• Відкриті торги з публікацією англійською мовою
  • Безлотова
  • КЕП

послуги землевпорядних робіт з оформлення/переоформлення правовстановлюючих документів на земельні ділянки код ДК 021-2015 71250000-5 "Архітектурні, інженерні та геодезичні послуги"

Категорія - Замовник, який здійснює діяльність в окремих сферах господарювання. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг – 6 послуг. Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг – на території Замовника, за адресами: - Донецька обл., м.Покровськ, лінія Покровськ -Новомосковськ від 0км до 4км+300м,Лінія Покровськ-Чаплино від 0км до 6 км; - Харківська обл., Красноградський р-н, м.Красноград, лінія Мерефа- Херсон ( 78км-84км); - Херсонська обл., Генічеський р-н, м.Генічеськ, Генічеський РЕМ, Володарського 70; - Херсонська обл., Генічеський р-н, м.Генічеськ, лінія Новоолексіївка - Генічеськ від км 9 + 966 до км 14 + 742; - Херсонська обл., Генічеський р-н, смт Новоолексіївка, лінія Москва - Сімферополь від км 1315 + 971 до км 1319 + 568 та лінія Новоолексіївка - Генічеськ від км 0 + 000 до км 2 +410; - Херсонська обл., Генічеський р-н, смт Рикове, лінія Москва - Сімферополь від км 1292 + 621 до км 1300 + 535 Цінова пропозиція учасника не платника ПДВ не повинна перевищувати орієнтовну вартість закупівлі без урахування ПДВ. Джерело фінансування закупівлі – Власний бюджет (кошти від господарської діяльності підприємства). Мова(мови), якою(якими) повинні готуватися тендерні пропозиції – українська мова, або інша мова при наявності належним чином завіреного перекладу на українську мову.

Завершена

3 351 568.76 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 16 760.00 UAH
Період оскарження: 12.07.2021 14:06 - 09.08.2021 00:00
Вимога
Відхилено

Досвід виконання аналогічних договорів

Номер: 9c507e31e9de4c8d82c3e3152cc73c2e
Ідентифікатор запиту: UA-2021-07-12-002789-a.a2
Назва: Досвід виконання аналогічних договорів
Вимога:
Добрий день, шановний Замовнику, ознайомившись із змістом Тендерної документації (далі – ТД) до процедури закупівлі № UA-2021-07-12-002789-a, щодо закупівлі послуг землевпорядних робіт з оформлення/переоформлення правовстановлюючих документів на земельні ділянки код ДК 021-2015 71250000-5 «Архітектурні, інженерні та геодезичні послуги», вимагаємо усунути порушення законодавства у сфері публічних закупівель. Насамперед, відповідно до статті п’ятої Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон): 1. Закупівлі здійснюються за такими принципами: 1) добросовісна конкуренція серед учасників; 2) максимальна економія, ефективність та пропорційність; 3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; 4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них; 5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; 6) запобігання корупційним діям і зловживанням. 2. Учасники (резиденти та нерезиденти) всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель/спрощених закупівлях на рівних умовах. 3. Замовники забезпечують вільний доступ усіх учасників до інформації про закупівлю, передбаченої цим Законом. 4. Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників. 5. Замовники, учасники процедур закупівлі, суб’єкт оскарження, а також їхні представники повинні добросовісно користуватися своїми правами, визначеними цим Законом. Відповідно до частин 1 та 2 статті шітнадцятої вищевказаного Закону: 1. Замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям. 2. Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв: 1) наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій; 2) наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; 3) наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів); 4) наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю. Згідно Листа Міністерства економічного розвитку і торгівлі України «Щодо розробки тендерної документації» від 07.02.2017 № 3302-06/3812-06 тендерна документація може містити інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. При цьому тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників (частина четверта статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі»). Вимоги тендерної документації та перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність таким вимогам визначаються замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель, закріпленими у статті 5 ЗУ «Про публічні закупівлі» та з дотриманням законодавства у цілому. Так, відповідно до Узагальненої практики Колегії АМКУ: типові причини оскарження закупівель опублікованої 21.10.2019 року серед основних причин зазначено наступне: - Встановлення вимог щодо кількості договорів (більше одного), необґрунтоване визначення "аналогічності" договору, вимог щодо року/років виконання, предмета, обсягу, ціни, замовника за таким договором, документи, що підтверджують виконання договору тощо. З огляду на вищезазначене, вимагаємо виключити необґрунтоване та таке, що створює дискримінаційні вимоги з визначення «аналогічний договір» словосполучення «ділянки державної та/або комунальної форми власності» у Вашій Тендерній документації. Викласти у новій редакції пункт 1.1. Додатку 2 до ТД: «1.1. Довідка за підписом службової (посадової)/уповноваженої особи учасника, що містить інформацію про досвід виконання не менше 3-х (аналогічних) за предметом закупівлі договорів, виконаних протягом 2018-2021 років, датована не раніше дати виходу оголошення про проведення процедури закупівлі, за зразком, що додається, або в довільній формі з відображанням даних що містяться в зразку. До зазначеної довідки необхідно надати наступні документи: - копії договорів на аналогічні послуги з усіма додатками, виконаних протягом 2018-2021 років безпосередньо Учасником; - копії актів приймання-передачі виконаних учасником послуг до наданих договорів; - копії витягів з Державного земельного кадастру по земельним ділянкам, зазначених в аналогічних договорах, які підтверджують, що строк складання документації із землеустрою не перевищує максимальний строк, встановлений ст.28 Закону України «Про землеустрій» від 22 травня 2003 року № 858-IV із змінами та доповненнями); - інформаційні довідки з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно по земельним ділянкам, зазначених в аналогічних договорах; - позитивні листи-відгуки про якість та своєчасність виконання аналогічних послуг по наданим договорам. Учасник відповідає вимозі, у разі наявності виконаних аналогічних договорів на розробку проектів землеустрою щодо відведення земельних ділянок/ технічних документацій щодо встановлення (відновлення) меж земельної ділянки (земельних ділянок) в натурі (на місцевості) та внесення за результатами виконаних робіт відомостей по земельним ділянкам до Державного земельного кадастру та Державного реєстру речових прав на нерухоме майно (Під аналогічними договорами розуміються договори щодо розроблення землевпорядної документації та оформлення/переоформлення правовстановлюючих документів на земельні ділянки).
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Відповідно до ч.2 ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв: 1) наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій; 2) наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; 3) наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів); 4) наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю. При цьому ані Закон, ані будь який інший нормативний документ в сфері публічних закупівель не містить визначення, або тлумачення поняття «аналогічний договір», тому Замовник самостійно визначає, що є аналогічним договором в рамках зазначеної закупівлі. Так як предмет закупівлі передбачає розроблення документації із землеустрою, необхідної для формування земельної ділянки та забезпечення реєстрації ділянки в Державному земельному кадастрі та реєстрації права постійного користування за АТ «Укрзалізниця» для розміщення та експлуатації будівель і споруд залізничного транспорту, здійснення державної реєстрації земельних ділянок саме під спорудами і об’єктами залізничного транспорту, визначення поняття «аналогічний договір» в тендерній документації є логічним та обґрунтованим. Одночасно звертаємо Вашу увагу на те, що Закон України «Про землеустрій» визначає правові та організаційні основи діяльності у сфері землеустрою і спрямований на регулювання відносин, які виникають між органами державної влади, органами місцевого самоврядування, юридичними та фізичними особами із забезпечення сталого розвитку землекористування. Отже, норми Закону України «Про землеустрій» ніяким чином не регламентують проведення публічних закупівель. Також слід зазначити, що відповідно до ст. 2 Закону України «Про особливості утворення акціонерного товариства залізничного транспорту загального користування» Товариство утворене як акціонерне товариство, 100 відсотків акцій якого закріплюються в державній власності, на базі Державної адміністрації залізничного транспорту України, а також підприємств, установ та організацій залізничного транспорту загального користування, які реорганізовуються шляхом злиття. У свою чергу, відповідно до Перехідних положень Закону України від 6 вересня 2012 року № 5245-VI «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо розмежування земель державної та комунальної власності» земельні ділянки, на яких розташовані будівлі, споруди, інші об’єкти нерухомого майна державної власності, відносяться до земель державної форми власності. Тому, всі земельні ділянки, які перебувають у постійному користуванні Товариства та внесені до його статутного капіталу, є земельними ділянками державної форми власності, а земельні ділянки, які наразі відводяться Товариству є комунальною формою власності. Враховуючи викладене, визначення регіональною філією «Придніпровська залізниця» АТ «Укрзалізниця» аналогічного договору як підтвердження досвіду виконання вказаних робіт саме по землям державної та/або комунальної форми власності - є обґрунтованим та таким, що в повному обсязі узгоджується з нормами чинного законодавства
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

Невідповідність законодавству вимог, встановлених Замовником

Номер: 250f045156d44455b46a0a87355b4608
Ідентифікатор запиту: UA-2021-07-12-002789-a.c1
Назва: Невідповідність законодавству вимог, встановлених Замовником
Вимога:
Детально проаналізувавши кваліфікаційні вимоги визначені Замовником, Акціонерним товариством «Українська залізниця» регіональною філією «Придніпровська залізниця» АТ «Укрзалізниця», в тендерній документації від 09.07.2021 р. №235 на закупівлю: Послуги землевпорядних робіт з оформлення/переоформлення правовстановлюючих документів на земельні ділянки код ДК 021-2015 71250000-5 «Архітектурні, інженерні та геодезичні послуги» очевидно, що тендерним комітетом встановлено вимоги, які не відповідають Основному Закону України (Конституція України від 28.06.1996 р. № 254к/96-ВР в редакції від 01.01.2020 р.), а також чинному законодавству у сфері публічних закупівель (Закон України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 р. № 922-VIII в редакції від 01.07.2021 р.), землеустрою (Закон України «Про землеустрій» від 22.05.2003 р. № 858-IV в редакції від 27.05.2021 р., Закон України «Про топографо-геодезичну і картографічну діяльність» від 23.12.1998 р. № 353-XIV в редакції від 27.05.2021 р. та Вимоги до технічного і технологічного забезпечення виконавців робіт із землеустрою від 29.04.2013 р. за № 694/23226), трудових (Кодекс законів про працю України від 10.12.1971 № 322-VIII в редакції від 10.06.2021 р.), цивільно-правових та господарсько-правових відносин (Цивільний кодекс України від 16.01.2003 р. № 435-IV в редакції від 01.07.2021 р., Господарський кодекс України від 16.01.2003 р. № 436-IV в редакції від 01.07.2021 р., Податковий кодекс України від 02.12.2010 р. № 2755-VI в редакції від 02.07.2021 р., Закон України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні» від 16.07.1999 № 996-XIV в редакції від 01.07.2021 р., Перелік типових документів, що створюються під час діяльності державних органів та органів місцевого самоврядування, інших установ, підприємств та організацій, із зазначенням строків зберігання документів затвердженого наказом Міністерства юстиції України 12 квітня 2012 року №578/5). Перелік норм чинного законодавства України, які порушено вимогами тендерного комітету Акціонерного товариства «Українська залізниця» регіональної філії «Придніпровська залізниця» АТ «Укрзалізниця» наведено в додатку до даної вимоги. Також нагадаємо, що: 1. В Україні визнається і діє принцип верховенства права (ст.8 Конституції України); 2. Єдиним органом законодавчої влади в Україні є парламент - Верховна Рада України (ст.75 Конституції України), а не Акціонерне товариство «Українська залізниця» регіональна філія «Придніпровська залізниця» АТ «Укрзалізниця»; 3. Закон набирає чинності через десять днів з дня його офіційного оприлюднення, якщо інше не передбачено самим законом, але не раніше дня його опублікування (ч.5 ст.94 Конституції України). Це означає, що після набуття чинності Закону України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо вдосконалення системи управління та дерегуляції у сфері земельних відносин» від 28.04.2021 р. № 1423-IX повноваження, обмеження і санкції стосовно розробників документації із землеустрою дещо змінилися. Таким чином, вимоги щодо надання відомостей визначених попередніми редакціями законодавчих актів, перелічених у законі від 28.04.2021 р. № 1423-IX, є неправомірними. Зважаючи на наведені порушення, ВИМАГАЄМО від Замовника ПРИВЕСТИ ТЕНДЕРНУ ДОКУМЕНТАЦІЮ У ВІДПОВІДНІСТЬ ДО ВИМОГ ЧИННОГО ЗАКОНОДАВСТВА у сфері публічних закупівель, землеустрою, трудових, цивільно-правових і господарсько-правових відносин, бухгалтерського обліку та документообігу, а також, згідно з законодавством, чітко визначити, кваліфікаційні вимоги до Учасників закупівлі, в частині: наявних фахівців; наявного обладнання, матеріально-технічної бази та програмного забезпечення; способу документального підтвердження права власності/користування/розпоряджання у учасника обладнання, матеріально-технічної бази та програмного забезпечення.
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Замовник інформує: Частиною 2 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» визначено зміст тендерної документації (далі – Закон). В ч. 3 ст. 22 Закону зазначено, що тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне включити. Оформлення земель залізничного транспорту має свою специфіку, та потребує від Учасника: - наявність відповідного технічного та транспортного оснащення для здійснення геодезичної зйомки та їх оформлення зважаючи на велику протяжність земель залізниці; - знання та досвід зі складання кадастрових планів з нанесенням великої кількості будівель та споруд, пікетів та інших елементів інженерної інфраструктури (семафори, переїзди, і т.п.) у смузі відведення; - досвід роботи з планами смуги відведення залізниць, архівними документами, тощо. Також зауважуємо, що переважна більшість земельних ділянок, які перебувають у постійному користуванні АТ «Укрзалізниця» є лінійними об’єктами. Отже, для оформлення такого типу земельних ділянок необхідні знання та досвід землевпорядних та топографо-геодезичних робіт, та явність у штаті сертифікованих геодезистів і інженерів - землевпорядників.
Статус вимоги: Відхилено