• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

виготовлення проектної документаціі на капітальний ремонт фасаду житлового будинку за адресою вул. Січових стрільців 90Д

Завершена

87 446.32 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.7% або 600.00 UAH
Період оскарження: 21.07.2017 14:27 - 24.07.2017 14:32
Вимога
Відхилено

Наказ про дискваліфікацію учасника суперечить нормам чинного законодавства

Номер: 7948b2f656ca48828a81694e0b4ddb0a
Ідентифікатор запиту: UA-2017-07-21-000641-a.b1
Назва: Наказ про дискваліфікацію учасника суперечить нормам чинного законодавства
Вимога:
31 липня 2017 р. було опубліковано наказ № 1/30 (датований 30.07.2017р.) одноособовий наказ Голови правління ОСББ «Дружний» щодо розгляду пропозицій учасників допорогової закупівлі з виготовлення проектної документаціі на капітальний ремонт фасаду житлового будинку за адресою вул. Січових стрільців 90Д Згідно вищезазначеного наказу пропозиція учасника ПП «ФІРМА ЗЕТ» відхилена у зв’язку з невідповідністю пропозиції учасника умовам документації зазначеної в оголошенні. Учасник ПП «ФІРМА ЗЕТ» не погоджується з висновками, викладеними в наказі від 30.07.2017р., вважає що пропозицію розглядала некомпетентна особа, яка не розуміється на складанні проектно-кошторисної документації, ця особа діяла упереджено, незрозумілим чином вигадала обґрунтування для відхилення пропозицій, які суперечать чинним нормативно-правовим актам та ДБН. В наказі зазначено, що учасником ПП «ФІРМА ЗЕТ» в кошторисі на виготовлення проектно-кошторисної документації характеристика об’єкта будівництва вказано 5-7 поверхові житлові будинки, а будинок по вул. Січових стрільців 90-д є 10 поверховим. При цьому замовником у тендерній документації було зазначено що будівельний об’єм складає 12916 м.куб., площа забудови 886,5 м.кв. Якщо за цими даними вирахувати поверховість і вважати що будинок є 10 поверховим, то висота кожного поверху складатиме 1,46 м. (12 916 м3 : 886,5 м2 : 10поверхів = 1,46 м), що явно суперечить здоровому глузду. Слід зауважити, що для розробки кошторису учасником була використаний спеціальний програмний комплекс «АС-4ПИР», який згідно чинного законодавства є обов’язковим для використання для визначення вартості проектних робіт у разі виконання робіт за бюджетні кошти. Учасником ПП «ФІРМА ЗЕТ» розрахунок було проведено в цьому програмному комплексі, збільшити самостійно параметри будівельного об’єму учасник не міг, тому в кошторисі програма автоматично вибрала характеристики будинку, що відповідають введеним параметрам. З цього можна зробити висновок, що замовник навмисно надав невірні вихідні дані. Далі в наказі взагалі замовник посилається на невиконання учасником при складання кошторису на проектні роботи вимог ДСТУ Б.Д.1.1.-1:2013, та на те, що замовником не включено до кошторису витрат на технічний нагляд в розімірі 2,5% та витрат на покриття ризику 2,4% підсумку глав зведеного кошторисного розрахунку. Цей факт свідчить про некомпетентність особи, що розглядала тендерну пропозицію. ДСТУ Б.Д.1.1.-1:2013 має назву «Привила визначення вартості будівництва» і ніяким чином не регулює порядок визначення вартості проектних робіт. Зведений кошторисний розрахунок, на який посилається замовник, є вже результатом проектних робіт і ніяк не може існувати до виконання проекту. Вартість проектних робіт обчислюється згідно ДСТУ Б.Д.1.1.-7:2013 ПРАВИЛА ВИЗНАЧЕННЯ ВАРТОСТІ ПРОЕКТНИХ РОБІТ ТА ЕКСПЕРТИЗИ ПРОЕКТІВ БУДІВНИЦТВА. Крім того, наказ голови ОСББ датований вихідним днем - 30.07.2017р. (неділя). Тобто, голова ОСББ навмисно виходив на роботу у вихідний день і отримає за цей день оплату в подвійному розмірі згідно трудового законодавства? Також виникає питання чому голова ОСББ вирішує це питання одноособово? Чому не створена тендерна комісія? Адже згідно тендерної документації 79% ціни договору (69082.59 гривень), відповідно до Листа Департаменту житлового господарства ДМР від 14.09.2016 р. № 3 / 4 - 3186, оплачується бюджетними коштами,решта 21% вартості оплачується за рахунок коштів ОСББ. Учасником ПП «ФІРМА ЗЕТ» було запропоновано ціну 58`602.07 яка є навіть меншою, ніж виділено бюджетних коштів. Заощадження очевидне. Чому тоді голова ОСББ діє всупереч інтересам мешканців будинку, які могли б зекономити більше 18 тис. грн., і всупереч інтересам держави, якщо можна було зекономити державні кошти. Чи відомо мешканцям будинку про такі рішення голови ОСББ? Крім того, замовником порушено регламент проведення електронних закупівель, зокрема, поспіхом і передчасно визначено переможця торгів, не дивлячись на те, що строк для оскарження рішення про дискваліфікацію учасника збігає лише через 2 дні. Тобто, замовник своїми діями фактично позбавив учасника ПП «ФІРМА ЗЕТ» права на оскарження. Також звертаємо Вашу увагу, що повідомлення про намір укласти договір, розміщене на електронному майданчику є протиправним і прийнятим з перевищенням повноважень. Як вбачається з Наказу № 1/30 від 30.07.2017р. він прийнятий у неробочий день, є незаконним, оскільки викладені в ньому факти суперечать чинному законодавству, прийнятим з перевищенням повноважень (питання вирішене одноособово головою ОСББ без участі тендерної комісії), та прийнятим до закінчення строку на оскарження цього наказу. Тобто, цей наказ є таким, що не має законної сили і в черговий раз свідчить про поспіх та упередженість у визначенні переможця. На підставі вищевикладеного ПП «ФІРМА ЗЕТ» вважає, що розгляд пропозицій учасників допорогової електронної закупівлі з виготовлення проектної документаціі на капітальний ремонт фасаду житлового будинку за адресою вул. Січових стрільців 90Д вчинено упереджено, в інтересах одного учасника, з порушенням основних принципів здійснення публічних закупівель, визначених в ст.3 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме: добросовісної конкуренції серед учасників; недискримінації учасників; об’єктивної та неупередженої оцінки тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням та вважає, що наказ № 1/30 від 30.07.2017р. підлягає скасуванню. В іншому випадку ПП «ФІРМА ЗЕТ» вимушене буде звернутися до органів, уповноважених на розгляд питання щодо запобігання корупції.
Пов'язані документи: Учасник Замовник
Вирішення: Вимогу відхилено. Підстави - див. доданий документ
Статус вимоги: Відхилено