• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Виконання робіт з технічного нагляду та покладання на них окремих функцій замовника з Капітального ремонту та заміни ліфтів (на умовах співфінансування) житлового будинку за адресою: вул. Миколи Закревського,73/1 Деснянського району м. Києва

Завершена

144 463.20 UAH з ПДВ
мін. крок: 2% або 2 889.26 UAH
Період оскарження: 09.07.2021 16:33 - 15.07.2021 09:00
Вимога
Залишено без розгляду

рух грошових коштів

Номер: 623da0486e524da18dddcb2df8330e80
Ідентифікатор запиту: UA-2021-07-09-005224-a.a1
Назва: рух грошових коштів
Вимога:
Відповідно до п. 3 ст. 11 Закону України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні», для мікропідприємств, встановлюється скорочена за показниками фінансова звітність у складі балансу та звіту про фінансові результати. Складання Звіту про рух грошових коштів не передбачено. Звіт про рух грошових коштів надається лише у складi річної фінансової звітності всіма суб'єктами господарювання окрім банків, бюджетних установ, суб'єктів малого підприємництва, представництв іноземних сyб'єктів господарської діяльності (згiдно п. 2 розділу IІ НАЦІОНАЛЬНОГО ПОЛОЖЕННЯ (СТАНДАРТ) бухгалтерського обліку 1 «Загальні вимоги до фінансової звітності», затвердженого наказом Міністерства фінансів України№73 від 07.02.2013). У зв’язку з наведеним, вимагаємо вимогу щодо наявності фінансової спроможності - на підтвердження фінансової спроможності учасник надає фінансову звітність з підтвердженням обсягу річного доходу (виручки) та має бути не менше 100% від суми пропозиції за останній 1 (один) рік згідно з розділом «ІІ. Склад та елементи фінансової звітності» наказу Міністерства фінансів України «Про затвердження Національного положення (стандарту) бухгалтерського обліку «Загальні вимоги до фінансової звітності»» №73 від 07.02.2013. (Форма №3). Звітнім періодом для складання фінансової звітності є календарний рік виключити, оскільки вказана вимога є дискримінаційною по відношенню до суб'єктів малого підприємництва та мікропідприємств.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Відповідно до частини другої статті 16 Закону про публічні закупівлі замовник встановлює один або декілька кваліфікаційних критеріїв: - наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази й технологій; - наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; - наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів); - наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю. Згідно з частиною третьою статті 16 Закону про публічні закупівлі документи, у разі встановлення кваліфікаційного критерію фінансової спроможності замовник не має права вимагати надання підтвердження обсягу річного доходу (виручки) у розмірі більшому, ніж очікувана вартість предмета закупівлі (пропорційно очікуваній вартості частини предмета закупівлі (лота) в разі поділу предмета закупівель на частини). Згідно з частиною 8 статті 19 Господарського кодексу України, усі суб’єкти господарювання, відокремлені підрозділи юридичних осіб, виділені на окремий баланс (крім громадян України, іноземців та осіб без громадянства, які провадять господарську діяльність і зареєстровані відповідно до закону як підприємці), зобов’язані вести бухгалтерський облік та подавати фінансову звітність згідно із законодавством. Правові засади складання фінансової звітності в Україні визначено Законом України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні» від 16.07.1999 № 996-XIV. Цей Закон поширюється на всіх юридичних осіб, створених відповідно до законодавства України, незалежно від їхніх організаційно-правових форм і форм власності, на представництва іноземних суб’єктів господарської діяльності, які зобов’язані вести бухгалтерський облік та подавати фінансову звітність, а також на операції з виконання державного та місцевих бюджетів і складання фінансової звітності про виконання бюджетів відповідно до бюджетного законодавства. Так, відповідно до статті 1 Закону України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні» фінансова звітність — звітність, що містить інформацію про фінансовий стан та результати діяльності підприємства. Фінансова звітність не є комерційною таємницею, не є конфіденційною інформацією та не належить до інформації з обмеженим доступом, крім випадків, передбачених законом. На фінансову звітність не розповсюджується заборона щодо поширення статистичної інформації. Підприємства зобов’язані надавати копії фінансової звітності та консолідованої фінансової звітності за запитом юридичних та фізичних осіб у порядку, передбаченому Законом України «Про доступ до публічної інформації». Звітним періодом для складання фінансової звітності є календарний рік. Проміжну фінансову звітність складають за результатами першого кварталу, першого півріччя, дев’яти місяців. Крім того, відповідно до облікової політики підприємства фінансову звітність можна складати за інші періоди. Перший звітний період новоствореного підприємства може бути менш як 12 місяців, але не більш як 15 місяців. Форму фінансової звітності встановлено Національним положенням (стандартом) бухгалтерського обліку 1 «Загальні вимоги до фінансової звітності», яке затверджено наказом Міністерства фінансів України від 07.02.2013 № 73. Фінансова звітність складається з: балансу (звіту про фінансовий стан), звіту про фінансові результати (звіту про сукупний дохід), звіту про рух грошових коштів, звіту про власний капітал і приміток до фінансової звітності. Баланс підприємства складають на кінець останнього дня звітного періоду. Отже, замовник самостійно визначає кваліфікаційні критерії з тих, що передбачені статтею 16 Закону про публічні закупівлі, та вказує в тендерній документації інформацію про спосіб документального підтвердження відповідності учасників установленим критеріям. Разом із тим, згідно з частиною третьою статті 22 Закону про публічні закупівлі, тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. Ураховуючи зазначене, вимоги тендерної документації та перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність таким вимогам, визначаються замовником самостійно виходячи зі специфіки предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель, закріпленими у статті 3 Закону про публічні закупівлі, та з дотриманням законодавства в цілому.
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 17.07.2021 15:20