірність відхилення пропоциції учасника

Номер: 9d073d6efa4a466f9a49c447003c0e76
Ідентифікатор запиту: UA-2021-07-12-007206-c.b2
Назва: неправомірність відхилення пропоциції учасника
Вимога:
Шановний замовнику! У тендерній документації п. 7.12 вказано надати завірену учасником копію висновку ДСЕС але не поточнено висновку ДСЕС виданий виробникові чи постачальнику, бо ми і є постачальники, представники, офіційні представники виробника! Але все ж такими просимо з посиланнями на конкретні законодавчі акти, обгрунтувати вимоги (надання висновку ДСЕС), Замовнику, Ви розумієте що, ваші вимоги незаконні та дискваліфікація незаконна та не огрунтована, ваші вимоги суперечать положенням євроінтеграційного закону № 4179а “Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо харчових продуктів”. Документ був прийнятий Верховною Радою України з метою гармонізації законодавства України до законодавства ЄС в сфері безпеки і якості харчових продуктів. З набранням чинності зазначених норм для всієї харчової продукції, крім дитячого харчування, було скасовано обов’язкове оформлення висновків СЕС, враховуючи вищевикладане надання Учасником листа, щодо сертиффікації є обгрунтованою підставою відсутності в складі тендерної пропозиції висновку ДСЕС. Також зазначаю, що мною наданий сертифікат відповідності (належним чином завірена копія) видана виробникові, та зазначаю, що ФОП Цибулін Богдан Тарасович є офіційним дилером ТОВ "Інтер'єр плюс комфорт" тим паче в тендерній документації Замовника вказано у п. 8.7 надання інших документів, які можуть буть необхідні для уточнення/підтвердження кваліфікаційних вимог, отже в тендерній документації Замовника не вказано (уточнено), що якщо у складі тендерної пропозиції надається сертифікат відповідності, висновок ДСЕС то він має бути наданий не виробникові, а саме на ім'я Учасника (який не зобовязаний бути виробником)! Але ж Замовником не враховано найбільш економічно вигідну пропозицію для витрачання бюджетних коштів та не витребувано додаткових документів від Учасника - підтвердження наданого сертифікату, (наголошую, що враховуючи надання сертифікату виробника у складі своєї пропозиції ФОП Цибулін Б.Т. несе повну законну відповідальність, щодо правомірного користування документами виробника на відповідних підставах - диллерстві).Вимагаю 1. скасувати рішення про дискваліфікацію ФОП Цибулін Б.Т. 2.Обгрунтувати вимоги Замовника ненадання учасником ФОП Цибулін Б.Т. висновків ДСЕС на предмет закупівлі що складається відповідно до Технічних, якісних та кількисних характеристик з системи Coulisse 162*216 та на тканину New York та роз'яснити з конкретним посиланням на Закони, щодо надання сертифікату на вищезазначене.
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Шановний Учасник! Надаємо відповідь на Вашу вимогу від 30.07.2021р., а саме : - Товар , що пропонується Учасником ( Римська штора Coulisse 162*216) буде розміщуватися в виставкових залах , в яких при проведені виставок буде знаходитися більше 50 людей , Замовник повинен бути впевнений , що даний товар відповідає гігієнічним і санітарним нормам України , та дана продукція надійна для здоров'я та життя людей. Згідно вимог п.7 в Тендерній документації Замовника: - «Учасник повинен розмістити (завантажити) документи в електронній системі закупівель до кінцевого строку подання пропозицій. - Документи завантажені учасниками після кінцевого строку подання пропозицій Замовником не розглядаються та не приймаються до уваги.». Учасником разом з вимогою від 30.07.2021р наданий лист від 30.07.2021рю вих.№ 25 від ТОВ «ІНТЕР’ЄР ПЛЮС КОМФОРТ» , який датований датою пізніше чим дата прийому позицій (кінцевий термін до 26.07.2021 10.00) та для підтвердження такого листа Учасник не надав копію Дилерського договору, який повинен бути заключений не пізніше дати оголошення закупівлі «UA-2021-07-12-007206-c». Висновок СЕС є офіційним документом, який засвідчує відповідність продукції гігієнічним і санітарним нормам, завдяки чому він засвідчує надійність такої продукції для здоров'я та життя людей, а також для навколишнього середовища. У складі поданої (завантаженої на майданчик) Вами пропозиції були відсутні копії висновків державної санітарно-епідеміологічної експертизи, що до запропонованого товару (Римська штора Coulisse 162*216) , а саме надійності такої продукції для здоров'я та життя людей, а також для навколишнього середовища, який пропонується Учасником в тендерній пропозиції . Відповідно законодавства вказаний товар не підлягає обов’язковій сертифікації на території України і саме тому, для підтвердження відповідності продукції гігієнічним і санітарним нормам, Замовником вимагається саме Висновок СЕС. Висновок державної санітарної –епідеміологічної експертизи не надано Учасником відповідно вимог п.7.12 Тендерної документації Замовника , отже пропозиція ФОП Цибуліна Богдана Тарасовича ( ІПН 3161724232). не відповідає умовам, визначеним в п.8.8. Оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі , керуючись ст.14 п.13 ЗУ « Про публічні закупівлі».
Статус вимоги: Відхилено
Задовільнена: Ні
Вимога
Вирішена

Замовником порушено Закон!

Номер: a41db0270b50461486f0839a9a090ade
Ідентифікатор запиту: UA-2021-07-12-007206-c.b1
Назва: Замовником порушено Закон!
Вимога:
28.07.2021 року Замовником винесено рішення про дискваліфікацію ФОП Цибулін Б.Т. у зв'язку з ненаданням Учасником у складі своєї тендерної пропозиції, нагалошую найбільш економічно вигідної пропозиції, яка повністю 100% відповідає товару який закуповується з усіма технічними та якісними вимогам, висновку державної санітарно-епідеміологічної служби! Але ФОП Цибулін надано Сертифікат відповідності на товар - РИМСЬКІ ШТОРИ (який не прийнято до уваги) також надано в складі тендерної пропозиції лист -роз'яснення №35/07 що відповідно законодавства вказаний товар не підлягає обовязковій сертифікації на території України. Замовником не тільки порушено законодавство а й свої ж вимоги викладені в оголошенні у п. 3.7!!! Тому виникає питання чи потрібне замовнику найбільш економічні пропозиції за бюджетні кошти, чи в нього є конфлікт інтересів!? ВИМАГАЮ: 1. Скасувати рішення щодо дискваліфікації ФОП Цибуліна Б.Т. 2.звернутися до Учасника за наданням відповідних документів. 3. Скасувати Закупівлю!
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний Учасник! Надаємо відповідь на Вашу вимогу від 29.07.2021р., а саме : - Учасник наполягає в вимогі , що ФОП Цибуліном Богданом Тарасовичем у складі своєї тендерної пропозиції було надано Сертифікат відповідності на товар Римські штори , але цей Сертифікат відповідності № UA OC-01.01.44-20 від 09.10.2020р. виданий Товариству з обмеженою відповідальністю «ІНТЕР ПЛЮС КОМФОРТ »(код ЄДРПОУ 38155587), а не ФОП Цибуліну Богдану Тарасовичу ( ІПН 3161724232). - Сертифікат відповідності — документ, що виданий для підтвердження того, що продукція відповідає встановленим вимогам конкретного стандарту чи іншого нормативного документу. - Висновок СЕС є офіційним документом, який засвідчує відповідність продукції гігієнічним і санітарним нормам, завдяки чому він засвідчує надійність такої продукції для здоров'я та життя людей, а також для навколишнього середовища. - Відсутнє документальне підтвердження , що до запропонованого товару ( Римська штора Coulisse 162*216) Учасником , а саме надійності такої продукції для здоров'я та життя людей, а також для навколишнього середовища, який пропонується Учасником в тендерній пропозиції . Відповідно законодавства вказаний товар не підлягає обов’язковій сертифікації на території України і саме тому, для підтвердження відповідності продукції гігієнічним і санітарним нормам, Замовником вимагається саме Висновок СЕС. Висновок державної санітарної –епідеміологічної експертизи не надано Учасником відповідно вимог п.7.12 Тендерної документації Замовника , отже пропозиція ФОП Цибуліна Богдана Тарасовича ( ІПН 3161724232). не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі , керуючись ст.14 п.13 ЗУ « Про публічні закупівлі».
Статус вимоги: Відхилено
Задовільнена: Ні