• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Персональний комп'ютер форм-фактора ноутбук; Багатофункціональний пристрій; Принтер

ДК 021:2015: 30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина) (Персональний комп'ютер форм-фактора ноутбук; Багатофункціональний пристрій; Принтер)

Торги відмінено

237 079.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 185.40 UAH
Період оскарження: 09.07.2021 16:38 - 22.07.2021 00:00
Скарга
Виконана замовником

СКАРГА на неправомірні дії Замовника у вигляді відхилення пропозиції ТОВ " Уліс Сістемс "

Номер: 1d09cd26e27f4cbebfe527c6edd54227
Ідентифікатор запиту: UA-2021-07-09-002121-b.a2
Назва: СКАРГА на неправомірні дії Замовника у вигляді відхилення пропозиції ТОВ " Уліс Сістемс "
Скарга:
Відповідно до оголошення про проведення процедури закупівлі № UA-2021-07-09-002121- b Відділ освіти виконавчого комітету Новоукраїнської міської ради (далі - Замовник) розпочав про¬цедуру аукціону по закупівлі: ДК 021:2015: 30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина) (Персональний комп'ютер форм-фактора ноутбук; Багатофункціональний пристрій; Принтер). Відповідно до інформації з торгівельного майданчика smarttender.biz пропозицію на участь в зазначеному вище аукціоні подано 3 учасниками, у тому числі ТОВ «Уліс Сістемс» (далі - Скаржник, Товариство). Після проведення цінового аукціону Замо-вником було розглянуто тендерну пропозицію Товариства. Як свідчить Протокол № 4 від від 28.07.2021 р. (далі - Протокол), тендерну пропози-цію Скаржника було відхилено. При цьому, відповідно до Протоколу, підставами для відхилення тендерної про-позиції Скаржника є нібито існуючі невідповідності умовам пунктів 1.3. ч.1 і п 4.2. ч.4 розділу V тендерної документації (далі - Документація) а також умовам Додат¬ку 1, а саме: « Тендерна пропозиція ТОВ "Уліс Сістемс" підлягає відхиленню з наступної підстави, що не відноситься до категорії кваліфікаційних критеріїв за статтею 16 Закону і не відносяться до документів, на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю. 1. Учасники повинні гарантувати письмово у складі тендерної пропозиції відповідним окремим документом про не вчинення свідомих дій стосовно спотворення конкуренції в торгах шляхом заниження вартості предмету закупівлі; 2. Учасники шляхом подання довідки у довільній формі повинні підтвердити розуміння та згоду з обставинами, що за Замовником залишається право на відхилення тендерної пропозиції учасника закупівлі з зазначених вище підстав, статті 31 Закону; 3. Учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій інформацію, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником в Додатку 1 до тендерної документації - а саме: гарантійний лист щодо дотримання технічних вимог предмету закупівлі (згідно з Додатком 1 до тендерної документації), та порівняльну таблицю запропонованої техніки. Запропонований учасником «Персональний комп'ютер форм-фактора ноутбук Lenovo V330-14IKB» за поданими характеристиками відрізняється від інформації на сайті виробника, посилання на сайт: https://www.lenovo.com/ua/uk/laptops/lenovo/v-series/V330-14/p/88LG80V0914. Окрім цього, в порівняльній таблиці з описом даного обладнання вказано недостовірну інформацію: - процесор Intel Core i3-8130U восьмого покоління - при перевірки йде не співпадіння в зв’язку з тим що в даній моделі Ноутбуку Lenovo V330-14 ІКВ згідно з офіційним сайтом виробника відсутній даний процесор. Таким чином, запропонований учасником ТОВ "Уліс Сістемс" товар не відповідає технічним і якісним характеристикам предмета закупівлі, визначеним Замовником, надано недостовірну інформацію про його характеристики. Учасником ТОВ "Уліс Сістемс" також не надано вказані вище документи, що не відповідає вимогам тендерної документації. 1. Підстави відхилення тендерної пропозиції згідно зі статтею 31 Закону України "Про публічні закупівлі". Тендерним комітетом уважно розглянуто та досліджено документи, надані Учасником закупівлі ТОВ "Уліс Сістемс" та встановлено обставини, які свідчать про невиконання вимог, зазначених у тендерній документації. Отже, тендерна пропозиція ТОВ "Уліс Сістемс" підлягає відхиленню з підстави, що передбачена пунктом 1 частини 1 статті 31 Закону: «учасник процедури закупівлі: не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 цього Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства». » Вважаємо, що Замовником при прийнятті рішення щодо відхилення тендерної пропозиції Скаржника, порушено норми чинного законодавства і вимоги Документації, а також процедуру закупівлі, що є підставою для визнання дій Замов¬ника неправомірними і скасування Протоколу. Таке твердження ґрунтується на наступному. 1. Відповідно до пункту 1 розділу ІІІ Документації тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним критеріям, наявність/відсутність підстав, установлених у статті 17 цього Закону і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації, зокрема, інформацією в довільній формі, що містить погодження учасника про не вчинення свідомих дій стосовно спотворення конкуренції в торгах шляхом заниження вартості предмету закупівлі. У складі тендерної пропозиції Скаржника містяться, зокрема: - гарантійний лист стосовно гарантування порядку формування своєї цінової пропозиції за середньо ринковими цінами від 23.07.2021р. № 64-1 (файл "Квалиф_9 гарантійний лист .pdf "), в якому зазначено: " Даним листом ТОВ «Уліс Сістемс», в особі генерального директора Опрі Олега Ігоровича повідомляє наступне. На виконання вимог тендерної документації та з метою необгрунтованого заниження (демпінгу) та/або завищення ціни тендерної пропозиції інформуємо тендерний комітет/Уповноважену особу Замовника щодо гарантування порядку формування своєї цінової пропозиції за середньо ринковими цінами на товар (обладнання), що складає предмет закупівлі. Наші ціни є конкурентними та такими, що забезпечать виконання функцій та завдань Замовника в межах його кошторисних призначень.". Враховуючи викладене, тендерна пропозиція Скаржника була неправомірно відхилена Замовником з підстав, наведених у Протоколі. 2. Відповідно до Протоколу підставою відхилення тендерної пропозиції Скаржника було наступне: "Відповідно п 4.2. ч.4 розділу V Документації інформація про відхилення тендерної пропозиції, у тому числі підстави такого відхилення, протягом одного дня з дня ухвалення рішення оприлюднюється в електронній системі закупівель та автоматично надсилається переможцю процедури закупівлі, тендерна пропозиція якого відхилена, через електронну систему закупівель. Учасники шляхом подання довідки у довільній формі повинні підтвердити розуміння та згоду з обставинами, що за Замовником залишається право на відхилення тендерної пропозиції учасника закупівлі з зазначених вище підстав згідно статті 31 Закону. Учасником в складі тендерної довідки у довільній формі повинні підтвердити розуміння та згоду з обставинами, що за Замовником залишається право на відхилення тендерної пропозиції учасника закупівлі з зазначених вище підстав згідно статті 31 Закону пропозиції не надано". Відповідно до пункту 1 розділу ІІІ Документації тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним критеріям, наявність/відсутність підстав, установлених у статті 17 цього Закону і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації. Відповідно до підпункту 4.1 пункту 4 розділу V Документації Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі якщо: 1) учасник процедури закупівлі: - не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 Закону та/або наявні підстави, встановлені частиною першою статті 17 Закону; - не відповідає, встановленим абзацом першим частиною третьою статті 22 Закону, вимогам до учасника відповідно до законодавства; - зазначив у тендерній пропозиції недостовірну інформацію, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі, яку замовником виявлено згідно з частиною п’ятнадцятою статті 29 Закону; - не надав забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або забезпечення тендерної пропозиції не відповідає умовам, що визначені замовником у тендерній документації до такого забезпечення тендерної пропозиції; - не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей; - не надав обґрунтування аномально низької ціни тендерної пропозиції протягом строку визначеного в частині чотирнадцятій статті 29 Закону; - визначив конфіденційною інформацію, яка не може бути визначена як конфіденційна відповідно до вимог частини другої статті Закону; 2) тендерна пропозиція учасника: - не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмету закупівлі тендерної документації; - викладена іншою мовою (мовами), аніж мова (мови), що вимагається тендерною документацією; - є такою, строк дії якої закінчився; 3) переможець процедури закупівлі: - відмовився від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації або укладення договору про закупівлю; - не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 Закону; - не надав копію ліцензії або документу дозвільного характеру (у разі їх наявності) відповідно до частини другої статті 41 Закону; - не надав забезпечення виконання договору про закупівлю, якщо таке забезпечення вимагалося замовником. Відповідно до підпункту 4.2 пункту 4 розділу V Документації інформація про відхилення тендерної пропозиції, у тому числі підстави такого відхилення, протягом одного дня з дня ухвалення рішення оприлюднюється в електронній системі закупівель та автоматично надсилається переможцю процедури закупівлі, тендерна пропозиція якого відхилена, через електронну систему закупівель. Учасники шляхом подання довідки у довільній формі повинні підтвердити розуміння та згоду з обставинами, що за Замовником залишається право на відхилення тендерної пропозиції учасника закупівлі з зазначених вище підстав згідно статті 31 Закону. У складі тендерної пропозиції Скаржника міститься, зокрема, гарантійний лист щодо чинності та достовірності інформації від 23.07.2021 № 64-6 (файл " Квалиф_13 гарантійний лист .pdf "), в якому зазначено: " Товариство з обмеженою відповідальністю «Уліс Сістемс» гарантує, що інформація, подана ними в складі тендерної пропозиції є чинною, актуальною та достовірною. Зміст та умови вимог Замовника є цілком зрозумілими та доступними для їх виконання нами як під час участі у закупівлі, так і за результатами виконання Договору. Документи, що подані нами у складі тендерної пропозиції є однозначними та подані з повним дотриманням вимог Замовника. ". Враховуючи викладене, тендерна пропозиція Скаржника була неправомірно відхилена Замовником з підстав, наведених у Протоколі. 3. Відповідно до Протоколу підставою відхилення тендерної пропозиції учасника було наступне: " Запропонований учасником «Персональний комп'ютер форм-фактора ноутбук Lenovo V330-14IKB» за поданими характеристиками відрізняється від інформації на сайті виробника, посилання на сайт: https://www.lenovo.com/ua/uk/laptops/lenovo/v-series/V330-14/p/88LG80V0914. Окрім цього, в порівняльній таблиці з описом даного обладнання вказано недостовірну інформацію: - процесор Intel Core i3-8130U восьмого покоління - при перевірки йде не спів падіння в зв’язку з тим що в даній моделі Ноутбуку Lenovo V330-14 ІКВ згідно з офіційним сайтом виробника відсутній даний процесор. Таким чином, запропонований учасником ТОВ "Уліс Сістемс" товар не відповідає технічним і якісним характеристикам предмета закупівлі, визначеним Замовником, надано недостовірну інформацію про його характеристики. " На сайті виробника обладнання, що пропонується до закупівлі наведена узагальнена маркетингова інформація про модельний ряд обладнання, що виробляється. В порівняльній таблиці тендерної пропозиції Скаржника з описом даного обладнання вказано про відповідність технічних характеристик обладнання, що пропонується до закупівлі, вимогам Документації від 23.07.2021 р. № 101-21 (файл " ТЕХ_ЧАСТИНА Вдповiднiсть iнформації про необхiдн технчнi.pdf"). Запропонований учасником «Персональний комп'ютер форм-фактора ноутбук Lenovo V330-14IKB» за поданими характеристиками не відрізняється від інформації на сайті виробника, що підтверджує посилання на сайт: https://psref.lenovo.com/Product/Lenovo/Lenovo_V33014IKB (див. розділ Специфікація " Lenovo_V330_14IKB_Spec.PDF"). Окрім цього, при підготовці тендерної пропозиції Скаржником був окремо наданий гарантійний лист, щодо дотримання технічних вимог предмету закупівлі від 23.07.2021р. № 21-12 (файл " ТЕХ_ЧАСТИНА Лист згода .pdf"). Враховуючи інформацію, наведену в мотивувальній частині рішення, тендерна пропозиція Скаржника була неправомірно відхилена Замовником з підстав, наведених у Протоколі. Виходячи з наведеного вище, у Замовника не було законодавчих підстав для від-хилення тендерної пропозиції Скаржника із зазначених у Протоколі підстав. Отже, враховуючи відповідність тендерної пропозиції Скаржника умовам Документації, у Замовника не було законодавчих підстав для відхилен¬ня пропозиції Товариства. Таким чином, Замовником прийнято рішення про відхилення тендерної пропо¬зиції Скаржника без належних правових підстав. Неправомірно відхиливши тендерну пропозицію Скаржника з підстав, наведених у Протоколі, Замовник порушив вимоги статті 31 Закону та, як наслідок, неправомірно визначивши Переможця процедури закупівлі, Замовник порушив право Скаржника на об'єктивний та неупереджений розгляд його тендерної пропозиції. Зазначені дії Замовника є порушенням одного з основних принципів здійснення закупівель, визначеного статтею 5 Закону, а саме - недискримінація учасників та рівне ставлення до них. Пропозиція Скаржника нижча за ціною, ніж пропозиція ТОВ "ТІРЕКС ЮКРЕЙН". на 24429,00 грн, що дозволяє здійснити економію бюджетних коштів на 11.5%. Наслідком зазначеного вище стало недотримання Замовником принципів здій-снення закупівель, закріплених у статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме: - принцип максимальної економії та ефективності; - принцип добросовісної конкуренції; - принцип об’єктивної та неупередженої оцінки. Враховуючи викладене вище, на підставі ст. 18 Закону України «Про публічні за-купівлі» ПРОШУ: 1. Прийняти цю Скаргу до розгляду. 2. Прийняти обґрунтоване рішення про наявність порушення в діях Замовника, що стосується неправомірного відхилення тендерної пропозиції Скаржника. 3. Зобов'язати Замовника скасувати рішення про дискваліфікацію Скаржника і рішення щодо визначення переможцем ТОВ "ТІРЕКС ЮКРЕЙН", та повторно провести оцінку пропозиції Скаржника після усунення Замов¬ником порушень процедури закупівлі. Додаток: 1. Решта документів по суті цієї пропозиції знаходяться в системі електронних закупівель Prozorro за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2021-07-09-002121-b. Заздалегідь вдячні за об’єктивне рішення.
Дата розгляду скарги: 17.08.2021 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 09.08.2021 09:59
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 20.08.2021 15:32
Дата виконання рішення Замовником: 27.08.2021 14:12
Коментар замовника щодо усунення порушень: Розгляд питання щодо скасування рішення за протоколом №4 від 28.07.2021 року розгляду тен-дерних пропозицій ТОВ "Уліс Сістемс" стосовно відхилення тендерної пропозиції учасника: ТОВ "Уліс Сістемс"; та щодо скасування рішення за протоколом №5 від 28.07.2021 року розгляду тендерних пропозицій ТОВ "ТІРЕКС ЮКРЕЙН" стосовно визначення переможцем учасника ТОВ "ТІРЕКС ЮКРЕЙН", за предметом закупівлі ДК 021:2015: 30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина) (Персональний комп'ютер форм-фактора ноутбук; Багатофункці-ональний пристрій; Принтер) (ідентифікатор оголошення про закупівлю UA-2021-07-09-002121-b), на підставі рішення постійно діючої адміністративної колегії з розгляду скарг про по-рушення законодавства у сфері публічних закупівель №18817-р/пк-пз від 17.08.2021року, що оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу (20 серпня 2021 о 15:32). Голова тендерного комітету Горбатенко Валентина Іванівна повідомила, що за результата-ми розгляду скарги ТОВ "Уліс Сістемс" (номер скарги UA-2021-07-09-002121-b.a2 в ЦБД системі електронних торгів «Prozorro» за адресою www.prozorro.gov.ua) (надалі – Скарга) щодо пору-шення законодавства у сфері публічних закупівель під час проведення процедури закупівлі відк-риті торги за предметом – UA-2021-07-09-002121-b на 2021 рік Орган оскарження згідно статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 року №922-VIII року в редакції від 19.04.2020 року №114-IX (далі – Закон) прийняв наступне рішення: «Постійно діючою адмініст-ративною колегією Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення зако-нодавства у сфері публічних закупівель прийнято рішення №18817-р/пк-пз, згідно з яким за ре-зультатами розгляду скарги ТОВ "Уліс Сістемс" № UA-2021-07-09-002121-b.a2, Колегія поста-новила Зобов’язати ВІДДІЛ ОСВІТИ ВИКОНАВЧОГО КОМІТЕТУ НОВОУКРАЇНСЬКОЇ МІ-СЬКОЇ РАДИ скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю "Уліс Сістемс" та рішення про визначення товариства з обмеженою відпові-дальністю "ТІРЕКС ЮКРЕЙН" переможцем процедури закупівлі - "Персональний комп'ютер форм-фактора ноутбук; Багатофункціональний пристрій; Принтер", оголошення про проведен-ня якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2021-07-09-002121-b.» Слухали: Стеценко Світлана Анатоліївна, Маркевич Ірина Сергіївна Статтею 18 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 року №922-VIII року в редакції від 19.04.2020 року №114-IX (далі – Закон) встановлено: «Скарги, що стосуються прийнятих рішень, дії чи бездіяльності замовника, які відбулися після оцінки тендерних пропози-цій учасників, подаються протягом десяти днів з дня, коли суб’єкт оскарження дізнався або по-винен був дізнатися про порушення своїх прав унаслідок рішення, дії чи бездіяльності замовника, але до дня укладення договору про закупівлю. Після подання суб’єктом оскарження скарги до органу оскарження електронна система закупівель автоматично призупиняє початок електронного аукціону та не оприлюднює рішення замовника про відміну тендера чи визнання його таким, що не відбувся, відміну переговорної про-цедури закупівлі, договір про закупівлю і звіт про результати проведення закупівлі. Замовнику забороняється вчиняти будь-які дії та приймати будь-які рішення щодо процеду-ри закупівлі, у тому числі приймати рішення про відміну тендера чи визнання його таким, що не відбувся, відміну переговорної процедури закупівлі, укладення договору про закупівлю, крім дій, спрямованих на усунення порушень, зазначених у скарзі..». За результатами розгляду скарги орган оскарження має право прийняти рішення: 1) про встановлення або відсутність порушень процедури закупівлі (у тому числі порушення порядку оприлюднення або неоприлюднення інформації про процедури закупівлі, передбаченої цим Законом); 2) про заходи, що повинні вживатися для їх усунення, зокрема зобов’язати замовника повні-стю або частково скасувати свої рішення, надати необхідні документи, роз’яснення, усунути будь-які дискримінаційні умови (у тому числі ті, що зазначені в технічній специфікації, яка є складовою частиною тендерної документації), привести тендерну документацію у відповід-ність із вимогами законодавства або за неможливості виправити допущені порушення відміни-ти процедуру закупівлі. Рішення органу оскарження набирають чинності з дня їх прийняття та є обов’язковими для виконання замовниками, особами, яких вони стосуються. Якщо рішення органу оскарження, прийняте за результатами розгляду органу оскарження, не було оскаржене до суду, таке рішення має бути виконано не пізніше 30 днів з дня його прий-няття органом оскарження.» Отже, рішення постійно діючої адміністративної колегії з розгляду скарг про порушення за-конодавства у сфері публічних закупівель №18817-р/пк-пз від 17.08.2021 року, що оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу (20 серпня 2021 о 15:32) є обов’язковим для виконання Замовником закупівлі. Відтак, тендерний комітет повинен прийняти рішення щодо скасування оскарженого Скаржником протокольного рішення тендерного комітету про визначення перемо-жцем ТОВ "ТІРЕКС ЮКРЕЙН" та відхилення тендерної пропозиції ТОВ "Уліс Сістемс".
Автор: ТОВ "Уліс Сістемс", РУДИК ВАЛЕРІЙ 380675021417 RUDIK@ULYSSYS.COM http://www.ulyssys.com
Вимога
Є відповідь

ПРОПОЗИЦІЯ щодо визнання переможця закупівлі за ідентифікатором №UA-2021-07-09-002121-b

Номер: 469838a213c04a7eb2307f47fb3b23ab
Ідентифікатор запиту: UA-2021-07-09-002121-b.b1
Назва: ПРОПОЗИЦІЯ щодо визнання переможця закупівлі за ідентифікатором №UA-2021-07-09-002121-b
Вимога:
Товариство з обмеженою відповідальністю «Уліс Сістемс» (надалі - учасник) в особі Генерального директора Опрі О. І. ознайомився з «Протоколом розгляду тендерних пропозицій» №4 від 28.07.2021 р. щодо прийняття рішення про відхилення тендерної пропозиції учасника за предметом закупівлі: ДК 021:2015: 30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина) (Персональний комп'ютер форм-фактора ноутбук; Багатофункціональний пристрій; Принтер) (ідентифікатор оголошення про закупівлю UA-2021-07-09-002121- b) та повідомляє про безпідставність причин, які вказані як причини для відхилення тендерної пропозиції учасника, а саме: « Тендерна пропозиція ТОВ "Уліс Сістемс" підлягає відхиленню з наступної підстави, що не відноситься до категорії кваліфікаційних критеріїв за статтею 16 Закону і не відносяться до документів, на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю. 1. Учасники повинні гарантувати письмово у складі тендерної пропозиції відповідним окремим документом про не вчинення свідомих дій стосовно спотворення конкуренції в торгах шляхом заниження вартості предмету закупівлі; 2. Учасники шляхом подання довідки у довільній формі повинні підтвердити розуміння та згоду з обставинами, що за Замовником залишається право на відхилення тендерної пропозиції учасника закупівлі з зазначених вище підстав, статті 31 Закону; 3. Учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій інформацію, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником в Додатку 1 до тендерної документації - а саме: гарантійний лист щодо дотримання технічних вимог предмету закупівлі (згідно з Додатком 1 до тендерної документації), та порівняльну таблицю запропонованої техніки. Запропонований учасником «Персональний комп'ютер форм-фактора ноутбук Lenovo V330-14IKB» за поданими характеристиками відрізняється від інформації на сайті виробника, посилання на сайт: https://www.lenovo.com/ua/uk/laptops/lenovo/v-series/V330-14/p/88LG80V0914. Окрім цього, в порівняльній таблиці з описом даного обладнання вказано недостовірну інформацію: - процесор Intel Core i3-8130U восьмого покоління - при перевірки йде не спів падіння в зв’язку з тим що в даній моделі Ноутбуку Lenovo V330-14 ІКВ згідно з офіційним сайтом виробника відсутній даний процесор. Таким чином, запропонований учасником ТОВ "Уліс Сістемс" товар не відповідає технічним і якісним характеристикам предмета закупівлі, визначеним Замовником, надано недостовірну інформацію про його характеристики. Учасником ТОВ "Уліс Сістемс" також не надано вказані вище документи, що не відповідає вимогам тендерної документації. 1. Підстави відхилення тендерної пропозиції згідно зі статтею 31 Закону України "Про публічні закупівлі". Тендерним комітетом уважно розглянуто та досліджено документи, надані Учасником закупівлі ТОВ "Уліс Сістемс" та встановлено обставини, які свідчать про невиконання вимог, зазначених у тендерній документації. Отже, тендерна пропозиція ТОВ "Уліс Сістемс" підлягає відхиленню з підстави, що передбачена пунктом 1 частини 1 статті 31 Закону: «учасник процедури закупівлі: не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 цього Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства». » Вважаємо, що Замовником, при прийнятті рішення щодо відхилення тендерної пропозиції учасника, порушено норми чинного законодавства, і вимоги тендерної документації (надалі - Документація), а також процедуру закупівлі, що є підставою для визнання дій Замовника неправомірними і скасування Протоколу №4 від 28.07.2021 р.. Таке твердження ґрунтується на наступному. 1. Відповідно до пункту 1 розділу ІІІ Документації тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним критеріям, наявність/відсутність підстав, установлених у статті 17 цього Закону і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації, зокрема, інформацією в довільній формі, що містить погодження учасника про не вчинення свідомих дій стосовно спотворення конкуренції в торгах шляхом заниження вартості предмету закупівлі (демпінгу). У складі тендерної пропозиції учасника містяться, зокрема: - гарантійний лист стосовно гарантування порядку формування своєї цінової пропозиції за середньо ринковими цінами від 23.07.2021р. № 64-1 (файл "Квалиф_9 гарантійний лист .pdf "), в якому зазначено: " Даним листом ТОВ «Уліс Сістемс», в особі генерального директора Опрі Олега Ігоровича повідомляє наступне. На виконання вимог тендерної документації та з метою необгрунтованого заниження (демпінгу) та/або завищення ціни тендерної пропозиції інформуємо тендерний комітет/Уповноважену особу Замовника щодо гарантування порядку формування своєї цінової пропозиції за середньо ринковими цінами на товар (обладнання), що складає предмет закупівлі. Наші ціни є конкурентними та такими, що забезпечать виконання функцій та завдань Замовника в межах його кошторисних призначень.". Враховуючи викладене, тендерна пропозиція учасника була неправомірно відхилена Замовником з підстав, наведених у протоколі засідання тендерного комітету від 28.07.2021 р. № 4.. 2. Відповідно до протоколу засідання тендерного комітету від 28.07.2021 р. № 4 підставою відхилення тендерної пропозиції учасника було наступне: "Відповідно п 4.2. ч.4 розділу V "Оцінка тендерної пропозиції" Інформація про відхилення тендерної пропозиції, у тому числі підстави такого відхилення, протягом одного дня з дня ухвалення рішення оприлюднюється в електронній системі закупівель та автоматично надсилається переможцю процедури закупівлі, тендерна пропозиція якого відхилена, через електронну систему закупівель. Учасники шляхом подання довідки у довільній формі повинні підтвердити розуміння та згоду з обставинами, що за Замовником залишається право на відхилення тендерної пропозиції учасника закупівлі з зазначених вище підстав згідно статті 31 Закону. Учасником в складі тендерної довідки у довільній формі повинні підтвердити розуміння та згоду з обставинами, що за Замовником залишається право на відхилення тендерної пропозиції учасника закупівлі з зазначених вище підстав згідно статті 31 Закону пропозиції не надано". Відповідно до пункту 1 розділу ІІІ Документації тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним критеріям, наявність/відсутність підстав, установлених у статті 17 цього Закону і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації. Відповідно до підпункту 4.1 пункту 4 розділу V Документації Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі якщо: 1) учасник процедури закупівлі: - не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 Закону та/або наявні підстави, встановлені частиною першою статті 17 Закону; - не відповідає, встановленим абзацом першим частиною третьою статті 22 Закону, вимогам до учасника відповідно до законодавства; - зазначив у тендерній пропозиції недостовірну інформацію, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі, яку замовником виявлено згідно з частиною п’ятнадцятою статті 29 Закону; - не надав забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або забезпечення тендерної пропозиції не відповідає умовам, що визначені замовником у тендерній документації до такого забезпечення тендерної пропозиції; - не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей; - не надав обґрунтування аномально низької ціни тендерної пропозиції протягом строку визначеного в частині чотирнадцятій статті 29 Закону; - визначив конфіденційною інформацію, яка не може бути визначена як конфіденційна відповідно до вимог частини другої статті Закону; 2) тендерна пропозиція учасника: - не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмету закупівлі тендерної документації; - викладена іншою мовою (мовами), аніж мова (мови), що вимагається тендерною документацією; - є такою, строк дії якої закінчився; 3) переможець процедури закупівлі: - відмовився від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації або укладення договору про закупівлю; - не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 Закону; - не надав копію ліцензії або документу дозвільного характеру (у разі їх наявності) відповідно до частини другої статті 41 Закону; - не надав забезпечення виконання договору про закупівлю, якщо таке забезпечення вимагалося замовником. Відповідно до підпункту 4.2 пункту 4 розділу V Документації інформація про відхилення тендерної пропозиції, у тому числі підстави такого відхилення, протягом одного дня з дня ухвалення рішення оприлюднюється в електронній системі закупівель та автоматично надсилається переможцю процедури закупівлі, тендерна пропозиція якого відхилена, через електронну систему закупівель. Учасники шляхом подання довідки у довільній формі повинні підтвердити розуміння та згоду з обставинами, що за Замовником залишається право на відхилення тендерної пропозиції учасника закупівлі з зазначених вище підстав згідно статті 31 Закону. У складі тендерної пропозиції учасника міститься, зокрема, гарантійний лист щодо чинності та достовірності інформації від 23.07.2021 № 64-6 (файл " Квалиф_13 гарантійний лист .pdf "), в якому зазначено: " Товариство з обмеженою відповідальністю «Уліс Сістемс» гарантує, що інформація, подана ними в складі тендерної пропозиції є чинною, актуальною та достовірною. Зміст та умови вимог Замовника є цілком зрозумілими та доступними для їх виконання нами як під час участі у закупівлі, так і за результатами виконання Договору. Документи, що подані нами у складі тендерної пропозиції є однозначними та подані з повним дотриманням вимог Замовника. ". Враховуючи викладене, тендерна пропозиція учасника була неправомірно відхилена Замовником з підстав, наведених у протоколі засідання тендерного комітету від 28.07.2021 р. № 4. 3. Відповідно до протоколу засідання тендерного комітету від 28.07.2021 р. № 4 підставою відхилення тендерної пропозиції учасника було наступне: "Запропонований учасником «Персональний комп'ютер форм-фактора ноутбук Lenovo V330-14IKB» за поданими характеристиками відрізняється від інформації на сайті виробника. " На сайті виробника обладнання, що пропонується до закупівлі наведена узагальнена маркетингова інформація про модельний ряд обладнання, що виробляється. В порівняльній таблиці тендерної пропозиції учасника з описом даного обладнання вказано про відповідність технічних характеристик обладнання, що пропонується до закупівлі, вимогам Документації від 23.07.2021 р. № 101-21 (файл " ТЕХ_ЧАСТИНА Вдповiднiсть iнформації про необхiдн технчнi.pdf"). Запропонований учасником «Персональний комп'ютер форм-фактора ноутбук Lenovo V330-14IKB» за поданими характеристиками не відрізняється від інформації на сайті виробника, посилання на сайт: https://psref.lenovo.com/Product/Lenovo/Lenovo_V33014IKB (див. файл " Lenovo_V330_14IKB_Spec.PDF"). Окрім цього, при підготовці тендерної пропозиції учасником був наданий гарантійний лист, щодо дотримання технічних вимог предмету закупівлі від 23.07.2021р. № 21-12 (файл " ТЕХ_ЧАСТИНА Лист згода .pdf"). Враховуючи інформацію, наведену в мотивувальній частині рішення, тендерна пропозиція учасника була неправомірно відхилена Замовником з підстав, наведених у протоколі засідання тендерного комітету від 28.07.2021 р № 4. Неправомірно відхиливши тендерну пропозицію учасника з підстав, наведених у протоколі засідання тендерного комітету від 28.07.2021 р № 4, Замовник порушив вимоги статті 31 Закону та, як наслідок, неправомірно визначивши Переможця процедури закупівлі, Замовник порушив право учасника на об'єктивний та неупереджений розгляд його тендерної пропозиції. Зазначені дії Замовника є порушенням одного з основних принципів здійснення закупівель, визначеного статтею 5 Закону, а саме - недискримінація учасників та рівне ставлення до них. Наша цінова пропозиція нижча за ціною, ніж цінова пропозиція ТОВ "ТІРЕКС ЮКРЕЙН". на 24429,00 грн, що дозволяє здійснити економію бюджетних коштів на 11.5%. Також нагадуємо, що відхилення тендерних пропозицій на підставах, не передбачених законом або не у відповідності до вимог закону (безпідставне відхилення) тягнуть за собою накладення штрафу на службових (посадових), уповноважених осіб замовника від тисячі п’ятсот до трьох тисяч неоподатковуваних мінімумів доходів громадян, згідно з частиною 3 статті 164-14 Кодексу України про адміністративні правопорушення. З оглядом на вищенаведенi порушення з боку Замовника при розглядi тендерної пропозицii учасника, Пропонуємо: 1) Встановити факт неправомірності прийняття рішення Замовником про відхилення тендерної пропозиції учасника, Протоколом розгляду тендерних пропозицій №4 від 28.07.2021 р. «Засідання тендерного комітету» 2) Скасувати своє рішення про відхилення тендерної пропозиції учасника та Протокол розгляду тендерних пропозицій №4 від 28.07.2021 р. «Засідання тендерного комітету» 3) Скасувати своє рішення щодо визначення переможцем ТОВ "ТІРЕКС ЮКРЕЙН". 4) Визнати ТОВ «Уліс Сістемс», що запропонувало найбільш економічно вигідну пропозицію, переможцем відкритих торгів за предметом закупівлі ДК 021:2015: 30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина) (Персональний комп'ютер форм-фактора ноутбук; Багатофункціональний пристрій; Принтер) (ідентифікатор оголошення про закупівлю UA-2021-07-09-002121- b) Додаток: 1. Решта документів по суті цієї пропозиції знаходяться в системі електронних закупівель Prozorro за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2021-07-09-002121-b. Одночасно повідомляємо, що у випадку незадоволення цієї пропозиції ми будемо вимушені: - подати Скаргу до Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель; Заздалегідь вдячні за об’єктивне рішення. З повагою і надією на порозуміння,
Пов'язані документи: Учасник Замовник
Вирішення: При здійсненні розгляду тендерних пропозицій учасників закупівлі тендерний комітет керувався принципами здійснення публічних закупівель, що передбачені статтями 3, 5 Закону, а саме: - добросовісна конкуренція серед учасників; - максимальна економія та ефективність; - відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; - недискримінація учасників; - об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; - запобігання корупційним діям і зловживанням. Тобто, законодавцем сформульовано орієнтир для усіх замовників та учасників закупівлі, що процедури публічних закупівель покликані максимально створити конкурентний ринок при використанні публічних коштів та інформація про використання таких коштів, повинна бути максимально відкритою. Саме це і є сенсом роботи системи електронних публічних закупівель «Prozorro». Варто зауважити, що публічність та відкритість при процедурах публічних закупівель є не лише обов’язком замовника закупівлі, а і учасника, суб’єкта господарювання, що прийняв рішення в забезпеченні потреб держави та територіальної громади необхідними товарами, роботами та послугами. Разом з цим, Замовником приймались рішення щодо встановлення виключно суттєвих та істотних вимог в частині виконання учасниками закупівлі, що передбачені умовами документації. Тендерна пропозиція ТОВ "Уліс Сістемс" підлягає відхиленню з наступної підстави, що не відноситься до категорії кваліфікаційних критеріїв за статтею 16 Закону і не відносяться до документів, на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю. 1. Учасники повинні гарантувати письмово у складі тендерної пропозиції відповідним окремим документом про не вчинення свідомих дій стосовно спотворення конкуренції в торгах шляхом заниження вартості предмету закупівлі; 2. Учасники шляхом подання довідки у довільній формі повинні підтвердити розуміння та згоду з обставинами, що за Замовником залишається право на відхилення тендерної пропозиції учасника закупівлі з зазначених вище підстав, статті 31 Закону; 3. Учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій інформацію, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником в Додатку 1 до тендерної документації - а саме: гарантійний лист щодо дотримання технічних вимог предмету закупівлі (згідно з Додатком 1 до тендерної документації), та порівняльну таблицю запропонованої техніки. Запропонований учасником «Персональний комп'ютер форм-фактора ноутбук Lenovo V330-14 IKB» за поданими характеристиками відрізняється від інформації на сайті виробника, посилання на сайт: https://www.lenovo.com/ua/uk/laptops/lenovo/v-series/V330-14/p/88LG80V0914. Окрім цього, в порівняльній таблиці з описом даного обладнання вказано недостовірну інформацію: - процесор Intel Core i3-8130U восьмого покоління – при перевірки йде не спів падіння в зв’язку з тим що в даній моделі Ноутбуку Lenovo V330-14 IKB згідно з офіційним сайтом виробника відсутній даний процесор. Таким чином, запропонований учасником ТОВ "Уліс Сістемс" товар не відповідає технічним і якісним характеристикам предмета закупівлі, визначеним Замовником, надано недостовірну інформацію про його характеристики. Учасником ТОВ "Уліс Сістемс" також не надано вказані вище документи, що не відповідає вимогам тендерної документації. Отже, тендерна пропозиція ТОВ "Уліс Сістемс" підлягає відхиленню з підстави, що передбачена пунктом 1 частини 1 статті 31 Закону: «учасник процедури закупівлі: не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 цього Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства». У тендерного комітета відсутні підстави для задоволення вашої вимоги. Крім того Замовник, є юридичною особою, що у розумінні статті 19 Конституції України з врахуванням рішення Конституційного Суду України № 7-рп/2009 від 16.04.2009р. зобов'язаний діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України та Законом України "Про публічні закупівлі", в тому числі. Окрім цього, Замовник вбачає в діях Скаржника, умисел в спотворенні процедури, що характеризується діями, які спрямовані на затягування процедури закупівлі в часі, а також, необґрунтоване вишукування підстав для створення собі переваги перед іншими учасниками. Такі дії прямо порушують принципи здійснення закупівлі, що передбачені статтею 3 Закону, а саме: «добросовісна конкуренція серед учасників». Наголошуємо, що Процедура закупівлі реалізується Замовником торгів із неухильним дотриманням Закону, відповідає принципам закупівель згідно статті 3 Закону та іншим вимогам діючого законодавства
Статус вимоги: Відхилено