• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Машини для обробки даних (Ноутбуки 15,6” )

Завершена

571 987.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 859.94 UAH
Період оскарження: 12.07.2021 12:32 - 06.08.2021 00:00
Вимога
Є відповідь

Невiдповiднiсть вимогам Замовника!

Номер: b605bf83116e443aa9f41a682b82f5aa
Ідентифікатор запиту: UA-2021-07-12-002096-a.a2
Назва: Невiдповiднiсть вимогам Замовника!
Вимога:
У складi пропозицiї ТОВ "М ЕНД Б СМАРТ АСІСТЕНТ", запропонував ноутбук Acer TravelMate P2 TMP215-52 та не надав повну назву запропонованого пристрою. Так вiдсутнiсть данних щодо повної марки та моделi товару, унеможливлює аналіз пропозицiї Учасника стосовно вiдповiдностi запропонованого обладнання технiчному завданню та технiчним вимогам предмету закупiвлi. Також виходячі з наведених учасником технiчних характеристик, запропонованi ноутбуки не вiдповiдають вимогам Замовника а самє вбудований процесор моделi Intel Pentium G6405U має частоту 2.4 GHz та не підтримує технологiю Turbo Boost, у той час як згiдно вимог Замовника ноутбук повинен мати вбудовани процесор с частотою (2.2 GHz -3.4 GHz)
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний Учаснику, переглянувши Вашу вимогу, та детально вчивши пропозицію ТОВ "М ЕНД Б СМАРТ АСІСТЕНТ", хочемо наголосити, що модель пристрою зазначена в достатньому обсязі. Також переможець надав авторизаційний лист від виробника в якому зазначена конкретна назва моделі, та Інформаційний лист в якому зазначений перелік моделей/серій товару. Відповідно до вимоги “Учасник, в складі тендерної пропозиції повинен надати гарантійний лист, щодо можливості надсилання Замовнику примірника продукції/обладнання, що відповідає предмету закупівлі в строк, визначений замовником, але який не перевищує 3-х днів з моменту звернення (шляхом надсилання листа на електронну скриньку учасника, вказану в тендерній документації) Замовника з відповідною вимогою.” – Переможець надає “Гарантійний лист щодо надання зразка продукції”, таким чином ми як замовник маємо можливість перевірити відповідність предмету закупівлі. Повертаючись до технічної частини, “Процесор: кількість фізичних обчислювальних ядер без використання технологій розподілу ресурсів між ядрами – не менше ніж 2; кількість потоків – не менше ніж 4; тактова частота – не менше ніж 2,0 GHz (Intel Core i3 8130U(2.2-3.4)).” – зазначаємо, що конкретна вимога до процесора зазначається виразом(и) “не менше”, наприклад: “ кількість потоків – не менше ніж 4”, то є конкретна вимога, яка має бути 4 або більше. Стосовно конкретної назви процесора вимога відсутня, а рекомендована частота процесора може коливатися між 2.2-3.4 GHz, але не менше ніж 2,0 GHz! На що учасник ТОВ "М ЕНД Б СМАРТ АСІСТЕНТ" запропонував частоту процесора 2,4 GHz, що в повному обсязі відповідає нашим технічним вимогам. Стосовно технології Turbo Boost в тендерній документації мови не йде. Зважаючи на зазначене нами, робимо висновок, що дана вимога не може бути причиною для дискваліфікації та не суперечить ч. 1 ст. 31 ЗУ «Про публічні закупівлі». Тому ми приймаємо рішення про відхилення вимоги щодо невiдповiдності вимогам Замовника ТОВ «М енд Б Смарт Асістен».
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Залишено без розгляду

Тема 1

Номер: e58f18697f034ce787fe5fca814daa4d
Ідентифікатор запиту: UA-2021-07-12-002096-a.c1
Назва: Тема 1
Вимога:
На вимогу надати авторизаційний лист (лист від виробника), повідомляємо наступне. Головним принципом підприємницької діяльності згідно П.1 Ст. 44.ГКУ є вільний вибір підприємцем видів підприємницької діяльності; самостійного формування підприємцем програми діяльності, вільного вибору постачальників продукції, залучення матеріально-технічних, фінансових та інших видів ресурсів, використання яких не обмежено законом. Відповідно до п.2. Ст. 43 ГКУ та п. 2 ст. 3 Закону України № 698-XII «Про підприємництво» — Редакції від 29.01.2020 року, особливості здійснення окремих видів підприємництва встановлюються законодавчими актами. Для здійснення господарської діяльності за кодом КВЕД, що відповідає даній закупівлі 46.51 Оптова торгівля комп'ютерами, периферійним устаткуванням і програмним забезпеченням законодавством України не передбачена необхідність отримання дозволу на право постачання Товару у виробника цього товару, або його офіційного представника, документальним засвідченням якого є «Сертифікат дистриб'ютора», або «лист від виробника» та згідно статті 4. Закону України № 698-XII «Про підприємництво» — Редакції від 29.01.2020) торгівля комп’ютерним обладнанням не відноситься до переліку видів діяльності, щодо яких застосовуються обмеження у здійсненні підприємницької діяльності. Окремо звертаємо увагу на рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель за № 4521 -р/пк-пз від 15.04.2019 (може бути перевірено на сторінці закупівлі UA-2019-03-14-000597-a за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-03-14-000597-a) та № 4534 -р/пк-пз від 15.04.2019 (може бути перевірено на сторінці закупівлі UA-2019-03-15-000266-c за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-03-15-000266-c), якими визнано дискримінаційними вимоги щодо надання листа від виробника запропонованого обладнання, який підтверджує повноваження учасника щодо розповсюдження товарів цього виробника, оскільки за висновком органу оскарження вказані вимоги є дискримінаційним по відношенню до інших суб'єктів господарювання, так як за таких умов, взяти участь у Процедурі закупівлі зможуть лише ті суб'єкти господарювання, які мають договірні тощо стосунки саме з виробником. Також, предмет закупівлі за законодавством України, не є об’єктом спеціалізованого державного регулювання та відносно нього не встановлені будь-які обмеження щодо кола осіб, які мають права здійснювати їх продаж. Норми ГКУ, Закону України «Про підприємництво», Закону України «Про публічні закупівлі», ані норми інших Законів України, що регулюють господарську діяльність підприємницва не містять положення стосовно того, що оптова торгівля комп'ютерами, периферійним устаткованням і програмним забезпеченням може здійнюватися лише з дозволу виробника товару, або його офіційного представника в країні та при пред’явленні «листа від виробника». Стаття 19. Конституції України проголошує: правовий порядок в Україні ґрунтується на засадах, відповідно до яких ніхто не може бути примушений робити те, що не передбачено законодавством. Пункт 11.ст 26 Закону України «Про публічні закупівлі», стверджує: документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції. Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб -підприємців, у складі тендерної пропозиції, не може бути підставою для її відхилення замовником. 12 листопада 2019 року президент України Володимир Зеленський підписав закон №202-ІХ , про внесення змін до Митного кодексу України щодо захисту прав інтелектуальної власності при переміщенні товарів. через митний кордон України, який має на меті наблизити митне законодавство України до стандартів та практики Європейського Союзу. Це є одним з обов’язків України в рамках Угоди про асоціацію з ЄС. За даним Законом в нашій країні законодавчо визнається міжнародний принцип вичерпання прав, якого де-факто дотримувалися і до введення даного закону, і який означає, що правом на реалізацію продуктів має будь-хто, хто офіційно придбав легальний товар. Цим Законом підтверджується можливість ввезення оригінальної продукції і товарів офіційної торгової марки на територію держави не лише самим виробником, або його офіційним дистриб'ютором, а будь ким, хто здійснює легальне ввезення товару в країну. У ст. 15 Закону України № 2210-III «Про захист економічної конкуренції», — Редакції від 13.02.2020 року зазначено: не передбачені законами України заборони та обмеження самостійності підприємств, у тому числі щодо придбання чи реалізації товарів, … …визначаються антиконкурентними узгодженими діями органів влади, органів місцевого самоврядування, органів адміністративно-господарського управління та контролю, згідно п.3. ч. 2 Ст 6. антиконкурентними узгодженими діями суб’єктів господарювання, зокрема, визнаються узгоджені дії, які стосуються: розподілу ринків чи джерел постачання за колом продавців, що відповідно Ст 50. є порушенням законодавства про захист економічної конкуренції. Гарантія успішного виконання договору, у разі акцепту, забезпечується не лист від виробника, а умовами договору та Господарським кодексом України. Частиною 4 статті 22 Закону України "Про здійснення державних закупівель" передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Відповідно ч. 3. ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі», Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до Учасників. Авторизаційний лист є дискримінаційною та неправомірною вимогою і суперечить положенням ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25.12.2015р. (зі змінами). Згідно загальних принципів господарювання за ст. 6 Господарського кодексу України та ст. 627 Цивільного кодексу України, суб’єкт господарювання вільний у виборі контрагентів за договорами для досягнення своїх господарських цілей та отримання прибутку. Встановлення вимоги щодо надання авторизаційного листа обмежує коло можливих учасників закупівлі лише тими, що мають безпосередні правовідносини із виробником продукції та дискримінує тих потенційних учасників, хто таких відносин на пряму із підприємствами не мають. Відповідність продукції технічним вимогам Замовника підтверджується посиланням з сайту виробника про технічні характеристики продукції, та технічною пропозицією з вказаними технічними параметрами продукції, які збігаються з умовами ТД (що додається), відповідність запропонованої продукції вимогам діючих нормативних документів, стандартів, підтверджується висновком ДСЕЕ про відповідність вимогам охорони праці, екології та пожежної безпеки із зазначенням у ньому відповідності нормам безпеки. Копії цих документів, чинних на момент подачі пропозиції додаються. Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників. Вимагаємо виключити зазначену дискримінаційну вимогу
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: З метою підтвердження відповідності товару, що поставляється, технічним, якісним характеристикам предмету закупівлі, Учасник повинен надати в електронному вигляді (сканованому в форматі pdf.) в складі своєї тендерної пропозиції авторизаційний лист виробника або офіційного представника (дилера, дистриб’ютора) виробника для даної закупівлі із зазначенням найменування замовника, номера оголошення в системі публічних закупівель, яким гарантується постачання обладнання, яке є предметом закупівлі. Ця вимога не є дискримінаційною, ми, як Замовник, керувались виключно чинним законодавством України, в тому числі Законом України «Про публічні закупівлі», а саме п. 3 ст. 22, відповідно до якого тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку Замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Таким чином, ми хочемо забезпечити навчальні заклади якісним та непідробним товаром, що в наш час дуже актуально.
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 10.08.2021 12:38