• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Парти шкільні (комплект – учнівський стіл із стільцем) для Нової української школи

Торги відмінено

720 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 3 600.00 UAH
Період оскарження: 12.07.2021 12:26 - 24.07.2021 00:00
Скарга
Виконана замовником

Скарга на дії Замовника

Номер: 544dafdda5c14c16b990a9097185cf84
Ідентифікатор запиту: UA-2021-07-12-004128-c.a2
Назва: Скарга на дії Замовника
Скарга:
Скарга на дії Замовника
Дата розгляду скарги: 27.08.2021 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 18.08.2021 10:48
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 31.08.2021 11:49
Дата виконання рішення Замовником: 23.09.2021 13:34
Коментар замовника щодо усунення порушень: Учасника повернуто на кваліфікацію, скасоване рішення про визначення переможця.
Автор: ТОВ "Меблі-Техностиль", Александр Сидельник +380577585001 info@mebel-ts.com.ua http://mebel-ts.com.ua
Вимога
Відхилено

Щодо усунення дискримінаційних вимог

Номер: 5570be412c684a5d8837763383048056
Ідентифікатор запиту: UA-2021-07-12-004128-c.b1
Назва: Щодо усунення дискримінаційних вимог
Вимога:
Шановний Замовнику! 1. Відповідно до пункту 1 Додатку 3 Тендерної документації «довідка у довільній формі, що містить інформацію про наявність у учасника основних працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, необхідні для виконання договору про закупівлю із зазначенням: прізвища, ім’я, по-батькові, найменування посади, освіти, спеціальності та стажу роботи (роки або місяці або дні) з обов’язковою наявністю не менше двох операторів верстатів. За кожним працівником вказаним у довідці, необхідно надати копію трудової книжки або трудового договору або іншого документу, що підтверджує наявність трудових відносин між працівником та учасником, та штатний розпис підприємства» Надати Учасником інформації щодо прізвища, ім’я, по-батькові, освіти, спеціальності та копії документів, що підтверджують трудові відносини є такими, що суперечать українському законодавству, зокрема ЗУ «Про інформацію», ЗУ «Про захист персональних даних» та ЗУ «Про доступ до публічної інформації». Згідно з частиною 1 статті 11 Закону України «Про інформацію», персональні дані — це відомості чи сукупність відомостей про фізичну особу, яка ідентифікована або може бути конкретно ідентифікована. Законом України «Про обробку персональних даних» передбачено, що дані про особу не можуть бути оброблені без її згоди, крім випадків, визначених законом, і лише в інтересах національної безпеки, економічного добробуту та прав людини. Також зазначаємо, що вимога «з обов’язковою наявністю не менше двох операторів верстатів» обмежує коло учасників та не дає змогу подати Пропозицію Учасникам, які не є виробниками. Дії замовника в частині встановлення у тендерній документації наведених вище вимог порушують вимоги частини 4 статті 5 та частини 4 статті 22 ЗУ «Про публічні закупівлі», якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси учасників, пов’язані з його участю у процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені частиною 1 статті 5 ЗУ «Про публічні закупівлі». 2. Відповідно до Додатку 4 Тендерної документації у складі тендерної пропозиції Учасник в обов’язковому порядку надає копію сертифікату на систему управління безпекою ланцюга постачання ISO 28000:2007. ISO 28000:2007 – стандарт, що розроблений для безпеки перевезення вантажів, транспортних засобів та об’єктів транспортної інфраструктури від загрози тероризму, контрабанди та розкрадання. Наказом МОН 07.02.2020 р. № 143 є вичерпний перелік стандартів, відповідно до яких повинні бути виготовлені шкільні меблі. ISO 28000:2007 не регулює виготовлення таких меблів. Вважаємо, що дану вимогу було включено навмисно до Тендерної документації для участі контретного виробника (постачальника) шкільних меблів. Дана вимога є дискримінаційна та така, що звужує коло учасників та суперечить ст.5 Закону України «Про публічні закупівлі». Виходячи з вищевикладеного, наполягаємо внести зміни до Тендерної документації та виключити дискримінаційні вимоги. В іншому випадку будемо змушені подати скаргу до АМКУ.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Лист-Згода на оброку персональних даних є невід'ємною частиною трудового договору або іншого документа, що підтверджує наявність трудових відносин між працівником та учасником, а отже вимога про надання особистої інформації про працівників не порушує ЗУ "Про захист персональних даних". Згідно ч. 3 ст. 14 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) в оголошенні про проведення закупівлі може зазначатися інша інформація, включно з вимогою "наявність не менше двох операторів верстатів" для отримання Замовником якісного товару відповідно до закупівлі. Якщо Учасник не є Виробником товару, то він надає у складі проозиції дилерський договір або авторизаційний лист від Виробника. Враховуючи той факт, що відповідно до наказу ДП «УкрНДНЦ» від 31.12.2015 року № 221 міжнародний стандарт ISO 9001:2015 «Системи управління якістю. ВИМОГИ» був прийнятий також у якості Національного стандарту України (ДСТУ ISO 9001:2015), вимога Замовника, щодо надання у складі пропозицій учасників Сертифікату системи управління якістю ДСТУ ISO 9001:2015, виданого на виробника (або учасника, якщо він не є виробником), що підтверджує впровадження, застосування та постійну дію на підприємстві системи управління якістю, є в повній мірі правомірною вимогою щодо підтвердження відповідності учасника міжнародним та національним стандартам якості у розумінні Закону. Наявність в учасників сертифікованої системи управління якості, яка відповідає вимогам ДСТУ ISO 9001, має суттєве значення, оскільки є додатковою гарантією спроможності учасників щодо виробництва та/або поставки виключно якісного товару. Впровадження системи управління якістю відповідно до вимог ДСТУ ISO 9001 на сьогоднішній день є загальнодоступною послугою є загальнодоступною послугою і будь-яка компанія, що має належний рівень організації управління якістю, має можливість впровадити у себе цей стандарт та отримати відповідний сертифікат. Таким чином, вимога щодо надання сертифікату системи управління якістю ДСТУ ISO 9001:2015 не є дискримінаційною, що також підтверджується рішенням постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 14.09.2018 № 9528-р/пк-пз. Вищезазначене відноситься і до ISO 14001:2015 та ISO 28000:2007.
Статус вимоги: Відхилено