-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Торфобрикет ( за кодом ДК 021:2015:09110000-3 Тверде паливо)
Забезпечення тендерних пропозицій не вимагається. Математична формула для розрахунку приведеної ціни - не застосовується.Оцінка тендерних пропозицій здійснюється на основі критерію „Ціна”. Питома вага – 100%.Подання пропозицій здійснюється українською мовою.
Завершена
345 667.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 728.34 UAH
мін. крок: 0.5% або 1 728.34 UAH
Період оскарження:
09.07.2021 18:41 - 21.07.2021 00:00
Скарга
Виконана замовником
неправомірне рішення Замовника
Номер:
53ffad3b78274af7bb8dc1101901906b
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-07-09-009999-c.a2
Назва:
неправомірне рішення Замовника
Скарга:
До: Антимонопольний комітет України
Постійно діюча Адміністративна колегія Антимонопольного комітету України з огляду скарг по порушенню у сфері публічних закупівель
вул. Митрополитв В. Липківського, буд. 45, Київ-35, 03680
Замовник: Управління освіти виконавчого комітету Ковельської міської ради
Україна, 44000. Волинська область, м. Ковель, вул. Незалежності, буд. 101,Код ЄДРПОУ 02141680
Електронна адреса: yanagavriluk@ukr.net
.
Суб’єкт оскарження: ТзОВ «ВІНТРЕЙД-Д»
вул. Мечнікова, буд 10 кв 30, м. Ковель, Волинська обл, 45000, код ЄДРПОУ 44022180
Тел 0674589679, електронна адрес: vintreyd-d@ukr.net
Номер оголошення в електронній системі закупівлі:
UA-2021-07-09-009999-c
Скарга
Неправомірне рішення Замовника
Управління освіти виконавчого комітету Ковельської міської ради 02.03.2021р оприлюднив оголошення про проведення відкритих торгів щодо предмету закупівлі Торфобрикет ( за кодом ДК 021:2015:09110000-3 Тверде паливо) ДК 021:2015: 09110000-3 Тверде паливо.
26.07.2021р відбувся електронний аукціон. Згідно з інформацією, яка оприлюднена на веб порталі уповноваженого органу з питань закупівель в результаті пониження ціни цінові пропозиції учасників були зміненні та розміщенні наступним чином:
- ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ВІНТРЕЙД-Д» - 337508,40 грн
- ТОВ "ЕНІК ЕНЕРДЖІ ГРУП"- 345660,00 грн
Замовник протоколом засідання комітету з конкурсних торгів №76 від 02.08.2021р відхилив пропозицію ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ВІНТРЕЙД-Д» відповідно до абз.2 п.1 ч.1 ст 31 ЗУ «Про публічні закупівлі» «не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 цього Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства» з наступної підстави:
- у складі тендерної пропозиції ненаданий витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань (далі – Витяг з ЄДР).
ТзОВ «ВІНТРЕЙД-Д» категорично не погоджується з рішенням Замовника про відхилення своєї пропозиції з наведенням зазначеної вище підстави, через те, що:
1) У складі тендерної пропозиції ТзОВ «ВІНТРЕЙД-Д» була надана виписка з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, де зазначена повна та актуальна інформація про підприємство.
2) Відповідно до п.4 ст 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» «Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.», так як витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань міститься у відкритих реєстрах, то вимоги про надання Витягу з ЄДР взагалі не повинно бути та відповідно неподання витягу з ЄДР не може слугувати підставою для відхилення пропозиції.
3) На вимогу ТзОВ «ВІНТРЕЙД-Д» до Замовника, щодо скасування рішення про відхилення нашої пропозиції», Замовник зазначив відмінність витягу з ЄДР та виписки з ЄДР тим, що «виписка з ЄДР- не відповідає за інформативним змістом відомостям з реєстру, сформованих у формі Витягу. Закон України про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань трактує поняття виписки з ЄДР як документу в електронній або паперовій формі, який формується та оновлюється за результатами проведення реєстраційних дій та містить відомості про юридичну особу (чи її окремий підрозділ), фізичну особу-підприємця. Тобто виписка – це результат реєстраційної дії. Натомість, Витяг з ЄДР, Закон розуміє як документ у паперовій або електронній формі, що сформований програмним забезпеченням Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань за зазначеним заявником критерієм пошуку та містить відомості з ЄДР, які є актуальними на момент формування витягу або на момент, який зазначений у запиті, чи інформацію про відсутність даних відомостей у цьому реєстрі», натомість у тендерній документації відсутні вимоги стосовно критеріїв пошуку про відомості з ЄДР, тобто критерієм пошуку може бути лише назва організації та її адреса та граничної дати видачи витягу з ЄДР, тому незрозуміло твердження, що інформація яка зазначена у виписка з ЄДР- не відповідає за інформативним змістом відомостям з реєстру, сформованих у формі Витягу. Саме виписка з ЄДР містить повну інформацію про дані підприємства які зазначенні у ЄДР та є актуальні на дату подання тендерної пропозиції.
4) Наявність виписки з ЄДР та відсутність витягу з ЄДР жодним чином не впливає на суму, якісні, кількісні характеристики предмету закупівлі та загалом на зміст тендерної пропозиції.
5) Дану помилку можна також віднести до розряду «формальних помилок», згідно розділу III тендерної документації визначенні приклади формальних помилок, а саме «невірна назва документа, що подається учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, зміст якого відповідає вимогам зазначеним Замовником у тендерній документації», оскільки інформаційний зміст виписки з ЄДР повністю відповідає вимогам визначеним Замовником у тендерній документації.
6) Саме з змісту тендерної документації вимога надати прописана наступним чином «9. витяг/копія витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань», що дана вимога є формальної, тому що невказано жодних інших вимог до змісту та дати видачі витягу з ЄДР.
Замовник відхиливши тендерну пропозицію Скаржника грубо порушив права Скаржника оскільки позбавляє права отримати прибуток від добросовісного виконання умов договору, який може бути укладений між Скаржником та Замовником.
Просимо:
1. Прийняти скаргу ТзОВ «ВІНТРЕЙД-Д» до розгляду
2. Зобов’язати Замовника Управління освіти виконавчого комітету Ковельської міської ради скасувати рішення прийняті в протоколі засідання тендерного комітетту Замовника №76 від 02.08.2021р, а саме відхилення пропозиції ТзОВ «ВІНТРЕЙД-Д»
4. Зобов’язати Замовника завершити процедуру закупівлі до норм чинного законодавства.
Пов'язані документи:
Учасник
- скарга Ковель1.pdf 12.08.2021 17:27
- Торф відхилення (2).PDF 12.08.2021 17:27
- скарга Ковель1.pdf 12.08.2021 17:27
- рішення від 16.08.2021 № 18684.pdf 16.08.2021 18:40
- інформація про резолютивну частину рішення від 27.08.2021 № 19466.pdf 28.08.2021 11:31
- рішення від 27.08.2021 № 19466.pdf 31.08.2021 16:41
- Інформація.doc 19.08.2021 14:48
- Інформація по скарзі.PDF 19.08.2021 14:48
- Протокол 81.PDF 07.09.2021 13:26
Дата прийняття скарги до розгляду:
12.08.2021 14:29
Дата розгляду скарги:
27.08.2021 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
16.08.2021 18:41
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
31.08.2021 16:41
Дата виконання рішення Замовником:
07.09.2021 13:26
Коментар замовника щодо усунення порушень:
На виконання рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель № 19466-р/пк-пз від 27.08.2021 року Управлінням освіти виконавчого комітету Ковельської міської ради скасовано рішення про відхилення тендерної пропозиції Товариства з обмеженою відповідальністю "ВІТРЕЙД-Д".
Вимога
Є відповідь
Про скасування рішення про відхилення
Номер:
74cbc10a5c2f4a7ebd51359f632460d0
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-07-09-009999-c.b1
Назва:
Про скасування рішення про відхилення
Вимога:
02.08.2021р тендерним комітетом управління освіти виконавчого комітету Ковельської міської ради було прийняте рішення про відхилення нашої тендерної пропозиції, вважаємо, що наведенна підстава про відхилення у протоколі №76 від 02.08.2021р., є передчасною та не обгрунтованою, а саме відсутність витягу з ЄДР юридичних осіб , фізичних -осіб підприємців та громадських формувань, так як дана інформація є публічною, міститься у відктитих державних реєстрах та у складі тендерної пропозиції ТзОВ "ВІНТРАЙД-Д" була надана виписка з ЄДР юридичних осіб , фізичних -осіб підприємців та громадських формувань, то відсунтість витяга з ЄДР жодним чином невпливає на якісні, кількісні хапрактеристики предмету закупівлі та взагалом на зміст тендерної пропозиції.
в тендерной документації прописані формальні помилки, які непризводять до відхилення пропозиції учасника, а саме "невірна назва документа подана учасником, зміст якого відповідає вимогам, визначеним замовником у складі тендерної документації".
Тому просим скасувати рішення про відшилення тендерної пропозиції ТзОВ "ВІНТРЕЙД-Д" згідно протоколу №76 від 02.08.2021р, прийняти тендерну пропозицію ТзОВ "ВІНТРЕЙД-Д" та завершити процедуру закупівлі згідно чинного законодавства.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
03.08.2021 14:58
Вирішення:
Шановний учаснику, у відповідь на вашу вимогу UA-2021-07-09-009999-c.b1 про скасування рішення про відхилення , повідомляємо наступне. Замовником Управлінням освіти виконавчого комітету Ковельської міської ради у процедурі відкритих торгів згідно ідентифікатора UA-2021-07-09-009999-c було відхилено вашу пропозицію як учасника на підставі абзацу 2 п.1 ч. 1 ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі». А саме: учасником у складі тендерної пропозиції не надано Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб фізичних осіб – підприємців та громадських формувань, що вимагався Замовником згідно пп.9) п.1.1. част.1 Розділу ІІІ Інструкції з підготовки тендерної пропозиції.
Звертаємо увагу на те, що подана учасником у складі тендерної пропозиції Виписка з ЄДР- не відповідає за інформативним змістом відомостям з реєстру, сформованих у формі Витягу (наголошуємо: про що безпосередньо зазначено уповноваженим органом на офіційному веб-порталі).
Закон України про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань трактує поняття виписки з ЄДР як документу в електронній або паперовій формі, який формується та оновлюється за результатами проведення реєстраційних дій та містить відомості про юридичну особу (чи її окремий підрозділ), фізичну особу-підприємця. Тобто виписка – це результат реєстраційної дії.
Натомість, Витяг з ЄДР, Закон розуміє як документ у паперовій або електронній формі, що сформований програмним забезпеченням Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань за зазначеним заявником критерієм пошуку та містить відомості з ЄДР, які є актуальними на момент формування витягу або на момент, який зазначений у запиті, чи інформацію про відсутність даних відомостей у цьому реєстрі.
Окрім того, згідно п.1.1. част.1 Розділу ІІІ Інструкції з підготовки тендерної пропозиції. Тендерної документації: " Документи та інформація, які вимагаються замовником відповідно до вимог цієї тендерної документації у складі тендерної пропозиції, але не передбачені чинним законодавством України для учасників, не подаються останніми в складі своєї тендерної пропозиції. При цьому, такий учасник повинен у складі тендерної пропозиції надати або аналог документу (при наявності) з відповідним поясненням подання аналогу документу або пояснювальну записку з обґрунтуванням та причинами неподання документів та інформації, у т.ч. аналогів документу/інформації.". Однак, Вами не було подано будь-якого пояснення у письмовій формі, щодо ненадання чи неможливості надання вищевказаного документу.
Додатково повідомляємо, що правомірність вимоги замовника щодо надання учасниками саме Витягу, визначено роз'яснення Міністерством економічного розвитку і торгівлі України (Відповідь на запит 24/2016): «… Замовник не вимагає документального підтвердження інформації про відповідність вимогам статті 17 у разі, якщо така інформація міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним. Разом з тим, згідно з частиною третьою статті 22 Закону тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. При цьому зміст інформації, яку необхідно підтвердити, а також перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність зазначеній інформації, встановленій у тендерній документації, визначається замовником самостійно згідно із законодавством, виходячи зі специфіки предмета закупівлі з урахуванням частини третьої статті 5 Закону та дотриманням принципів, закріплених у статті 3 Закону.".
При розгляді тендерних пропозицій, замовник керувався нормами чинного законодавства України, та визначеними в ньому принципами здійснення публічних закупівель, визначених ЗУ "Про публічні закупівлі".
Статус вимоги:
Відхилено