-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Код ДК 021:2015 45310000-3 Електромонтажні роботи (код ДК 021:2015: 45312100-8 Встановлення систем пожежної сигналізації,) «Послуги на встановлення системи пожежної сигналізації та системи звукового оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей в приміщенні Бучанського НВК «СЗОШ І-ІІІ ст.-ЗОШ І-ІІІ ст.» №4 за адресою: Київська область, м. Буча, вул. Енергетиків, 2».
Торги не відбулися
453 268.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 267.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 2 267.00 UAH
Період оскарження:
09.07.2021 16:01 - 23.07.2021 00:00
Скарга
Виконана замовником
Скарга на неправомірні дії Замовника щодо визначення переможця процедури відкритих торгів
Номер:
d2c1aeefdbdd48eb93eb06e3f056869a
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-07-09-004988-a.a7
Назва:
Скарга на неправомірні дії Замовника щодо визначення переможця процедури відкритих торгів
Скарга:
До Антимонопольного комітету України
за адресою: 03305, м.Київ, вулиця
Митрополита Василя Липківського, 45
Суб’єкт оскарження:
Фізична особа підприємець
Мельниченко Олександр Володимирович
Місце знаходження:
08292, Київська область, м. Буча,
вулиця Михайла Гориня, 4В
тел. 067-700-97-85
код ЄДРФО 2981105119
е-mail: www.vedainstaling@gmail.com
Замовник проведення процедури
відкритих торгів
БУЧАНСЬКИЙ НАВЧАЛЬНО-ВИХОВНИЙ КОМПЛЕКС «СПЕЦІАЛІЗОВАНА ЗАГАЛЬНООСВІТНЯ ШКОЛА І-ІІІ СТУПЕНІВ - ЗАГАЛЬНООСВІТНЯ ШКОЛА І-ІІІ СТУПЕНІВ» №4
БУЧАНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
в особі голови тендерного комітету –
Літкевич Алли Миколаївної
тел. (050) 335-01-76
e-mail: school4@i.ua
Інформація про процедуру закупівлі:
тип закупівлі: відкриті торги
тендер ІD: UA-2021-07-09-004988-a
ID: d38152164ea749cc9594d90e402667b7
CКАРГА (ВИМОГА)
на неправомірні дії Замовника
щодо визначення переможця процедури відкритих торгів
Код ДК 021:2015 45310000-3 Електромонтажні роботи (код ДК 021:2015: 45312100-8 Встановлення систем пожежної сигналізації) «Послуги на встановлення системи пожежної сигналізації та системи звукового оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей в приміщенні Бучанського НВК «СЗОШ І-ІІІ ст.-ЗОШ І-ІІІ ст.» №4 за адресою: Київська область, м. Буча, вул. Енергетиків, 2» Учасника ТОВ «ОХОРОНА-СИСТЕМИ БЕЗПЕКИ», 04215 Україна м. Київ ПРОСПЕКТ ГЕОРГІЯ ГОНГАДЗЕ, будинок 26.
Кінцевий термін оскарження результатів розгляду тендерних пропозицій процедури закупівлі: 13 серпня 2021 року о 00:00.
Очікувана вартість закупівлі процедури відкритих торгів: 453 268, 00 грн з ПДВ.
27 липня 2021 року відбулися торги (аукціон) процедура «відкриті торги» за предметом закупівлі: код ДК 021:2015 45310000-3 Електромонтажні роботи (код ДК 021:2015: 45312100-8 Встановлення систем пожежної сигналізації) «Послуги на встановлення системи пожежної сигналізації та системи звукового оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей в приміщенні Бучанського НВК «СЗОШ І-ІІІ ст.-ЗОШ І-ІІІ ст.» №4 за адресою: Київська область, м. Буча, вул. Енергетиків, 2».
Фізична особа підприємець (субєкт оскарження) виявив бажання взяти участь в даній тендерній закупівлі та згідно умов тендерної документації, діючого законодавства та встановлений Замовником термін (період) подав тендерну пропозицію.
Відповідно до протоколу №8 від 02 серпня 2021 року, прийняття рішенням засідання тендерного комітету Бучанського НВК «СЗОШ І-ІІІ ст.-ЗОШ І-ІІІ ст.», щодо розгляду тендерних пропозицій, поданих на участь в процедурі відкритих торгів: код ДК 021:2015 45310000-3 Електро-монтажні роботи (код ДК 021:2015: 45312100-8 Встановлення систем пожежної сигналі-зації) «Послуги на встановлення системи пожежної сигналізації та системи звукового оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей в приміщенні Бучанського НВК «СЗОШ І-ІІІ ст.-ЗОШ І-ІІІ ст.» №4 за адресою: Київська область, м. Буча, вул. Енергетиків, 2» Замовник визначив переможцем процедури закупівлі (відкритих торгів). Учасника – ТОВ «ОХОРОНА-СИСТЕМИ БЕЗПЕКИ» та направив повідомлення про намір укласти договір.
Скаржник не погоджується із таким рішенням Замовника, оскільки Учасник ТОВ «ОХОРОНА-СИСТЕМИ БЕЗПЕКИ" не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» вимогам до учасника відповідно до законодавства, не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 Закону України «Про публічні закупівлі», а подана ним тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим кваліфікаційним вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
Фізична особа підприємець Мельниченко Олександр Володимирович вважає прийняте рішення Замовника, на основі №8 від 02 серпня 2021 року, засідання тендерного комітету Бучанського НВК «СЗОШ І-ІІІ ст.-ЗОШ І-ІІІ ст.» №4, яке порушує вимоги чинного законодавства України щодо виконання робіт протипожежного призначення, які є предметом закупівлі та тендерної документації Замовника, з наступних об’єктивних причин:
1. ТОВ «ОХОРОНА-СИСТЕМИ БЕЗПЕКИ» була надана довідка в довільній формі, згідно вимог п.1.1. додатку 1 до тендерної документації «Інформація про відповідність учасника кваліфікаційним критеріям», таблиця 1 «Кваліфікаційні вимоги до учасника процедури закупівлі» в якій зазначається інформація про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, необхідних для надання послуг, які є предметом закупівлі та відповідно гарантійний лист що, матеріально – технічна база відповідає умовам, визначеним в Постанові Кабінету Міністрів України від 23.11.2016 року № 852 «Деякі питання ліцензування господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення».
В довідці №08 від 22.07.2021 року, яку надав (завантажив) ТОВ «ОХОРОНА-СИСТЕМИ БЕЗПЕКИ» в своїй тендерній пропозиції (документації), відсутня будь-яка інформація, щодо наявності (місцезнаходження офісу, складу), як зазначено самим Учасником в шапці таблиці. Також відсутні відповідно документи (право власності, або договір оренди офісу та складу), які відповідно підтверджують наявність в підприємства ТОВ «ОХОРОНА-СИС-ТЕМИ БЕЗПЕКИ» даних приміщень, наявність яких є «обов’язковою», згідно чинної Постанови Кабінету Міністрів України від 23.11.2016 року № 852 «Деякі питання ліцензування господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення», а саме п.6. Ліцензіат зобов’язаний забезпечити наявність адміністративного приміщення на правах власності (оренди), матеріально-технічної бази згідно з видом робіт (послуг), на який отримано ліцензію, разом з даними, що дають можливість її ідентифікувати, мінімальної кількості працівників (керівників та виконавців робіт (послуг) відповідного рівня підготовки, що підтверджується відповідним ступенем вищої освіти, визначеним цими Ліцензійними умовами.
Відповідно до тендерної документації Замовника п.3.2. Для підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним критеріям, останній повинен надати інформацію та документи, що підтверджують відповідність Учасника кваліфікаційним критеріям встановлені в Додатку 1 до тендерної документації.
Таким чином Учасником процедури закупівлі (відкритих торгів) ТОВ «ОХОРОНА-СИСТЕМИ БЕЗПЕКИ» не виконана «Кваліфікаційна вимоги до учасника процедури закупівлі», згідно п.1.1 додатку 1 до тендерної документації, так як його матеріально – технічна база не відповідає умовам, визначеним в Постанові Кабінету Міністрів України від 23.11.2016 року № 852 «Деякі питання ліцензування господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення». Також матеріально-технічна база Учасника процедури закупівлі (відкритих торгів) ТОВ «ОХОРОНА-СИСТЕМИ БЕЗПЕКИ не відповідає (не підтверджує) змісту гарантійного листа вих.№09 від 22.07.2021 року, який наданий (завантажений) в тендерній пропозиції (документації) учасника.
Відповідно до вищезазначеної інформації тендерна пропозиція (документація) Учасника ТОВ «ОХОРОНА-СИСТЕМИ БЕЗПЕКИ" не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 Закону України «Про публічні закупівлі» та повинна бути відхилена, згідно вимог тендерної документації Замовника, цитуємо: Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо: 1) учасник процедури закупівлі: не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону та не надав забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або забезпечення тендерної пропозиції не відповідає умовам, що визначені замовником у тендерній документації до такого забезпечення тендерної пропозиції.
2. В тендерній пропозиції (документації) Учасника процедури закупівлі ТОВ «ОХОРОНА-СИСТЕМИ БЕЗПЕКИ» відсутній обов’язковий Додаток №1 до договору (проєкт договору) «Дефектний акт», згідно додатку №5 до тендерної документації та відповідно форми №8 ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва». Відповідно Учасником не виконана вимога Замовника, так як «Дефектний акт» є невід’ємною частиною договору, згідно тендерної документації. Відповідно до розділу ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції, п.1. Зміст та спосіб подання тендерної пропозиції. Цитуємо Замовника: Тендерна пропозиція Учасника повинна містити наступні документи: 5) проект Договору (Додаток 5 до ТД); У разі неподання Учасником зазначених документів, його тендерна пропозиція відхиляється.
Відповідно до вищезазначеної інформації тендерна пропозиція (документація) Учасника ТОВ «ОХОРОНА-СИСТЕМИ БЕЗПЕКИ" не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 Закону України «Про публічні закупівлі» та повинен бути відхилений, згідно вимог тендерної документації Замовника, цитуємо: Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо: 1) учасник процедури закупівлі: не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону та не надав забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або забезпечення тендерної пропозиції не відповідає умовам, що визначені замовником у тендерній документації до такого забезпечення тендерної пропозиції.
3. В тендерній пропозиції (документації) Учасника процедури закупівлі ТОВ «ОХОРОНА-СИСТЕМИ БЕЗПЕКИ» кошторисна документація (кошторисні розрахунки) не відповідають «Технічному завданню» додаток №2 до тендерної документації, а саме в «Підсумковій відомості ресурсів», «Локальному кошторисі на будівельні роботи №2-1-1» та відповідно «Відомості ресурсів до зведеного кошторисного розрахунку вартості об’єкта будівництва» зазначена сумарна кількість (сумарна довжина) кабелю сигнального – 4 800 метрів, коробу пластикового 25 х 40 мм - 200 метрів, коробу пластикового 30 х 18 мм - 200 метрів та коробу пластикового 20 х 10 мм - 100 метрів, а в «Технічному завданні» зазначена сумарна кількість (сумарна довжина) кабелю сигнального – 4 620 метрів, коробу пластикового 25 х 40 мм - 80 метрів, коробу пластикового 30 х 18 мм - 800 метрів та коробу пластикового 20 х 10 мм - 800 метрів.
Відповідно Учасником процедури закупівлі ТОВ «ОХОРОНА-СИСТЕМИ БЕЗПЕКИ» надана кошторисна документація (кошторисні розрахунки), яка повністю не відповідає «Технічному завданню», згідно додатку №2 до тендерної документації та поданій (завантаженій) документації Учасником вих. № 202 від 22.07.2021 року «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні показники. Технічне завдання» та гарантійного листа №106 від 22.07.2021 року «Про відповідність пропозиції», що в свою чергу всіляко вплинуло на кінцеву цінову «тендерну пропозицію» Учасника, а відповідно і сформований рейтинг системою при проведенні процедури закупівлі (торгів).
Також тендерна пропозиція Учасника процедури закупівлі (відкритих торгів) ТОВ «ОХОРОНА-СИСТЕМИ БЕЗПЕКИ" не відповідає (не підтверджує) змісту гарантійного листа, який наданий (завантажений) в тендерній пропозиції (документації), згідно вимог п.1.2. додатку 1 до тендерної документації «Інформація про відповідність учасника кваліфікаційним критеріям», таблиця 1 «Кваліфікаційні вимоги до учасника процедури закупівлі»
Відповідно до тендерної документації Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо: п.2) тендерна пропозиція учасника: не відповідає умовам технічної специфікації (технічному завданню) та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
Відповідно до вищезазначеної інформації тендерна пропозиція (документація) Учасника ТОВ «ОХОРОНА-СИСТЕМИ БЕЗПЕКИ" не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 Закону України «Про публічні закупівлі» та повинна бути відхилена, згідно вимог тендерної документації Замовника, цитуємо: Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо: 1) учасник процедури закупівлі: не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону та не надав забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або забезпечення тендерної пропозиції не відповідає умовам, що визначені замовником у тендерній документації до такого забезпечення тендерної пропозиції.
4. В тендерній пропозиції (документації) Учасника процедури закупівлі ТОВ «ОХОРОНА-СИСТЕМИ БЕЗПЕКИ» кошторисна документація (кошторисні розрахунки) виконані з грубим порушенням змісту гарантійного листа вих. №02 від 22.07.2021 року та змісту гарантійного листа вих. №07 від 22.07.2021 року, які учасник надав в своїй тендерній документації (пропо-зиції), згідно змісту якого учасник гарантує, що під час аукціону не буде штучно демпінгувати ціни (вих. №02 від 22.07.2021 року) та що ціна тендерної пропозиції Товариства розрахована відповідно до вимог чинного законодавства та включає всі витрати, податки та збори, що сплачуються, або мають бути сплачені (вих. №07 від 22.07.2021 року). В кошторисних розрахунках, а саме в «Підсумковій відомості ресурсів» вартість обладнання, а саме: прилади приймально-контрольні пожежні, сповіщувачі пожежні, оповіщувачі світлові - значно занижена. Даний висновок можна зробити на основі офіційних даних вартості обладнання, яке зазначено на сайті www.tiras.ua виробника продукції ТОВ «ТІРАС» в розділі «Ціни» (Прайс на пожежне обладнання від 07.06.2021 року). Так наприклад в кошторисних розрахунках учасника ТОВ «ОХОРОНА-СИСТЕМИ БЕЗПЕКИ», який є платником ПДВ, зазначена вартість на Пожеж-ний приймально-контрольний прилад (ППКП) «Тірас-16П» - 5 940 грн. 25 коп., а на сайті офіційного виробника даної продукції ТОВ «ТІРАС» – 9 240 грн. 00 коп. з ПДВ. І так на кожну позицію вартості обладнання (прилади приймально-контрольні пожежні, сповіщувачі пожежні, оповіщувачі світлові даного виробника продукції), яке зазначене в «Підсумковій відомості ресурсів» кошторису.
Відповідно до тендерної документації Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо: п.2) тендерна пропозиція учасника: не відповідає умовам технічної специфікації (технічному завданню) та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
Отже тендерна пропозиція ТОВ «ОХОРОНА-СИСТЕМИ БЕЗПЕКИ" не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 Закону України «Про публічні закупівлі» та відповідно до статті 5 Закону, а саме:
- добросовісна конкуренція серед учасників;
- максимальна економія, ефективність та пропорційність;
- відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
- недискримінація учасників та рівне ставлення до них;
- об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; - запобігання корупційним діям і зловживанням керуючись статтею 18 Закону та відповідно до першого абзацу частини 8 статті 18 Закону скарги, що стосуються прийнятих рішень, дії чи бездіяльності замовника, які відбулися після оцінки тендерних пропозицій учасників, подаються протягом десяти днів з дня, коли суб’єкт оскарження дізнався або повинен був дізнатися про порушення своїх прав унаслідок рішення, дії чи бездіяльності замовника, але до дня укладення договору про закупівлю. Частиною 17 статті 18 Закону встановлено, що резуль-татами розгляду скарги орган оскарження має право прийняти рішення про встановлення або відсутність порушень процедури закупівлі (у тому числі порушення порядку оприлюднення або не оприлюднення інформації про закупівлі, передбаченою цим Законом) та про заходи, що повинні вживатися для їх усунення, зокрема зобов'язати Замовника повністю або частково скасувати своє рішення, надати необхідні документи, роз'яснення, усунути будь-які дискри-мінаційні умови (у тому числі тi, що зазначені в технічній специфікації, яка с складовою части-ною тендерної документації), привести тендерну документацію у відповідність із вимогами законодавства, або за неможливості виправити допущені порушення, відмінити процедуру закупівлі. На підставі викладеного, відповідно до статті 31 Закону, керуючись статтею 18 Закону. На пiдставi викладеного, керуючись положеннями ЗУ «Про Публічні закупівлі»
ПРОСИМО (НАПОЛЯГАЄМО):
1. Прийняти скаргу (вимогу) до розгляду.
2. Встановити порушення Замовником процедури закупівлі за номером UA-2021-07-09-004988-a стосовно визначення переможцем ТОВ «ОХОРОНА-СИСТЕМИ БЕЗПЕКИ".
3. Зобов’язати Замовника скасувати своє рішення про визначення переможцем ТОВ «ОХОРОНА-СИСТЕМИ БЕЗПЕКИ" у відкритих торгах з ідентифікатором закупівлі UA-2021-07-09-004988-a
Додатки: - Всі документи за цією скаргою знаходяться у публічному доступі за посиланням: https://prozorro.gov.ua/tender/ UA-2021-07-09-004988-a
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга _вимога_ на неправомірні дії Замовника щодо визначення переможця процедури відкритих торгів СЗОШ _4.pdf 09.08.2021 12:16
- sign.p7s 09.08.2021 12:44
- рішення від 11.08.2021 № 18380.pdf 11.08.2021 18:51
- інформація про резолютивну частину рішення від 19.08.2021 № 19052.pdf 20.08.2021 13:30
- рішення від 19.08.2021 № 19052.pdf 26.08.2021 16:58
- Лист АМК.docx 13.08.2021 14:43
- Пояснення по суті скарги.docx 13.08.2021 14:43
- Тендерна документація Бучанський НВК №4 зі змінами 1.docx 13.08.2021 14:43
- Пояснення по суті скарги.pdf 13.08.2021 14:44
- Тендерна документація Бучанський НВК №4 зі змінами 1.pdf 13.08.2021 14:44
- Лист АМК.pdf 13.08.2021 14:44
- протокол 10.pdf 28.08.2021 14:24
Дата прийняття скарги до розгляду:
09.08.2021 12:27
Дата розгляду скарги:
19.08.2021 12:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
11.08.2021 18:52
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
26.08.2021 17:00
Дата виконання рішення Замовником:
28.08.2021 14:33
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Замовником скасовано рішення про визначення переможця процедури відкритих торгів по предмету закупівлі «Послуги на встановлення системи пожежної сигналізації та системи звукового оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей в приміщенні Бучанського НВК «СЗОШ І-ІІІ ст.-ЗОШ І-ІІІ ст.» №4 за адресою: Київська область, м. Буча, вул. Енергетиків, 2 (UA-2021-07-09-004988-a)» - код національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник” – 021:2015 45310000-3 Електромонтажні роботи (код ДК 021:2015: 45312100-8 Встановлення систем пожежної сигналізації,)» - ТОВ «ОХОРОНА-СИСТЕМИ БЕЗПЕКИ» з наступних підстав:
Рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з питань розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель № 19052-р/пк-пз від 19.08.2021 року
Вимога
Є відповідь
Скарга на неправомірне (незрозуміле) рішення Замовника по визначенню переможця процедури закупівлі
Номер:
aac45d857c30492f8a8e275d964a67e3
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-07-09-004988-a.a6
Назва:
Скарга на неправомірне (незрозуміле) рішення Замовника по визначенню переможця процедури закупівлі
Вимога:
CКАРГА (ВИМОГА)
на неправомірне рішення Замовника процедури відкритих торгів, щодо визначення переможцем процедури закупівлі: Код ДК 021:2015 45310000-3 Електромонтажні роботи (код ДК 021:2015: 45312100-8 Встановлення систем пожежної сигналізації) «Послуги на встановлення системи пожежної сигналізації та системи звукового оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей в приміщенні Бучанського НВК «СЗОШ І-ІІІ ст.-ЗОШ І-ІІІ ст.» №4 за адресою: Київська область, м. Буча, вул. Енергетиків, 2» Учасника ТОВ «ОХОРОНА-СИСТЕМИ БЕЗПЕКИ», 04215 Україна м. Київ ПРОСПЕКТ ГЕОРГІЯ ГОНГАДЗЕ, будинок 26.
27 липня 2021 року відбулися торги (аукціон) процедура «відкриті торги» за предметом закупівлі: код ДК 021:2015 45310000-3 Електромонтажні роботи (код ДК 021:2015: 45312100-8 Встановлення систем пожежної сигналізації) «Послуги на встановлення системи пожежної сигналізації та системи звукового оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей в приміщенні Бучанського НВК «СЗОШ І-ІІІ ст.-ЗОШ І-ІІІ ст.» №4 за адресою: Київська область, м. Буча, вул. Енергетиків, 2»
Відповідно до протоколу №8 від 02 серпня 2021 року, прийняття рішенням засідання тендерного комітету Бучанського НВК «СЗОШ І-ІІІ ст.-ЗОШ І-ІІІ ст.», щодо розгляду тендерних пропозицій, поданих на участь в процедурі відкритих торгів: код ДК 021:2015 45310000-3 Електромонтажні роботи (код ДК 021:2015: 45312100-8 Встановлення систем пожежної сигналі-зації) «Послуги на встановлення системи пожежної сигналізації та системи звукового оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей в приміщенні Бучанського НВК «СЗОШ І-ІІІ ст.-ЗОШ І-ІІІ ст.» №4 за адресою: Київська область, м. Буча, вул. Енергетиків, 2», переможцем процедури закупівлі (відкритих торгів).
Фізична особа підприємець Мельниченко Олександр Володимирович вважає прийняте рішення Замовника, на основі №8 від 02 серпня 2021 року, засідання тендерного комітету Бучанського НВК «СЗОШ І-ІІІ ст.-ЗОШ І-ІІІ ст.», яке порушує вимоги чинного законодавства України щодо виконання робіт протипожежного призначення, які є предметом закупівлі та тендерної документації Замовника, з наступних об’єктивних причин:
1. Доводимо до Вашого відома, що ТОВ «ОХОРОНА-СИСТЕМИ БЕЗПЕКИ» була надана довідка, згідно вимог п.1.1. додатку 1 до тендерної документації «Інформація про відповідність учасника кваліфікаційним критеріям», таблиця 1 «Кваліфікаційні вимоги до учасника процедури закупівлі» в якій зазначається інформація про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, необхідних для надання послуг, які є предметом закупівлі та відповідно гарантійний лист що, матеріально – технічна база відповідає умовам, визначеним в Постанові Кабінету Міністрів України від 23.11.2016 року № 852 «Деякі питання ліцензування госпо-дарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення».
В довідці №08 від 22.07.2021 року, яку надало (завантажило) підприємство ТОВ «ОХОРОНА-СИСТЕМИ БЕЗПЕКИ» в своїй тендерній пропозиції (документації), відсутня будь-яка інформація, щодо наявності (місцезнаходження офісу, складу), як зазначено самим Учасником в шапці таблиці. Також відсутні відповідно документи (право власності, або договір оренди офісу та складу), які відповідно підтверджують наявність в підприємства ТОВ «ОХОРОНА-СИСТЕМИ БЕЗПЕКИ» даних приміщень, наявність яких є «обов’язковою», згідно чинної Постанови Кабінету Міністрів України від 23.11.2016 року № 852 «Деякі питання ліцензування господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення», а саме п.6. Ліцензіат зобов’язаний забезпечити наявність адміністративного приміщення на правах власності (оренди), матеріально-технічної бази згідно з видом робіт (послуг), на який отримано ліцензію, разом з даними, що дають можливість її ідентифікувати, мінімальної кількості працівників (керівників та виконавців робіт (послуг) відповідного рівня підготовки, що підтверджується відповідним ступенем вищої освіти, визначеним цими Ліцензійними умовами.
Таким чином Учасником процедури закупівлі (відкритих торгів) ТОВ «ОХОРОНА-СИСТЕМИ БЕЗПЕКИ» не виконана «Кваліфікаційна вимоги до учасника процедури закупівлі», згідно п.1.1 додатку 1 до тендерної документації, так як його матеріально – технічна база не відповідає умовам, визначеним в Постанові Кабінету Міністрів України від 23.11.2016 року № 852 «Деякі питання ліцензування господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення». Також матеріально-технічна база Учасника процедури закупівлі (відкритих торгів) ТОВ «ОХОРОНА-СИСТЕМИ БЕЗПЕКИ не відповідає (не підтверд-жує) змісту гарантійного листа, який наданий (завантажений) в тендерній пропозиції (документації).
Відповідно до вищезазначеної інформації тендерна пропозиція (документація) Учасника ТОВ «ОХОРОНА-СИСТЕМИ БЕЗПЕКИ не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 Закону України «Про публічні закупівлі» та повинна бути відхилена, згідно вимог тендерної документації Замовника, цитуємо: Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо: 1) учасник процедури закупівлі: не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону та не надав забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або забезпечення тендерної пропозиції не відповідає умовам, що визначені замовником у тендерній документації до такого забезпечення тендерної пропозиції.
2. В тендерній пропозиції (документації) Учасника процедури закупівлі ТОВ «ОХОРОНА-СИСТЕМИ БЕЗПЕКИ» відсутній обов’язковий Додаток №1 до договору (проєкт договору) «Дефектний акт», згідно додатку №5 до тендерної документації та відповідно форми №8 ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва». Відповідно Учасником не виконана вимога Замовника, так як «Дефектний акт» є невід’ємною частиною договору, згідно тендерної документації. Відповідно до розділу ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції, п.1. Зміст та спосіб подання тендерної пропозиції. Цитуємо Вас, як Замовника: Тендерна пропозиція Учасника повинна містити наступні документи: 5) проект Договору (Додаток 5 до ТД); У разі неподання Учасником зазначених документів, його тендерна пропозиція відхиляється.
Відповідно до вищезазначеної інформації тендерна пропозиція (документація) Учасника ТОВ «ОХОРОНА-СИСТЕМИ БЕЗПЕКИ не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 Закону України «Про публічні закупівлі» та повинен бути відхилений, згідно вимог тендерної документації Замовника, цитуємо: Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо: 1) учасник процедури закупівлі: не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону та не надав забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або забезпечення тендерної пропозиції не відповідає умовам, що визначені замовником у тендерній документації до такого забезпечення тендерної пропозиції.
3. В тендерній пропозиції (документації) Учасника процедури закупівлі ТОВ «ОХОРОНА-СИСТЕМИ БЕЗПЕКИ» кошторисна документація (кошторисні розрахунки) не відповідають «Технічному завданню» додаток №2 до тендерної документації, а саме в «Підсумковій відомості ресурсів», «Локальному кошторисі на будівельні роботи №2-1-1» та відповідно «Відомості ресурсів до зведеного кошторисного розрахунку вартості об’єкта будівництва» зазначена сумарна кількість (сумарна довжина) кабелю сигнального – 4 800 метрів, коробу пластикового 25 х 40 мм - 200 метрів, коробу пластикового 30 х 18 мм - 200 метрів та коробу пластикового 20 х 10 мм - 100 метрів, а в «Технічному завданні» зазначена сумарна кількість (сумарна довжина) кабелю сигнального – 4 620 метрів, коробу пластикового 25 х 40 мм - 80 метрів, коробу пластикового 30 х 18 мм - 800 метрів та коробу пластикового 20 х 10 мм - 800 метрів.
Відповідно Учасником процедури закупівлі ТОВ «ОХОРОНА-СИСТЕМИ БЕЗПЕКИ» надана кошторисна документація (кошторисні розрахунки), яка повністю не відповідає «Технічному завданню», згідно додатку №2 до тендерної документації та поданій (завантаженій) документації Учасником вих. № 202 від 22.07.2021 року «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні показники. Технічне завдання», що в свою чергу всіляко вплинуло на кінцеву цінову «тендерну пропозицію» Учасника, а відповідно і сформований рейтинг системою при проведенні процедури закупівлі (торгів).
Також кошторисна документація (кошторисні розрахунки) Учасника процедури закупівлі (відкритих торгів) ТОВ «ОХОРОНА-СИСТЕМИ БЕЗПЕКИ не відповідає (не підтверджує) змісту гарантійного листа, який наданий (завантажений) в тендерній пропозиції (документації), згідно вимог п.1.2. додатку 1 до тендерної документації «Інформація про відповідність учасника кваліфікаційним критеріям», таблиця 1 «Кваліфікаційні вимоги до учасника процедури закупівлі»
Відповідно до вищезазначеної інформації тендерна пропозиція (документація) Учасника ТОВ «ОХОРОНА-СИСТЕМИ БЕЗПЕКИ не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 Закону України «Про публічні закупівлі» та повинна бути відхилена, згідно вимог тендерної документації Замовника, цитуємо: Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо: 1) учасник процедури закупівлі: не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону та не надав забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або забезпечення тендерної пропозиції не відповідає умовам, що визначені замовником у тендерній документації до такого забезпечення тендерної пропозиції.
ПРОСИМО (НАПОЛЯГАЄМО):
Скасувати повністю незаконне рішення Замовника, відповідно до протоколу №8 від 02 серпня 2021 року прийняття рішення засіданням тендерного комітету Бучанського НВК «СЗОШ І-ІІІ ст.-ЗОШ І-ІІІ ст.», щодо розгляду тендерних пропозицій, поданих на участь в процедурі відкритих торгів: Встановлення систем пожежної сигналізації) «Послуги на встанов-лення системи пожежної сигналізації та системи звукового оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей в приміщенні Бучанського НВК «СЗОШ І-ІІІ ст.-ЗОШ І-ІІІ ст.» №4 за адресою: Київська область, м. Буча, вул. Енергетиків, 2» про визначення переможцем процедури закупівлі (відкритих торгів) учасника ТОВ «ОХОРОНА-СИСТЕМИ БЕЗПЕКИ», 04215 Україна м. Київ ПРОСПЕКТ ГЕОРГІЯ ГОНГАДЗЕ, будинок 26, в зв’язку з наявністю «грубих порушень» вимог тендерної документації Замовника, вимог Закону України «Про публічні закупівлі», а саме статі 5 п.5 - об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі, статті 16 - невідповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям процедури закупівлі (тендерної документації) та частиною 1 статті 31 Відхилення тендерних пропозицій.
У випадку повного ігнорування скарги (вимоги), яка базується на підтверджених нами грубих беззаперечних невідповідностей вимогам тендерної документації Замовника, фізична особа підприємець Мельниченко Олександр Володимирович буде змушений звернутися з офіційною скаргою (вимогою) до Антимонопольного комітету України (АМКУ) для відстоювання своїх законних прав та інтересів.
Пов'язані документи:
Учасник
- 04.08.2021 року Скарга _вимога_ до тендерного комітету СЗОШ _4.pdf 04.08.2021 09:25
Дата подачі:
04.08.2021 09:26
Вирішення:
У відповідь на вимогу ФОП Мельниченко О.В. з приводу неправомірного (незрозумілого) рішення Замовника по визначенню переможця закупівлі, інформуємо наступне.
Таблицею 1 додатку № 1 до Тендерної документації, передбачено, що учасником на підтвердження кваліфікаційного критерію наявність обладнання та матеріально-технічної бази надаються документи, зокрема, «Довідка в довільній формі, за власноручним підписом уповноваженої особи Учасника та завірена печаткою*, в якій зазначається інформація про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, необхідних для надання послуг, які є предметом закупівлі. Надати гарантійний лист що, матеріально – технічна база відповідає умовам, визначеним в Постанові Кабінету Міністрів України від 23.11.2016 року № 852 «Деякі питання ліцензування господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення». Тобто у складі тендерної пропозиції учасника має бути довідка в довільній формі в якій зазначається інформація про наявність обладнання та матеріально-технічної бази та гарантійний лист, що, матеріально – технічна база відповідає умовам, визначеним в Постанові Кабінету Міністрів України від 23.11.2016 року № 852 «Деякі питання ліцензування господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення». Вищевказані документи у складі тендерної пропозиції Учасника ТОВ «ОХОРОНА-СИСТЕМИ БЕЗПЕКИ» надано. Окремої вимоги щодо надання учасниками у складі свої пропозицій інформації щодо наявності (місцезнаходження офісу, складу) та документів які підтверджують право власності або оренди офісу та складу тендерна документація не містить. Таким чином, документи на підтвердження кваліфікаційного критерію наявність обладнання та матеріально-технічної бази, учасником ТОВ «ОХОРОНА-СИСТЕМИ БЕЗПЕКИ» надано відповідно до вимог тендерної документації.
П.1 Зміст та спосіб подання тендерної пропозиції Розділу ІІІ тендерної документації «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» передбачено, що тендерна пропозиція Учасника повинна містити наступні документи, зокрема, проект Договору ( Додаток 5 до ТД). Учасником ТОВ «ОХОРОНА-СИСТЕМИ БЕЗПЕКИ» у складі своєї пропозиції надано погоджений проект договору який наведено у Додатку № 5 до тендерної документації. Тому порушення вимог тендерної документації Учасником ТОВ «ОХОРОНА-СИСТЕМИ БЕЗПЕКИ» в цій частині відсутнє.
Статус вимоги:
Не задоволено
Задовільнена:
Ні
Вимога
Залишено без розгляду
Незрозумілі відповіді Замовника на попередні запитання, згідно тендерної документації
Номер:
23356bd3fbf5423daab4c419eb097506
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-07-09-004988-a.c5
Назва:
Незрозумілі відповіді Замовника на попередні запитання, згідно тендерної документації
Вимога:
Шановний Замовнику процедури закіпівлі, аналізуючи ваші попередні незрозумілі відповіді на вимоги Учасників щодо розширення (удосконалення) кваліфікаційних вимог (критеріїв), які тільки підтверджують можливість надання Учасником (переможцем процедури) якісних послуг (виконання робіт), які обов'язково повинні бути підтверджені Учасником (і ви цього не заперечуєте, виходячи зі змісту відповідей на запитання), згідно вимог чинного законодавства України, щодо виконання робіт підвищеної небезпеки)
цитуємо вас дослівно: обов’язок дотримання вимог законодавства з питань охорони праці, зокрема вищевказаних Правил, під час надання послуг з встановлення системи пожежної сигналізації та системи звукового оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей в приміщенні БУЧАНСЬКОГО НАВЧАЛЬНО-ВИХОВНОГО КОМПЛЕКСУ "СПЕЦІАЛІЗОВАНА ЗАГАЛЬНООСВІТНЯ ШКОЛА І-ІІІ СТУПЕНІВ - ЗАГАЛЬНООСВІТНЯ ШКОЛА І-ІІІ СТУПЕНІВ" №4 БУЧАНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ за адресою: 08292, Київська обл., м.Буча, вул. Енергетиків, 2»., зокрема, щодо забезпечення проходження медичних оглядів, наявності сертифікатів про проходження профілактичного наркологічного огляду, чинної декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці, наявності протоколу (акту) випробування приставних драбин, що будуть використовуватися при виконанні робіт з підвищеною небезпекою (роботи на висоті понад 1,3 метра) та протоколу (акту) випробування страхувальних засобів, що будуть використовуватися при виконанні робіт з підвищеною небезпекою, покладається на учасника який буде виконувати дані послуги.
Тобто ви самі підтверджуєте про обовязковість (необхідність) наявності в учасників вищезазначених документів, які для вас як для Замовника (відповідно розпорядника державних коштів) тільки підтвердять високу кваліфікацію та відповідно дотримання букви закону щодо виконання робіт, які є предметом закупівлі).
Окрім того ви, як Замовник вимагаєте від Учасників обовязковості наявності копії витягів з протоколу (посвідчень) про проходження навчання та перевірки знань з питань охорони праці, а саме: правил охорони праці під час виконання робіт на висоті (НПАОП 0.00-1.15-07) - відносяться до робіт підвищеної небезпеки, а інші документи які є обовязковими (і ви це підтвердили) ви не вимагаєте.
Це виглядає дуже дивно і незрозуміло, ми впевненні не тільки для нас, як потенційного Учасника, а і для інших Учасників процедури закупівлі, які є публічними. Окрім того дані вимоги не є дискримінаційними і жодним чином не порушують Закон України "Про публічні Закупівлі". Ще більш дивніше це виглядає з тієї точки зору, що Переможцем процедури може бути організація (підприємство), в якої взагалі відсутні вищезазначені (обовязкові документи і ви підтвердили в своїх відповідях про обовязковість їх наявсності) і відповідно організація (підприємство) немає жодного Законного права виконувати роботи, які є предметом закупівлі.
Наполягаємо вас внести відповідні зміни в тендерну документацію, шляхом включення даних кваліфікаційних вимог, що відповідає чинному законодавству України та вашим відповідям на попередні запитання. В іншому разі ми зрозуміємо що ви як Замовник не дотримуєтеся букви закону і вам взагалі байдуже на якість та безпечність виконання робіт.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
15.07.2021 22:34
Вирішення:
Шановний Учаснику, у відповідях на ваші попередні вимоги нами було поінформовано, що обов’язок дотримання вимог охорони праці під час надання послуг, що є предметом закупівлі покладається на учасника, який буде виконувати ці послуги.
Водночас, у зв’язку із Вашою наполегливістю щодо внесення запропонованих Вами змін до тендерної документації, хочемо зазначити наступне.
Держпраці у Листі від 31.03.2016 р. №3684/2/12-ДП-16 повідомила, що трудові відносини, пов'язані з виконанням робіт за договором підряду чи договором про надання послуг, не регулюються КЗпП, не підпадають під дію Закону «Про охорону праці» та прийнятих відповідно до них нормативно-правових актів з охорони праці. Вимоги з питань охорони праці, що діють у межах підприємства та на робочих місцях, де виконуватимуть роботи відповідно до договору підряду чи договору про надання послуг, визначаються у відповідних договорах.
Тому, наразі тендерним комітетом опрацьовується питання внесення змін у проект договору, який є Додатком № 5 до тендерної документації щодо охорони праці під час надання послуг.
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
27.07.2021 00:02
Задовільнена:
Так
Вимога
Залишено без розгляду
Дискримінаційна вимога в тендерній документації
Номер:
e152cc13f331467aa2e7bc8333dcd04f
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-07-09-004988-a.c4
Назва:
Дискримінаційна вимога в тендерній документації
Вимога:
Шановний Замовнику в тендерній документації в додатку 1 до тендерної документації в таблиці 1 п.2.2 присутня дискримінаційна вимога, якою ви навмисне обмежуєте коло потенційних учасників процедури закупівлі, а саме обов'язкова наявність в налагоджувальника приладів, апаратури та систем автоматизації не нижче 4 групи допуску електробезпеки, для виконання монтажних робіт в електроустановках напругою до 1 000 В (електротехнічним працівникам достатньо мати 3-тю групу допуску з елктробезпеки до 1 000 В).
Дана вимога також повністю суперечить чинному законодавству, а саме
чинним НПАОП 40.1-1.21-98 "Правил безпечної експлуатації електроустановок споживачів" Зареєстровані в Міністерстві юстиції України 10 лютого 1998 р. за N 93/2533.
цитуємо п. 2.1.3. Працівники, що обслуговують електроустановки,
зобов'язані знати ці Правила відповідно до займаної посади чи
роботи, яку вони виконують, і мати відповідну групу з
електробезпеки згідно з такими вимогами:
4) для одержання груп II-III працівники мають:
а) чітко усвідомлювати небезпеку, пов'язану з роботою в
електроустановках;
б) знати і уміти застосувати на практиці ці та інші правила
безпеки в обсязі, потрібному для роботи, яка виконується;
в) знати будову і улаштування електроустановок;
г) уміти практично надавати першу допомогу потерпілим в разі
нещасних випадків, в тому числі застосовувати способи штучного
дихання і зовнішнього масажу серця;
5) для одержання груп IV-V додатково необхідно знати
компонування електроустановок і уміти організувати безпечне
проведення робіт, уміти навчити працівників інших груп Правилам
безпеки і наданню першої допомоги потерпілим від електричного
струму;
Окрім того необхідно також зауважити:
III кваліфікаційна група допуску з електробезпеки присвоюється електротехнічним робітникам, які безпосередньо обслуговують електричні установки напругою до 1000 вольт. Вони безпосередньо здійснюють профілактичні та ремонтні роботи і спостерігають за працею співробітників нижчої кваліфікації.
ІV потрібна працівникам, які керують роботами у електричних установках напругою більше 1000 вольт, а також ті, хто виконують спеціальні види завдань.
V отримує той, хто має організовувати безпечну роботу, керувати та проводити інструктажі та навчання.
Для присвоєння чергової групи з електробезпеки потрібні дані про мінімальний стаж роботи в електроустановках, які визначено у додатку 1 до НПАОП 40.1-1.21-98 "Правил безпечної експлуатації електроустановок споживачів"
Керівник робіт (або якщо дана особа є відповідальна за електрогосподарство), який готує робоче місце та видає наряди-допуски на виконання робіт з підвищеної небезпеки, зобов'язаний мати 4-ту групу допуску з електробезпеки, всі інші електротехнічні працівники (електромонтери, налагоджувальники КВП і систем, які є виконавцями робіт не зобов'язані мати 4-гу допуску з електробезпеки, їм достатньо мати 3-тю групу допуску.
Дана вимога є дискримінаційна і такою якою ви як Замовник навмисно обмежуєте коло потенційних Учачасників. Дана вимога повністю суперечить статті 5 п.4. Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників та статті 14 п.5. Оголошення про проведення спрощеної закупівлі та вимоги до предмета закупівлі не повинні містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників Закону України "Про публічні закупівлі"
Наполягаємо на внесенні змін до тендерної документації шляхом видалення вимоги щодо обовязковості наявності 4-ої групи допуску в налагоджувальника приладів, апаратури та систем автоматизації (замінивши на вимогу яка відповідає чинному законодавству, а саме наявність групи допуску з електробезпеки не нижче 3-ої). В ішому разі ми змушені будемо звернутися з офіційної скаргою до Антимонопольного Комітету України (АМКУ) для відстоювання своїх законних прав та інтересів, щодо участі в даній закупівлі.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
13.07.2021 22:13
Вирішення:
Згідно п.3.2.2. Правил безпечної експлуатації електроустановок споживачів, працівник, який видає наряд, розпорядження, встановлює можливість безпечного виконання роботи. Він відповідає за достатність і правильність зазначених у наряді заходів безпеки, за якісний і кількісний склад бригади і призначення працівників, відповідальних за безпечне виконання робіт, а також за відповідність груп з електробезпеки працівників, які зазначені в наряді, роботі, що виконується. Працівник, який видає наряд, зобов'язаний у випадках, передбачених цими Правилами, визначити зміст рядків наряду «Окремі вказівки». Право видачі нарядів та розпоряджень надається адміністративно-технічним працівникам підприємства, які мають групу V в електроустановках понад 1000 В та групу IV - в електроустановках до 1000 В.
Наявність 4 групи електробезпеки стосується виконання Правил безпечної експлуатації електроустановок споживачів.
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
27.07.2021 00:02
Задовільнена:
Ні
Вимога
Залишено без розгляду
Невідповідність вимог Замовника в тендерній документації чинному законодавству з питань Охорони праці
Номер:
640d6c2b5d2f4524a31a1d1e71e5a6ef
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-07-09-004988-a.c3
Назва:
Невідповідність вимог Замовника в тендерній документації чинному законодавству з питань Охорони праці
Вимога:
Шановний Замовику в тендерній документації в додатку 1 до тендерної документації "Інформація про відповідність Учасника кваліфікаційним критеріям" в таблиці 1 "Кваліфікаційні вимоги до Учасника процедури закупівлі" в п.2.2, абзац 2 - копії витягів з протоколу (посвідчень) про проходження повного курсу навчання з безпечного виконання робіт на висоті з використанням індивідуальних страхувальних засобів та підтвердження знань, умінь, навиків «Правила охорони праці під час виконання робіт на висоті» (НПАОП 0.00-1.15-07) на виконавців робіт що матимуть безпосереднє відношення до виконання договору.
Необхідно зазначити, що при виконанні робіт на висоті понад 1,3 метри з використанням індивідуальних страхувальних засобів та підтвердження знань, умінь, навиків «Правила охорони праці під час виконання робіт на висоті» (НПАОП 0.00-1.15-07) відносяться до робіт з підвищеної небезпеки
випробування засобів індивідуального захисту від падіння при виконанні робіт на висоті є обов'язковою (необхідною) вимогою, а саме: поясів запобіжних лямкових та безлямкових, запобіжних стропів, страхувальних канатів, приладдя до них тощо, відповідно до вимог НГІАОП 0.00-1.15-07 «Правил охорони праці під час виконання робіт на висоті»; випробування стремянок та драбин й пересувних риштувань, відповідно до вимог п.7.27 розділу IV НПАОП 0.00-1.71-13 «Правила охорони праці під час роботи з інструментом та пристроями»; вимірів ізоляції електрообладнання та електроінструменту, відповідно до вимог п. 1.20 розділу IIІ НПАОП 0.00-1.71-13 «Правила охорони праці під час роботи з інструментом та пристроями».
Наполягаємо на коригуванні тендерної документації, щодо кваліфікаційних вимог до Учасників, шляхом внесення наступних доповнень, а саме наявність в Учасників наступних дозвільних документів (протоколів):
- Копія чинного протоколу про виміри опору ізоляції ручного електроінструменту, що буде використовуватися при виконанні робіт з підвищеною небезпекою (роботи на висоті понад 1,3 метра).
- Копія чинного протоколу (акту) випробування приставних драбин, що будуть використовуватися при виконанні робіт з підвищеною небезпекою (роботи на висоті понад 1,3 метра).
- Копія чинного протоколу (акту) випробування страхувальних засобів, що будуть використовуватися при виконанні робіт з підвищеною небезпекою (роботи на висоті понад 1,3 метра).
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
11.07.2021 15:21
Вирішення:
Правилами охорони праці під час виконання робіт на висоті, які затверджені наказом Державного комітету України з промислової безпеки, охорони праці та гірничого нагляду 27.03.2007 № 62 (п.1.12) передбачено, що роботодавець зобов'язаний, на кожному робочому місці забезпечити виконання заходів, зазначених у пункті 1.5 цих Правил,
а також: забезпечити проведення профілактичних медичних оглядів,
щорічне навчання і щорічні перевірки знань працівників, які
виконують роботи на висоті; забезпечити працівників необхідними засобами захисту,
технологічною оснасткою, спеціальним одягом та спеціальним взуттям; забезпечити своєчасне проведення ремонтів, випробувань засобів захисту і технологічної оснастки, технічних оглядів машин і механізмів, які використовуються в роботі на висоті; призначити працівників, відповідальних за організацію і безпечне виконання робіт на висоті.
Тобто, обов’язок дотримання вимог законодавства з питань охорони праці, зокрема вищевказаних Правил, під час надання послуг з встановлення системи пожежної сигналізації та системи звукового оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей в приміщенні БУЧАНСЬКОГО НАВЧАЛЬНО-ВИХОВНОГО КОМПЛЕКСУ "СПЕЦІАЛІЗОВАНА ЗАГАЛЬНООСВІТНЯ ШКОЛА І-ІІІ СТУПЕНІВ - ЗАГАЛЬНООСВІТНЯ ШКОЛА І-ІІІ СТУПЕНІВ" №4 БУЧАНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ за адресою: 08292, Київська обл., м.Буча, вул. Енергетиків, 2», зокрема, наявності протоколу (акту) випробування приставних драбин, що будуть використовуватися при виконанні робіт з підвищеною небезпекою (роботи на висоті понад 1,3 метра) та протоколу (акту) випробування страхувальних засобів, що будуть використовуватися при виконанні робіт з підвищеною небезпекою, покладається на учасника який буде виконувати дані послуги.
Згідно статті 16 ЗУ «Про публічні закупівлі» одним з кваліфікаційних критеріїв, які може використовувати Замовник в складі тендерної документації - наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. Перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність встановленим кваліфікаційним критеріям, визначається замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, з урахуванням частини третьої статті 5 Закону та дотриманням принципів, закріплених у статті 3 Закону.
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
27.07.2021 00:02
Задовільнена:
Ні
Вимога
Залишено без розгляду
Відсутність вимоги до Учасників, щодо порядку виконання робіт з підвищеною небезпекою, згідно вимог чинного законодавства України з питань Охорони праці
Номер:
9897e53fa04a4e48a84d9f607662f56d
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-07-09-004988-a.c2
Назва:
Відсутність вимоги до Учасників, щодо порядку виконання робіт з підвищеною небезпекою, згідно вимог чинного законодавства України з питань Охорони праці
Вимога:
Шановний Замовику в тендерній документації в додатку 1 до тендерної документації "Інформація про відповідність Учасника кваліфікаційним критеріям" в таблиці 1 "Кваліфікаційні вимоги до Учасника процедури закупівлі" в п.2.2, абзац 2 - копії витягів з протоколу (посвідчень) про проходження повного курсу навчання з безпечного виконання робіт на висоті з використанням індивідуальних страхувальних засобів та підтвердження знань, умінь, навиків «Правила охорони праці під час виконання робіт на висоті» (НПАОП 0.00-1.15-07) на виконавців робіт що матимуть безпосереднє відношення до виконання договору.
Необхідно зазначити, що виконання робіт на висоті понад 1,3 метри з використанням індивідуальних страхувальних засобів та підтвердження знань, умінь, навиків «Правила охорони праці під час виконання робіт на висоті» (НПАОП 0.00-1.15-07) відносяться до робіт з підвищеної небезпеки група Б п.3, згідно постанови Кабінету Міністрів України від 03.02.2021 року №77 і відповідно даний вид робіт виконується при наявності (на підставі) відповідно зареєстрованої декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці
Окрім того згідно чинного наказу № 62 27.03.2007 «Про затвердження Правил охорони праці під час виконання робіт на висоті», цитуємо дослівно:
п.1.3. До виконання робіт на висоті допускаються особи, не молодше 18 років та які пройшли:
- медичний огляд відповідно до вимог Положення про медичний огляд працівників певних категорій, затвердженого наказом Міністерства охорони здоров'я України від 31.03.94 №45 ( z0136-94 ), зареєстрованого в Міністерстві юстиції України
21.06.94 за №136/345; згідно п.42. п.94 наказу Держпраці від 26.01.2005 №15 «Перелік робіт з підвищеною небезпекою» допускати до робіт (роботи, що виконуються на висоті понад 1,3 м) та інших робіт з підвищеною небезпекою на об’єкті працівників (фахівців), які не пройшли обов’язкового медичного обстеження;
У кожного працівника, який буде залучений для виконання робіт на об’єкті, повинна бути наявна медична книжка №1-ОМК «Особиста медична книжка», затвердженою наказом Міністерства охорони здоров’я України від 21 лютого 2013 № 150. На виконання п.6; п.15 «ПЕРЕЛІК професій та видів діяльності, для яких є обов'язковим первинний і періодичний профілактичний наркологічний огляд» Постанови Кабінету Міністрів України від 06.11.1997 №1238 (зі змінами наказ №313 від 20.04.2016 року) «Про обов’язковий профілактичний наркологічний огляд і порядок його проведення" та п.7. Постанови Кабінету Міністрів України від 27.09.2000 №1465 (зі змінами наказ №132 від 19.02.2020 року) «Про затвердження Порядку проведення обов'язкових попередніх та періодичних психіатричних оглядів і переліку медичних психіатричних протипоказань щодо виконання окремих видів діяльності (робіт, професій, служби), що можуть становити безпосередню небезпеку для особи, яка проводить цю діяльність, або оточуючих».
Згідно п.6. Постанови Кабінету Міністрів України від 06.11.1997 № 1238 на кожного з виконавців робіт надати оригінали Сертифікатів про проходження профілактичного наркологічного огляду форми № 140/о та оригінали Медичних довідок про проходження обов’язкових попереднього та періодичного психіатричного огляду форми № 122-2/о форми яких затверджені Наказом МОЗ України від 08.07.2013 р. № 583.
Відповідно до вищезазначеної нами інформації наполягаємо на внесенні змін до тендерної документації, згідно вимог чинного законодавства України щодо виконання робіт підвищеної небезпеки.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
11.07.2021 13:52
Вирішення:
П.1.1 Правил охорони праці під час виконання робіт на висоті, які затверджені наказом Державного комітету України з промислової безпеки, охорони праці та гірничого нагляду 27.03.2007 № 62 визначено, що ці Правила поширюються на суб'єктів господарювання, які організовують або виконують роботи на висоті, у тому числі верхолазні роботи, і встановлюють вимоги безпеки і охорони праці під час здійснення будівництва, монтажу (демонтажу) конструкцій і обладнання, ремонту, реконструкції, експлуатації об'єктів.
Тобто, обов’язок дотримання вимог законодавства з питань охорони праці, зокрема вищевказаних Правил, під час надання послуг з встановлення системи пожежної сигналізації та системи звукового оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей в приміщенні БУЧАНСЬКОГО НАВЧАЛЬНО-ВИХОВНОГО КОМПЛЕКСУ "СПЕЦІАЛІЗОВАНА ЗАГАЛЬНООСВІТНЯ ШКОЛА І-ІІІ СТУПЕНІВ - ЗАГАЛЬНООСВІТНЯ ШКОЛА І-ІІІ СТУПЕНІВ" №4 БУЧАНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ за адресою: 08292, Київська обл., м.Буча, вул. Енергетиків, 2»., зокрема, щодо забезпечення проходження медичних оглядів, наявності сертифікатів про проходження профілактичного наркологічного огляду покладається на учасника який буде виконувати дані послуги.
Згідно статті 16 ЗУ «Про публічні закупівлі» одним з кваліфікаційних критеріїв, які може використовувати Замовник в складі тендерної документації - наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. Перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність встановленим кваліфікаційним критеріям, визначається замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, з урахуванням частини третьої статті 5 Закону та дотриманням принципів, закріплених у статті 3 Закону.
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
27.07.2021 00:02
Задовільнена:
Ні
Вимога
Залишено без розгляду
Наявність кваліфікаційної вимоги в тедерній документа, яка не відповідає чинному законодавству, щодо порядку виконання робіт протипожежного призначення
Номер:
589d440f215c413fb8878055d4b786ad
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-07-09-004988-a.c1
Назва:
Наявність кваліфікаційної вимоги в тедерній документа, яка не відповідає чинному законодавству, щодо порядку виконання робіт протипожежного призначення
Вимога:
Шановний Замовнику в тендерній документації, а саме в додатку 1 до тендерної документації "Інформація про відповідність Учасника кваліфікаційним критеріям в таблиці 1, п.2.2, цитуємо даний пункт дослівно: п.2.2. Відомості що підтверджують наявність у спеціалістів, що будуть приймати участь у наданні послуг відповідних ступенів (розрядів), а саме: - працівників, відповідальних за організацію та виконання робіт з технічного обслуговування і ремонту ППА і ДВ, електромонтерів не нижче 3 групи електробезпеки, налагоджувальника приладів, апаратури та систем автоматизації не нижче 4 групи. Дана вимога є такою, що не відповідає чииному законодавству, щодо виконання робіт протипожежного призначення, згідно чинної постанови Кабінету Міністрів України від 23.11.2016 року №852 "Деякі питання ліцензування господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення" в розділі "Вимоги щодо виконання робіт з монтажу, підтримання експлуатаційної придатності (технічного обслуговування) систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, устатковання для передачі тривожних сповіщень", а саме виконання робіт з монтажу систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, устатковання для передачі тривожних сповіщень" Кадрові вимоги:
п.14. Керівник робіт з монтажу, підтримання експлуатаційної придатності (технічного обслуговування) систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, устатковання для передачі тривожних сповіщень повинен мати:
вищу освіту за однією із спеціальностей у галузях знань “Архітектура та будівництво”, “Цивільна безпека” (за спеціальностями “Цивільна безпека”, “Пожежна безпека”), “Автоматизація та приладобудування”, “Електроніка та телекомунікації”, “Електрична інженерія”;
стаж роботи за цим видом робіт не менше трьох років або в органах та підрозділах цивільного захисту (за спеціальністю “Пожежна безпека”) не менше п’яти років.
п. 15. Виконавці робіт з монтажу, підтримання експлуатаційної придатності (технічного обслуговування) систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, устатковання для передачі тривожних сповіщень повинні відповідати таким вимогам:
електромонтер охоронно-пожежної сигналізації (електромонтер з ремонту та обслуговування електроустатковання, електромонтер з ремонту та обслуговування апаратури та пристроїв зв’язку, монтажник радіоелектронної апаратури та приладів) - не нижче 3-го розряду;
налагоджувальник приладів, апаратури та систем автоматичного контролю, регулювання та керування (налагоджувальник контрольно-вимірювальних приладів та автоматики) - не нижче 4-го розряду.
Кількість виконавців таких робіт повинна становити не менше двох осіб.
Окрім того необхідно зауважити, що виконавцям робіт (відносяться до категорії - електротехнічий персонал, а не до адміністративно-технічного персоналу, тобто керівників робіт, або керівників підрозділів та підприємства), а саме електромонтерам охоронно-пожежної сигналізації та налагоджувальнику приладів, апаратури та систем автоматичного контролю, регулювання та керування достатньо мати 3-тю групу допуску з електробезпеки, відповідно до чинного НПАОП 40.1-1.21-98 Правила безпечної експлуатації електроустановок споживачів (ПБЕЕС) для законного права, щодо виконання робіт протипожежного призначення, які є предметом даної закупівлі.
Цитуємо пункт з Правила безпечної експлуатації електроустановок споживачів (ПБЕЕС)
«четверта група допуску до 1000 В» повинна бути у електротехнічного персоналу, що допускається до одноосібного огляду діючих електроустановок до 1000 В, а, отже, вміє організувати безпечні умови під час роботи як для себе так і для інших працюючих поруч;
«четверта група допуску до 1000 В» необхідна адміністративно-технічним працівникам, які здійснюють керівництво роботами у діючих електроустановках;
«четверта група інспектуючої особи» присвоюється особам, які здійснюють нагляд за додержанням вимог безпеки при проведенні робіт в електроустановках (інженерам з охорони праці, інспекторам та іншим посадовим особам, наділеним відповідними повноваженнями). Перевірка знань не рідше один раз на три роки. Керівні вказівки безпосередньо електротехнічному персоналу не дають. Всі помічені недоліки і порушення вказують адміністративно-технічного персоналу в усному або письмовому вигляді;
«четверта група до і вище 1000 В» присвоюється персоналу, який безпосередньо і самостійно здійснює роботи у високовольтних установках (напругою більше 1000 В). Стаж роботи та група з електробезпеки в електроустановках до 1000 В не враховується під час визначення мінімального стажу в електроустановках вище 1000 В.
Керівник робіт з монтажу, підтримання експлуатаційної придатності (технічного обслуговування) систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, устатковання для передачі тривожних сповіщень, в звязку з тим що відноситься до категорії - адміністративно-технічних працівників, повинен мати групу допуску з електробезпеки не нижче IV-ої, згідно з зазначеної вище інформації, яка базується на вимогам чинних НПАОП України.
Наполягаємо внести відповідні зміни в тендеру документації (привести її до вимог чинного законодавства України), згідно зазначеної вище обгрунтованої інформації. В іншому разі ми змушені будемо звернутися з офіційною скаргою до Антимонопольного комітету України (АМКУ) для відстоювання своїх законних прав та інтересів.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
11.07.2021 12:55
Вирішення:
Згідно п.3.2.2. Правил безпечної експлуатації електроустановок споживачів, працівник, який видає наряд, розпорядження, встановлює можливість безпечного виконання роботи. Він відповідає за достатність і правильність зазначених у наряді заходів безпеки, за якісний і кількісний склад бригади і призначення працівників, відповідальних за безпечне виконання робіт, а також за відповідність груп з електробезпеки працівників, які зазначені в наряді, роботі, що виконується. Працівник, який видає наряд, зобов'язаний у випадках, передбачених цими Правилами, визначити зміст рядків наряду «Окремі вказівки». Право видачі нарядів та розпоряджень надається адміністративно-технічним працівникам підприємства, які мають групу V в електроустановках понад 1000 В та групу IV - в електроустановках до 1000 В.
Окрім того, постанова Кабінету Міністрів від 23 листопада 2016 р. № 852 «Деякі питання ліцензування господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення» передбачає мінімальні вимоги до кількісного та кваліфікаційного складу працівників, які є необхідними для отримання ліцензії для провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення та виступають гарантією того, що учасник не порушує законодавство щодо провадження господарської діяльності з виконання робіт і надання послуг протипожежного призначення. Вимога щодо наявності електромонтерів не нижче 3 групи електробезпеки, налагоджувальника приладів, апаратури та систем автоматизації не нижче 4 групи, стосується виконання Правил безпечної експлуатації електроустановок споживачів. Слід зауважити, що діяльність підприємства отримувача ліцензії не обмежується Ліцензійними умовами, а виходить із наявності вимог усіх інших нормативно-правових актів, що стосуються виконання робіт протипожежного призначення.
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
27.07.2021 00:02
Задовільнена:
Ні