-
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
-
Безлотова
-
КЕП
Машина дорожня комбінована зі змінним устаткуванням МДКЗ-14 на базі самоскида МАЗ-5550 (або еквівалент)
Завершена
2 500 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 12 500.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 12 500.00 UAH
Період оскарження:
16.06.2017 10:07 - 14.07.2017 00:00
Вимога
Є відповідь
Вимога замовнику
Номер:
ad2a76c9cbc54f82901ae67ba1521392
Ідентифікатор запиту:
UA-2017-06-16-000267-b.b1
Назва:
Вимога замовнику
Вимога:
Вимога Замовнику щодо невідповідності пропозиції ТОВ "ТД Будшляхмаш" умовам тендерної документації.
Пов'язані документи:
Учасник
- вимога замовнику Красноград.pdf 04.08.2017 14:06
- Лазор довіреність ТД.pdf 04.08.2017 14:06
- Протокол 07.08.2017 16:48
Дата подачі:
04.08.2017 14:06
Вирішення:
1. Згідно Наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України 13.04.2016 № 680 «Примірна тендерна документація» для процедури закупівлі – відкриті торги» зміст кожного розділу «Примірної тендерної документації» визначається замовником.
Замовником було визначено – якщо Учасник процедури закупівлі не є виробником вантажного шасі, в складі пропозиції учасник повинен надати оригінал або належним чином засвідчену копію документу від виробника вантажного шасі, що підтверджує представницькі, дилерські, дистрибюторські, тощо повноваження.
Учасником було надано лист ТОВ «ЗІІ «Торговий дім «МАЗ-Україна» вих. № 517 від 29.06.2017 року, яким підтверджувалися представницькі, дилерські, дистрибюторські, тощо повноваження ТОВ «Торговий дім Будшляхмаш».
ТОВ «ЗІІ «Торговий дім «МАЗ-Україна» у свою чергу є офіційним представником Мінського автомобільно заводу в Україні (засновник - Відкрите акціонерне товариство "Мінский автомобільний завод" - керуюча компанія холдингу "Білавтомаз" адреса: 220021, м. Мінськ, вул. Соціалістична, буд.2, Білорусь)
Таким чином, Замовник вважає даний лист цілком достатнім для підтвердження повноважень ТОВ «Торговий дім Будшляхмаш», оскільки жодним з нормативно-правових актів не визначена вимога отримувати підтвердження безпосередньо від закордонного виробника вантажного шассі, що у свою чергу може призвести до додаткових невиправданих витрат – пересилання, переклад, нотаріальне засвідчення вірності перекладу документу, тощо. А відтак – надана тендерна документація у тендерній пропозиції цілком відповідає умовам тендерної документації.
2. Згідно пункту 3 частини 2 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим, а специфікація повинна містити вираз "або еквівалент".
У Додатку № 4 До тендерної документації «Прелік документів для надання Учасником для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям відповідно до предмета закупівлі» зазначено - код за ДК 021:2015: 34140000-0 – Великовантажні мототранспортні засоби – Машина дорожня комбінована зі змінним устаткуванням МДКЗ-14 на базі самоскида МАЗ-5550 (або еквівалент).
У примітках до вказаного Додатку також зазначено - аналогічними договорами відповідно до умов цієї Тендерної документації є договори, які підтверджують наявність в учасника досвіду щодо постачання (відпуск) товару відповідно до предмету закупівлі (Код за ДК 021:2015: 34140000-0 – Великовантажні мототранспортні засоби – Машина дорожня комбінована зі змінним устаткуванням МДКЗ-14 на базі самоскида МАЗ-5550 (або еквівалент).
У нашому випадку зазначені машини, які були реалізовані ТОВ «Торговий дім Будшляхмаш», згідно Договорів приведених у тендерній пропозиції - є еквівалентом машини, яку планується придбати і не можуть бути порушенням вимог тендерної документації.
3. Стаття 15 Закону України «Про публічні закупівлі» визначає - під час проведення процедур закупівель усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою, а також за рішенням замовника одночасно всі документи можуть мати автентичний переклад на іншу мову. Визначальним є текст, викладений українською мовою. Жодна заборона щодо надання інструкцій з експлуатації машин та обладнання на інших мовах – відсутня.
Таким чином, надання керівництва з експлуатації на російській мові ніяким чином не можуть бути порушенням вимог Закону України «Про публічні закупівлі» та тендерної документації.
Статус вимоги:
Задоволено