• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Капітальний ремонт дорожнього покриття по вул. Василя Путаненка в с.Кузьминці Обухівського району Київської області (код за ДК 021:2015: 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація)

Роботи і матеріальні ресурси, що використовуються для їх виконання повинні відповідати державним стандартам, будівельним нормам: ДБН В.2.3-5:2018 Вулиці та дороги населених пунктів, ДБН А.2.2-3:2014 Склад та зміст проектної документації на будівництво, Наказ ДСАД України №320 від 01.07.2009 «Про затвердження технічних правил ремонту та утримання автомобільних доріг загального користування», СОУ 42.1-37641918-050:2018 Автомобільні дороги. Правила визначення вартості робіт з капітального ремонту, ГБН Г.1-218-182:2011 «Ремонт автомобільних доріг загального користування. Види ремонтів та перелік робіт» та іншим нормативним документам, кошторисній документації та Договору, що підтверджується гарантійним листом у складі пропозиції.

Завершена

1 266 480.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 6 332.40 UAH
Період оскарження: 12.07.2021 14:47 - 16.07.2021 00:00
Вимога
Відхилено

Скарга

Номер: dfb023f22b704eb396f1fd72fce7ae06
Ідентифікатор запиту: UA-2021-07-12-003284-a.a2
Назва: Скарга
Вимога:
Шановний Замовнику! Вами 22.07.21 було опубліковано Протокол №112 від 22.07.2021р. про дискваліфікацію учасника закупівлі ТОВ «Дорожник» по наступних причинах, а саме: - 1.Відповідно до Вимог до документації пропозиції Учасника Учасник в складі пропозиції має надати Кошторисні розрахунки ЦІНИ ПРОПОЗИЦІЇ ( пояснювальна записка, локальний кошторис, зведений кошторисний розрахунок, договірна ціна, розрахунок розміру заробітної плати (відповідно до «Порядку розрахунку розміру кошторисної заробітної плати, який враховується при визначенні вартості будівництва об'єктів», затвердженому наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України 20 жовтня 2016 року №281 (у редакції наказу Мінрегіону від 27 липня 2018 року N 196), підсумкова відомість ресурсів, розрахунок загальновиробничих витрат) складені згідно з переліком та обсягами відображеними в технічних вимогах (Додаток 2). Учасником в складі пропозиції не було надано розрахунку загальновиробничих витрат. - 2.Відповідно до Вимог до документації пропозиції Учасника Учасник в складі пропозиції має надати З метою підтвердження відповідності якості робіт Учасник у складі тендерної пропозиції має надати сертифікат на систему управління якістю Учасника ДСТУ ISO 9001:2015, який підтверджує, що система управління якістю Учасника стосовно будівництва доріг і автострад відповідає вимогам ДСТУ ISO 9001:2015 (сертифікат має бути чинним на кінцеву дату подання тендерної пропозиції; виданим органом з сертифікації (органом з оцінки відповідності), який акредитований в установленому порядку (НААУ) та сфера акредитації якого містить будівництво – на підтвердження надати сферу акредитації ОС (ООВ), завірену Національним агентством з акредитації України). З метою підтвердження стандартів щодо захисту довкілля під час виконання робіт, Учасник у складі тендерної пропозиції має надати сертифікат на систему екологічного управління Учасника ДСТУ ISO 14001:2015, який підтверджує, що система екологічного управління Учасника стосовно будівництва доріг і автострад відповідає вимогам ДСТУ ISO 14001:2015 (сертифікат має бути чинним на кінцеву дату подання тендерної пропозиції; виданим органом з сертифікації (органом з оцінки відповідності), який акредитований в установленому порядку (НААУ) та сфера акредитації якого містить будівництво – на підтвердження надати сферу акредитації ОС (ООВ), завірену Національним агентством з акредитації України). Учасником в складі пропозиції не було надано сферу акредитації ОС (ООВ), завірену Національним агентством з акредитації України. Зауважимо, що наше підприємство, як учасник процедури закупівлі, не погоджується з прийнятим Вами рішенням, оскільки дана документація була завантажена до тендерної пропозиції учасника ТОВ «Дорожник». Враховуючи вищенаведене, вимагаємо скасувати Ваш Протокол №112 від 22.07.2021р про дискваліфікацію учасника ТОВ "Дорожник" та винести нове рішення. У разі бездіяльності наше підприємство буде вимушене звернутися до органу оскарження та прокуратури на дії замовника в даному питані.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний учаснику! Повторна перевірка Вашої пропозиції підтвердила правомірність замовника щодо її відхилення. У складі пропозиції відсутні документи, які вимагались документацією спрощеної закупівлі та перелік яких вказано в протоколі. Виходячи з викладеного у замовника відсутні підстави для скасування рішення щодо відхилення вашої пропозиції.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

Усунути порушення

Номер: 918c109ed9a84fab800148de2c504154
Ідентифікатор запиту: UA-2021-07-12-003284-a.c1
Назва: Усунути порушення
Вимога:
ЗУ Про страхування та жодними іншими законами (підзаконними актами) не встановлено обов’язок страхових компаній реєструвати Програму добровільного страхування фінансових ризиків невиконання або неналежного виконання страхувальником вимог тендерної документації порядку і умов проведення закупівлі, оголошення про проведення відбору. Відповідно до УКАЗУ ПРЕЗИДЕНТА УКРАЇНИ від 30.06.2020 № 259/2020 "Про припинення Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сфері ринків фінансових послуг" Національна комісія, що здійснює державне регулювання у сфері ринків фінансових послуг перебуває в стадії припинення, шляхом ліквідації. Таким чином, вимога про надання «Програми», погодженої Нацкомфінпослуг , є дискримінаційною. Просимо усунути дану дискримінаційну вимогу з умов Оголошення
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Національний банк України при Регулюванні ринку небанківських установ керується наступними розпорядженнями та законами які систематизовані в розділі «Регулювання ринку небанківських фінансових послуг» підрозділ «Загальне регулювання», які знаходяться на офіційному веб-сайті Національного банку України за наступним посиланням: https://bank.gov.ua/ua/supervision/regulation-nonbank-fs-market/insurance Інформація щодо ліцензування та реєстрації , нормативних актів, якими керується Національний банк України, знаходиться на офіційному веб-сайті Національного банку України підрозділ Ліцензування та реєстрація за наступним посиланням: https://bank.gov.ua/ua/supervision/regulation-nonbank-fs-market/insurance Вимога щодо реєстрації правил страхування, а також реєстрація нової редакції правил страхування, змін та/або доповнень до правил знаходиться в ст.48 Ліцензійних умов провадження господарської діяльності з надання фінансових послуг (крім професійної діяльності на ринку цінних паперів) (https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/913-2016-п#Text): Ст. 48. Страховик зобов’язаний розробляти та затверджувати правила страхування окремо для кожного виду добровільного страхування, на який він отримує ліцензію, та реєструвати такі правила в Нацкомфінпослуг, а також реєструвати в Нацкомфінпослуг нові редакції правил страхування, зміни та/або доповнення до правил страхування у випадку їх затвердження страховиком. Правила страхування є внутрішніми правилами надання фінансових послуг страховиком та повинні відповідати вимогам розділу II Закону України “Про страхування”, а також характеристиці та класифікаційним ознакам видів добровільного страхування, визначеним Нацкомфінпослуг. Також повідомляємо що згідно ст.17 Закону України «Про страхування» ( https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/85/96-вр#Text ) Правила страхування розробляються страховиком для кожного виду страхування окремо і підлягають реєстрації в Уповноваженому органі при видачі ліцензії на право здійснення відповідного виду страхування. Правила страхування повинні містити: предмет договору страхування; {Абзац другий частини другої статті 17 в редакції Закону № 997-V від 27.04.2007} порядок визначення розмірів страхових сум та (або) розмірів страхових виплат; страхові ризики; виключення із страхових випадків і обмеження страхування; строк та місце дії договору страхування; порядок укладення договору страхування; права та обов’язки сторін; дії страхувальника у разі настання страхового випадку; перелік документів, що підтверджують настання страхового випадку та розмір збитків; порядок і умови здійснення страхових виплат; строк прийняття рішення про здійснення або відмову в здійсненні страхових виплат; причини відмови у страховій виплаті або виплаті страхового відшкодування; умови припинення договору страхування; порядок вирішення спорів; страхові тарифи за договорами страхування іншими, ніж договори страхування життя; страхові тарифи та методику їх розрахунку за договорами страхування життя; особливі умови. У разі, якщо страховик запроваджує нові правила страхування чи коли до правил страхування вносяться зміни та (або) доповнення, страховик повинен подати ці нові правила, зміни та (або) доповнення для реєстрації до Уповноваженого органу. Уповноважений орган має право відмовити у видачі ліцензії та реєстрації правил чи змін та (або) доповнень до них, якщо подані правила страхування або зміни чи доповнення до них суперечать чинному законодавству, порушують чи обмежують права страхувальника або не відповідають вимогам цієї статті. Під особливими умовами мають на увазі та реєструють, як Додатки до Правил страхування Програми щодо окремих умов страхування, наприклад: - Особливі умови, «Програма добровільного страхування будівельно -монтажних ризиків» у складі «Правил добровільного страхування від вогневих ризиків та ризиків стихійних явищ», «Правил добровільного страхування майна» - Особливі умови, «Програма добровільного страхування фінансового ризику втрати (припинення) права власності та інших майнових прав (титульне страхування)» - Особливі умови, «Програма добровільного страхування фінансових ризиків невиконання або неналежного виконання страхувальником вимог тендерної документації порядку та умов проведення закупівлі, оголошення про проведення відбору (страхові гарантії)» Не маючи зареєстрованих згідно чинного законодавства Правил страхування з усіма додатками та змінами, Страховик не має права надавати послуги страхування за тими видами страхування за якими не має зареєстрованих Правил та додатків до них (в тому числі Особливих умов страхування) Виходячи з цього та згідно ст.17 Закону України “Про страхування” зареєстровані Уповноваженим органом, Особливі умови у складі загальних правил страхування не є дискримінаційними та не суперечать чинному законодавству та дають змогу чітко виділити конкретні ризики, термінологію, алгоритм та умови врегулювання та відшкодування збитків які стосуються даного предмету страхування.
Статус вимоги: Відхилено