-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Інтерактивний комплекс- 3 комплекти
Завершена
217 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 2 170.00 UAH
мін. крок: 1% або 2 170.00 UAH
Період оскарження:
12.07.2021 12:33 - 24.07.2021 00:00
Вимога
Відхилено
Дискримінація
Номер:
3d9bdde9deb04e318677b4c5c6c366a3
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-07-12-004245-c.a1
Назва:
Дискримінація
Вимога:
Доброго дня,Шановний Замовник!
У своїх вимогах до предмету закупівлі, Ви вказуєте на необхідність надання всіх сертифікатів якості на ІНТЕРАКТИВНІ КОМПЛЕКСИ!
Даною Вимогою Ви СВІДОМО ОБМЕЖУЄТЕ КОЛО УЧАСНИКІВ, які можуть взяти участь у Вашій закупівлі.
Доводимо до Вашого відома,що ІНТЕРАКТИВНИЙ КОМПЛЕКС - це не цілісна конструкція, а КОМПЛЕКС ОБЛАДНАННЯ до якого входить:Інтерактивна дошка, проєктор та ноутбук.Дані елементи виготовляються РІЗНИМИ ВИРОБНИКАМИ під РІЗНИМИ ТОРГІВЕЛЬНИМИ МАРКАМИ!
Вимагаємо замінити Ваші дискримінуючі Вимоги!
Пов'язані документи:
Замовник
- відповідь на вимогу 16.07.2021 11:03
Дата подачі:
15.07.2021 10:04
Вирішення:
Доброго дня. Уважно розглянувши ваше звернення повідомляємо наступне.
Тендерна документація була складена у відповідності до вимог Закону. Так, технічні характеристики обладнання та засобів навчання (Додаток 4 до тендерної документації) визначалися відповідно до наказів Міністерства освіти і науки України від 02.11.2017 № 1440 «Про затвердження Типового переліку комп’ютерного обладнання для закладів дошкільної, загальної середньої та професійної (професійно-технічної освіти)» Частиною 1 ст. 54 Закону України «Про освіту», визначено, що педагогічні, науково-педагогічні та наукові працівники мають право на академічну свободу, включаючи свободу викладання, свободу від втручання в педагогічну, науково-педагогічну та наукову діяльність, вільний вибір форм, методів і засобів навчання, що відповідають освітній програмі.
Статтею 23 Закону визначено, що технічна специфікація повинна містити опис усіх необхідних товарів, що закуповуються, у тому числі їх технічні, функціональні та якісні характеристики. Технічні специфікації можуть бути у формі переліку експлуатаційних або функціональних вимог; у тому числі екологічних характеристик, за умови, що такі вимоги є достатньо точними, щоб предмет закупівлі однозначно розумівся замовником і учасником. У разі якщо вичерпний опис характеристик скласти неможливо, технічні специфікації можуть містити посилання на стандартні характеристики, технічні регламенти та інше. До кожного посилання повинен додаватися вираз «або еквівалент». Крім того, варто зазначити, що Разом з тим, в тендерній документації на закупівлю міститься вираз «У разі якщо у тендерній документації міститься посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника- читати "або еквівалент".
Крім того, п.1 Типового переліку комп’ютерного обладнання для закладів дошкільної, загальної середньої та професійної (професійно-технічної освіти)» та від 29.04.2020 № 574 «Про затвердження Типового переліку засобів навчання та обладнання для навчальних кабінетів і STEM-лабораторій» визначено, що комплекс - системна комбінація будь-яких видів засобів навчання, обладнання, функціонально пов'язаних між собою та організованих як єдине ціле для забезпечення досягнення визначеної освітньої мети
Разом з тим, закупівля зазначеного обладнання ніяким чином не порушує принципи здійснення публічних закупівель, адже на підставі ч. 4 ст. 4 Закону України «Про публічні закупівлі», для планування закупівель та підготовки до проведення закупівель, замовники можуть проводити попередні ринкові консультації з метою аналізу ринку, у тому числі запитувати й отримувати рекомендації та інформацію від суб’єктів господарювання. Тобто Замовник вправі визначати конкретний тип, модель, технологію виробництва обладнання, тощо, із обов’язковим зазначенням «або еквівалент» (дані вимоги Замовником виконано). На підставі даної статті було здійснено моніторинг ринку і було визначено, що потенційні учасники без проблем можуть отримати ті чи інші документи у виробників на території України.
Тлумачення поняття дискримінація наведено у Господарському кодексі України. Європейський суд з прав людини також дає визначення дискримінації: «Відмінність у поводженні є дискримінаційною, якщо вона «не має об’єктивного і розумного виправдання», тобто, якщо вона не переслідує «законної мети» або відсутня «розумна відповідність використовуваних засобів і переслідуваної мети».
В даному випадку Замовник переслідує «законну мету» придбання обладнання, яке буде безпечним у використанні учнями та вчителями, кращим в своїй ціновій категорії та несе відповідальність за безпечність, якість та відповідність педагогічним вимогам навчального обладнання та засобів навчання. Вимога щодо надання відповідних документів не є дискримінаційною, так як такі документи без проблем можна отримати в офіційних виробників або їх представників на території України.
На підставі вищенаведеного зміни до тендерної документації вноситися не будуть.
Статус вимоги:
Відхилено