• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Капітальний ремонт будівлі Шаринського ліцею Ладижинської сільської ради Уманського району Черкаської області за адресою: вулиця Шкільна, 15, село Шарин, Уманський район, Черкаська область

ДК021:2015 код 45260000-7 Покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботи (Капітальний ремонт будівлі Шаринського ліцею Ладижинської сільської ради Уманського району Черкаської області за адресою: вулиця Шкільна, 15, село Шарин, Уманський район, Черкаська область). Забезпечення тендерних пропозицій даною процедурою закупівлі не передбачено.

Завершена

3 898 062.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 19 490.31 UAH
Період оскарження: 12.07.2021 11:29 - 31.07.2021 00:00
Вимога
Є відповідь

Замовнику, надайте відповідь на вимогу , відповідно до чинного законодавства.

Номер: 32f0704134324faf95c6ee67933208f3
Ідентифікатор запиту: UA-2021-07-12-001512-a.a4
Назва: Замовнику, надайте відповідь на вимогу , відповідно до чинного законодавства.
Вимога:
Замовнику, надайте відповідь на вимогу , відповідно до чинного законодавства.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Користуючись нагодою, Замовник публікує в електронній системі відповідь на вимоги: UA-2021-07-12-001512-a.c2; UA-2021-07-12-001512-a.c3 та UA-2021-07-12-001512-a.a4. Перед наданням відповіді варто зазначити, що частина 3 статті 31 Закону №922-VIII передбачає: «У разі якщо учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні та протоколі розгляду тендерних пропозицій, такий учасник може звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію про причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема технічній специфікації, та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніш як ЧЕРЕЗ П’ЯТЬ ДНІВ з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель.». Разом з тим, обчислення строку згідно Цивільного кодексу України визначається роками, місяцями, тижнями, ДНЯМИ або годинами – стаття 252. При цьому, перебіг строку починається з наступного ДНЯ після відповідної календарної дати або настання події, з якою пов'язано його початок (стаття 253 ЦКУ). Відтак, якщо розглядати вимоги поставлені від Учасника: товариство з обмеженою відповідальністю "АФІНА ПАЛЛАДІУМ" (код ЄДРПОУ:41329917) - UA-2021-07-12-001512-a.c2; UA-2021-07-12-001512-a.c3, що оприлюднені в електронній системі закупівель 20 серпня 2021 року 16 год. 34 хв. перебіг строку надання відповіді на вказані вимоги у Замовника завершується 26.08.2021 року о 00 год. 00 хв.. Тобто, враховуючи описані положення Закону №922-VIII та положення Цивільного кодексу України, Замовник має повне право надати відповідь до завершення вказаного строку. Однак, функціонал електронної системи та електронного майданчику на якому обслуговується Замовник, створює обмеження у визначеному Законом строку, мовляв відповідь на вимогу слід було надати до 16 год. 34 хв. 25.08.2021 року, але такий стан речей є невідповідним до дійсності, адже Закон України «Про публічні закупівлі» встановлює строк в днях, а НЕ В ГОДИНАХ (ч.3, ст.31) – згадували вище. Таким чином, єдиним можливим варіантом публікації відповіді в електронній системі закупівель на поставлені вимоги: UA-2021-07-12-001512-a.c2; UA-2021-07-12-001512-a.c3, у Замовника враховуючи наявну кількість вихідних та святкових днів з встановленого Законом строку: з 21.08.2021 по 24.08.2021 року та поставлену вимогу UA-2021-07-12-001512-a.a4. від учасника – ТОВ "ЕД ТЕМП", є публікація відповідей на всі згадані вимоги одночасно. Отже: 1) Відповідь на вимогу: UA-2021-07-12-001512-a.c2 Відповідно до частини 3 статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) передбачено, що у разі якщо учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні та протоколі розгляду тендерних пропозицій, такий учасник може звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію про причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема технічній специфікації, та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніш як через п’ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель. Тому, інформуємо що відповідь на Ваше звернення надається в Законом передбачений строк. 1. Акцентуємо Вашу увагу на пункті 1.1 розділу ІІІ Документації, а саме: - «Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним критеріям, згідно статті 16 Закону, наявність/відсутність підстав, установлених у статті 17 Закону і в цій тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у цій тендерній документації, а саме: … - копія чинного дозволу АБО ЛІЦЕНЗІЇ (або іншого документу, який посвідчує її видачу) на провадження певного виду господарської діяльності, пов’язаного з предметом закупівлі, якщо отримання такого дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законодавством України. У разі, якщо отримання ліцензії (або іншого документу, який посвідчує її видачу) не передбачено законодавством, учасник надає лист-пояснення з посиланням на нормативні акти або копію/ії роз’яснення/нь державних органів.»; Перевіривши тендерну пропозицію ТОВ «ЕД ТЕМП» Замовником встановлено наявність: - Ліцензії щодо господарської діяльності з будівництва об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності належить) до об’єктів з середнім та значними наслідками №20-Л від 10.04.2019 року, видану ДАБІ України на ім’я учасника; - Декларацію відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці №32-21-1320 від 27.05.2021 року, видану територіальним органом Держпраці на ім’я учасника; - Ліцензія з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення серії АЕ №184272 від 08.02.2013 року, видану на ім’я субпідрядника учасник закупівлі. Отже, вказаних документів достатньо для встановлення відповідності учасника встановленим вимогам, тим паче коли за умовами тендерної документації передбачена альтернатива – «АБО». 2. Щодо піднятого питання про наявність повноважень в частині укладання договору про закупівлю, котрий може вважатись значним правочином для товариства з обмеженою відповідальністю. Рекомендуємо ознайомитись з файлом, що наданий учасником ТОВ «ЕД ТЕМП» в складі тендерної пропозиції, ім’я якого – «Уповноважена особа. Діденко Л.І..pdf - 03 серпня 2021 18:33», де на сторінці 3 вказаного файлу присутнє Рішення №7 одноособового власника (учасника) ТОВ «ЕД ТЕМП» від 03.11.2020 року. Якщо у Вас після ознайомлення з вказаним документом залишається бажання оскаржити прийняте рішення, щодо визначення переможця, то Замовник не може обмежувати будь-кого в реалізації його прав та свобод, що передбачені законом. 2) Відповідь на вимогу: UA-2021-07-12-001512-a.c3 Відповідно до частини 3 статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) передбачено, що у разі якщо учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні та протоколі розгляду тендерних пропозицій, такий учасник може звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію про причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема технічній специфікації, та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніш як через п’ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель. Тому, інформуємо що відповідь на Ваше звернення надається в Законом передбачений строк. 1. Акцентуємо Вашу увагу на пункті 1.1 розділу ІІІ Документації, а саме: - «Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним критеріям, згідно статті 16 Закону, наявність/відсутність підстав, установлених у статті 17 Закону і в цій тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у цій тендерній документації, а саме: … - копія чинного дозволу АБО ЛІЦЕНЗІЇ (або іншого документу, який посвідчує її видачу) на провадження певного виду господарської діяльності, пов’язаного з предметом закупівлі, якщо отримання такого дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законодавством України. У разі, якщо отримання ліцензії (або іншого документу, який посвідчує її видачу) не передбачено законодавством, учасник надає лист-пояснення з посиланням на нормативні акти або копію/ії роз’яснення/нь державних органів.»; Перевіривши тендерну пропозицію ТОВ «ЕД ТЕМП» Замовником встановлено наявність: - Ліцензії щодо господарської діяльності з будівництва об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності належить) до об’єктів з середнім та значними наслідками №20-Л від 10.04.2019 року, видану ДАБІ України на ім’я учасника; - Декларацію відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці №32-21-1320 від 27.05.2021 року, видану територіальним органом Держпраці на ім’я учасника; - Ліцензія з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення серії АЕ №184272 від 08.02.2013 року, видану на ім’я субпідрядника учасник закупівлі. Отже, вказаних документів достатньо для встановлення відповідності учасника встановленим вимогам, тим паче коли за умовами тендерної документації передбачена альтернатива – «АБО». 2. Щодо піднятого питання про наявність повноважень в частині укладання договору про закупівлю, котрий може вважатись значним правочином для товариства з обмеженою відповідальністю. Рекомендуємо ознайомитись з файлом, що наданий учасником ТОВ «ЕД ТЕМП» в складі тендерної пропозиції, ім’я якого – «Уповноважена особа. Діденко Л.І..pdf - 03 серпня 2021 18:33», де на сторінці 3 вказаного файлу присутнє Рішення №7 одноособового власника (учасника) ТОВ «ЕД ТЕМП» від 03.11.2020 року. Якщо у Вас після ознайомлення з вказаним документом залишається бажання оскаржити прийняте рішення, щодо визначення переможця, то Замовник не може обмежувати будь-кого в реалізації його прав та свобод, що передбачені законом. 3) Відповідь на вимогу: UA-2021-07-12-001512-a.a4 За наслідком дослідження Вашої вимоги Замовником не встановлено запитування інформації про додаткові пояснення в частині причин невідповідності пропозиції учасника до умов тендерної документації, зокрема технічній специфікації, та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям. Відтак, Ваша вимога - не задоволена.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Без відповіді

Вимога щодо неправомірного визначення переможця закупівлі UA-2021-07-12-001512-a

Номер: 7eabe93a44504235a55712cbcc20dd29
Ідентифікатор запиту: UA-2021-07-12-001512-a.c3
Назва: Вимога щодо неправомірного визначення переможця закупівлі UA-2021-07-12-001512-a
Вимога:
Протоколом розгляду тендерних пропозицій тендерного комітету Відділу освіти, культури, молоді та спорту Ладижинської сільської ради було визначено переможцем торгів з ідентифікаційним номером UA-2021-07-12-001512-a ТОВ «ЕД ТЕМП». Аналіз тендерної пропозиції ТОВ «ЕД ТЕМП» свідчить про невідповідність умовам тендерної документації виходячи з наступного. 1. Відповідно до Розділу ІІІ Інструкції з підготовки тендерної пропозиції вимагалося надати «…копія чинного дозволу або ліцензії (або іншого документу, який посвідчує її видачу) на провадження певного виду господарської діяльності, пов’язаного з предметом закупівлі, якщо отримання такого дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законодавством України…». Відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 26.10.2011 № 1107 Про затвердження Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки для виконання робіт відповідно до предмету закупівлі вимагається наявність дозволу на виконання робіт підвищеної небезпеки групи А. В своїй тендерні пропозиції ТОВ «ЕД ТЕМП» надало лише Ліцензію державної архітектурно-будівельної інспекції України за класом наслідків з середнім та значним, а також декларацію відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці. Отже, тендерна пропозиція ТОВ «ЕД ТЕМП» не відповідає вимогам Замовника щодо надання відповідних ліцензій (або іншого документу, який посвідчує її видачу) на провадження певного виду господарської діяльності, пов’язаного з предметом закупівлі, оскільки не містить Дозвіл на роботи підвищеної небезпеки. 2. Відповідно до пункту 1.5. Розділу ІІІ Інструкції з підготовки тендерної пропозиції вимагалося надати «у разі якщо учасник є товариством з обмеженою відповідальністю або товариством з додатковою відповідальністю а також очікувана вартість предмета закупівлі перевищує 50% вартості чистих активів юридичної особи відповідно до останньої затвердженої фінансової звітності, додатково надається рішення загальних зборів учасників (Протокол)* про надання згоди на укладення договору (вчинення значного правочину) за предметом даної закупівлі…», а також Замовником зазначалося, що «…Рішення загальних зборів учасників (Протокол) повинен містити чітко сформульоване рішення, прийняте зборами – згода на укладення договору із зазначенням по тексту документа: - службової (посадової) особи учасника (посада, прізвище, ініціали), яку уповноважено на укладення договору про закупівлю), номеру оголошення на веб-порталі Уповноваженого органу (UA-…) та/або предмету договору та назви замовника та/або іншої інформації, яка дає змогу ідентифікувати, що цей протокол стосується саме цієї закупівлі (інформація, яка ідентифікує предмет закупівлі може бути зазначена в будь-якій частині протоколу)…». Замовником, в межах встановлених законодавством, було надано 24 години на усунення невідповідностей щодо права підпису, а саме було зазначено наступне: «В тендерній пропозиції учасника ТОВ "ЕД ТЕМП", який зараз перебуває на етапі оцінки, виявлено невідповідності його тендерної пропозиції вимогам що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону та документів що підтверджують право підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю. В пункті 1.5. розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації містяться наступні вимоги про надання учасниками документів: «1.5. Повноваження щодо підпису документів тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі підтверджується: - для посадових (службових) осіб учасника, які уповноважені підписувати документи пропозиції та вчиняти інші юридично значущі дії від імені учасника на підставі положень установчих документів (в тому числі підписувати договір про закупівлю за результатами торгів) – копії розпорядчих документів, про призначення (обрання) на посаду відповідної особи - копія наказу про призначення та/ або протоколу зборів засновників, тощо, разом із витягом сформований програмним забезпеченням Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань за зазначеним заявником критерієм пошуку та містить відомості з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, а також копією установчого документу учасника, що містить інформацію щодо повноважень (функцій, тощо) такої особи. Поряд з тим, у разі якщо учасник є товариством з обмеженою відповідальністю або товариством з додатковою відповідальністю а також очікувана вартість предмета закупівлі перевищує 50% вартості чистих активів юридичної особи відповідно до останньої затвердженої фінансової звітності, додатково надається рішення загальних зборів учасників (Протокол)* про надання згоди на укладення договору (вчинення значного правочину) за предметом даної закупівлі; - для осіб, що уповноважені представляти інтереси учасника під час проведення процедури закупівлі, та які не входять до кола осіб, які представляють інтереси учасника без довіреності – оригінал довіреності, оформленої у відповідності до вимог чинного законодавства, а також копією установчого документу учасника, що містить інформацію щодо повноважень (функцій, тощо) особи, від імені, якої видано таку довіреність; …». ТОВ «ЕД ТЕМП» надало лист з поясненням та зазначило, що в тендерній документації міститься статут товариства, Виписка з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань ТОВ «ЕД ТЕМП» від 12.01.2019, Рішення № 1 від 03.01.2019 Учасника (засновника) ТОВ «ЕД ТЕМП», наказ про призначення директора, копія паспорту та картки фізичної особи платника податків, рішення № 7 про призначення уповноваженої особи Товариства для участі Товариства в процедурі публічних закупівель, довіреність, наказ про призначення, копія паспорту та картки фізичної особи платника податків, наказ про призначення, фінансову звітність малого підприємства за 2020 рік. Отже, ТОВ «ЕД ТЕМП» не виконало вимогу Замовника та не надало рішення загальних зборів учасників (Протокол) про надання згоду на укладення договору (вчинення значного правочину) за предметом даної закупівлі. Відповідно до розділу V Оцінка тендерних пропозицій тендерної документації замовник відхиляє тендерну пропозицію в разі якщо, зокрема, не відповідає кваліфікаційним критеріям, установленим тендерною документацією. Таким чином, тендерна пропозиція ТОВ «ЕД ТЕМП» не відповідає умовам тендерної документації та має бути відхилена. Просимо Замовника усунути порушення та скасувати рішення про визначення переможцем торгів ТОВ «ЕД ТЕМП». У випадку незадоволення нашої вимоги ми будемо вимушені звернутися зі скаргою на дії Замовника до Постійно діючої адміністративної Колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель. Директор ТОВ «Афіна Палладіум» І.П. Угнич
Пов'язані документи: Учасник
Вимога
Без відповіді

Вимога щодо неправомірного визначення переможця закупівлі UA-2021-07-12-001512-a

Номер: 44aa05ce90ed4f11b746bb6f32481e58
Ідентифікатор запиту: UA-2021-07-12-001512-a.c2
Назва: Вимога щодо неправомірного визначення переможця закупівлі UA-2021-07-12-001512-a
Вимога:
Протоколом розгляду тендерних пропозицій тендерного комітету Відділу освіти, культури, молоді та спорту Ладижинської сільської ради було визначено переможцем торгів з ідентифікаційним номером UA-2021-07-12-001512-a ТОВ «ЕД ТЕМП». Аналіз тендерної пропозиції ТОВ «ЕД ТЕМП» свідчить про невідповідність умовам тендерної документації виходячи з наступного. 1. Відповідно до Розділу ІІІ Інструкції з підготовки тендерної пропозиції вимагалося надати «…копія чинного дозволу або ліцензії (або іншого документу, який посвідчує її видачу) на провадження певного виду господарської діяльності, пов’язаного з предметом закупівлі, якщо отримання такого дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законодавством України…». Відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 26.10.2011 № 1107 Про затвердження Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки для виконання робіт відповідно до предмету закупівлі вимагається наявність дозволу на виконання робіт підвищеної небезпеки групи А. В своїй тендерні пропозиції ТОВ «ЕД ТЕМП» надало лише Ліцензію державної архітектурно-будівельної інспекції України за класом наслідків з середнім та значним, а також декларацію відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці. Отже, тендерна пропозиція ТОВ «ЕД ТЕМП» не відповідає вимогам Замовника щодо надання відповідних ліцензій (або іншого документу, який посвідчує її видачу) на провадження певного виду господарської діяльності, пов’язаного з предметом закупівлі, оскільки не містить Дозвіл на роботи підвищеної небезпеки. 2. Відповідно до пункту 1.5. Розділу ІІІ Інструкції з підготовки тендерної пропозиції вимагалося надати «у разі якщо учасник є товариством з обмеженою відповідальністю або товариством з додатковою відповідальністю а також очікувана вартість предмета закупівлі перевищує 50% вартості чистих активів юридичної особи відповідно до останньої затвердженої фінансової звітності, додатково надається рішення загальних зборів учасників (Протокол)* про надання згоди на укладення договору (вчинення значного правочину) за предметом даної закупівлі…», а також Замовником зазначалося, що «…Рішення загальних зборів учасників (Протокол) повинен містити чітко сформульоване рішення, прийняте зборами – згода на укладення договору із зазначенням по тексту документа: - службової (посадової) особи учасника (посада, прізвище, ініціали), яку уповноважено на укладення договору про закупівлю), номеру оголошення на веб-порталі Уповноваженого органу (UA-…) та/або предмету договору та назви замовника та/або іншої інформації, яка дає змогу ідентифікувати, що цей протокол стосується саме цієї закупівлі (інформація, яка ідентифікує предмет закупівлі може бути зазначена в будь-якій частині протоколу)…». Замовником, в межах встановлених законодавством, було надано 24 години на усунення невідповідностей щодо права підпису, а саме було зазначено наступне: «В тендерній пропозиції учасника ТОВ "ЕД ТЕМП", який зараз перебуває на етапі оцінки, виявлено невідповідності його тендерної пропозиції вимогам що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону та документів що підтверджують право підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю. В пункті 1.5. розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації містяться наступні вимоги про надання учасниками документів: «1.5. Повноваження щодо підпису документів тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі підтверджується: - для посадових (службових) осіб учасника, які уповноважені підписувати документи пропозиції та вчиняти інші юридично значущі дії від імені учасника на підставі положень установчих документів (в тому числі підписувати договір про закупівлю за результатами торгів) – копії розпорядчих документів, про призначення (обрання) на посаду відповідної особи - копія наказу про призначення та/ або протоколу зборів засновників, тощо, разом із витягом сформований програмним забезпеченням Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань за зазначеним заявником критерієм пошуку та містить відомості з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, а також копією установчого документу учасника, що містить інформацію щодо повноважень (функцій, тощо) такої особи. Поряд з тим, у разі якщо учасник є товариством з обмеженою відповідальністю або товариством з додатковою відповідальністю а також очікувана вартість предмета закупівлі перевищує 50% вартості чистих активів юридичної особи відповідно до останньої затвердженої фінансової звітності, додатково надається рішення загальних зборів учасників (Протокол)* про надання згоди на укладення договору (вчинення значного правочину) за предметом даної закупівлі; - для осіб, що уповноважені представляти інтереси учасника під час проведення процедури закупівлі, та які не входять до кола осіб, які представляють інтереси учасника без довіреності – оригінал довіреності, оформленої у відповідності до вимог чинного законодавства, а також копією установчого документу учасника, що містить інформацію щодо повноважень (функцій, тощо) особи, від імені, якої видано таку довіреність; …». ТОВ «ЕД ТЕМП» надало лист з поясненням та зазначило, що в тендерній документації міститься статут товариства, Виписка з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань ТОВ «ЕД ТЕМП» від 12.01.2019, Рішення № 1 від 03.01.2019 Учасника (засновника) ТОВ «ЕД ТЕМП», наказ про призначення директора, копія паспорту та картки фізичної особи платника податків, рішення № 7 про призначення уповноваженої особи Товариства для участі Товариства в процедурі публічних закупівель, довіреність, наказ про призначення, копія паспорту та картки фізичної особи платника податків, наказ про призначення, фінансову звітність малого підприємства за 2020 рік. Отже, ТОВ «ЕД ТЕМП» не виконало вимогу Замовника та не надало рішення загальних зборів учасників (Протокол) про надання згоду на укладення договору (вчинення значного правочину) за предметом даної закупівлі. Відповідно до розділу V Оцінка тендерних пропозицій тендерної документації замовник відхиляє тендерну пропозицію в разі якщо, зокрема, не відповідає кваліфікаційним критеріям, установленим тендерною документацією. Таким чином, тендерна пропозиція ТОВ «ЕД ТЕМП» не відповідає умовам тендерної документації та має бути відхилена. Просимо Замовника усунути порушення та скасувати рішення про визначення переможцем торгів ТОВ «ЕД ТЕМП». У випадку незадоволення нашої вимоги ми будемо вимушені звернутися зі скаргою на дії Замовника до Постійно діючої адміністративної Колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель. Директор ТОВ «Афіна Палладіум» І.П. Угнич
Пов'язані документи: Учасник
Вимога
Є відповідь

Неправомірне відхилення

Номер: e7412782c7b44bcabff02dd63722b6dd
Ідентифікатор запиту: UA-2021-07-12-001512-a.c1
Назва: Неправомірне відхилення
Вимога:
ФОП Чупров О. М. прийняв участь в електронному аукціоні UA-2021-07-12-001512-a стосовно предмета закупівлі ДК 021:2015 код 45260000-7 Покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботи (Капітальний ремонт будівлі Шаринського ліцею Ладижинської сільської ради Уманського району Черкаської області за адресою: вулиця Шкільна, 15, село Шарин, Уманський район, Черкаська область). Забезпечення тендерних пропозицій даною процедурою закупівлі не передбачено. Протоколом тендерного комітету № 37 від 10.08.2021 року Учасника ФОП Чупрова О. М. було відхиллено з наступних підстав « Учасник процедури закупівлі не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства, Тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації» ФОП Чупров О. М. не погоджується з даним рішенням, і вважає рішення Тендерного комітету протиправним, що підтверджує упереджене ставлення Замовника до Учасника. 1).Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним критеріям, згідно статті 16 Закону, наявність/відсутність підстав, установлених у статті 17 Закону і в цій тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у цій тендерній документації, а саме: … … …копія чинного дозволу або ліцензії (або іншого документу, який посвідчує її видачу) на провадження певного виду господарської діяльності, пов’язаного з предметом закупівлі, якщо отримання такого дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законодавством України. У разі, якщо отримання ліцензії (або іншого документу, який посвідчує її видачу) не передбачено законодавством, Учасник надає лист-пояснення з посиланням на нормативні акти або копію/ії роз’яснення/нь державних органів. Для будівництва об’єктів СС1 (наприклад, індивідуальних (садибних) житлових будинків) отримання ліцензії не вимагається, на цю вимогу пояснення не потрібно. Так як це прописано в Законі, при цьому ФОП Чупров О. М. завантажив документ дозвільного характеру це Декларація відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства. ( це документи « Декларація висотні роботи.1 . jpg, Декларація виcотні роботи .1 jpg»). Даний документ є відповідним документом, який є необхідний суб’єкту господарювання для виконання робіт підвищеної небезпеки і використання машин, механізмів та устаткувань без отримання дозволу на ці види діяльності. Відповідно до чинного законодавства декларація є документом дозвільного характеру і тісно пов’язана з дозволами на виконання робіт та використання машин, механізмів, устаткувань підвищеної небезпеки. Необхідність оформлення декларації обумовлена Постановою КМУ №1107 від 26.10.2011 року (Додатки 6, 7).. Тому дану вимогу Учасник виконав в повному обсязі. 2). Пуктом 8 розділу Ш тендерної документації було встановлено вимогу: « Учасник у складі тендерної пропозиції надає інформацію про (повне найменування та місцезнаходження) щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання робіт чи послуг як субпідрядника/співвиконавця в обсязі не менше 20 відсотків від вартості договору про закупівлю.». Інформації, щодо надання довідки про незалучення субпідрядника немає. А так, як Учасник не планує залучення субпідрядника, то і дана вимога Замовника виконана в повному обсязі. 3). Стосовно не відповідності Дефектного акту а зокрема відсутність позиції «Улаштування з листкової сталі примикань до камяних стін – 38.3 м», дана позиція буде врахована при повнорному заватаженні кошторисних докуметів і на загальну вартість це не вплине. Це на виконання робіт в повному обсязі та в термін по Капітальному ремонту ніяк не вплине, і за це є відповідальність самого Учасника. 4). Основне завдання національної системи державних закупівель – забезпечити придбання товарів, робіт і послуг для задоволення державних потреб при найбільш ефективному витрачанні державних коштів. Тобто, Замовник в першу чергу повинен керуватися принципом економії Державного Бюджету. Учасник ФОП Чупров О. М., не одноразово показав і доказав що його роботи виконуються вчасно і виконуються без використання додаткових коштів. Підсумувавши усе вищенаведене, вимагаємо: 1) Скасувати рішення протоколу № 37 від 10.08.2021 року щодо відхилення Тендерної пропозиції Учасника ФОП Чупрова О. М. У противному випадку, ми будемо змушені звернутися до Антимонопольного комітету України для встановлення справедливості оцінки пропозиції ФОП Чупрова О. М. А також звернемося до ДержАудит служби за наданням роз’яснення стосовно Тендерної документації, як такої що не відповідає чинному законодавству
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Відповідно до частини 3 статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) передбачено, що у разі якщо учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні та протоколі розгляду тендерних пропозицій, такий учасник може звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію про причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема технічній специфікації, та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніш як через п’ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель. Тому, інформуємо що відповідь на Ваше звернення надається в Законом передбачений строк. Замовник розуміє Ваше обурення та не задоволення, однак іншого вибору попросту не має, так як один із принципів здійснення публічних закупівель передбачає - об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі. Разом з тим, ви також повинні усвідомлювати, що Замовник в особі тендерного комітету попросту не може бути досвідченим фахівцем в абсолютній кількості сфер та галузей життєдіяльності людини, в тому числі і в будівельній діяльності. 1. Виходячи з таких обставин, Замовником було передбачено вимоги згідно пунктів 1.1 та 1.6 розділу ІІІ Документації, а саме: - «Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним критеріям, згідно статті 16 Закону, наявність/відсутність підстав, установлених у статті 17 Закону і в цій тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у цій тендерній документації, а саме: … - копія чинного дозволу або ліцензії (або іншого документу, який посвідчує її видачу) на провадження певного виду господарської діяльності, пов’язаного з предметом закупівлі, якщо отримання такого дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законодавством України. У разі, якщо отримання ліцензії (або іншого документу, який посвідчує її видачу) не передбачено законодавством, УЧАСНИК НАДАЄ ЛИСТ-ПОЯСНЕННЯ З ПОСИЛАННЯМ НА НОРМАТИВНІ АКТИ АБО КОПІЮ/ІЇ РОЗ’ЯСНЕННЯ/НЬ ДЕРЖАВНИХ ОРГАНІВ.»; - «Документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції. Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції, не може бути підставою для її відхилення замовником. У разі, якщо Учасник, відповідно до норм законодавства України або Учасник – нерезидент відповідно до норм законодавства країни реєстрації, не зобов’язаний складати документи, які зазначено в цій тендерній документації, ТАКИЙ УЧАСНИК ЗАВАНТАЖУЄ ЛИСТ- РОЗ’ЯСНЕННЯ (У ДОВІЛЬНІЙ ФОРМІ, ЗА ПІДПИСОМ УПОВНОВАЖЕНОЇ ОСОБИ УЧАСНИКА ІЗ ВІДБИТКОМ ПЕЧАТКИ УЧАСНИКА (ЗА НАЯВНОСТІ) ІЗ ЗАЗНАЧЕННЯМ ВІДПОВІДНОГО ФАКТУ ТА З ПОСИЛАННЯМ НА ЗАКОНОДАВЧІ ПІДСТАВИ, ЯКІ ПЕРЕДБАЧАЮТЬ ВІДСУТНІСТЬ (НЕНАДАННЯ) ВІДПОВІДНИХ ДОКУМЕНТІВ.». Перевіривши Вашу тендерну пропозицію Замовником не виявлено ані копії відповідної ліцензії, ані лист-пояснення з посиланням на нормативні акти або копію/ії роз’яснення/нь державних органів про відсутність законодавчо встановленого обов’язку в отриманні такого дозвільного документа, як Ліцензія. Вказані обставини зумовили ту підставу, що була покладена в протокольне рішення згідно якого відхилена Ваша пропозиція. Більше того, відповідно до п.13, ч.1, ст.7 ЗУ «Про ліцензування видів господарської діяльності» передбачено, що ліцензуванню підлягають такі види господарської діяльності, як надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення за переліком, що визначається Кабінетом Міністрів України. Відповідно до постанови КМУ №852 від 23.11.2016 року затверджено «Ліцензійні умови провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення» та «ПЕРЕЛІК ПОСЛУГ І РОБІТ ПРОТИПОЖЕЖНОГО ПРИЗНАЧЕННЯ, ЩО ПІДЛЯГАЮТЬ ЛІЦЕНЗУВАННЮ» до вказаного ПЕРЕЛІКУ прямо підпадають види робіт визначені Замовником за розділом 7 відомості обсягів робіт, що були викладені в Додатку №1 до тендерної документації. 2. Ідентична ситуація виникає з питанням залучення чи не залучення учасниками субпідрядника/ів. Замовник нажаль не володіє екстрасенсорними властивостями, що дають можливість на відстані без належної інформації та документів встановити залучення чи не залучення третіх сторін до виконання робіт по предмету закупівлі. Тобто, Замовник не отримав від Вас відповідного підтвердження по наступним вимогам Документації: - частина 8 розділу ІІІ - Учасник у складі тендерної пропозиції надає інформацію про (повне найменування та місцезнаходження) щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання робіт чи послуг як субпідрядника/співвиконавця в обсязі не менше 20 відсотків від вартості договору про закупівлю. - пункт 1.6. розділу ІІІ - «Документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції. Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції, не може бути підставою для її відхилення замовником. У разі, якщо Учасник, відповідно до норм законодавства України або Учасник – нерезидент відповідно до норм законодавства країни реєстрації, не зобов’язаний складати документи, які зазначено в цій тендерній документації, ТАКИЙ УЧАСНИК ЗАВАНТАЖУЄ ЛИСТ- РОЗ’ЯСНЕННЯ (У ДОВІЛЬНІЙ ФОРМІ, ЗА ПІДПИСОМ УПОВНОВАЖЕНОЇ ОСОБИ УЧАСНИКА ІЗ ВІДБИТКОМ ПЕЧАТКИ УЧАСНИКА (ЗА НАЯВНОСТІ) ІЗ ЗАЗНАЧЕННЯМ ВІДПОВІДНОГО ФАКТУ ТА З ПОСИЛАННЯМ НА ЗАКОНОДАВЧІ ПІДСТАВИ, ЯКІ ПЕРЕДБАЧАЮТЬ ВІДСУТНІСТЬ (НЕНАДАННЯ) ВІДПОВІДНИХ ДОКУМЕНТІВ.». 3. Щодо не відповідності наданих розрахунків у наданому Вами дефектному акті, вказані недоліки прямо вказують на те, що тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації. Якщо слідувати Вашої описаної логіки за вимогою, де Ви гарантуєте надати вірний розрахунок при повторному завантаженні, то виникає риторичне питання – навіщо взагалі учаснику подавати якісь там документи до завершення періоду подачі тендерних пропозицій, адже потім при повторному завантаженні можна надати все і відразу. Позиція тендерного комітету в даному питанні однозначно категорична в протилежному напрямку до Вашої вимоги. Відтак, Замовник не заперечує використати передбачене Законом Ваше право на оскарження прийнятого рішення щодо відхилення Вашої пропозиції, однак рекомендуємо ретельно проаналізувати своє становище в даній закупівлі та можливі результати розгляду скарги Органом оскарження з метою економії Ваших ресурсів, адже вартість за подання скарги в даній частині становить 0,6 % від очікуваної вартості, що становить – 23390,00 грн. (Двадцять три тисячі триста дев'яносто гривень 00 копійок). На завершення можемо порекомендувати ретельніше складати власну тендерну пропозицію перед її подачею. Успіхів.
Статус вимоги: Відхилено
Задовільнена: Ні