• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Пакети для сміття

Категорія Замовника - органи державної влади та органи місцевого самоврядування зазначені у п.1 ч.1 ст.2 ЗУ "Про публічні закупівлі". Мова, якою повинні готуватися тендерні пропозиції: українська. Надання забезпечення тендерної пропозиції не вимагається. Критерієм оцінки є ціна.

Торги відмінено

266 385.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 331.93 UAH
Період оскарження: 12.07.2021 13:28 - 24.07.2021 00:00
Скарга
Виконана замовником

Оскарження рішення про вибір переможця

Номер: a81b0ae3bff848ac8c866c48192ca46a
Ідентифікатор запиту: UA-2021-07-12-001081-b.a2
Назва: Оскарження рішення про вибір переможця
Скарга:
ТОВ «РІА – ТРЕЙД» 14033, Україна, м. Чернігів, Деснянський р-н, вул. Мстиславська, 181/21, тел. (0462) 65 11 69, ЗКПО 32818139, ІПН 328181325261, свідоцтво 33917236 № 012 від 09.08.2021 Орган оскарження: Постійно діюча адміністративна колегія Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі - Колегія) 03035, м. Київ, вул. Митрополита Василя Липківського, 45 Замовник: Відділ освіти виконавчого комітету Металургійної районної у місті ради Адреса: 50006, Дніпропетровська обл., м. Кривий Ріг, вул.Соборності, 20 код ЄДРПОУ: 02142313 Відомості про осіб, що уповноважені здійснювати зв’язок з учасником: Дирда Тетяна Олегівна, голова тендерного комітету тел.: 097-368-04-31 e-mail: dzervo@ukr.net Процедура закупівлі: відкриті торги з закупівлі Поліетиленові мішки та пакети для сміття» код 19640000-4 ДК 021:2015 «Пакети для сміття» ID: 5fd597b8dba34adc938b0eb625cd11db Ідентифікатор закупівлі: UA-2021-07-12-001081-b Суб’єкт оскарження: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «РІА-ТРЕЙД» Адреса (юридична та фактична): 14033, м. Чернігів, вул. Мстиславська, 181/21 Адреса для листування: 14000, м. Чернігів. вул. Широка, 1 К Код ЕДРПОУ 32818139 Телефон/факс - (0462) 651-169 Електронна адреса: RSL77@i.ua Дата, коли суб’єкту оскарження стало відомо про неправомірні дії замовника – 05.08.2021 СКАРГА у відповідності до статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі» на прийняте рішення про визначення переможця, дії чи бездіяльності замовника, які відбулися після оцінки тендерних пропозицій учасників ТОВ «РІА-ТРЕЙД» (далі - Скаржник) у відповідності до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) надало свою тендерну пропозицію на участь у закупівлі № UA-2021-07-12-001081-b «ДК 021:2015: 19640000-4 Поліетиленові мішки та пакети для сміття». Як стало відомо із інформації, що міститься на веб-сайті https://prozorro.gov.ua/, свої тендерні пропозиції також надали ФОП ЦАРУК Олександр Олександрович та ФОП ЛИСЕНКО Михайло Вікторович. 04.08.2021 Замовником було визначено ФОП ЦАРУК О.О. переможцем процедури закупівлі відповідно до Протоколу від 04.08.2021 № 276, тендерну пропозицію ФОП ЦАРУК О.О. визнано відповідаючою вимогам тендерної документації, Тендерний комітет встановив відсутність підстав, визначених ст.17 Закону України «Про публічні закупівлі», визначив переможцем процедури закупівлі за предметом закупівлі: «Пакети для сміття», класифікація за ДК 021:2015: 19640000-4 - Поліетиленові мішки та пакети для сміття ФОП Царук Олександр Олександрович з ціною 255700,00 грн. відповідно до даного протоколу та прийняв рішення про намір укласти договір згідно із Законом України «Про публічні закупівлі», ухвалив рішення про намір укласти договір. Рішення Замовника, що оскаржується, стало відомо Скаржнику 05.08.2021, коли Замовником опубліковано повідомлення про намір укласти договір про закупівлю. Період оскарження визначений електронною системою ProZorro до 16.08.2021. Скаржник, вивчивши Тендерну документацію Замовника, результати аукціону та Протокол від 04.08.2021 № 276 в частині визначення ФОП ЦАРУК О.О. переможцем процедури закупівлі відповідно до Протоколу від 04.08.2021 № 276, визнання тендерної пропозиції ФОП ЦАРУК О.О. відповідаючою вимогам тендерної документації, встановлення Тендерним комітетом відсутності підстав, визначених ст.17 Закону України «Про публічні закупівлі», визначення переможцем процедури закупівлі за предметом закупівлі: «Пакети для сміття», класифікація за ДК 021:2015: 19640000-4 - Поліетиленові мішки та пакети для сміття ФОП Царук Олександр Олександрович з ціною 255700,00 грн. відповідно до даного протоколу та прийняття рішення про намір укласти договір згідно із Законом України «Про публічні закупівлі», ухвалення рішення про намір укласти договір, не погоджується з рішенням Замовника - Відділу освіти виконавчого комітету Металургійної районної у місті ради, від 04.08.2021, оскільки пропозиція ФОП ЦАРУК О.О. не відповідає умовам Тендерної документації. Скаржник вважає рішення Замовника необґрунтованим, та таким, що порушує права Скаржника, негативно впливає на професійну репутацію, погіршує бізнес-репутацію, ставить під сумнів досвідченість спеціалістів учасника, і насамперед, суперечать чинному законодавству України, а саме вимогам ст.ст. 5, 17, 22, 28, 31 Закону. Скаржник не погоджується з рішенням Замовника про визначення переможця закупівлі, оскільки це рішення суперечить вимогам Законодавства України, регулюючого відносини з питань публічних закупівель. Тендерна пропозиція ФОП ЦАРУК О.О. підготовлена із порушеннями вимог тендерної документації та має бути відхилена Замовником з огляду на викладене. 1. Замовник вимагав у п. 6 розділу III Тендерної документації для підтвердження відповідності предмета закупівлі необхіднім технічним, якісним та кількісним характеристикам надання учасниками процедури закупівлі у складі тендерних пропозицій інформації та документів, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником. а також відповідної технічної специфікації (відповідно Додатку 2 до ТД). ФОП ЦАРУК Олександр Олександрович не виконав цю вимогу Тендерної документації, не надав (не завантажив до електронної системи закупівель) копію листа від виробників (їх офіційних представництв в Україні) або компаній авторизованих дистриб’юторів на території України, на запропонований учасником товар, який підтверджує статус учасника як партнера виробника, чинного на дату подання тендерних пропозицій із зазначенням найменування Замовника, номера тендеру в системі закупівель, назви та юридичної адреси Учасника. Наданий у складі тендерної пропозиції Лист-повідомлення від 07.07.2021 № вих. 183 (файл: 31_Лист авторизація ФОП Царук.pdf) не відповідає вимогам п.6 розділу III Тендерної документації, тому що не містить найменування Замовника, номера тендеру в системі закупівель, назви та юридичної адреси Учасника. Договір з виробником пакетів для сміття (файл: 23_Договір з виробником пакетів для сміття.pdf) також не підтверджує статус ФОП Царук О.О. як партнера виробника з поставок саме пакетів для сміття, так як з договору не вбачається, який саме товар є предметом договору. Таким чином, ФОП ЦАРУК О.О. не виконав вимоги п. 6 розділу III та п. 3.5 Додатку № 2 Тендерної документації, тендерна пропозиція ФОП ЦАРУК О.О. не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмету закупівлі тендерної документації, що на підставі п.п.2 п. 4.1 розділу V Тендерної документації тягне за собою відхилення тендерної пропозиції. 2. Також Замовник вимагав (п. 3.1 Додатку № 2 Тендерної документації) для підтвердження відповідності товару технічним, кількісним та якісним вимогам Замовника надання учасником заповненої таблиці відповідності запропонованого товару технічним, кількісним та якісним вимогам із зазначенням повної інформації про товар (виробник, торгова марка, розміри, кольори, тощо) з додаванням зразків (фотоматеріалів) запропонованої продукції. Надані у складі тендерної пропозиції Довідка про технічні вимоги від 19.07.2021 № вих. 59 (файл: 12_Довідка про технічні характеристики товару.pdf) та Довідка про технічні вимоги б/н та б/д (файл: 16_Технічні вимоги.pdf) не відповідають вимогам п.6 розділу III Тендерної документації, тому що не містять інформації про виробника та торгову марку товару. Таким чином, ФОП ЦАРУК О.О. не виконав і цю вимогу Тендерної документації, що також свідчить про невідповідність тендерної пропозиції умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмету закупівлі тендерної документації, що на підставі п.п.2 п. 4.1 розділу V Тендерної документації також тягне за собою відхилення тендерної пропозиції. 3. Крім того, після вивчення та аналізу наданих тендерних пропозицій ФОП ЦАРУК Олександр Олександрович та ФОП ЛИСЕНКО Михайло Вікторович вбачається наступне. Усі документи обох пропозицій мають загальний зміст та однакові назви («Лист-авторизація», «Лист-гарантія про легальність походження товару», «Довідка про технічні характеристики товару», «Договір з виробником пакетів для сміття»), ідентичні тексти (відрізняються лише назви ФОП), датовані однотипно. Навіть фото товару (ФОП ЛИСЕНКО М.В. файл: 29_Фото товару.pdf, ФОП ЦАРУК О.О. файл: 24_Фото товару.pdf) та помилки у пропозиціях однакові, надані і ФОП ЦАРУК О.О., і ФОП ЛИСЕНКО М.В. Довідки про технічні вимоги не відповідають вимогам п.6 розділу III Тендерної документації, тому що не містять інформації про виробника та торгову марку. Це вказує на погоджену поведінку учасників закупівлі ФОП ЦАРУК О.О. та ФОП ЛИСЕНКО М.В. при підготовці до участі у закупівлі, такі зв’язки між учасниками можуть свідчити про наявність антиконкурентних домовленостей, що в свою чергу є уникненням конкуренції при обранні переможця процедури та призводить до спотворення конкурентного середовища при обранні замовником найбільш економічно вигідної пропозиції. Можна зробити висновок, що учасники ФОП ЦАРУК Олександр Олександрович та ФОП ЛИСЕНКО Михайло Вікторович є пов’язаними особами, що відповідно до п. 7 ст. 17 Закону є підставою для відхилення тендерної пропозиції. Відповідно до ст. 5 Закону одним з принципів здійснення закупівель є добросовісна конкуренція серед учасників закупівель. Таким чином, тендерна пропозиція учасника ФОП ЦАРУК О.О., повинна бути відхилена на підставі п. 4.1 розділу V Тендерної документації «Відхилення тендерних пропозицій», пункту 7 ст. 17 та пункту 2 частини 1 статті 31 Закону. У зв’язку з наведеним зазначаємо, що не розглянувши Пропозицію ТОВ «РІА-ТРЕЙД» та не відхиливши тендерну пропозицію ФОП ЦАРУК ОЛЕКСАНДР ОЛЕКСАНДРОВИЧ, Замовник порушив права та законні інтереси ТОВ «РІА-ТРЕЙД», пов’язані з участю в процедурі закупівлі, а саме: право на недискримінаційний підхід, а також основні принципи здійснення публічних закупівель, встановлені ст. 5 Закону (відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників та рівне ставлення до них; об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі; запобігання корупційним діям і зловживанням) та вимоги ст. 31 Закону. ТОВ «РІА-ТРЕЙД» на підставі та у порядку п. 4 ст. 33 Закону зверталось до Замовника з вимогою про усунення порушення при визначенні переможця, але Протоколом від 06.08.2021 № 287 вимога залишена без задоволення. Отже, вважаємо, що права та законні інтереси ТОВ «РІА-ТРЕЙД» можуть бути захищені шляхом зобов’язання Замовника скасувати рішення про визначення ФОП ЦАРУК ОЛЕКСАНДР ОЛЕКСАНДРОВИЧ переможцем процедури. Відповідно до ч. 18 ст. 18 Закону, за результатами розгляду скарги Орган оскарження має право прийняти рішення про встановлення або відсутність порушень процедури закупівлі (у тому числі порушення порядку визначення переможця процедури закупівлі, передбаченого Законом) та про заходи, що повинні вживатися для їх усунення, зокрема зобов’язати Замовника повністю або частково скасувати свої рішення. Враховуючи викладене, з метою запобігання корупційним діям і зловживанням, приймаючи до уваги, що вищевказані порушення установленого порядку проведення процедури закупівлі впливають на об’єктивність визначення переможця процедури закупівлі, а також захисту своїх прав та охоронюваних законом інтересів з приводу рішення Замовника, що суперечать законодавству у сфері державних закупівель і внаслідок яких порушено право та законні інтереси, відповідно до ст. 40 Конституції України та абзацу 5 ст. 55 Конституції України, на підставі п.п.2 п. 4.1 розділу V Тендерної документації, ст. 5, п. 3 ст. 8, ст.ст. 17, 18, 29, 31 Закону України «Про публічні закупівлі», ПРОШУ: 1. Прийняти скаргу до розгляду. 2. Встановити наявність порушення процедури закупівлі, а саме порядку визначення переможця закупівлі. 3. Задовольнити скаргу повністю. 4. Зобов’язати Замовника скасувати рішення Протокол від 04.08.2021 № 276 про визначення ФОП ЦАРУК ОЛЕКСАНДР ОЛЕКСАНДРОВИЧ переможцем процедури закупівлі відповідно до Протоколу від 04.08.2021 № 276, визнання тендерної пропозиції ФОП ЦАРУК О.О. відповідаючою вимогам тендерної документації, встановлення Тендерним комітетом відсутності підстав, визначених ст.17 Закону України «Про публічні закупівлі», визначення переможцем процедури закупівлі за предметом закупівлі: «Пакети для сміття», класифікація за ДК 021:2015: 19640000-4 - Поліетиленові мішки та пакети для сміття ФОП Царук Олександр Олександрович з ціною 255700,00 грн. відповідно до даного протоколу та прийняття рішення про намір укласти договір згідно із Законом України «Про публічні закупівлі», ухвалення рішення про намір укласти договір. 5. Зобов’язати Замовника відхилити пропозицію учасника ФОП ЦАРУК ОЛЕКСАНДР ОЛЕКСАНДРОВИЧ як таку, що не відповідає вимогам п. 6 розділу III та п. 3.5 Додатку № 2 Тендерної документації, умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмету закупівлі тендерної документації, п. 7 ст. 17 Закону України «Про публічні закупівлі» 6. Зобов’язати Замовника повернутися до розгляду пропозиції учасника ТОВ «РІА-ТРЕЙД». Додаток: Протокол від 04.08.2021 № 276. Тендерна документація. Лист-повідомлення від 07.07.2021 № вих. 183. Договір з виробником пакетів для сміття ФОП ЦАРУК О.О. Довідка про технічні вимоги від 19.07.2021 № вих. 59 ЦАРУК. Довідка про технічні вимоги б/н та б/д ЦАРУК. Довідка про технічні вимоги ФОП ЛИСЕНКО М.В. Договір з виробником пакетів для сміття ФОП ЛИСЕНКО М.В. Фото товару ЦАРУК. Фото товару ЛИСЕНКО. Протокол від 06.08.2021 № 287. Повідомлення про намір укласти договір. Директор______________________Любченко Р.Л.
Пов'язані документи: Учасник Орган оскарження Замовник
Дата розгляду скарги: 26.08.2021 15:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 16.08.2021 10:55
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 08.09.2021 15:10
Дата виконання рішення Замовником: 13.09.2021 15:42
Коментар замовника щодо усунення порушень: Відповідно до Рішення Постійно діючої адміністративної колегії з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель № 20105-р/пк-пз від 03.09.2021 року постановила зобов’язати відділ освіти виконкому Металургійної районної у місті ради скасувати рішення про визначення фізичної особи-підприємця Царук Олександра Олександровича переможцем за процедурою закупівлі: «Пакети для сміття», оголошення про проведення якої оприлюднено в електронній системі закупівель за ідентифікатором: «UA-2021-07-12-001081-b». Голова тендерного комітету Дирда Т.О. ознайомила усіх присутніх членів тендерного комітету зі змістом рішення та запропонувала присутнім винести на голосування питання щодо скасування рішення про визначення фізичної особи-підприємця Царук Олександра Олександровича переможцем за процедурою закупівлі: «Пакети для сміття» відповідно до ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі» та оприлюднити зазначене рішення в електронній системі публічних закупівель.
Автор: ТОВ "РіА-Трейд", Руслан Любченко +380932028426, +380973303869, +380668224577 rsl77@i.ua
Вимога
Є відповідь

Про скасування рішення - Протоколу про вибір переможця

Номер: cb9bcd5aac4141cfa5090043d0c53b04
Ідентифікатор запиту: UA-2021-07-12-001081-b.a1
Назва: Про скасування рішення - Протоколу про вибір переможця
Вимога:
ВИМОГА про скасування рішення ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «РІА-ТРЕЙД» в особі директора Любченко Руслана Леонідовича, вивчивши Тендерну документацію Замовника, результати аукціону та Протокол від 04.08.2021 № 276 в частині встановлення Тендерним комітетом відповідності тендерної пропозиції ФОП ЦАРУК О.О. вимогам тендерної документації, відсутності підстав, визначених ст.17 Закону України «Про публічні закупівлі», визначення переможцем процедури закупівлі за предметом закупівлі: «Пакети для сміття», класифікація за ДК 021:2015: 19640000-4 - Поліетиленові мішки та пакети для сміття ФОП Царук Олександр Олександрович з ціною 255700,00 грн. відповідно до даного протоколу та прийняти рішення про намір укласти договір згідно із Законом України «Про публічні закупівлі», ухвалення рішення про намір укласти договір, повідомляє про наступне. ТОВ «РІА-ТРЕЙД» не погоджується з рішенням Замовника - Відділу освіти виконавчого комітету Металургійної районної у місті ради, від 04.08.2021, оскільки пропозиція ФОП ЦАРУК О.О. не відповідає умовам Тендерної документації, зокрема: 1. Замовник вимагав у п. 6 розділу III Тендерної документації для підтвердження відповідності предмета закупівлі необхіднім технічним, якісним та кількісним характеристикам надання учасниками процедури закупівлі у складі тендерних пропозицій інформації та документів, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником. а також відповідної технічної специфікації (відповідно Додатку 2 до ТД). ФОП ЦАРУК Олександр Олександрович не виконав цю вимогу Тендерної документації, не надав (не завантажив до електронної системи закупівель) копію листа від виробників (їх офіційних представництв в Україні) або компаній авторизованих дистриб’юторів на території України, на запропонований учасником товар, який підтверджує статус учасника як партнера виробника, чинного на дату подання тендерних пропозицій із зазначенням найменування Замовника, номера тендеру в системі закупівель, назви та юридичної адреси Учасника. Наданий у складі тендерної пропозиції Лист-повідомлення від 07.07.2021 № вих. 183 (файл: 31_Лист авторизація ФОП Царук.pdf) не відповідає вимогам п.6 розділу III Тендерної документації, тому що не містить найменування Замовника, номера тендеру в системі закупівель, назви та юридичної адреси Учасника. Договір з виробником пакетів для сміття (файл: 23_Договір з виробником пакетів для сміття.pdf) також не підтверджує статус ФОП Царук О.О. як партнера виробника з поставок саме пакетів для сміття, так як з договору не вбачається, який саме товар є предметом договору. Таким чином, ФОП ЦАРУК О.О. не виконав вимоги п. 6 розділу III та п. 3.5 Додатку № 2 Тендерної документації, тендерна пропозиція ФОП ЦАРУК О.О. не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмету закупівлі тендерної документації, що на підставі п.п.2 п. 4.1 розділу V Тендерної документації тягне за собою відхилення тендерної пропозиції. 2. Також Замовник вимагав (п. 3.1 Додатку № 2 Тендерної документації) для підтвердження відповідності товару технічним, кількісним та якісним вимогам Замовника надання учасником заповненої таблиці відповідності запропонованого товару технічним, кількісним та якісним вимогам із зазначенням повної інформації про товар (виробник, торгова марка, розміри, кольори, тощо) з додаванням зразків (фотоматеріалів) запропонованої продукції. Надана у складі тендерної пропозиції Довідка про технічні вимоги від 19.07.2021 № вих. 59 (файл: 12_Довідка про технічні характеристики товару.pdf) та Довідка про технічні вимоги б/н та б/д (файл: 16_Технічні вимоги.pdf) не відповідають вимогам п.6 розділу III Тендерної документації, тому що не містять інформації про виробника та торгову марку товару. Таким чином, ФОП ЦАРУК О.О. не виконав і цю вимогу Тендерної документації, що також свідчить про невідповідність тендерної пропозиції умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмету закупівлі тендерної документації, що на підставі п.п.2 п. 4.1 розділу V Тендерної документації також тягне за собою відхилення тендерної пропозиції. 3. Крім того, після вивчення та аналізу наданих тендерних пропозицій ФОП ЦАРУК Олександр Олександрович та ФОП Лисенко Михайло Вікторович вбачається наступне. Усі документи обох пропозицій мають однакові назви («Лист-авторизація», «Лист-гарантія про легальність походження товару», «Довідка про технічні характеристики товару», «Договір з виробником пакетів для сміття»), ідентичні тексти (відрізняються лише назви ФОП), датовані однотипно. Навіть помилки у пропозиціях однакові, надані і ФОП ЦАРУК О.О., і ФОП Лисенко М.В. Довідки про технічні вимоги не відповідають вимогам п.6 розділу III Тендерної документації, тому що не містять інформації про виробника та торгову марку. Це дає підстави зробити висновок, що учасники ФОП ЦАРУК Олександр Олександрович та ФОП Лисенко Михайло Вікторович є пов’язаними особами, що відповідно до п. 7 ст. 17 Закону України «Про публічні закупівлі» є підставою для відхилення тендерної пропозиції. Таким чином, тендерна пропозиція учасника ФОП ЦАРУК О.О., повинна бути відхилена на підставі п. 4.1 розділу V Тендерної документації «Відхилення тендерних пропозицій», пункту 7 ст. 17 та пункту 2 частини 1 статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі». Вимагаємо: 1. Скасувати рішення Протокол від 04.08.2021 № 276 про встановлення Тендерним комітетом відповідності тендерної пропозиції ФОП ЦАРУК О.О. вимогам тендерної документації, відсутності підстав, визначених ст.17 Закону України «Про публічні закупівлі», визначення переможцем процедури закупівлі за предметом закупівлі: «Пакети для сміття», класифікація за ДК 021:2015: 19640000-4 - Поліетиленові мішки та пакети для сміття ФОП Царук Олександр Олександрович з ціною 255700,00 грн. відповідно до даного протоколу та прийняти рішення про намір укласти договір згідно із Законом України «Про публічні закупівлі», ухвалення рішення про намір укласти договір. 2. Відхилити пропозицію учасника ФОП ЦАРУК О.О. як таку, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмету закупівлі тендерної документації, встановленим п. 6 розділу III, п. 3.5 Додатку № 2 Тендерної документації, ст.ст. 17 та 22 Закону України «Про публічні закупівлі». 3. Повернутися до розгляду пропозиції учасника ТОВ «РІА-ТРЕЙД». Директор ________________ Любченко Р.Л.
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Вимогу (скаргу) учасника не задоволено.
Статус вимоги: Відхилено