-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Капітальний ремонт утеплення фасаду будівлі Д-2 Львівського державного університету внутрішніх справ за адресою: с. Верещиця Яворівського району Львівської області
Мова-українська
Завершена
1 425 458.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 7 127.29 UAH
мін. крок: 0.5% або 7 127.29 UAH
Період оскарження:
09.07.2021 17:28 - 15.07.2021 13:00
Вимога
Вирішена
Невідповідність пропозиції ТОВ «БАЗИСПРОФІ»
Номер:
4b8ea15dc62442d98791aebc012cb966
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-07-09-009791-c.a2
Назва:
Невідповідність пропозиції ТОВ «БАЗИСПРОФІ»
Вимога:
ВИМОГА
Вами, як замовником закупівлі: UA-2021-07-09-009791-c «Капітальний ремонт утеплення фасаду будівлі Д-2 Львівського державного університету внутрішніх справ за адресою: с. Верещиця Яворівського району Львівської області» протокольним рішенням № 2-ОЗ уповноваженої особи Львівського державного університету внутрішніх справ від 28 липня 2021 року визнано переможцем спрощеної закупівлі ТОВ «БАЗИСПРОФІ» з ціновою пропозицією 1 344 950,00 грн. з ПДВ та ухвалено рішення про намір укласти договір про закупівлю, однак дане рішення є неправомірним, у зв’язку з невідповідністю пропозиції ТОВ «БАЗИСПРОФІ» умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі та вимогам до предмета закупівлі, зокрема:
1. Згідно «Технічні вимоги до предмету закупівлі» Додатку № 3 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі п. 2 передбачалось: «Утеплення фасадів мінеральними плитами товщиною 50 мм з опорядженням декоративним розчином за технологією "Сеrеsіt". Укоси, ширина до 300 мм».
ТОВ «БАЗИСПРОФІ» згідно поданого локального кошторису на будівельні роботи № 02-001 (ч.ч. 10) та дефектного акту (п. 2) зазначив товщину утеплювача 100 мм., а саме «Утеплення фасадів мінеральними плитами товщиною 100 мм з опорядженням декоративним розчином за технологією "Сеrеsіt". Укоси, ширина до 300 мм», що являється невідповідністю встановленим вимогам до предмету закупівлі.
2. Згідно п. 5.1 Розділу 5 «Вхідні дані для розрахунку договірної ціни» Додатку № 3 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі передбачалось: З метою спрощення механізму ціноутворення, встановлення прозорості складових вартості будівництва та забезпечення єдиного підходу при визначенні вартості та проведення розрахунків з учасником, з яким буде укладено договір про закупівлю, рівень середньомісячної заробітної плати робітників-будівельників і монтажників, а також робітників зайнятих на керуванні та обслуговуванні будівельних машин та механізмів встановлено в розмірі не більше ніж 10 628,00 грн., що відповідає середньому розряду складності робіт у будівництві 3,8 при виконанні робіт в звичайних умовах.
ТОВ «БАЗИСПРОФІ» згідно поданої Пояснювальної записки заклав середньомісячну заробітну плату в розмірі 10 628,39 грн., що не відповідає вищевказаним вимогам.
3. Згідно відповіді замовника на поставлене запитання щодо мінеральної вати, яке оприлюднено на майданчику прозоро, Замовник зазначив, що утеплювачем повинен бути - Плити теплоізоляційні із мінеральної вати на синтетичному зв’язувальному, марка М75.
Згідно п. 3 Додатку № 3 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі передбачалось: «Якщо в тексті тендерної документації є посилання на конкретну торгівельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника слід вважати, що таке посилання містить вираз «аналог та/або еквівалент» та приймаються у тендерних пропозиціях учасника. У разі подачі аналогу/еквіваленту товару, матеріалу, обладнання і машин та механізмів, що запропонований Замовником в технічних вимогах, учасник подає порівняльну характеристику запропонованого ним товару, матеріалу, обладнання і машин та механізмів, що визначена в технічному завданні, з відомостями щодо відповідності вимогам Замовника.
ТОВ «БАЗИСПРОФІ» надає у своїй пропозиції сертифікат відповідності на мінеральну вату на основі базальту ТМ «ROCKWOOL», що являється аналогом передбаченої оголошенням вати, та відповідно до п. 3 повинне було надати порівняльну характеристику запропонованого ним товару, але даний документ відсутній у тендерній пропозиції учасника, що являється невідповідністю.
Отже, підсумовуючи вищевказане Товариство з обмеженою відповідальністю «Грейнпласт-Фасад»,
ВИМАГАЄ:
1. Скасувати протокольне рішенням № 2-ОЗ уповноваженої особи Львівського державного університету внутрішніх справ від 28 липня 2021 року.
2. Пропозицію ТОВ «БАЗИСПРОФІ» відхилити, як таку, що не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі та вимогам до предмета закупівлі.
3. Чесно та неупереджено розглядати цінові пропозиції учасників даної закупівлі.
Пов'язані документи:
Учасник
- Вимога на проток. рішення № 2-ОЗ.pdf 30.07.2021 20:14
- Відповідь на вимогу.pdf 03.08.2021 12:50
Дата подачі:
30.07.2021 20:15
Вирішення:
Відповідь на вимогу в окремому файлі
Статус вимоги:
Не задоволено
Задовільнена:
Ні
Вимога
Вирішена
Незаконні підстави відхилення
Номер:
949bc30c33174922843877651d303824
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-07-09-009791-c.a1
Назва:
Незаконні підстави відхилення
Вимога:
ВИМОГА
Вами, як замовником закупівлі: UA-2021-07-09-009791-c «Капітальний ремонт утеплення фасаду будівлі Д-2 Львівського державного університету внутрішніх справ за адресою: с. Верещиця Яворівського району Львівської області» п. 2.3 розділу 2 Додатку 4 Оголошення про проведення спрощеної закупівлі вимагалось:
«2.3. Учасники у складі пропозиції повинні надати документ/документи, які підтверджують перевірку знань працівників з охорони праці і пожежної безпеки (посвідчення або інший документ, виданий керівнику або іншому(им) працівнику (ам), які будуть залучені до виконання робіт».
Товариство з обмеженою відповідальністю «Грейнпласт-Фасад», як учасник закупівлі на підтвердження даної вимоги надало:
1. Витяг з протоколу № 01-94/Д засідання комісії з перевірки знань з загальних питань охорони праці від 16.04.2021 року, в якому підтверджується позитивний результат перевірки знань з «Правила пожежної безпеки в Україні НАПБ А.01.001-2014» директора – Грицая Віталія Олеговича та головного інженера – Дениса Володимира Андрійовича (копія додається).
2. Витяг з протоколу № 01-170/Д засідання комісії з перевірки знань з загальних питань охорони праці від 21.05.2019 року, в якому підтверджується позитивний результат перевірки знань з «Правила пожежної безпеки в Україні НАПБ А.01.001-2014» інженера з охорони праці – Мілана Віталія Станіславовича (копія додається).
Опираючись на вищевказане Товариство підтвердило знання працівників з пожежної безпеки надивши Витяги з протоколів, оскільки Ви вимагали на підтвердження надати посвідчення або інший документ, що нами і надано.
В результаті телефонної розмови Ваша уповноважена особа – п. Наталія Заяць повідомила нас про те, що вона хотіла бачити дану інформацію лише у посвідченні, звертаємо увагу на наступне, свої побажання вірно конкретизуйте у оголошеннях з посиланнями на чинне в Україні законодавство на підтвердження законності Ваших дій.
До відома уповноваженої особи – п. Наталії Заяць :
Пунктом 3.13 Типового положення про порядок проведення навчання і перевірки знань з питань охорони праці та Переліку робіт з підвищеною небезпекою, затвердженого наказом Державного комітету України з нагляду за охороною праці від 26.01.2005 р. № 15, визначено, що результати перевірки знань з питань охорони праці оформлюються протоколом/витягом з протоколу засідання комісії з перевірки знань з питань охорони праці.
В протоколі/витягу з протоколу у стислій формі зазначається перелік (в обсязі яких працівник пройшов перевірку знань): основних НПАОП; нормативних актів з безпечного виконання конкретних видів робіт.
Отже, підсумовуючи вищевказане Товариство з обмеженою відповідальністю «Грейнпласт-Фасад»,
ВИМАГАЄ:
1. Скасувати незаконне протокольне рішення № 2-ОЗ уповноваженої особи Львівського державного університету внутрішніх справ від 28 липня 2021 року про відхилення пропозиції Товариства з обмеженою відповідальністю «Грейнпласт-Фасад», як такої, що не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі.
2. Визнати Товариство з обмеженою відповідальністю «Грейнпласт-Фасад» переможцем закупівлі.
3. У випадку не задоволення двох вищевказаних вимог надати письмове роз’яснення щодо обгрунтування законності своїх рішень з посиланням на норми чинного законодавства, а не як повідомила уповноважена особа: «отримали консультацію». Надайте конкретні посилання на чинне законодавство та офіційні роз’яснення уповноважених державних органів на підтвердження законності прийнятого рішення.
Пов'язані документи:
Учасник
- Вимога.pdf 28.07.2021 17:27
- Відповідь на вимогу.pdf 30.07.2021 16:21
Дата подачі:
28.07.2021 17:28
Вирішення:
Відповідь на вимогу в окремому файлі
Статус вимоги:
Не задоволено
Задовільнена:
Ні