• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

ЄЗС ДК 021:2015 45260000-7 Покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботи (Капітальний ремонт покрівлі у житловому будинку № 64 по вул. Ів. Хрестителя в м. Яворів Львівської області)

Торги відмінено

500 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 500.00 UAH
Період оскарження: 12.07.2021 11:42 - 16.07.2021 00:00
Вимога
Вирішена

Неправомірне рішення замовника

Номер: abab3304947947138632f3ac0690fa16
Ідентифікатор запиту: UA-2021-07-12-000739-b.b1
Назва: Неправомірне рішення замовника
Вимога:
Протоколом розгляду пропозиції Учасника ФОП Бартіш Роман Степанович № б/н від 21 липня 2021 року відхилено тендерну пропозицію ФОП Бартіш Р.С. як таку, що не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі. Керуючись аб.2 ч. 14 ст.14 ЗУ «Про публічні закупівлі» повідомляю наступне: На вимогу пп.23- 25 додатку 3 до Оголошення Учасником ФОП Бартіш Р.С. надано скановані копії посвідчень та протоколів перевірки знань стосовно заявлених у оголошенні вимог, окрім тих, що на даний час втратили чинність згідно законодавства України, про що повинно було бути відомо Замовнику під час підготовки оголошення про закупівлю. Наголошую про те, що НПАОП 0.00-1.59-87 «Правила будови та безпечної експлуатації посудин, що працюють під тиском» має статус «Недійсний» від 01.03.2019р., та замінено НПАОП 0.00-1.81-18. «Правила охорони праці під час експлуатації обладнання, що працює під тиском», тому у складі пропозиції надано скановані копії посвідчень та протоколу перевірки знань з ДІЮЧОГО НПАОП 0.00-1.81-18. «Правила охорони праці під час експлуатації обладнання, що працює під тиском». Пунктом 13 додатку 3 до Оголошення зазначалось про те, що «Аналогічним є договір з предметом закупівлі «КАПІТАЛЬНИЙ РЕМОНТ ДАХУ/ПОКРІВЛІ». У складі пропозиції ФОП Бартіш Р.С. надано довідку та підтверджуючі документи про виконання таких аналогічних договорів, що вимагались умовами закупівлі, зокрема: 1. КАПІТАЛЬНИЙ РЕМОНТ, заміна рулонної ПОКРІВЛІ плоского даху навчально-виробничої майстерні №2 Державного професійно-технічного навчального закладу «Червоноградський професійний гірничо-будівельний ліцей» на вул. Стуса,15 м. Червоноград Львівської області 2. КАПІТАЛЬНИЙ РЕМОНТ ПОКРІВЛІ житлового будинку №21 (квартири 40-80) на пл. Авіації в м. Новий Калинів, Самбірського р-н, Львівської області 3. КАПІТАЛЬНИЙ РЕМОНТ, заміна рулонної ПОКРІВЛІ плоского даху майстерні, їдальні, спортивного та актового залів Дрогобицького професійного політехнічного училища на вул. О. Пушкіна,20 у м. Дрогобичі Львівської області 4. КАПІТАЛЬНИЙ РЕМОНТ ПОКРІВЛІ житлового будинку по вул. Мельника,12 м. Стебник Таким чином, пропозиція ФОП Бартіш Роман Степанович, що визначена електронною системою як найбільш економічно вигідна, повністю відповідає вимогам Оголошення про проведення спрощеної закупівлі. Водночас протоколом розгляду пропозиції Учасника ТОВ «ЯВІРБУДКОНСАЛТИНГ» № б/н від 21 липня 2021 року пропозицію ТОВ «ЯВІРБУДКОНСАЛТИНГ» прийнято як таку, що відповідає вимогам оголошення про проведення спрощеної закупівлі. Таке рішення Замовника суперечить чинному законодавству України, зокрема ЗУ «Про публічні закупівлі» з наступних причин: 1. Пропозиція учасника ТОВ «ЯВІРБУДКОНСАЛТИНГ» підписана Електронною печаткою ТОВ «ЯВІРБУДКОНСАЛТИНГ» замість електронного підпису уповноваженої особи(перевірено на сайті Центрального засвідчувального органу https://czo.gov.ua/verify). Відповідно до частини 1 статті 581 Господарського кодексу України використовувати печатку суб’єкту господарювання у своїй діяльності не обов’язково. Наявність або відсутність відбитка печатки на документі не створює юридичних наслідків (частина 3 статті 581 ГКУ). Також абзацом 3 частини 3 наказу Міністерства регіонального розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства від 11.06.2020р. № 1082 (розробленого відповідно до пунктів 1 та 11 частини першої статті 9, частини восьмої статті 12 Закону України «Про публічні закупівлі») передбачено про те, що «Після внесення інформації в електронні поля, на неї накладається кваліфікований електронний підпис ПОСАДОВОЇ ОСОБИ». Для правильного накладання електронного підпису учасник повинен обрати саме файл з електронним підписом уповноваженої особи. Якщо ж учасник наклав електронну печатку замість електронного підпису, і тендерна документація містила вимогу щодо накладення саме електронного підпису ( Розділ 7 Оголошення «Учасник повинен накласти електронний цифровий підпис (ЕЦП) або кваліфікований електронний підпис (КЕП) на пропозицію»), то такий учасник підлягає відхиленню згідно зі статтею 31 Закону. 2. Пунктом 4 додатку 3 до Оголошення встановлена вимога щодо подання у складі пропозиції Кошторисної документації (Договірна ціна з пояснювальною запискою; Зведений кошторисний розрахунок; Локальні кошториси; Відомість ресурсів до зведеного кошторисного розрахунку; інше згідно ДСТУ), - ТОВ «ЯВІРБУДКОНСАЛТИНГ» не надано зведеного кошторисного розрахунку та пояснювальної записки до договірної ціни. 3. На вимогу п. 23-25 додатку 3 до Оголошення ТОВ «ЯВІРБУДКОНСАЛТИНГ» надано архів документів «Скани з дозволів ОП». Зазначаю, що працівники, які пройшли перевірку знань з охорони праці не відповідають працівникам, дані щодо яких зазначено згідно довідки «21 довідка про наявність кваліфікованих спеціалістів». Крім того, результат перевірки знань з питань охорони праці оформлюється протоколом засідання комісії з перевірки знань з питань охорони праці, а особам, які під час перевірки знань з охорони праці виявили задовільні результати, видається посвідчення про перевірку знань з питань охорони праці (згідно вимог Типового положення про порядок проведення навчання і перевірки знань з питань охорони праці). Учасником надано тільки витяги з протоколів. Водночас подані ТОВ «ЯВІРБУДКОНСАЛТИНГ» витяги протоколів не є дійсними станом на момент подання пропозиції, оскільки видані в період з 04.05.2018р. по 23.05.2018р., що суперечить вимогам ст. 18 ЗУ «Про охорону праці». 4. Пунктом 17 додатку 3 до Оголошення встановлена вимога надання копії ліцензій на усі види робіт визначених технічним завданням (якщо наявність ліцензії є обов’язковою), - учасником не надано копії ліцензії та не надано роз'яснення щодо неподання даного документу. 5. Пунктом 21 додатку 3 до Оголошення вимагається надання довідки з банку про наявні відкриті рахунки – ТОВ «ЯВІРБУДКОНСАЛТИНГ» надано документ «1.4 довідка з банку про діючий рахунок», дані якого суперечать даним, зазначених у листі «Загальні відомості про учасника», а формат рахунку не відповідає IBAN (International Bank Account Number) — міжнародному номеру банківського рахунку, застосування якого є обов’язковим в Україні з 13 січня 2020 року. Враховуюче вищевикладене вимагаю: 1. Визначити ФОП Бартіш Роман Степанович переможцем спрощеної закупівлі, а тендерну пропозицію, що визначена електронною системою як найбільш економічно вигідна, як таку, що повністю відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі. 2. Відхилити тендерну пропозицію ТОВ «ЯВІРБУДКОНСАЛТИНГ» як таку, що не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі. У разі невиконання даних вимог, вказану вище інформацію мною буде направлено до органів державної влади, на які покладено обов'язок здійснення нагляду за додержанням та правильним застосуванням законів, зокрема, - Львівської обласної прокуратури, Управління служби безпеки України у Львівській області про наявні ознаки узгоджених антиконкурентних дій з боку замовника та ТОВ «ЯВІРБУДКОНСАЛТИНГ», оскільки найбільш економічно вигідна ціна відхилена за неіснуючими причинами, коли переможцем визнаний учасник, що надав максимальну ціну та не відповідає критеріям оцінки, визначеним умовами Оголошення; до органів фінансового контролю, а саме Західного офісу Держаудитслужби з метою проведення моніторингу даної закупівлі на відповідність вимогам ЗУ «Про публічні закупівлі» (зокрема ст. 5 «Принципи здійснення публічних закупівель та недискримінація учасників» та ст. 14 «Спрощені закупівлі»). Вказана інформація буде передана до засобів масової інформації для інформування суспільства щодо грубих порушень Замовником ЗУ «Про публічні закупівлі» та законодавства України в цілому. З метою захисту своїх прав та охоронюваних законом інтересів у разі незадоволення даної вимоги мною буде направлено заяву до суду щодо неправомірних дій Замовника під час проведення спрощеної закупівлі, з покладенням судових витрат на відповідача.
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Аргументи описані в скарзі не спростовують підстав для відхилення пропозиції Учасника.
Статус вимоги: Відхилено
Задовільнена: Ні