• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Послуги з просочування деревини

Завершена

185 932.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 929.66 UAH
Період оскарження: 10.07.2021 22:06 - 15.07.2021 22:07
Вимога
Відхилено

На не правомірні дії Замовника

Номер: 4326259011d54fa09558408e7d9dfa9c
Ідентифікатор запиту: UA-2021-07-10-000293-c.a3
Назва: На не правомірні дії Замовника
Вимога:
Вміст в складі вимоги
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Доброго дня, ШановнийУчасник! Уважно розглянувши Вашу вимогу повідомляємо наступне.: Стосовно твердження №1 ТОВ «СПЕЦБУД-ЕЛЕКТРО» повідомляємо про те, що: На данну вимогу Учасником ТОВ «ЕЛЕКТРИК СОЛЮШНС» надано файл пiд найменуванням «Договiр оренди офiс склад» у форматiPdf., в якому мiститься Договiр оренди №11/20 вiд 02.11. 2020 року, строк дiї якого вiдповiдає строку дiї договору про закупiвлю, що повністю відповідає вимогам Оголошення про проведення спрощеної закупівлі. Відповідно до вимог Оголошення, Замовником не вималося подання учасниками у складі тендерної пропозиції такого документу як акт приймання-передачi примiщення, що не може бути підставою для відхилення пропозиції учасника. Стосовно твердження №2 ТОВ «СПЕЦБУД-ЕЛЕКТРО» повідомляємо про те,що: Вимогами Оголошення про проведення спрощеної закупівлі встановлений вичерпний перелік та кваліфікація працівників, що має відповідати умовам, визначеним в Постанові Кабінету Міністрів України від 23 листопада 2016 р. № 852. Довідка про наявність кваліфікованих працівників повинна містити інформацію про наступних працівників:керівник робіт;робітник;маляр;інженер-проектувальник в частині кошторисної документації (інженер з проектно-кошторисної роботи). На виконання даної вимоги Учасником ТОВ «ЕЛЕКТРИК СОЛЮШНС»надано файл за найменуванням «Довiдка працiвники» Pdf. вих. 109 вiд 19 липня 2021 року, що повністю відповідає вимогам Оголошення. Також повідомляємо про те, що чинне законодавство України не містить жодного посилання на документ, який би відносив посаду робiтника-iнженера до iнженерної спецiальностi. Стосовно твердження №3 ТОВ «СПЕЦБУД-ЕЛЕКТРО» повідомляємо про те, що: У складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «ЕЛЕКТРИК СОЛЮШНС» відсутні посилання на будь-яке інше підприємство, організацію тощо. Відповідно до статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» допущення формальних (несуттєвих) помилок не призведе до відхилення їх тендерних пропозицій. Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст тендерної пропозиції, а саме - технічні помилки та описки.На вимогу Закону про публічні закупівлі Мінекономіки Наказом № 710 від 15.04.2020 затвердило Перелік формальних помилок, відповідно до якого помилка, зроблена учасником процедури закупівлі під час оформлення тексту документа/унесення інформації в окремі поля електронної форми тендерної пропозиції (у тому числі комп'ютерна коректура, заміна літери (літер) та/або цифри (цифр), переставлення літер (цифр) місцями, пропуск літер (цифр), повторення слів, немає пропуску між словами, заокруглення числа), що не впливає на ціну тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі та не призводить до її спотворення та/або не стосується характеристики предмета закупівлі, кваліфікаційних критеріїв до учасника процедури закупівлі. Допущення учасником формальних (несуттєвих) помилок не може призвести до відхилення його тендерної пропозиції.Так ст.31 Закону виключає можливість для Замовника відхилити тендерну пропозицію у випадку відсутності будь-якого документа, що передбачений в умовах тендерної документації, але це не стосується предмета закупівлі. Відповідно не має підстави для дискваліфікації учасника. Отже, було прийнято законне та обґрунтоване рішення, що визначення переможця процедури закупівлі яке базується на ЗаконіУкраїни «Про публічнізакупівлі». Учасником ТОВ «ЕЛЕКТРИК СОЛЮШНС»в складі пропозиції надано всі необхідні документи, що підтверджують відповідність пропозиції технічним, кількісним та якісним вимогам до предмету закупівлі. Враховуючи вище наведене не маємо підстав для скасування рішення про визначення переможця закупівлі : ТОВ «ЕЛЕКТРИК СОЛЮШНС» (UA-2021-07-10-000293-c).
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

Лобіювання інтересів

Номер: 704f96a6e3ae40809e06f7014170c1b6
Ідентифікатор запиту: UA-2021-07-10-000293-c.c2
Назва: Лобіювання інтересів
Вимога:
Замовнику, у відомості обсягів робіт, який формується з вказанням засобу й кількості необхідного для надання послуг, Ви не зазначаєте ніякий засіб, але зазначимо, що Ви у відомості ресурсів прописали вже що в 3 шари, тобто Ви маєте проект й кошторисну документацію з чітко визначнем засобом. В примітках вимагаєте у випадку аналого (засіб не відомий) надання ІСО на проектування й сам проект із запропонованим матеріалом, складений відповідно до норм чинного законодавства України та за власний рахунок провести коригування, погодження та експертизу проектно-кошторисної документації у відповідності до чинного законодавства України (експертний висновок також повинен міститися у складі пропозиції ). . Згідно Наказу 1064 розробка проекту, входить до обсягу наданих послуг, а не надається на етапі подання пропозицій, ТИМ БІЛЬШЕ НЕ ПРОХОДИТЬ ЕКСПЕРТИЗУ ДО ПІДПИСАННЯ ДОГОВОРУ Й ПОДАННЯ В СКАЛІ ПРОПОЗИЦІЇ!!!!! ЦЕ НАВІТЬ ДЕФАКТО НЕ МОЖЛИВО, АДЖЕ УЧАСНИК НЕ ЯВЛЯЄТЬСЯ СТОРОНОЮ ДОГОВІРНИХ ВІДНОСИН ДЛЯ ПРОВЕДЕННЯ ТАКОГО КОРИГУВАННЯ, КОРИГУЄТЬСЯ ПРОЕКТ, ТОБТО У ВАС ВІН Є, ПРОЦЕДУРА «СПРОЩЕННА» -СТРОКИ НЕ ПЕРЕДБАЧАЮТЬ ДОСТАТНЬОЇ КІЛЬКОСТІ ЧАСУ НА РОЗРОБКУ, АБО КОРИГУВАННЯ ПРОЕКТУ!!!!!! Чим Ви керуєтеся? Припускаємо, що проект вже Вам надали з певним засобом й спостерігаємо лобіювання інтересів Учасника, який здійснював розробку проекту вогнезахисних робіт відповідно до Договору № 93 від 18 травня 2021 року , Ідентифікатор закупівлі:UA-2021-05-18-009311-b. Також Вами Встановленні Вимоги надання "Сертифікат ДСТУ OHSAS 18001:2010 «Системи управління гігієною та безпекою праці. Вимоги» та Сертифікат ДСТУ-Н Б А.3.1-24:2013 «Настанова з організації системи управління якістю будівництва». Одним з принципів публічних закупівель в Україні є недискримінація учасників (ст.3 закону). Згідно з част. 3 ст. 5 закону, замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Тендерна Документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Вважаємо дану вимогу незаконною, такою що суперечить вимогам законодавства про публічні закупівлі, адже згідно зі ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах. Замовники забезпечують вільний доступ усіх учасників до інформації про закупівлю, передбаченої цим Законом. Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Також одним із принципів здійснення закупівель, передбачених у ст.3 Закону, є добросовісна конкуренція серед учасників. Данна вимога порушує базові принципи ЗУ «Про публічні закупівлі», дискримінує й унеможливлює доступ учасників до закупівлі, крім тих, які «вигідні» замовнику, що є підставою для обмеження конкуренції, виникнення недобросовісної конкуренції, корупційних механізмів. Керуйтися чинним законодавством, Наказом 1064!!!! Вимагаємо прибрати Дискримінаційні Вимоги, а саме: 1. «Сертифікат ДСТУ OHSAS 18001:2010 «Системи управління гігієною та безпекою праці. Вимоги» та Сертифікат ДСТУ-Н Б А.3.1-24:2013 «Настанова з організації системи управління якістю будівництва».; 2. «Для уточнення обсягів робіт Учасник, повинен здійснити огляд об’єкту Замовника, перед подачею тендерної пропозиції (в період уточнень), що є обов’язковим. Учасник у складі тендерної пропозиції обов’язково повинен надати Акт огляду об’єкту згідно Додатку 7 до Оголошення, скріплений підписами та печатками Учасника та Замовника відповідно.»; 3. «Усі сертифікати ДСТУ, ДСТУ ISO зазначені у цьому оголошені повинні надаватися щодо здійснення вогнезахисту дерев’яних конструкцій. Учасник, який надає сертифікати ДСТУ, ДСТУ ISOзазначені у цьому оголошені щодо проектування систем передбачених предметом закупівлі.У разі запропонування Учасником заміни матеріалів на аналогічні та (або) зміни технічних рішень, відмінних від передбачених проектом, наявним у Замовника, Учасник у складі пропозиції повинен надати проект із запропонованим матеріалом, складений відповідно до норм чинного законодавства України, та за власний рахунок провести коригування, погодження та експертизу проектно-кошторисної документації у відповідності до чинного законодавства України (експертний висновок також повинен міститися у складі пропозиції" У ВИПАДКУ НЕ РЕАГУВАННЯ Й НЕ УСУНЕННЯ ДАНИХ ВИМОГ, ЛОБІЮЮЧИХ ІНТЕРЕСИ УЧАСНИКА, ЯКИЙ РОЗРОБЛЯВ ПРОЕКТ БУДЕМО ВИМУШЕНІ ЗВЕРНУТИСЯ В ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ для притягнення до відповідальності відповідальних осіб за проведення закупівлі.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Доброго дня, Шановний Учаснику! Повідомляємо Вас, що під час формування умов тендерної документації, Замовник керувався виключно чинним законодавством України, в тому числі ЗУ Про публічні закупівлі, а саме, п.3 ст.22, згідно з яким, тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. На сьогоднішній день Замовник здійснює закупівлю послуг, де єдиним критерієм визначення переможця є ціна. Однак нас також цікавить можливість надання послуг якісно та у встановлені терміни. З метою отримання якісних послуг висунута вимога щодо надання Сертифікатів ISO. Одним із доказів необхідного рівня якості послуг є підтвердження відповідності технічних і споживчих характеристик послуг загальновизнаним вимогам (ДСТУ, ГОСТ, ТУ) шляхом проведення незалежної оцінки або сертифікації. Сертифікат є документом, що передбачається чинним законодавством України - відповідним ДСТУ, вимога щодо надання даного сертифікату цілком відповідає вимогам Закону України «Про публічні закупівлі». Оскільки отримати сертифікат може будь-яка організація, то наша вимога не містить жодних дискримінаційних елементів. Як Замовник ми хочемо бути впевненими у відповідній кваліфікації та професіоналізмі можливого виконавця робіт, а також в тому що він відповідає ряду кваліфікаційно-організаційних, технологічних і спеціальним вимог. Необхідно зазначити, що останні надзвичайні події в Україні, які призвели до численних людських жертв, вимагають від керівництва освітніх закладів більш жорстко підходити до вимог у виборі виконавців робіт. Вимога щодо обстеження об’єкту потенційним Учасником застосована з метою отримання Учасником повної та розгорнутої картини щодо обсягу надання послуг, їх складності та специфіки. Відповідно до п.1.1 ДСТУ-Н Б В.1.2-18:2016 «Настанова щодо обстеження будівель і споруд для визначення та оцінки їх технічного стану» встановлені стандартні вимоги до обстеження будинків, будівель, споруд, лінійних об’єктів інженерно-транспортної інфраструктури для визначення та оцінки їх технічного стану з урахуванням положень «Правил пожежної безпеки в Україні, затвердженого Наказом Міністерства внутрішніх справ України 30.12.2014 № 1417. Згідно з п. 6.4 вищезазначеного ДСТУ при підготовці до проведення робіт протипожежного призначення обстеження є одним із етапів виконання робіт. Обстеження об’єкта Учасником дозволить не допустити в подальшому безпідставного корегування цінової пропозиції та кошторисної документації, що безумовно відповідає принципу максимальної економії та ефективності, закріпленому у ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі». Дана вимога Замовника не є дискримінаційною, оскільки встановлена для усіх без винятку учасників, які бажають прийняти участь у закупівлі. Підсумовуючи розгляд Вашого звернення, на думку Замовника не має потреби вносити зміни до умов оголошення. Вимоги не суперечать чинному законодавству, не обмежують коло учасників та не є дискримінаційними. Дякуємо за звернення.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

Огляд

Номер: 8c875cc309e34939bbf60906f205237a
Ідентифікатор запиту: UA-2021-07-10-000293-c.c1
Назва: Огляд
Вимога:
Замовнику, Вами передбачена Вимога " Для уточнення обсягів робіт Учасник, повинен здійснити огляд об’єкту Замовника, перед подачею тендерної пропозиції (в період уточнень), що є обов’язковим. Учасник у складі тендерної пропозиції обов’язково повинен надати Акт огляду об’єкту згідно Додатку 7 до Оголошення, скріплений підписами та печатками Учасника та Замовника відповідно. Відсутність акту огляду об’єкту згідно форми наведеної у Додатку 7 до Оголошення буде підставою для відхилення тендерної пропозиції Учасника.» Дана вимога є незаконною та дискримінаційною. Замовник порушує право учасника на конфіденційність інформації, також дана вимога несе у собі корупційні ризики, адже для участі у тендері необхідно учаснику провести огляд, тобто ще до проведення аукціону та відкриття учасників,що приймуть участь в закупівлі, Замовнику вже будуть відомі потенційні учасники процедури закупівлі. Зазначена вимога порушує право Учасників та наступні принципи закупівель – максимальна економія та ефективність, запобігання корупційним діям та добросовісна конкуренція серед учасників. Адже після огляду об’єкту інформація про те, які учасники будуть брати участь у закупівлі стає неконфіденційною. Встановлення Замовником дискримінаційної вимоги щодо огляду об’єкту є необгрунтованою та такою, що суперечить вимогам Закону. Адже за таких умов, з підстав, незалежних від суб’єкта господарювання, Замовник може не підписати акт огляду, а також не узгодити з Учасником дату та час виїзду на об’єкт, що в подальшому може стати з незалежних від Учасника торгів підстав причиною відхилення такої Пропозиції, що є дискримінаційним по відношенню до суб’єктів господарювання. Просимо врахувати, що договір буде укладено тільки з одним Учасником, якого визнають переможцем - а поїздки повинні здійснити всі! Чи не бажаєте перенести обов'язкові відвідання об'єктів до вимог для переможця - після визнання переможцем та до укладення договору? Тим більше, дана вимога є недопустимою, адже поширення СOVID-19, тільки посилює можливість зловживанням даною Вимогою, адже Замовник зможе не підписувати акт, посилаючись на виникнення обставин які спричиненні вірусним захворюваням, наприклад: відсутність на робочому місці уповноваженої особи, не функціонування обєкту вогнезахисних робіт (Обєкт надання послуг- є навчальні заклади). Також на даний період часу, відвідування подібних закладів постороніми особами заборонено у звязку з COVID-19. Також додатково повідомляємо, що вимога тендерної документації щодо обов’язкового обстеження об’єкту, була визнана як дискримінаційна рішеннями Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель: 1. Рішення від 13.12.2019 №18550 2. Рішення від 13.05.2020 № 9264 3. Рішення від 29.05.2020 № 10669 4. Рішення від 12.02.2021 № 2596-р/пк-пз Є ще багато рішень АМКУ, в яких встановлено, що така вимога замовника є дискримінацією. Просимо внести зміни до Тендерної документаціїй прибрати дану Вимогу Впевненні в доброчесності Замовника й прагненні дотримуватися, не порушувати законодавство в сфері закупівель.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Доброго дня, Шановний Учаснику! Повідомляємо Вас, що під час формування умов тендерної документації, Замовник керувався виключно чинним законодавством України, в тому числі ЗУ Про публічні закупівлі, а саме, п.3 ст.22, згідно з яким, тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Вимога щодо обстеження об’єкту потенційним Учасником застосована з метою отримання Учасником повної та розгорнутої картини щодо обсягу надання послуг, їх складності та специфіки. Відповідно до п.1.1 ДСТУ-Н Б В.1.2-18:2016 «Настанова щодо обстеження будівель і споруд для визначення та оцінки їх технічного стану» встановлені стандартні вимоги до обстеження будинків, будівель, споруд, лінійних об’єктів інженерно-транспортної інфраструктури для визначення та оцінки їх технічного стану з урахуванням положень «Правил пожежної безпеки в Україні, затвердженого Наказом Міністерства внутрішніх справ України 30.12.2014 № 1417. Згідно з п. 6.4 вищезазначеного ДСТУ при підготовці до проведення робіт протипожежного призначення обстеження є одним із етапів виконання робіт. Обстеження об’єкта Учасником дозволить не допустити в подальшому безпідставного корегування цінової пропозиції та кошторисної документації, що безумовно відповідає принципу максимальної економії та ефективності, закріпленому у ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі». Дана вимога Замовника не є дискримінаційною, оскільки встановлена для усіх без винятку учасників, які бажають прийняти участь у закупівлі.
Статус вимоги: Відхилено