-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
«Капітальний ремонт (термосанація) Новороманівської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів по вул. Шкільна, 13 в с. Нова Романівка, Новоград-Волинського району, Житомирської області.Коригування» (згідно з ДСТУ Б. Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва»)
Обсяг виконання робіт – згідно технічного завдання до цієї тендерної документації (додаток 2)
Торги не відбулися
14 329 952.40
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 143 299.52 UAH
мін. крок: 1% або 143 299.52 UAH
Період оскарження:
12.07.2021 11:01 - 24.07.2021 00:00
Вимога
Є відповідь
Щодо неправомірного відхилення пропозиції учасника ТОВ "ЗАБУДОВНИК"
Номер:
691445323c3747559d04bbbf53c7a65c
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-07-12-002412-c.a3
Назва:
Щодо неправомірного відхилення пропозиції учасника ТОВ "ЗАБУДОВНИК"
Вимога:
Відповідно до протоколу щодо прийняття рішення уповноваженою особою №134 від 02.08.2021р. Замовником було відхилено пропозицію ТОВ «ЗАБУДОВНИК» через те, що ТОВ «ЗАБУДОВНИК» «не виправив виявлені Замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідностей в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей, а саме не надав копії правовстановлюючих документів, що підтверджують набуття учасником права користування на об’єкти обладнання та матеріально-технічної бази, що відповідно до вказаної вище довідки про наявність матеріально-технічної бази визначені учасником як фактично наявні в останнього станом на дату подання тендерної пропозиції на СУБПІДРЯДНИКА».
ТОВ «ЗАБУДОВНИК» категорично не погоджується з підставою відхилення пропозиції, та вважає таке відхилення неправомірним, та таким, що свідчить про упередженість Замовника можливу корупційну складову з огляду на наступне:
Так, відповідно до підпункту 5.2. пункту 5 розділу «ІНСТРУКЦІЯ З ПІДГОТОВКИ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ» тендерної документації для підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним критеріям, останній повинен надати у складі тендерної пропозиції довідку про наявність матеріально-технічної бази, складену учасником у довільній формі, із зазначенням переліку фактично наявних в учасника будівельних машин і механізмів, необхідність залучення яких безпосередньо до виконання робіт щодо предмету цієї закупівлі передбачено у відповідності до п.п. 1 п. 5.1. цього розділу, із зазначенням інформації про найменування кожної одиниці таких машин і механізмів, підстав набуття учасником права користування зазначеними машинами та механізмами.
На підтвердження інформації, що зазначена у вищевказаній довідці учасник надає копії правовстановлюючих документів, що підтверджують набуття учасником права користування на об’єкти обладнання та матеріально-технічної бази станом на дату подання тендерної пропозиції, копії інвентарних карток обліку вказаного обладнання та матеріально-технічної бази та додатково для транспортних засобів (технологічних транспортних засобів), право користування якими виникає на підставі відповідного договору - копії свідоцтв про реєстрацію таких транспортних засобів (технологічних транспортних засобів), що визначені у змісті зазначеного договору.
Разом з тим, відповідно до підпункту 5.4. пункту 5 розділу «ІНСТРУКЦІЯ З ПІДГОТОВКИ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ» тендерної документації, встановлено умову, що учасник може для підтвердження своєї відповідності таким критеріям як наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій та/або наявність працівників, які мають необхідні знання та досвід, залучити потужності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників, надавши у складі тендерної пропозиції документи, що згідно п. 5.2. цього розділу підтверджують відповідність таким кваліфікаційним критеріям, та щодо вказаних субпідрядників (з дотриманням вимог до змісту, форми, обсягу, тощо відповідних документів, визначених цією документацією).
Відповідно до підпункту 1.1.6. пункту 1 «ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ» тендерної документації, «Правовстановлюючий документ» - документ, на підставі якого учасник у встановленому законодавством порядку набуває право власності на річ або лише право користування річчю. Для речей, щодо набуття права користування на які передбачається державна реєстрація, або нотаріальне посвідчення, правовстановлюючим документом є відповідний документ, що у встановленому чинним законодавством порядку засвідчує таку державну реєстрацію або нотаріальне посвідчення відповідного факту.
Так, ТОВ «Забудовник» на виконання вимоги замовника про усунення невідповідностей від 29.07.2021, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей надано довідку № 01/2 від 29.07.2021 р. про наявність обладнання, машин і механізмів, що підтверджують можливість виконання робіт визначених учасником у пропозиції, при цьому в колонці 5 «Приналежність» чітко зазначено, що обладнання субпідрядника ТОВ «пожежний експрес101», а саме: безповітряний фарборозпилювач, драбина – стремянка, насос БЦПЄ-05-80У, пістолет зрошувач, міксер, кутова шліф машинка (позиції 19-24) є його власністю.
Слід відмітити, що на вищевказане обладнання субпідрядника не передбачена державна реєстрація або нотаріальне посвідчення.
Враховуючи вищевикладене, правовстановлюючим документом на зазначена обладнання є первинні документи, які підтверджують факт його придбання, зокрема видаткові накладні та акти приймання – передачі (за потреби).
На підтвердженя наявності вищевказаного обладання надано інвентарні картки обліку основних засобів, що підтверджують наявність у власності та в обліку субпідрядника ТОВ «пожежний експрес101» зазначеного обладнання у довідці № 01/2 від 29.07.2021, а саме: безповітряного фарборозпилювач, драбини – стремянки, насоса БЦПЄ-05-80У, пістолета зрошувача, міксера, кутової шліф машинки.
Крім того, надано довідку від 29.07.2021 № 01/3, в якій зокрема зазначено, що обладнання субпідрядника ТОВ «пожежний експрес101», яке зазначено в довідці № 01/2 від 29.07.2021 придбавалося судпідрядником більше, а ніж 1095 днів (понад три роки), у зв’язку з чим у відповідності до пунк¬тів 44.3 і 44.4 ст. 44 Податкового кодексу України відсутня необхідність у збереженні первинних документів (видаткові накладні, акти – приймання –передачі), які підтверджують факт їхнього придбання.
Разом з тим, факт придбання вказаного обладнання понад 1095 підтверджується наданими інвентарними картками.
Так, відповідно до даних інвентарних карток датою уведення в експлуатацію субпідрядником кутової шліф машинки є 22.09.2015 року, тобто більше 5 років тому.
Аналогічно, відповідно до даних інвентарних карток датами уведення в експлуатацію субпідрядником обладнання є:
- безповітряного фарборозпилювач – 15.05.2015 року, тобто більше 6 років тому;
- драбини – стремянки – 24.10.2016 року, тобто більше 4 років тому;
- насоса БЦПЄ-05-80У – 24.10.2013 року, тобто більше 7 років тому;
- пістолета зрошувача -18.04.2015 року, тобто більше 6 років тому;
- міксера - 16.07.2015 року, тобто більше 6 років тому.
Таким чином, ТОВ «Забудовник» повністю виконано умови підпункту 5.2. пункту 5 розділу «ІНСТРУКЦІЯ З ПІДГОТОВКИ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ» тендерної документації, а відтак тендерна пропозиція учасника ТОВ «Забудовник» відхилена без наявності підстав визначених частиною 1 статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі».
В той же час, Закон України «Про публічні закупівлі» встановлює правові та економічні засади здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади, у тому числі і принципи здійснення публічних закупівель. Під час проведення закупівель замовник і учасник беззаперечно повинні дотримуватись основоположних принципів публічних закупівель визначених законом. Вичерпний перелік принципів передбачений статтею 5 цього Закону, а саме:
- добросовісна конкуренція серед учасників;
- максимальна економія, ефективність та пропорційність;
- відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
- недискримінація учасників та рівне ставлення до них;
- об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі;
- запобігання корупційним діям і зловживанням.
Поряд з тим, за відхилення тендерних пропозицій на підставах, не передбачених законом або не у відповідності до вимог закону (безпідставне відхилення) передбачена адміністративна відповідальність за частиною третьою статті 164-¹⁴ Кодексу України про адміністративні правопорушення, зокрема такі дії тягнуть за собою накладення штрафу на службових (посадових), уповноважених осіб замовника від 1500 до 3000 неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.
Таким чином, ТОВ «Забудовник» вимагає скасувати протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою №134 від 02.08.2021р. яким, замовником було відхилено пропозицію ТОВ «ЗАБУДОВНИК», та визначити ТОВ «ЗАБУДОВНИК» переможцем закупівлі. В разі не задоволення даної скарги, ТОВ «ЗАБУДОВНИК» змушений буде звернутись до органів державної влади з метою встановлення правомірності даного рішення та притягнення до відповідальності відповідальних осіб, адже не скасування Замовником зазначеного вище протоколу може свідчити про корупційну складову зі сторони відповідальних осіб замовника.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
11.08.2021 09:14
Вирішення:
"Дякуємо за Вашу вимогу. По суті порушеного Вами питання, замовник може повідомити наступне, ще раз принагідно нагадуємо, що Вас було відхилено за не виправлення невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей, а саме не надав копії правовстановлюючих документів, що підтверджують набуття учасником права користування на об’єкти обладнання та матеріально-технічної бази, що відповідно до вказаної вище довідки про наявність матеріально-технічної бази визначені учасником як фактично наявні в останнього станом на дату подання тендерної пропозиції на СУБПІДРЯДНИКА, тобто Вами не було надано документи які підтверджують право набуття субпідрядником даного обладнання. Також хочемо зазначити, що замовник діє виключно в рамках Закону України "Про публічні закупівлі" і не відхилення пропозиції учасника, яка підлягає відхиленню, тягне за собою накладання штрафу. Тому виходячи з вищевикладеного Ваша вимога є безпідставною та не підлягає задоволенню в цій частині"
Статус вимоги:
Не задоволено
Вимога
Є відповідь
Щодо неправомірного відхилення пропозиції учасника ТОВ «ЗАБУДОВНИК»
Номер:
0e45105375c44a2c84096a7424fef86c
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-07-12-002412-c.b2
Назва:
Щодо неправомірного відхилення
пропозиції учасника ТОВ «ЗАБУДОВНИК»
Вимога:
Вимога
Відповідно до протоколу щодо прийняття рішення уповноваженою особою №134 від 02.08.2021р. Замовником було відхилено пропозицію ТОВ «ЗАБУДОВНИК» через те, що ТОВ «ЗАБУДОВНИК» «не виправив виявлені Замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідностей в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей, а саме не надав копії правовстановлюючих документів, що підтверджують набуття учасником права користування на об’єкти обладнання та матеріально-технічної бази, що відповідно до вказаної вище довідки про наявність матеріально-технічної бази визначені учасником як фактично наявні в останнього станом на дату подання тендерної пропозиції на СУБПІДРЯДНИКА».
ТОВ «ЗАБУДОВНИК» категорично не погоджується з підставою відхилення пропозиції, та вважає таке відхилення неправомірним, та таким, що свідчить про упередженість Замовника можливу корупційну складову з огляду на наступне:
1. В довідці №01/2 від 29.07.2021 р. про наявність обладнання, машин і механізмів, що підтверджують можливість виконання робіт визначених учасником у пропозиції в колонці 5 «Приналежність» чітко зазначено, що обладнання субпідрядника ТОВ «пожежний експрес101» (позиції 19-24) є його власністю.
Правовстановлюючі документи, що підтверджують набуття учасником права користування виникають лише тоді коли учасник орендує те чи інше обладнання\механізм. Згідно ст. 398 Цивільного Кодексу України право володіння виникає на підставі договору з власником або особою, якій майно було передане власником, а також на інших підставах, встановлених законом. Отже якщо те чи інше обладнання є власністю учасника, то він має права власності, а права користування має лише на орендоване обладнання тощо.
Також в тендерній документації, затвердженій уповноваженою особою Кравчук Я.Є., чітко зазначено що Замовник вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям, а саме:
1) наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій: учасник повинен підтвердити наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, а саме набуття права користування на будівельні машини і механізми, залучення яких до виконання робіт згідно даного предмету закупівлі передбачається учасником у відповідності до розрахунків договірної ціни, що надаються таким учасником у складі пропозиції згідно п. 6.1.1. цього розділу (вартість експлуатації яких врахована у складі вартості тендерної пропозиції).
Відповідно, ТОВ «Забудовник» до розрахунку вартості своєї пропозиції (до договірної ціни) включено наступне обладнання: Розділ ІІІ Будівельні машини, враховані в складі загальновиробничих витрат (підсумкова відомість ресурсів): пилка дискова; дрилі електричні, перфоратори електричні. Будь-якого іншого обладнання/механізмів/машин до розрахунку вартості договірної ціни ТОВ «Забудовник» не включено. На підтвердження вимоги підтверження наявності даного обладнання ТОВ «Забудовник» надано інвентаризаційний опис необоротних активів та інвентарні картки обліку основних засобів, що підтверджують наявність в ТОВ «ЗАБУДОВНИК» пилки дискової, дрилі електричного, перфоратора електричного. Відповідно вимога замовника про надання копій правовстановлюючих документів, що підтверджують набуття учасником права користування на об’єкти обладнання та матеріально-технічної бази, що відповідно до вказаної вище довідки про наявність матеріально-технічної бази визначені учасником як фактично наявні в останнього станом на дату подання тендерної пропозиції на СУБПІДРЯДНИКА є абсолютно неправомірною, адже обладнання яке зазначене як наявне у субпідрядника не включено до розрахунку договірної ціни і відповідно до умов тендерної документації учасник не повинен підтверджувати наявність в останнього даного обладнання, а замовник не мав права публікувати вимогу про «усунення невідповідностей».
В тендерній документації чітко зазначено, що Учасник може для підтвердження своєї відповідності таким критеріям як наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій та/або наявність працівників, які мають необхідні знання та досвід, залучити потужності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників, надавши у складі тендерної пропозиції документи, що згідно п. 5.2. цього розділу підтверджують відповідність таким кваліфікаційним критеріям, та щодо вказаних субпідрядників (з дотриманням вимог до змісту, форми, обсягу, тощо відповідних документів, визначених цією документацією). Проте ТОВ «Забудовник» залучає субпідрядника ТОВ «Пожежний експрес101» не з метою підтвердження своєї відповідності таким критеріям як наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій та/або наявність працівників а виключно з метою виконання субпідрядником окремих видів робіт, що входять до предмету цієї закупівлі, та для провадження яких чинним законодавством вимагається наявність відповідних документів дозвільного характеру, в тому числі тих, що передбачені п. 6.1.3. розділу тендерної документації, у складі тендерної пропозиції надаються вказані в п. 6.1.3. розділу тендерної документації документи, що отримані таким субпідрядником (субпідрядниками) (Копія чинної ліцензії з провадження господарської діяльності за відповідним видом робіт). Таким чином ТОВ «Забудовник» в складі пропозиції надано дозвільні документи субпідрядника ТОВ «Пожежний експрес 101» та всі супутні довідки/документи від субпідрядника які вимагались тендерною документацією в частині підтвердження вимоги виконання окремих видів робіт які потребують спеціального ліцензування а не підтвердження відповідності таким критеріям як наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій адже ТОВ «Забудовник» повністю відповідає даному критерію адже має все обладнання яке зазначене в підсумковій відомості ресурсів і прийняте до розрахунку вартості ціни учасника. Таким чином, віхилення пропозиції ТОВ «ЗАБУДОВНИК» є абсолютно неправомірним та таким, що порушує норми чинного законодавства а також вимоги тендерної документації.
Закон України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII( далі Закон № 922-VIII) встановлює правові та економічні засади здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади, у тому числі і принципи здійснення публічних закупівель. Під час проведення закупівель замовник і учасник беззаперечно повинні дотримуватись основоположних принципів публічних закупівель визначених законом. Вичерпнийперелік принципів передбачений статтею 3 Закону № 922-VIII, а саме:
- добросовісна конкуренція серед учасників;
- максимальна економія та ефективність;
- відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
- недискримінація учасників;
- об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозиції;
- запобігання корупційним діям і зловживанням.
ТОВ «Забудовник» вимагає скасувати протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою №134 від 02.08.2021р. яким, замовником було відхилено пропозицію ТОВ «ЗАБУДОВНИК», та визначити ТОВ «ЗАБУДОВНИК» переможцем закупівлі. В разі не задоволення даної скарги, ТОВ «ЗАБУДОВНИК» змушений буде звернутись до органів державної влади з метою встановлення правомірності даного рішення та притягнення до відповідальності відповідальних осіб, адже не скасування Замовником зазначеного вище протоколу може свідчити про корупційну складову зі сторони відповідальних осіб замовника.
Директор ТОВ «Забудовник» ______________ Булак В.В.
Пов'язані документи:
Учасник
- Вимога.PDF 04.08.2021 17:34
Дата подачі:
04.08.2021 17:34
Вирішення:
Дякуємо за Вашу вимогу. По суті порушеного Вами питання, замовник може повідомити наступне, ще раз принагідно нагадуємо, що Вас було відхилено за не виправлення невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей, а саме не надав копії правовстановлюючих документів, що підтверджують набуття учасником права користування на об’єкти обладнання та матеріально-технічної бази, що відповідно до вказаної вище довідки про наявність матеріально-технічної бази визначені учасником як фактично наявні в останнього станом на дату подання тендерної пропозиції на СУБПІДРЯДНИКА, тобто Вами не було надано документи які підтверджують право набуття субпідрядником даного обладнання. Також хочемо зазначити, що замовник діє виключно в рамках Закону України "Про публічні закупівлі" і не відхилення пропозиції учасника, яка підлягає відхиленню, тягне за собою накладання штрафу. Тому виходячи з вищевикладеного Ваша вимога є безпідставною та не підлягає задоволенню в цій частині
Статус вимоги:
Не задоволено
Вимога
Є відповідь
Скасування рішення уповноваженої особи про відхиленння пропозиції
Номер:
69e9ac12e8214ee29dc4040156233eb0
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-07-12-002412-c.b1
Назва:
Скасування рішення уповноваженої особи про відхиленння пропозиції
Вимога:
Ми, Товариство з обмеженою відповідальністю «Торгово-промислова компанія центр комплект» є Учасником закупівлі «Капітальний ремонт (термосанація) Новороманівської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів по вул. Шкільна, 13 в с. Нова Романівка, Новоград-Волинського району, Житомирської області.Коригування» (згідно з ДСТУ Б. Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва»), ідентифікатор оголошення UA-2021-07-12-002412-c.
Рішенням уповноваженої особи, оформленим протоколом від 29.07.2021 № 130 нашу пропозицію було відхиллено з наступних підстав:
1. Банківська гарантія не відповідає умовам тендерної документації, а саме гарантія не містить категорію бенефіціара;
2. В банківській гарантії зазначено зобов’язання сплатити бенефіціару суму гарантії протягом 5 банківських днів, коли тендерною документацією вимагалось 5 робочих днів;
3. Банківська гарантія не місить умов щодо неможливості внесення змін до умов гарантії або дострокового припинення дії гарантії без згоди бенефіціара після завершення часу на прийом пропозицій електронною системою закупівель;
4. Не надано довідку про залучення субпідрядника на вогнезахисну обробку дерев’яних поверхонь.
Вважаємо, що нас відхиллено безпідставно з огляду на наступне:
Додатком №3 до Тендерної документації встановлено форму банківської гарантії та вимоги до забезпечення тендерної пропозиції. Форма, наведена у додатку №3 до Тендерної документації затверджена Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14 грудня 2020 року № 2628. Надана нами банківська гарантія повністю відповідає Додатку №3 до Тендерної документації та Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14 грудня 2020 року № 2628.
Що стосується субпідрядника, відповідно до п.18 ч.2 ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі», у тендерній документації зазначаються такі відомості6 вимога про зазначення учасником у тендерній пропозиції інформації (повне найменування та місцезнаходження) щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання робіт чи послуг як субпідрядника/співвиконавця в обсязі не менше 20 відсотків від вартості договору про закупівлю - у разі закупівлі робіт або послуг. Отже, законом передбачено надання довідки про субпідрядника тільки у разі залучення субпідрядника/співвиконавця в обсязі не менше 20 відсотків від вартості договору про закупівлю. Учасник. Товариство з обмеженою відповідальністю «Торгово-промислова компанія центр комплект» не має наміру залучати субпідрядника в обсязі не менше 20 відсотків від вартості договору про закупівлю. Для виконання робіт з вогнезахисної обробки дерев’яних поверхонь буде залучено субпідрядника, який має відповідний дозвіл але в обсязі, значно меншому, ніж 20% від вартості договору про закупівлю.
Окрім того, пропозиція Учасника Товариство з обмеженою відповідальністю «Забудовник» (Код ЄДРПОУ 13545190) не відповідає вимогам, визначеним Тендерною документацією, а саме:
Відповідно до п.1.1.1. частини 1 Загальних положень Тендерної документації, «Аналогічний договір» – договір підряду, що передбачає виконання робіт щодо капітального ремонту, термосанації, (або реконструкції) будівель закладів освіти без припинення їх функціонування. Учасником Товариство з обмеженою відповідальністю «Забудовник» (Код ЄДРПОУ 13545190) на підтвердження кваліфікаційного критерію наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) надано наступні договори:
1. Договір № 190 від 11.08.2020, предметом якого є «Капітальний ремонт селищно-районного центру надання адміністративних послуг, що розташовне за адресою: Житомирська область, смт. Ружин, вул. Бірюкова,2». Вказаний договір не відповідає п.1.1.1. частини 1 Загальних положень Тендерної документації, оскільки селищно-районний центр надання адміністративних послуг не є закладом освіти, а тому Договір № 190 від 11.08.2020 не може бути Аналогічним. Крім того роботи, які виконувались за даним договором не відповідають технічному завданню закупівлі «Капітальний ремонт (термосанація) Новороманівської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів по вул. Шкільна, 13 в с. Нова Романівка, Новоград-Волинського району, Житомирської області.Коригування» (згідно з ДСТУ Б. Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва»), ідентифікатор оголошення UA-2021-07-12-002412-c.
2. Договір № 76-20 від 20.08.2020, предметом якого є «Амбулаторія на 1-2 лікаря з житлом по вул. Каштанова, 4-а у смт. Гришківці Бердичівського району Житомирської області – будівництво». Вказаний договір не відповідає п.1.1.1. частини 1 Загальних положень Тендерної документації, оскільки Амбулаторія на 1-2 лікаря з житлом по вул. Каштанова, 4-а у смт. Гришківці Бердичівського району Житомирської області не є закладом освіти, крім того за характером робіт за ваказаним договором є «Будівництво будівель», коли тендерною документацією до закупівлі ««Капітальний ремонт (термосанація) Новороманівської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів по вул. Шкільна, 13 в с. Нова Романівка, Новоград-Волинського району, Житомирської області.Коригування» (згідно з ДСТУ Б. Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва»), ідентифікатор оголошення UA-2021-07-12-002412-c.» вимагаються роботи за характером «капітального ремонту, термосанації, (або реконструкції) будівель» а тому Договір № 76-20 від 20.08.2020 не може бути Аналогічним. Крім того роботи, які виконувались за даним договором не відповідають технічному завданню закупівлі «Капітальний ремонт (термосанація) Новороманівської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів по вул. Шкільна, 13 в с. Нова Романівка, Новоград-Волинського району, Житомирської області.Коригування» (згідно з ДСТУ Б. Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва»), ідентифікатор оголошення UA-2021-07-12-002412-c.
3. Договір № 50 від 23.12.2019, предметом якого є «Реконструкція приміщень Житомирської дитячо-юнацької спортивної школи з боротьби Житомирської обласної ради за адресою м. Житомир, вул. Київська 106». Відповідно до п. 1 Положення про дитячо-юнацьку спортивну школу, затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України №993 від 05.11.2008 року, Дитячо-юнацька спортивна школа (далі - спортивна школа) є закладом спеціалізованої позашкільної освіти спортивного профілю - закладом фізичної культури і спорту, який забезпечує розвиток здібностей вихованців в обраному виді спорту, визнаному в Україні, створює необхідні умови для гармонійного виховання, фізичного розвитку, повноцінного оздоровлення, змістовного відпочинку і дозвілля дітей та молоді, самореалізації, набуття навичок здорового способу життя, підготовки спортсменів для резервного спорту. Відтак, вказаний договір не відповідає п.1.1.1. частини 1 Загальних положень Тендерної документації, оскільки Житомирської дитячо-юнацької спортивної школи з боротьби Житомирської обласної ради за адресою м. Житомир, вул. Київська 106 не є закладом освіти в розумінні Тендерної документації, а є закладом фізичної культури і спорту, а тому Договір № 50 від 23.12.2019не може бути Аналогічним. Крім того роботи, які виконувались за даним договором не відповідають технічному завданню закупівлі «Капітальний ремонт (термосанація) Новороманівської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів по вул. Шкільна, 13 в с. Нова Романівка, Новоград-Волинського району, Житомирської області.Коригування» (згідно з ДСТУ Б. Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва»), ідентифікатор оголошення UA-2021-07-12-002412-c.
Окрім того, жоден з наданих Учасником Товариство з обмеженою відповідальністю «Забудовник» (Код ЄДРПОУ 13545190) відгуків не відповідає вимогам Тендерної документації, а саме п.1.1.4. частини 1 Загальних положень та п.5.2. частини 5 Інструкції з підготовки тендерної пропозиції.
Відповідно до п.1.1.4. частини 1 Загальних положень Тендерної документації, «Позитивний відгук» - відгук (або рекомендаційний лист, тощо) згідно виконання аналогічного договору (копія якого надана у складі тендерної пропозиції), зміст якого містить інформацію, що підтверджує відсутність з боку замовника будівництва згідно аналогічного договору претензій, позовів, тощо, та щодо порушення учасником умов такого аналогічного договору, а так само інформацію про відсутність фактів виявлення недоліків щодо якості виконання робіт в процесі експлуатації об’єкту, що стались через неналежне виконання учасником робіт згідно аналогічного договору.
Відповідно до п.5.2. частини 5 Інструкції з підготовки тендерної пропозиції. для підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним критеріям, останній повинен надати у складі тендерної пропозиції всі документи згідно переліку, зокрема позитивні відгуки (не менше двох) від замовників будівництва згідно виконання кожного з аналогічних договорів, оригінали яких надано у складі тендерної пропозиції, при цьому такі відгуки мають бути складені на фірмовому бланку замовника будівництва (за наявності), завірені підписом керівника кожного такого замовника, або особи, що виконує його функції, повинні бути датовані не раніше дати оголошення відповідних торгів, окрім цього кожен відгук повинен містити інформацію щодо реквізитів договору, щодо виконання якого надається такий відгук (дата укладення, номер за наявності), а також найменування виконуваних робіт згідно договору, іншу інформацію, зокрема про: суму (вартість) виконаних робіт, інформацію про встановлення відповідності або невідповідності виконаних учасником будівельних робіт положенням проекту та за результатами здійснення авторського нагляду, всю іншу інформацію, що підтверджує відповідність поданого учасником документального підтвердження наявності досвіду виконання аналогічного договору термінам, визначеним згідно ч. 1 розділу «Загальні положення» цієї тендерної документації та повинні бути адресовані замовнику торгів
Відгук по Договору № 190 від 11.08.2020, предметом якого є «Капітальний ремонт селищно-районного центру надання адміністративних послуг, що розташовне за адресою: Житомирська область, смт. Ружин, вул. Бірюкова,2» не відповідає вимогам ТД (відсутня інформація про відсутність з боку замовника будівництва згідно аналогічного договору претензій, позовів, тощо, та щодо порушення учасником умов такого аналогічного договору, а так само інформацію про відсутність фактів виявлення недоліків щодо якості виконання робіт в процесі експлуатації об’єкту, інформацію про встановлення відповідності або невідповідності виконаних учасником будівельних робіт положенням проекту та за результатами здійснення авторського нагляду), крім того відгук не адресований замовнику.
Відгук по Договору № 76-20 від 20.08.2020, предметом якого є «Амбулаторія на 1-2 лікаря з житлом по вул. Каштанова, 4-а у смт. Гришківці Бердичівського району Житомирської області – будівництво» не відповідає вимогам ТД (відсутня інформація про встановлення відповідності або невідповідності виконаних учасником будівельних робіт положенням проекту та за результатами здійснення авторського нагляду та інформацію про відсутність фактів виявлення недоліків щодо якості виконання робіт в процесі експлуатації об’єкту)
Відгук по Договору № 50 від 23.12.2019, предметом якого є «Реконструкція приміщень Житомирської дитячо-юнацької спортивної школи з боротьби Житомирської обласної ради за адресою м. Житомир, вул. Київська 106» не відповідає вимогам ТД (відсутня інформація про встановлення відповідності або невідповідності виконаних учасником будівельних робіт положенням проекту та за результатами здійснення авторського нагляду та інформацію про відсутність фактів виявлення недоліків щодо якості виконання робіт в процесі експлуатації об’єкту)
Технічним завданням по предмету закупівлі «Капітальний ремонт (термосанація) Новороманівської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів по вул. Шкільна, 13 в с. Нова Романівка, Новоград-Волинського району, Житомирської області.Коригування» (згідно з ДСТУ Б. Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва»), ідентифікатор оголошення UA-2021-07-12-002412-c. передбачено виконання робіт з покрівлі. Для виконання робіт з покрівлі необхідна наявність автокрану, проте у Учасника Товариство з обмеженою відповідальністю «Забудовник» (Код ЄДРПОУ 13545190) в довідці про наявність обладнання, машин і механізмів, автокран – відсутній. Тобто пропозиція учасника Товариство з обмеженою відповідальністю «Забудовник» (Код ЄДРПОУ 13545190) не відповідає кваліфікаційному критерію «Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій»
Також Учасник Товариство з обмеженою відповідальністю «Забудовник» (Код ЄДРПОУ 13545190) не відповідає кваліфікаційному критерію «Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід», оскільки згідно довідки Учасника Товариство з обмеженою відповідальністю «Забудовник» (Код ЄДРПОУ 13545190) ним до виконання робіт буде залучено 7 працівників, 6 з яких – працівники адміністрації, які не будуть безпосередньо виконувати роботи по об`єкту. Навіть при врахуванні, що кожен з 7 (семи) працівників, визначених довідкою будуть безпосередньо виконувати роботи, вони фізично не зможуть виконати весь перелік робіт відповідно до технічного завдання.
Відповідно до п. 1.5. частини 1 Інструкції з підготовки тендерної пропозиції, документи, необхідність подання яких учасником у складі тендерної пропозиції передбачена цією тендерною документацією, та які надаються учаснику іншими підприємствами, установами, організаціями (в тому числі органами державної влади, органами місцевого самоврядування, тощо), повинні бути видані не раніше дати оприлюднення оголошення про проведення даних відкритих торгів в електронній системі закупівель. Наданий Учасником Товариство з обмеженою відповідальністю «Забудовник» (Код ЄДРПОУ 13545190) витяг з ЄДРПОУ є неактуальним та таким, що не відповідає Тендерній документації, оскільки сформований 14.03.2019
Відповідно до частини 7 Інструкції з підготовки тендерної пропозиції, Учасник у складі тендерної пропозиції надає інформацію про повне найменування, код згідно ЄДРПОУ та місцезнаходження щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання робіт як субпідрядника. Надана Учасником довідка з інформацією про залучення субпідрядника (Вих №01/10 від 24.07.2021 року) не містить код згідно ЄДРПОУ суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання робіт як субпідрядника. В графі Код ЄДРПОУ вказаної довідки зазначено «385626106254», проте вказаний номер не є кодом згідно ЄДРПОУ. Якщо спробувати здійснити пошук за вказаним номером у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, з’являється напис «На жаль, за Вашим запитом нічого не знайдено. Спробуйте змінити критерій пошуку».
Відповідно до п.4 ч.1 ст.5 Закону України «Про публічні закупівлі», закупівля здійснюється за принципом недискримінації учасників та рівного ставлення до них.
Відповідно до ч.2 ст.5 Закону України «Про публічні закупівлі», учасники (резиденти та нерезиденти) всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель/спрощених закупівлях на рівних умовах.
Ввважаємо що відхилення нашої пропозиції є незаконним, безпідставним та передчасним.
Враховуючи вищенаведене та керуючись Законом України «Про публічні закупівлі», - просимо рішення уповноваженої особи, оформлене протоколом від 29.07.2021 № 130 – скасувати та ухвалити нове рішення, яким нас визнати переможцем процедури закупівлі.
Пов'язані документи:
Учасник
- Вимога Н.романівка.pdf 30.07.2021 16:58
Дата подачі:
30.07.2021 16:58
Вирішення:
Дякуємо за Вашу вимогу. По суті порушеного Вами питання, замовник може повідомити наступне, що Вас було відхилено за не відповідність умовам тендерної документації. Тому Ваша Вимога є безпідставною та не відповідає дійсності та не підлягає задоволенню в цій частині. Що ж стосується невідповідності тендерної документації ТОВ "ЗАБУДОВНИК", то Замовник врахує Ваші твердження при кваліфікації учасника
Статус вимоги:
Відхилено