-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Пісочниці
Завершена
1 147 980.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 5 739.90 UAH
мін. крок: 0.5% або 5 739.90 UAH
Період оскарження:
12.07.2021 15:04 - 24.07.2021 00:00
Скарга
Відхилено
Скарга
Номер:
c52588afe6334b33b5297c2b4c8d804b
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-07-12-006955-c.b1
Назва:
Скарга
Скарга:
12 липня 2021 року Управлінням освіти Голосіївської районної в місті Києві державної адміністрації (надалі - Замовник) відповідно до оголошення про проведення процедури закупівлі, що оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2021-07-12-006955-c оголошено відкриті торги на закупівлю товару «Пісочниці» та оприлюднено тендерну документацію (далі – ТД) у відповідності до ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон).
Фізична особа-підприємець Смірнягіна Анна Володимірівна (надалі – Скаржник) прийняла участь у закупівлі та подала свою тендерну пропозицію (надалі – ТП) у строки визначені згідно оголошення про проведення закупівлі та вимог тендерної документації Замовника (надалі - ТД).
Згідно протоколу розкриття тендерних пропозицій у тендері прийняли участь наступні учасники:
№ з/п Найменування учасника Сума пропозиції за результатами аукціону
1 ТОВ "АНТАРЕС СТАЛЬ ГРУП" 944 000,00
2 Скаржник 1 080 000,00
ТОВ "БУДРЕМСЕРВІС" 1 147 000,00
ТОВ "Світ спортивних технологій" 1 147 800,00
Замовником 04.08.2021 розглянута найбільш економічно вигідна пропозиція Скаржника. Протоколом засідання тендерного комітету від 04.08.2021 № 365, за результатом розгляду пропозиції Скаржника виявлено невідповідність технічній специфікації, пропозицію Скаржника відхилено.
В подальшому, після відхилення пропозиції Скаржника, Замовником розглянута пропозиція ТОВ «БУДРЕМСЕРВІС», яка спірним рішенням Замовника - Протоколом засідання тендерного комітету від 04.08.2021 № 366 визнана переможцем у закупівлі та прийнято рішення про намір укласти договір.
Рішення про визначення переможцем ТОВ «БУДРЕМСЕРВІС» прийнято з порушенням законодавства про публічні закупівлі та порушує права та законні інтереси Скаржника.
Скаржник вважає рішення Замовника таким що суперечить вимогам Закону та порушує основні принципи здійснення закупівель, визначені ст. 5 Закону - недискримінація учасників та рівне ставлення до них, об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі.
Пунктом 31 частини першої статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» визначено, що тендерна документація – документація щодо умов проведення тендеру, що розробляється та затверджується замовником і оприлюднюється для вільного доступу в електронній системі закупівель.
Пунктом 32 частини першої статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що тендерна пропозиція – пропозиція щодо предмета закупівлі або його частини (лота), яку учасник процедури закупівлі подає замовнику відповідно до вимог тендерної документації.
Згідно частини першої статті 26 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, наявність/відсутність підстав, установлених у статті 17 цього Закону і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації.
Відповідно до статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі» визначено, підстави відхилення тендерних пропозицій учасників.
Тобто в разі невідповідності тендерної пропозиції учасника закупівлі вимогам тендерної документації замовника останній позбавлений будь-якої дискреції, тобто діяти на власний розсуд, натомість законодавець ЗОБОВ’ЯЗУЄ замовника відхилити таку тендерну пропозицію.
При цьому Замовником, за наслідками визначення переможцем ТОВ «БУДРЕМСЕРВІС» було допущено порушення частини першої статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі» у зв'язку із наступним:
Згідно пункту 10 Додатку 2 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі - технічні вимоги до предмета закупівлі» до ТД Замовника від учасників закупівлі вимагається: «На підтвердження якості товару, учасник повинен надати наступні документи, наявність яких передбачена чинним законодавством: висновком державної санітарно - епідеміологічної експертизи з сферою застосування: для гри на свіжому повітрі».
На виконання даної вимоги ТОВ «БУДРЕМСЕРВІС» подано до електронної системи закупівель (далі – ЕСЗ) Висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи від 06.08.2020 № 12.2-18-1/17482 (в ЕСЗ: СЕС 2020.pdf), який не відповідає вимогам Замовника.
Так, об’єктом експертизи зазначеного Висновку ДСЕЕ визначено: Інвентар та обладнання для занять фізкультурою, гімнастикою, легкою атлетикою та іншими видами спорту та для гри на свіжому повітрі згідно додатку до Висновку.
Відповідно додатку до висновку ДСЕЕ від 06.08.2020 № 12.2-18-1/17482 експертному дослідженню підлягав наступний інвентар та обладнання
1. Вагоблочні тренажери
2. Тренажери з вільним навантаженням
3. Лавки та станки до професійних тренажерів
4. Підставки та стійки до професійних тренажерів
5. Грифи, ручки, замки та інше спорядження до професійних тренажерів
6. Гантелі диски
7. Домашнє спортивне обладнання
8. Обладнання для ігрових видів спорту
9. Вуличні тренажери
10. Спортивні майданчики та обладнання для гри на свіжому повітрі
11. Гімнастичне обладнання та гімнастичні комплекси
12. Спортивне обладнання для занять в приміщеннях
13. Супутнє садово-паркове обладнання
14. Канатні комплекси
15. Батути
До складу об’єктів дослідження висновку ДСЕЕ від 06.08.2020 № 12.2-18-1/17482 не увійшли пісочниці, які і є товаром за предметом закупівлі.
Замовником не встановлено дану невідповідність технічній специфікації та не відхилено тендерну пропозицію ТОВ «БУДРЕМСЕРВІС» з зазначених підстав, чим порушено порядок та принципи здійснення публічних закупівель.
Враховуючи наведену вище інформацію, Замовником порушено основні принципи здійснення закупівель, визначені ст. 5 Закону - недискримінація учасників та рівне ставлення до них, об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі.
Підстави подання скарги, посилання на порушення процедури закупівлі або прийняті рішення, дії або бездіяльність замовника, фактичні обставини, що це можуть підтверджувати
Застосувавши дискримінаційний підхід під час розгляду Пропозицій учасників, а саме - неправомірно визначивши переможцем у закупівлі Пропозицію ТОВ «БУДРЕМСЕРВІС», Замовник порушив вимоги статті 31 Закону, та, як наслідок, Замовник порушив право Скаржника на об'єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі, що є порушенням вимог статті 5 Закону.
Відповідно до частини вісімнадцятої статті 18 Закону за результатами розгляду скарги орган оскарження має право прийняти рішення:
1) про встановлення або відсутність порушень процедури закупівлі (у тому числі порушення порядку оприлюднення або неоприлюднення інформації про процедури закупівлі, передбаченої цим Законом);
2) про заходи, що повинні вживатися для їх усунення, зокрема зобов'язати замовника повністю або частково скасувати свої рішення, надати необхідні документи, роз'яснення, усунути будь-які дискримінаційні умови (у тому числі ті, що зазначені в технічній специфікації, яка є складовою частиною тендерної документації), привести тендерну документацію у відповідність із вимогами законодавства або за неможливості виправити допущені порушення відмінити процедуру закупівлі.
Враховуючи викладене, права та законні інтереси Скаржника можуть бути захищені шляхом зобов'язання Замовника скасувати рішення – протокол засідання тендерного комітету від 04.08.2021 № 366 про визначення ТОВ «БУДРЕМСЕРВІС» переможцем у закупівлі.
Враховуючи викладене вище, керуючись та на підставі статті 18 Закону, Скаржник – фізична особа-підприємець Смірнягіна Анна Володимірівна просить Постійно діючу адміністративну колегію Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель:
1. Прийняти скаргу до розгляду.
2. Встановити порушення процедури закупівлі.
3. Зобов’язати Замовника - Управління освіти Голосіївської районної в місті Києві державної адміністрації скасувати рішення - протокол засідання тендерного комітету від 04.08.2021 № 366 про визначення ТОВ «БУДРЕМСЕРВІС» переможцем у закупівлі за номером оголошення UA-2021-07-12-006955-c «Пісочниці».
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга Голосіївська РДА.pdf 10.08.2021 11:07
- Пл Прозорро.pdf 10.08.2021 15:55
- рішення від 12.08.2021№18485.pdf 13.08.2021 11:13
- Інформація про резолютивну частину рішення від 25.08.2021 №19238.pdf 26.08.2021 16:21
- Рішення від 25.08.2021 № 19238.pdf 27.08.2021 19:17
- Пояснення по суті скарги (Пісочниці).docx 17.08.2021 16:08
- Пояснення по суті скарги (Пісочниці).pdf 17.08.2021 16:08
Дата прийняття скарги до розгляду:
10.08.2021 14:39
Дата розгляду скарги:
25.08.2021 15:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
13.08.2021 11:14
Дата прийняття рішення про відхилення скарги:
27.08.2021 19:17