• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

«Капітальний ремонт системи протипожежного захисту будівлі лікарні (з поліклінікою) ДУ “ТМО МВС України по Львівській області” м. Львів, вул. Замарстинівська». (Код національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник” - 45310000-3 - Електромонтажні роботи)

Замовником вимагається надання Учасником забезпечення тендерної пропозиції у формі: електронної банківської гарантії (далі - гарантія) (безвідкличної, безумовної банківської гарантії, оформленої відповідно до вимог Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14 грудня 2020 року N 2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції»), із зобов’язанням банку у разі виникнення обставин, передбачених пунктом 3 Розділу ІІІ Тендерної документації, відшкодувати на рахунок Замовника кошти у сумі забезпечення тендерної пропозиції, визначеній в тендерній документації. Банківська гарантія повинна бути оформлена з грошовим покриттям. Подати у складі пропозиції підтверджуючі документи від банківської установи, якою видана відповідна банківська гарантія, а саме довідка з банку про залишок коштів на рахунку або інший документ банку. Розмір забезпечення тендерної пропозиції: не може перевищувати 0,5 % очікуваної вартості закупівлі та складає 18 200,00 грн. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції – не менше 90 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Форма забезпечення тендерної пропозиції (обов’язкова до застосування учасниками при підготовці та поданні забезпечення тендерної пропозиції) ГАРАНТІЯ№ ________ (назва в разі необхідності) 1. Реквізити Дата видачі ______________ Місце складання ____________________ Повне найменування гаранта ____________ Повне найменування принципала _________ Найменування бенефіціара_______________ Сума гарантії ______________ Назва валюти, у якій надається гарантія ____________ Дата початку строку дії гарантії (набрання чинності) __________ Дата закінчення строку дії гарантії, якщо жодна з подій, передбачених у пункті 4 форми, не настане___________ Номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі ________________ Інформація щодо тендерної документації ___________________ Відомості про договір, відповідно до якого видається гарантія банком / страховою організацією / фінансовою установою (у разі наявності) _____________ 2. Ця гарантія застосовується для цілей забезпечення тендерної пропозиції відповідно до Закону України “Про публічні закупівлі” (далі – Закон). 3. За цією гарантією гарант безвідклично зобов’язаний сплатити бенефіціару суму гарантії протягом 5 робочих / або банківських днів після дня отримання гарантом письмової вимоги бенефіціара про сплату суми гарантії (далі – вимога). Вимога надається бенефіціаром на поштову адресу гаранта та повинна бути отримана ним протягом строку дії гарантії. Вимога може бути передана через банк бенефіціара, який підтвердить автентичним SWIFT-повідомленням на SWIFT-адресу гаранта достовірність підписів та печатки бенефіціара (у разі наявності) на вимозі та повноваження особи (осіб), що підписала(и) вимогу (у разі, якщо гарантом є банк). Вимога повинна супроводжуватися копіями документів, засвідчених бенефіціаром та скріплених печаткою бенефіціара (у разі наявності), що підтверджують повноваження особи (осіб), що підписала(и) вимогу. Вимога повинна містити посилання на дату складання/видачі і номер цієї гарантії, а також посилання на одну з таких умов (підстав), що підтверджують невиконання принципалом своїх зобов’язань, передбачених його тендерною пропозицією: відкликання тендерної пропозиції принципалом після закінчення строку її подання, але до того, як сплив строк, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними; непідписання принципалом, який став переможцем тендеру, договору про закупівлю; ненадання принципалом, який став переможцем тендеру, забезпечення виконання договору про закупівлю після отримання повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, якщо надання такого забезпечення передбачено тендерною документацією; ненадання принципалом, який став переможцем процедури закупівлі (крім переговорної процедури закупівлі), у строк, визначений частиною шостою статті 17 Закону, документів, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 Закону. 4. Строком дії гарантії є період з дати початку дії гарантії до дати закінчення дії гарантії (включно) або до настання однієї з таких подій залежно від того, що настане раніше: сплата бенефіціару суми гарантії; отримання гарантом письмової заяви бенефіціара про звільнення гаранта від зобов’язань за цією гарантією; отримання гарантом повідомлення принципала про настання однієї з обставин, що підтверджується відповідною інформацією, розміщеною на веб-порталі Уповноваженого органу, а саме: закінчення строку дії тендерної пропозиції та забезпечення тендерної пропозиції, зазначеного в тендерній документації; укладення договору про закупівлю з учасником, який став переможцем процедури закупівлі (крім переговорної процедури закупівлі); відкликання принципалом тендерної пропозиції до закінчення строку її подання; закінчення тендеру в разі неукладення договору про закупівлю з жодним з учасників, які подали тендерні пропозиції. 5. У разі дострокового звільнення гаранта від зобов’язань за цією гарантією заява бенефіціара про звільнення гаранта від зобов’язань за цією гарантією повинна бути складена в один з таких способів: на паперовому носії, підписана представником(ами) бенефіціара і скріплена печаткою бенефіціара (у разі наявності), що підтверджує повноваження особи (осіб), що підписала(и) заяву, шляхом надсилання на поштову адресу гаранта; у формі електронного документа, підписана представником(ами) бенефіціара з накладенням кваліфікованого електронного підпису представника(ів) бенефіціара та подана безпосередньо на електронну адресу гаранту разом із засвідченими кваліфікованим електронним підписом представника(ів) бенефіціара копіями документів, що підтверджують повноваження представника(ів) бенефіціара. 6. Зміни до цієї гарантії можуть бути внесені в установленому законодавством порядку, після чого вони стають невід’ємною частиною цієї гарантії. 7. Ця гарантія надається виключно бенефіціару і не може бути передана або переуступлена будь-кому. Відносини за цією гарантією регулюються законодавством України. Зобов’язання та відповідальність гаранта перед бенефіціаром обмежуються сумою гарантії. Цю гарантію надано в формі електронного документа та підписано шляхом накладання кваліфікованого(их) електронного(их) підпису(ів) та кваліфікованої електронної печатки (у разі наявності), що прирівняні до власноручного підпису(ів) уповноваженої(их) особи(іб) гаранта та його печатки відповідно (зазначається в разі, якщо гарантія надається в електронній формі). Уповноважена(ні) особа(и) (у разі складання гарантії на паперовому носії) _________________________________________________________ (посада, підпис, прізвище, ім’я, по батькові (за наявності) та печатка бенефіціара (у разі наявності)) Уповноважена(ні) особа(и) (у разі надання в електронній формі) ________________________________________________________ (посада, підпис, прізвище, ім’я, по батькові (за наявності) та кваліфікований електронний підпис) Вимоги до забезпечення тендерної пропозиції. 1. Ці Вимоги визначають обов’язкові вимоги до гарантії, яка надається як забезпечення тендерної пропозиції, передбаченої пунктом 10 частини першої статті 1 Закону України “Про публічні закупівлі” (далі – гарантія), банками, іншими фінансовими установами та страховими організаціями (далі – гарант). 2. Терміни, зазначені в цих Вимогах і формі забезпечення тендерної пропозиції (далі – форма), затвердженій цим наказом, вживаються у значеннях, визначених Цивільним кодексом України, Законом України “Про публічні закупівлі”, постановою Правління Національного банку України від 15 грудня 2004 року N 639 “Про затвердження Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах” (у редакції постанови Правління Національного банку України від 25 січня 2018 року N 5). 3. Реквізити гарантії, визначені у формі, є обов’язковими для складання гарантії. 4. У реквізитах гарантії: 1) щодо повного найменування гаранта зазначається інформація: повне найменування гаранта, його ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань, його категорія; код банку (у разі наявності); адреса місцезнаходження; поштова адреса для листування; адреса електронної пошти гаранта, на яку отримуються документи; SWIFT-адреса гаранта (у разі, якщо гарантом є банк); 2) щодо повного найменування принципала, яким є учасник процедури закупівлі, зазначається інформація: повне найменування – для юридичної особи; прізвище, ім’я та по батькові (у разі наявності) – для фізичної особи; ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань, його категорія – для принципала юридичної особи – резидента; реєстраційний номер облікової картки платника податків – для принципала фізичної особи – резидента (у разі наявності); серія (за наявності) та номер паспорта (для фізичної особи, яка через свої релігійні переконання відмовляється від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків) або індивідуальний податковий номер платника податку на додану вартість (у разі відсутності паспорта); адреса місцезнаходження; 3) щодо повного найменування бенефіціара, яким є замовник, зазначається інформація: повне найменування юридичної особи; ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань, його категорія; адреса місцезнаходження; 4) сума гарантії зазначається цифрами і словами, назва валюти – словами; 5) у назві валюти, у якій надається гарантія, зазначається валюта, у якій надається гарантія, та її цифровий і літерний код відповідно до Класифікатора іноземних валют та банківських металів, затвердженого постановою Правління Національного банку України від 04 лютого 1998 року N 34; 6) датою початку строку дії гарантії зазначається дата видачі гарантії або дата набрання нею чинності; 7) зазначається дата закінчення строку дії гарантії, якщо жодна з подій, передбачених у пункті 4 форми, не настане; 8) зазначаються унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, у форматі UA-XXXX-XX-XX-XXXXXX-X та назва і вебсайта інформаційно-телекомунікаційної системи “PROZORRO”; 9) в інформації щодо тендерної документації зазначаються: дата рішення замовника, яким затверджена тендерна документація; назва предмета закупівлі / частини предмета закупівлі (лота) згідно з оголошенням про проведення конкурентної процедури закупівлі; 10) строк сплати коштів за гарантією зазначається в робочих або банківських днях; 11) у разі якщо надавачем гарантії є страхова організація, зазначається: назва договору, відповідно до якого надається гарантія, його номер та інші реквізити договору в разі їх наявності; ліцензія на здійснення страхової діяльності. 5. Гарантія та договір, який укладається між гарантом та принципалом, не може містити додаткових умов щодо: вимог надання принципалом листів або інших документів (крім випадків надання принципалом повідомлення гаранту про настання обставин, за яких строк дії гарантії вважається закінченим, зазначених у абзаці четвертому пункту 4 форми); вимог надання третіми особами листів або документів, що підтверджують факт настання гарантійного випадку; можливості часткової сплати суми гарантії. 6. Гарантія, яка складається на паперовому носії, підписується уповноваженою(ими) особою(ами) гаранта та скріплюється печатками (у разі наявності). 7. Гарантія, яка надається в електронній формі, підписується шляхом накладання кваліфікованого(их) електронного(их) підпису(ів) та кваліфікованої електронної печатки (у разі наявності), що прирівняні до власноручного підпису(ів) уповноваженої(их) особи(іб) гаранта та його печатки відповідно. 8. Зміни до гарантії можуть бути внесені в порядку, передбаченому законодавством України, після чого вони стають невід’ємною частиною цієї гарантії. При внесенні учасником забезпечення тендерної пропозиції у формі електронної банківської гарантії учасник завантажує в електронну систему закупівель електронну банківську гарантію, захищену електронно–цифровим підписом відповідальних осіб банку (з датою завантаження до завершення періоду прийому пропозицій). До файлу гарантії надаються: -Банківська ліцензія; -Докази повноважень посадової особи Банку. - документ, виданий банком, якийпідтверджуєгрошовепокриттябанківськоїгарантії разом з розрахунковим документом, якийміститьдорученняплатника банку, здійснитипереказвизначеної в ньомусумикоштівзісвогорахункуна рахунок отримувачата документ, щосвідчить про отриманнякоштів банком гарантом в якості грошового покриття. Надані документи повинні вільно відкриватися. Файли, для відкриття яких необхідне встановлення додаткового програмного забезпечення вважаються такими, що не надані Учасником. Документ підписаний КЕП підписом та печаткою є оригінальним документом. Файли підписані шляхом накладення КЕП повинен бути придатний для перевірки на сайті Центрального засвідчувального органу за посиланням –http://czo.gov.ua/verify. Усі витрати, пов'язані з поданням забезпечення тендерної пропозиції, здійснюються за рахунок коштів Учасника. Тендерні пропозиції, що не супроводжуються забезпечення тендерної пропозиції або забезпечення тендерної пропозиції оформлені не у відповідності з умовами тендерної документації, відхиляються Замовником. Під час проведення процедури закупівлі усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та складаються безпосередньо учасником, викладаються українською мовою. У разі надання інших документів складених мовою іншою ніж українська мова, такі документи повинні супроводжуватися перекладом українською мовою, переклад засвідчений уповноваженою особою учасника / або нотаріально / або іншим чином завірений. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою. Стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення у вигляді скорочень та термінологія, пов’язана з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами, викладаються мовою їх загально прийнятого застосування. Уся інформація розміщується в електронній системі закупівель українською мовою, крім тих випадків коли використання букв та символів української мови призводить до їх спотворення (зокрема, але не виключно адреси мережі "інтернет", адреси електронної пошти, торговельної марки (знаку для товарів та послуг), загальноприйняті міжнародні терміни).

Торги не відбулися

3 649 282.80 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 18 246.41 UAH
Період оскарження: 09.07.2021 16:47 - 22.07.2021 00:00
Скарга
Виконана замовником

незаконне рішення про визначення переможця торгів

Номер: f692f943722d4ab197aa39b9c1541673
Ідентифікатор запиту: UA-2021-07-09-009538-c.b3
Назва: незаконне рішення про визначення переможця торгів
Скарга:
Згідно вкладення.
Дата розгляду скарги: 23.09.2021 15:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 15.09.2021 10:59
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 28.09.2021 13:27
Дата виконання рішення Замовником: 30.09.2021 22:41
Коментар замовника щодо усунення порушень: На виконання рішення Колегії № 21715-р/пк-пз від 23.09.2021 р. тендерним комітетом відмінено рішення про визначення ПП "ФЛОРІАН Л" переможцем процедури закупівлі — «Капітальний ремонт системи протипожежного захисту будівлі лікарні (з поліклінікою) ДУ “ТМО МВС України по Львівській області” м. Львів, вул. Замарстинівська». (Код національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник” - 45310000-3 - Електромонтажні роботи) (протокол додається)
Автор: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЦЕНТР БЕЗПЕКИ "ТОПАЗ", Грищенко Ірина 380978704843 cb_topaz@ukr.net
Вимога
Є відповідь

незаконне рішення про визначення переможця торгів

Номер: 91a2edbc239a46e0928a09b4bd7ebe6e
Ідентифікатор запиту: UA-2021-07-09-009538-c.b2
Назва: незаконне рішення про визначення переможця торгів
Вимога:
Протоколом №5 від 03.09.2021 р., засідання тендерного комітету ДЕРЖАВНОЇ УСТАНОВИ "ТЕРИТОРІАЛЬНЕ МЕДИЧНЕ ОБ'ЄДНАННЯ МІНІСТЕРСТВА ВНУТРІШНІХ СПРАВ УКРАЇНИ ПО ЛЬВІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ"переможцем закупівлі «Капітальний ремонт системи протипожежного захисту будівлі лікарні (з поліклінікою) ДУ “ТМО МВС України по Львівській області” м. Львів, вул. Замарстинівська». (Код національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник” - 45310000-3 - Електромонтажні роботи)» було визначено ПП "ФЛОРІАН Л". Ретельно розглянувши документи тендерної пропозиції переможця нами була виявлена невідповідність вимогам, які встановлені в тендерній документації, а саме: 1. Відповідно до п.3.6. Проекту договору Додатку 3 до тендерної документації зазначено: У разі затримки бюджетного фінансування видатків за цим Договором, розрахунок за фактично надані послуги здійснюється протягом трьох робочих днів з дати отримання Замовником бюджетного призначення на фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок. Сторони при цьому досягли домовленості, що в такому разі будь-які штрафні санкції не застосовуються до Замовника, а строки, передбачені п. 4.4. Договору, вважаються дотриманими та грошове зобов’язання вважається таким, що виконане Замовником своєчасно. (про що Підрядник у складі пропозиції надає письмове погодження). У складі тендерної пропозиції Переможця відсутнє письмове погодження з зазначеною вимогою. Таким чином, тендерна пропозиція Учасника не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 Закону Про публічні закупівлі вимогам до учасника відповідно до законодавства. 2. Відповідно до Додатку 4 до тендерної документації зазначено, що учасники у складі пропозиції повинні надати документи, що підтверджують відповідність технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі(згідно Додатку4), зокрема: розрахунок договірної ціни та підтверджуючі розрахунки за статтями витрат договірної ціни у відповідності до ДСТУ БД.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва» (далі – ДСТУ). Відповідно до п.6.2.12. ДСТУ БД.1.1-1:2013 До складу ціни пропозиції учасника конкурсних торгів (договірної ціни незалежно від її виду) включаються кошти на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами, призначені на відшкодування збільшення вартості трудових та матеріально-технічних ресурсів, спричинене інфляцією, яка може відбуватися протягом будівництва. Кошти на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами, розраховуються виходячи зі строків будівництва, виду будівництва, структури будівництва, вартості трудових та матеріально-технічних ресурсів, врахованих у ціні пропозиції учасника конкурсних торгів (договірній ціні) та на підставі прогнозних рівнів інфляції на наступні періоди, що схвалюються Кабінетом Міністрів України. Згідно Постанови Кабінетом Міністрів України №671 від 29 липня 2020 року «Про схвалення Прогнозу економічного і соціального розвитку України на 2021-2023 роки» , на кінець 2021 року задекларований Урядом показник інфляції становить 7,3%, а середньомісячний показник інфляції прогнозується на рівні 8,1%. Відповідно до п.6.3.4. ДСТУ БД.1.1-1:2013 Кошти на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами призначені на відшкодування збільшення вартості трудових та матеріально-технічних ресурсів, спричинене інфляцією, яка може відбуватися протягом будівництва, використовуються у порядку обумовленого договору підряду. Звертаємо Вашу увашу, на Відповідно до п.6.2.12. ДСТУ БД.1.1-1:2013, вимога щодо включеня Коштів на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами, носить обов’язків характер, а не право учасника включати чи не включати такі витрати. У складі тендерної пропозиції Учасника міститься файл «Кошториси ч.1.PDF», у якому наданий розрахунок договірної ціни, де зазначено, що Кошти на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами становить «-». Таким чином, Учасник не влючив до договірної ціни Кошти на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами, що не відповідає п.6.2.12. ДСТУ БД.1.1-1:2013. Таким чином, тендерна пропозиція Учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації та повинна бути відхилена Замовником. Просимо скасувати рішення про визначення переможця, в іншому випадку, ми змушені будемо звернутися до АМКУ.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний учаснику. З приводу вашої вимоги повідомляємо наступне. 1. У п.3.6. Проекту договору Додатку 3 до тендерної документації передбачалось: «У разі затримки бюджетного фінансування видатків за цим Договором, розрахунок за фактично надані послуги здійснюється протягом трьох робочих днів з дати отримання Замовником бюджетного призначення на фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок. Сторони при цьому досягли домовленості, що в такому разі будь-які штрафні санкції не застосовуються до Замовника, а строки, передбачені п. 4.4. Договору, вважаються дотриманими та грошове зобов’язання вважається таким, що виконане Замовником своєчасно. (про що Підрядник у складі пропозиції надає письмове погодження).». Звертаємо вашу увагу, що тендерна документація НЕ МІСТИЛА якоїсь конкретної вимоги як саме має подаватися письмове погодження з даною вимогою. У складі пропозиції ПП «Флоріан Л» наявний лист (вих.. №3 від 23.07.2021 р.) у якому зазначено, що погоджується з істотними умовами договору. Окрім того, учасником наданий погоджений проект договору, в якому також зазначено: «з умовами договору згідні». Тим самим учасник-переможець погодив та підтвердив свою згоду з усіма пунктами проекту договору в цілому. 2. Згідно з Тендерною документацією Розділ V. П. 3.4. передбачалось: «3.4. Ціна тендерної пропозиції Учасника повинна бути розрахована відповідно до вимог чинного законодавства та включати всі витрати, податки та збори, що сплачуються або мають бути сплачені. Учасник визначає ціни на товар, які він пропонує поставити за Договором, з урахуванням усіх своїх витрат на його транспортування, навантаження, розвантаження, зберігання, сплату нарахованих сум податків та інших обов’язкових платежів, інших витрат, які можуть виникнути при поставці товару. Учасник самостійно несе відповідальність за формування ціни пропозиції, та формує ціни у відповідності до вимог чинного законодавства.» Також у Додатку 4 Тендерної документації зазначалось: «Учасники у складі пропозиції повинні надати документи, що підтверджують відповідність технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі(згідно Додатку4), зокрема: …. розрахунок договірної ціни та підтверджуючі розрахунки за статтями витрат договірної ціни у відповідності до ДСТУ БД.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва» (далі – ДСТУ). ДО СКЛАДУ ЦІЄЇ ЦІНИ УЧАСНИК ВКЛЮЧАЄ прямі, загально-виробничі та інші втрати (відрядження, перевезення працівників, тощо) (у випадку наявності), прибуток, кошти на покриття адміністративних витрат будівельних організацій, кошти на покриття ризику всiх учасникiв будiвництва, кошти на сплату податків, зборів, обов’язкових платежів тощо». Отже тендерна документація НЕ МІСТИЛА вимог, щодо обов’язкового включення учасниками до розрахунку договірної ціни коштів на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процессами. Окрім того, згідно з ДСТУ БД.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва» пунктами 6.1.5.3, 6.1.5.4, 6.2.3, 6.2.10.1 та 6.2.12 зазначеного стандарту передбачено, що до складу ціни тендерної пропозиції, а далі і до твердої договірної ціни можна включати кошти на покриття ризиків всіх учасників будівництва та можливих додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами. Ці кошти призначені на відшкодування: - збільшення вартості обсягів робіт та витрат, характер і методи виконання яких не можуть бути точно визначені при проектуванні та уточнюються при визначенні робіт виконавця або в процесі будівництва; - збільшення вартості будівництва, спричиненого зміною державних стандартів на окремі матеріали, вироби, конструкції, устаткування тощо, в зв’язку з підвищенням протипожежних, санітарних та експлуатаційних вимог до будівель та споруд, з поліпшенням технічних та якісних характеристик матеріалів, виробів, конструкцій; - збільшення вартості трудових та матеріально-технічних ресурсів, спричинене інфляцією, яка може відбутися протягом будівництва. Цитуємо п.6.2.10.1 «Під час розгляду проектної документації підрядник вивчає можливість виникнення ризиків для себе та обчислюючи ціну своєї пропозиції, визначає умови, які б запобігали виникненню ризикових ситуацій або компенсувати його втрати на такий випадок»; Таким чином, включення вищезазначених витрат до розрахунку ціни тендерної пропозиції носить не обов’язковий, а рекомендаційний характер за ДСТУ Б Д.1.1-1:2013. В даному випадку, якщо ПП «Флоріан Л» не включив дані витрати при розрахунку тендерної пропозиції, як це рекомендовано нормативними документами (ДСТУ Б Д.1.1-1:2013), то учасник добровільно взяв на себе ризики можливого подорожчання вартості матеріальних ресурсів у період будівництва, можливого подорожчання вартості обсягів робіт та витрат тощо. В Додатку 3 тендерної документації «ПРОЄКТ ДОГОВОРУ ПРО ЗАКУПІВЛЮ ПОСЛУГ» зазначено «12.10. Істотні умови договору про закупівлю не можуть змінюватись після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі». Це свідчить, що у випадку підвищення ПП «Флоріан Л» твердої договірної ціни, не передбаченого договором підряду, всі пов'язані з цим витрати, несе саме ПП «Флоріан Л». В Додатку 4 тендерної документації «ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ» в п.2.2. вказано, що: «2.2. Переможець, незалежно від терміну проведення робіт, закуповує обладнання та матеріали по цінах на час проведення державної закупівлі.» з чого слідує, що додаткові витрати, пов’язані з інфляційними процесами не можуть бути застосовані. До речі, схоже питання договірних цін та вартості будівництва було роз’яснено у збірнику офіційних документів та роз'яснень "Ціноутворення в будівництві" за 1 січня 2019 р. стор. 26-30. 2. Отже, відсутність в складі розрахунку ціни тендерної пропозиції ПП «Флоріан Л» можливих додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами ніяким чином не впливає на об’єм та якість виконання робіт і не може бути істотною причиною для відхилення його тендерної пропозиції. Виходячи з вище наведеного, пропозиція ПП «Флоріан Л» відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам тендерної документації згідно Закону України «Про публічні закупівлі». Відповіжно ваша вимога не підлягає задоволенню
Статус вимоги: Відхилено
Скарга
Відхилено

Незаконне рішення про відхилення тендерної пропозиції

Номер: 235cc8432fed4693966fad6f678f6c6f
Ідентифікатор запиту: UA-2021-07-09-009538-c.a1
Назва: Незаконне рішення про відхилення тендерної пропозиції
Скарга:
Згідно вкладення.
Дата розгляду скарги: 17.08.2021 12:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 09.08.2021 10:31
Дата прийняття рішення про відхилення скарги: 20.08.2021 15:56
Автор: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЦЕНТР БЕЗПЕКИ "ТОПАЗ", Грищенко Ірина 380978704843 cb_topaz@ukr.net