-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Поточний ремонт покрівлі частини будівлі (складу) Головного управління Держпродспоживслужби в Миколаївській області за адресою: смт. Єланець, вул. 1 Травня, 104
Джерело фінансування закупівлі: Державний бюджет України.
Завершена
150 500.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 752.50 UAH
мін. крок: 0.5% або 752.50 UAH
Період оскарження:
12.07.2021 13:19 - 16.07.2021 09:00
Вимога
Відхилено
оскарження протоколу
Номер:
a52177da41f041f0af01dbd934a006c1
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-07-12-004894-c.b4
Назва:
оскарження протоколу
Вимога:
ДСТУ Б.Д. 2.4-3:2012 - РН3-18-2
Пов'язані документи:
Учасник
- Протокол 77.pdf 29.07.2021 18:22
Дата подачі:
29.07.2021 18:22
Вирішення:
Шановний Учасник! Посилання на ДСТУ Б Д.2.4-3:2012 який втратив чинність є не правомірним, наразі чинними є Кошториcні норми України «Ресурсні елементні кошторисні норми на ремонтно-будівельні роботи Збірник 3 «СТІНИ»» затверджені наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 15.06.2021 № 156 (далі – Кошторисні норми України).
Згідно із пунктом 2 частиною першою статті 10 Закону України «Про публічні закупівлі», замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює в електронній системі закупівель у порядку, встановленому Уповноваженим органом та цим Законом, інформацію про закупівлю, а саме: оголошення про проведення спрощеної закупівлі та проект договору про закупівлю - не пізніше ніж за шість робочих днів до кінцевого строку подання пропозицій. Також, згідно із абзацом 2 частин третьої та частини четвертої статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі», в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі може зазначатися інша інформація. Вимоги до предмета закупівлі, визначені замовником, можуть зазначатися шляхом завантаження окремих файлів до оголошення про проведення спрощеної закупівлі або в електронній формі з окремими полями в електронній системі закупівель.
У Додатку 1 «Технічне завдання» до оголошення про проведення спрощеної закупівлі та вимог до предмета закупівлі, вказаний перелік необхідних робіт для виконання поточного ремонту покрівлі частини будівлі (складу) Головного управління Держпродспоживслужби в Миколаївській області за адресою: смт. Єланець, вул. 1 Травня, 104, з дотриманням вищевказаних чинних Кошториcних норм України.
Відповідно до вимог Додатку 2 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі та вимог до предмета закупівлі, пропозиція учасника складається з наступних документів, а саме: П. 8 «кошторисна документація з програмного комплексу (бажано АВК-5), яка повинна містити інформацію про відповідність запропонованих учасником послуг встановленим кількісним, якісним та іншим вимогам до предмета закупівлі згідно Додатку 1 «Технічне завдання» (документи розраховані відповідно до ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва»): форма №5 Зведений кошторисний розрахунок; форма №4 Об’єктний кошторис; форма №1 Локальний кошторис; форма №1а Відомість ресурсів до локального кошторису; форма № 5а Відомість ресурсів до зведеного кошторисного розрахунку вартості будівництва; договірна ціна; пояснювальна записка».
Учасник ФОП «ПРОВОРНА ОКСАНА МИКОЛАЇВНА» надала завірений додаток 1 «Технічне завдання» до оголошення про проведення спрощеної закупівлі та вимог до предмета закупівлі, про що у вимогах Замовника не зазначено.
Учасником надана форма №1 «Локальний кошторис» із зазначенням найменування однієї з робіт, а саме «Ремонт непоштукатурених карнизів» замість «Ремонт цегляної кладки непоштукатурених карнизів» як визначено у Додатку 1 «Технічне завдання» до оголошення про проведення спрощеної закупівлі та вимог до предмета закупівлі, невиконання вимоги Замовника в даному питанні являється суттєвим, адже в пункті 1.2. розділу 1 «Предмет договору» проекту договору (Додаток 3 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі та вимог до предмета закупівлі) зазначено, що послуга надається згідно проектно-кошторисної документації, яка є невід’ємною частиною Договору.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Вирішена
оскарження протоколу
Номер:
be46cd40294c437ea10a14f8fe0ffa65
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-07-12-004894-c.b3
Назва:
оскарження протоколу
Вимога:
Щодо вимог до оголошення про проведення спрощеної закупівлі та вимог до предмета закупівлі
Додаток 2 "Зміст і спосіб подання пропозиції та перелік необхідних документів"
Пов'язані документи:
Учасник
- Протокол 78.pdf 29.07.2021 18:19
Дата подачі:
29.07.2021 18:19
Вирішення:
Шановний Учаник! Згідно із пунктом 2 частиною першою статті 1 Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань» від 15.05.2003 року № 755-IV (зі змінами) витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань (далі - витяг) – документ у паперовій або електронній формі, що сформований програмним забезпеченням Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань за зазначеним заявником критерієм пошуку та містить відомості з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, які є актуальними на дату та час формування витягу або на дату та час, визначені у запиті, або інформацію про відсутність таких відомостей у цьому реєстрі.
Водночас повідомляємо, що посилання на наказ Міністерство юстиції України від 31.03.2015 року № 466/5 який втратив чинність є не правомірним.
Відповідно до частини 3 розділу IV чинного наказу Міністерство юстиції України від 10.06.2016 № 1657/5 «Про затвердження Порядку надання відомостей з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань» надання витягу з Єдиного державного реєстру забезпечується за допомогою програмних засобів шляхом формування такого витягу, який розміщується на порталі електронних сервісів для доступу до нього користувача з метою перегляду, копіювання та друку.
Учасником ФОП КЛИМЕНКО ОЛЕНОЮ ВАСИЛІВНОЮ наданий витяг сформований електронно в безкоштовному запиті шляхом копіювання та друку та завізований Учасником із зазначенням дати, тому даний документ не є копією оригіналу, а також відповідно до п. 1 Додатку 2 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі та вимог до предмета закупівлі Замовником не була встановлена вимога щодо форми в якому мав бути поданий документ що підтверджує державну реєстрацію ФОП.
Отже, оскільки актуальну та достовірну інформацію можна перевірити в режимі реального часу, а саме: на сайті Міністерства Юстиції України usr.minjust.gov.ua, Замовник під час такої перевірки не виявив розбіжностей між наданим Учасником ФОП КЛИМЕНКО ОЛЕНОЮ ВАСИЛІВНОЮ документом та даними що містяться у Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань.
Відповідно до п. 3 Додатку 2 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі та вимог до предмета закупівлі «витяг або копія свідоцтва платника ПДВ та/або єдиного податку, або копія довідки про взяття на облік платника податків» ФОП Клименко О.В. надала копію з копії оригіналу також завірена та завізована підписом та печаткою, Замовником не вимагалося надання даного документу тільки копії з оригіналу.
Статус вимоги:
Відхилено
Задовільнена:
Ні
Вимога
Вирішена
технічна помилка
Номер:
f97147d1e207475dbb2ce8c5beaa4436
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-07-12-004894-c.c2
Назва:
технічна помилка
Вимога:
Шановний Замовнику! п.3 допущена технічна помилка. Яка помилка технічна? Обгрунтуйте?! Ви не побачили документ на майданчику який потрібен був згідно Додатку 2?
У телефоній розмові Ви самі озвучили що недодивилися ретельно усі документи, но що є запис розмови, зараз ви зсулаєтеся на те що десь технічна помилка?
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
27.07.2021 23:20
Вирішення:
Відповідно до Вашої вимоги повідомляємо наступне. Під час повторної перевірки документів Вашої пропозиції було виявлено, що рішення прийняте згідно п.3 Додатку 2 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі та вимог до предмета закупівлі (протокол від 23.07.2021 року № 8) щодо відсутності витягу або копії свідоцтва платника ПДВ та/або єдиного податку, або копії довідки про взяття на облік платника податку, не відповідає дійсності, тому зі сторони Замовника була допущена технічна помилка.
Статус вимоги:
Задоволено
Вимога
Відхилено
оскарження протоколу
Номер:
b58763a3797545fdb8047db8f96e788d
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-07-12-004894-c.c1
Назва:
оскарження протоколу
Вимога:
Шановний Замовник, згідно з протокольним рішенням № 8 2 пот ремонт даху згідно Вашим даним 1.П. 3 «Витягу або копії свідоцтва платника ПДВ та/або єдиного податку, або копії довідки про взяття на облік платника податку» - документ відсутній. Документ був надан у тендерній пропозиції "Витяг з реєстру" - на якій підставі ви вказуєте що його немає?
2.П. 5 «Копії аналогічного договору (аналогічний договір – поточний ремонт покрівлі » ) – аналогічний договір на поточний ремонт відсутній. З нашої сторони було надано 2 аналогічних договора на ремонт покрівлі з усіма додатками, актами виконаних робіт, та надан відгук від замовника. Просимо розібратися і дати аргументовану відповідь на ваше рішення чому немає документів які завантажені на майданчику?
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
26.07.2021 12:29
Вирішення:
Шановний учасник! Відповідно до вашої вимоги повідомляємо наступне. Згідно вимог Додатку 2 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі та вимог до предмета закупівлі, а саме: п.3 допущена технічна помилка. Щодо п.5 «Копія аналогічного договору…(аналогічний договір – це договір предметом якого є поточний ремонт покрівлі», відповідно до наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України «Про затвердження Порядку визначення предмета закупівлі» від 15.04.2020 р. № 708 замовник визначає предмет закупівлі відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» із застосуванням показників цифр основного словника національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник», що затверджений наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23.12.2015 р. № 1749 (далі — Єдиний закупівельний словник, ДК 021:2015, класифікатор), а також особливості визначення предмета закупівлі для окремих товарів, робіт і послуг. Для товарів та послуг предмет закупівлі визначається згідно з пунктами 21 і 34 статті 1 Закону та за класом (тобто за показником четвертої цифри ДК 021:2015). Учасник ТОВ «Стройсервіс «УЖЕ» у складі своєї пропозиції надав договір від 08.04.2019 р. № 232/4545 предмет договору: капітальний ремонт шиферної покрівлі за адресою м. Чорноморськ, вул. Корабельна, 4 (ДК 021:2015 – 45453000-7 «Капітальний ремонт і реставрація») та договір від 16.08.2019 р. № 587/4545 предмет договору: капітальний ремонт покрівлі багатоповерхового житлового будинку за адресою м. Чорноморськ, пр. Миру, 1 (ДК 021:2015 – 45453000-7 «Капітальний ремонт і реставрація»), що не відповідає вищезазначеним нормам законодавства та оголошенню про проведення спрощеної закупівлі та вимогам до предмета закупівлі.
Статус вимоги:
Відхилено