• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Капітальний ремонт будівлі лікувального корпусу (літера «Б-2») Державного закладу "ГОСПІТАЛЬ ВЕТЕРАНІВ ВІЙНИ "ЛІСОВА ПОЛЯНА" МІНІСТЕРСТВА ОХОРОНИ ЗДОРОВ'Я УКРАЇНИ» в м.Києві, Пуща-Водиця, 7-ма лінія

Торги не відбулися

16 388 048.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 81 940.24 UAH
Період оскарження: 12.07.2021 11:57 - 24.07.2021 00:00
Вимога
Є відповідь

Вимога

Номер: 2e07b7c41b164feea6b9121f5d52b298
Ідентифікатор запиту: UA-2021-07-12-000802-b.b5
Назва: Вимога
Вимога:
Підсумовуючи вищевикладене, керуючись ст. 30 Закону України “Про публічні закупівлі”, Замовник був зобов’язаний відхилити пропозицію ТОВ "ТПК ДЕМЕТРА". Однак, Замовником, на нашу думку, було порушено закон з однією метою — залучити «свого» підрядника!
Пов'язані документи: Учасник Замовник
Вирішення: Відсутні підстави для скасування Протоколу від 18.08.2021р. щодо прийняття рішення Уповноваженою особою ДЗ «ГВВ «Лісова поляна» МОЗ України» про визнання переможцем процедури закупівлі та про намір укласти договір про закупівлю з ТОВ «ТПК ДЕМЕТРА».
Статус вимоги: Відхилено
Скарга
Виконана замовником

СКАРГА на неправомірне рішення Державного закладу "Госпіталь ветеранів війни "Лісова поляна" Міністерства охорони здоров’я України" від 18.08.2021р.

Номер: d66a51c0d02f474fac6aaaf0dff1f247
Ідентифікатор запиту: UA-2021-07-12-000802-b.a4
Назва: СКАРГА на неправомірне рішення Державного закладу "Госпіталь ветеранів війни "Лісова поляна" Міністерства охорони здоров’я України" від 18.08.2021р.
Скарга:
ПРОСИМО: 1. Прийняти скаргу до розгляду. 2. Скасувати протокол Замовника від 18.08.2021р. щодо прийняття рішення Уповноваженою особою ДЗ "ГВВ "Лісова поляна" МОЗ України" про визнання переможцем процедури закупівлі та про намір укласти договір про закупівлю з ТОВ "ТПК ДЕМЕТРА". Директор ТОВ «ВКФ АТЛАНТ-ПЛЮС» О.А. Кумейко
Пов'язані документи: Учасник Орган оскарження Замовник
Дата розгляду скарги: 07.09.2021 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 30.08.2021 18:18
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 10.09.2021 12:18
Дата виконання рішення Замовником: 13.09.2021 09:55
Коментар замовника щодо усунення порушень: Рішення по скарзі Антимонопольного комітету України виконано.
Автор: ТОВ "ВКФ Атлант-плюс", Нежибовська Тетяна Віталіївна +380459473651 atlantplus05@ukr.net http://atlantplus.kiev.ua/
Вимога
Є відповідь

Звернення до Замовника з вимогою згідно ч.4 ст.33 та ч. 3 ст. 31 ЗУ "Про публічні закупівлі"

Номер: bd8bcf91a98b45969022269d10db15cb
Ідентифікатор запиту: UA-2021-07-12-000802-b.c3
Назва: Звернення до Замовника з вимогою згідно ч.4 ст.33 та ч. 3 ст. 31 ЗУ "Про публічні закупівлі"
Вимога:
ВИМАГАЄМО: Скасувати протокол від 18.08.2021р. щодо прийняття рішення Уповноваженою особою ДЗ "ГВВ "Лісова поляна" МОЗ України" про визнання переможцем процедури закупівлі та про намір укласти договір про закупівлю з ТОВ "ТПК ДЕМЕТРА".
Пов'язані документи: Учасник Замовник
Вирішення: Відсутні підстави для скасування Протоколу від 18.08.2021р. щодо прийняття рішення Уповноваженою особою ДЗ «ГВВ «Лісова поляна» МОЗ України» про визнання переможцем процедури закупівлі та про намір укласти договір про закупівлю з ТОВ «ТПК ДЕМЕТРА».
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Є відповідь

Вимога щодо усунення порушення

Номер: b3e789bc830a44cc815590cd14481a48
Ідентифікатор запиту: UA-2021-07-12-000802-b.b2
Назва: Вимога щодо усунення порушення
Вимога:
З даним рішенням ми не погоджуємося! Документація не містить вимоги щодо необхідності складення кошторисної документації у відповідності до ДСТУ Б Д.1.1-1:2013. Замовник документально не підтвердив та не довів правомірність відміни, а лише надіслав скопійований текст збірника ціноутворення у будівництві. Враховуючи наведене, відсутні підстави для задоволення Скарги в цій частині. Рішення АМКУ від 19.04.2021 №8297
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Уважніше читайте тендерну документацію в Додатку 1 до тендерної документації зазначено щодо необхідності складення кошторисної документації у відповідності до ДСТУ Б Д.1.1-1:2013. Відповідно Замовнику не потрібно нічого доводити, так як дані документи є публічними та завантажені на електронному майданчику. За даним Рішенням АМКУ від 19.04.2021 №8297 відсутні підстави для задоволення Скарги в цій частині. Даним рішенням Ви підтвердили правомірність дій Замовника щодо відхилення Вашої пропозиції.
Статус вимоги: Не задоволено
Вимога
Є відповідь

п.2 розділу 5 Тендерної Документації

Номер: 3b714750804f496c85e2cb73b71cd5f7
Ідентифікатор запиту: UA-2021-07-12-000802-b.b1
Назва: п.2 розділу 5 Тендерної Документації
Вимога:
Шановний Замовнику! У відповідь на ваше Рішення, повідомляємо наступне: Відповідно до п.2 розділу 5 Тендерної документації : «Ціна пропозиції не повинна включати вартість послуг з технічного нагляду та авторського нагляду». Версія документу від: 19.07.2021 11:46 ID: 8d17020bffee41d1ad156cc9d304b07d не містить вимоги, на яку ви посилаєтесь, зокрема: Зведений кошторисний розрахунок повинен містити витрати на технічний нагляд (глава 10); авторський нагляд (глава 12); інші витрати. ТОВ « ВКФ АТЛАНТ-ПЛЮС» не може погодитися з таким рішенням Замовника, адже Учасником дотримано усіх встановлених вимог п.2 розділу 5 Тендерної Документації. Вважаємо недостовірною аргументацію та просимо надати змістовне роз'яснення щодо п. 6 «Протоколу щодо прийняття рішення уповноваженою особою» від 09 серпня 2021 року.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Відповідь 12.08.2021р. Надана Уповноваженою особою ДЗ « ГВВ «ЛІСОВА ПОЛЯНА» МОЗ УКРАЇНИ» на Вимога (Скарга) 09.08.2021 16:13. ID: ID: UA-2021-07-12-000802-b.b1 ТОВ "ВКФ Атлант-плюс" ВІДПОВІДЬ: Механізм здійснення технічного нагляду під час нового будівництва, реконструкції, реставрації, капітального ремонту будівель і споруд, а також технічного переоснащення діючих підприємств визначений Порядком здійснення технічного нагляду під час будівництва об’єкта архітектури, затвердженим постановою КМУ від 11.07.2007 р. № 903. Так, технічний нагляд забезпечує замовник (забудовник) протягом усього періоду будівництва об’єкта з метою здійснення контролю за дотриманням проектних рішень та вимог державних стандартів, будівельних норм і правил, а також контролю за якістю та обсягами робіт, виконаних під час будівництва або зміни (зокрема, шляхом знесення) такого об’єкта. Тобто забезпечення здійснення технічного нагляду на об’єкті будівництва є обов’язком його замовника (забудовника). Також Мінрегіонрозвитку, в листі від 11.01.2014 р. № 8/15-7-14 зазначило, що здійснення технічного нагляду за будівництвом об’єктів є складовою функцій замовника. Відповідно до ДСТУ Б Д. 1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва», який має обов’язковий характер при визначенні вартості будівництва об’єктів, що споруджуються за рахунок бюджетних коштів, коштів державних і комунальних підприємств, установ та організацій, а також кредитів, наданих під державні гарантії, утримання служби замовника будівництва (у тому числі технагляд) здійснюється за рахунок коштів, передбачених у главі 10 зведеного кошторисного розрахунку вартості будівництва. ДСТУ Б Д.1.1-1:2013. Правила визначення вартості будівництва (32616) Правила визначення розміру коштів на інші роботи і витрати наведено в Розділі 6 та у ДСТУ-Н Б Д.1.1-5. До глави 10 «Утримання служби замовника» (графи 6 та 7) включаються кошти на утримання служби замовника (включаючи кошти на здійснення технічного нагляду) в обґрунтованому розмірі, який, як правило, складає до 2,5% від підсумку глав 1 - 9, графа 7. При цьому, якщо функції замовника здійснює структурний підрозділ підприємства, який утримується за рахунок основної діяльності, кошти на утримання служби замовника до зведеного кошторисного розрахунку вартості об’єкта будівництва не включаються, що обумовлюється вихідними даними на проектування. Відповідно до листа Мінекономрозвитку від 25.11.2016 № 3302-01/38216-06 “Щодо закупівлі робіт”, розміщеному на Інформаційному ресурсі Уповноваженого органу з питань закупівель п. 3.11 ДСТУ Б.Д.1.1.-1:2013 зведений кошторисний розрахунок вартості об'єкта будівництва - це кошторисний документ, який визначає повну кошторисну вартість об'єкта будівництва або його черги, включаючи кошторисну вартість будівельних робіт, витрати на придбання устаткування, меблів та інвентарю, а також інші витрати. Зведений кошторисний розрахунок вартості об'єкта будівництва складається на основі об'єктних кошторисів, об'єктних кошторисних розрахунків і кошторисних розрахунків на окремі види витрат. Виходячи зі змісту п. 5.8.3. зведений кошторисний розрахунок містить зокрема Главу 10 "Утримання служби замовника" та Главу 12 "Проектно вишукувальні роботи та авторський нагляд". Згідно з п. 5.8.13 до Глави 10 "Утримання служби замовника" включаються, зокрема, кошти на утримання служби замовника (включаючи кошти на здійснення технічного нагляду). Що ж стосується оплати послуг зі здійснення технічного нагляду під час капітального ремонту будівель, то вона провадиться за рахунок замовника (забудовника), на замовлення якого і виконується такий нагляд. Відповідно до п.п. 3.1.2. Інструкції щодо застосування економічної класифікації видатків бюджету та Інструкції щодо застосування класифікації кредитування бюджету, затвердженої наказом МІНІСТЕРСТВА ФІНАНСІВ УКРАЇНИ від 12.03.2012 № 333, Код 3130 „Капітальний ремонт” За цією категорією видатки здійснюються на підставі договорів та складених кошторисів на капітальний ремонт. За правильність віднесення видатків до поточного чи капітального ремонту відповідає розпорядник (одержувач) бюджетних коштів. За цією категорією видатки на експертизу проектної документації, авторський, технічний нагляд, за виданий сертифікат відповідності закінченого будівництвом об’єкта здійснюються за тим кодом економічної класифікації видатків бюджету, за яким здійснюються роботи, якщо це обумовлено кошторисом проведених робіт, та є складовою частиною загальної вартості зазначених робіт. видатки на оплату послуг зі здійснення технагляду за проведенням капремонту (будівництва, реконструкції), якщо такі роботи включені до кошторису. Відповідно до п.2 Розділ 5. Оцінка тендерної пропозиції Відсутність будь-яких запитань або уточнень стосовно змісту та процедури закупівлі, які отримали цю документацію у встановленому порядку, означатиме, що учасники процедури закупівлі, що беруть участь в цих торгах, повністю усвідомлюють зміст цієї тендерної документації та вимоги, викладені Замовником при підготовці цієї закупівлі, в складі тендерної пропозиції має міститися документ про те, що Учасник повністю усвідомлює зміст цієї тендерної документації та вимоги, викладені Замовником. Відповідно до Переліку змін процедури закупівлі № UA-2021-07-12-000802-b, зазначено, що замовник вносить зміни в тендерну документацію п.5 розділ 3. п.2 розділу 5 Тендерної Документації залишився без змін та містить інформацію про те, що Зведений кошторисний розрахунок повинен містити витрати на технічний нагляд (глава 10); авторський нагляд (глава 12); інші витрати. Також в тендерній документації зазначено, що вся кошторисна документація повинна бути виконана за допомогою ліцензійного програмного кошторисного комплексу спеціалістом кошторисником згідно ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва», які мають обов’язковий характер при визначенні вартості будівництва об’єктів, що споруджуються за рахунок бюджетних коштів, коштів державних і комунальних підприємств, установ та організацій, а також кредитів, наданих під державні гарантії, утримання служби замовника будівництва (у тому числі технагляд/авторський нагляд) здійснюється за рахунок коштів, передбачених у главі 10,12 зведеного кошторисного розрахунку вартості будівництва. Тобто забезпечення здійснення технічного/авторського нагляду на об’єкті будівництва є обов’язком, відповідно тендерна пропозиція учасника має містити витрати на технічний/авторський нагляд (глава 10,12).
Статус вимоги: Не задоволено