• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП
  • 1

Електричне приладдя та супутні товари до електричного обладнання (ДК 021:2015 - 31680000-6 - Електричне приладдя та супутні товари до електричного обладнання)

ОГОЛОШЕННЯ про проведення спрощеної закупівлі 1. Найменування замовника: Управління Головного Каховського магістрального каналу. 2. Категорія замовника: Юридичні особи, які є підприємствами, установами, організаціями (крім тих, які визначені у пунктах 1 і 2 частини 1 статті 2 Закону) та їх об’єднання, які забезпечують потреби держави або територіальної громади, якщо така діяльність не здійснюється на промисловій чи комерційній основі, за наявності однієї з таких ознак. 3. Ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань: 01034662. 4. Місцезнаходження замовника. вул. Індустріальна, 4, смт. Любимівка, Каховський район, Херсонська область, 74822. 5. Контактна особа замовника, уповноважена здійснювати зв’язок з учасниками: Волошина Оксана Леонідівна, уповноважена особа з питань організації та проведення спрощених процедур закупівель Управління Головного Каховського магістрального каналу, провідний фахівець з державних закупівель, вул. Індустріальна, 4, смт. Любимівка, Каховський район, Херсонська область, телефон +380553641046, e-mail: voloshina72@ukr.net 6. Вид предмета закупівлі. Товар. 7. Конкретна назва предмета закупівлі. Електричне приладдя та супутні товари до електричного обладнання (ДК 021:2015 - 31680000-6 - Електричне приладдя та супутні товари до електричного обладнання). 8. Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі (технічна специфікація, технічне завдання). Товар повинен відповідати всім технічним вимогам та мати сертифікат відповідності (або паспорт якості тощо) та повинен бути новим. Усі посилання в технічному завданні тендерної документації на конкретну торговельну марку чи фірму, чи патент, чи конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника слід читати як «або еквівалент». 9. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 28 найменувань (470 шт; 2100 м.). 10. Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: вул. Індустріальна, 4, смт. Любимівка, Каховський район, Херсонська область, 74822. 11. Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: протягом строку дії договору, протягом 5 днів з дати отримання заявки на товар. 12. Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків). Замовник сплачує Учаснику на його розрахунковий рахунок відповідну суму за товар визначеної марки після одержання товару протягом 14 банківських днів. 13. Очікувана вартість предмета закупівлі: 149 750,00 грн. (Сто сорок дев’ять тисяч сімсот п’ятдесят грн. 00 коп.) з ПДВ. 14. Період уточнення інформації про закупівлю: «15» липня 2021 року 15. Кінцевий строк подання пропозицій: «20» липня 2021 року 16. Перелік критеріїв та методика оцінки пропозицій із зазначенням питомої ваги критеріїв: Н застосовується. Критерій оцінки – «Ціна» 100%. 17. Розмір та умови надання забезпечення пропозицій учасників: Не вимагається. 18. Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: Не вимагається. 19. Розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону: 1 % від очікуваної вартості предмета закупівлі. 20. Джерело фінансування закупівлі: Кошти державного бюджету України. 21. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися пропозиції: Пропозиція та усі документи, що мають відношення до неї, складаються українською мовою. В разі надання документів, які необхідні для формування пропозиції учасника, виданих відповідними установами, підприємствами, організаціями російською мовою, допускається наявність даних документів на російській мові. У іншому випадку в разі надання учасником будь-яких документів іноземною мовою, вони повинні бути перекладені українською. Переклад повинен бути посвідчений учасником торгів, або посвідчений нотаріально (на розсуд учасника). 22. Дата та час проведення електронного аукціону: визначаються електронною системою закупівель автоматично. * Оголошення про проведення спрощеної закупівлі сформовано у відповідності до вимог статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015р. №922-VIII (зі змінами та доповненнями). Додатки до оголошення про проведення спрощеної закупівлі через електронну систему закупівель PROZORRO: Додаток 1 «Проект договору про закупівлю». Додаток 2 «Технічна специфікація». Додаток 3 «ФОРМА ПРОПОЗИЦІЇ». Додаток 4 «ВИМОГИ ДО УЧАСНИКІВ» Додаток 5 "ЗГОДА-ПОВІДОМЛЕННЯ на обробку персональних даних"

Завершена

149 750.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 1 497.50 UAH
Період оскарження: 09.07.2021 15:58 - 15.07.2021 15:28
Вимога
Відхилено

Скасування протоколу № 122 від 26.07.2021р. та обрання переможцем у закупівлі ТОВ "ЗЕНІТ-ІМПЕКС"

Номер: d299373243a44383abe306403171273a
Ідентифікатор запиту: UA-2021-07-09-008934-c.b2
Назва: Скасування протоколу № 122 від 26.07.2021р. та обрання переможцем у закупівлі ТОВ "ЗЕНІТ-ІМПЕКС"
Вимога:
Вважаємо, що протокол № 122 від 26.07.2021р. підлягає скасуванню з наступних підстав: 1. У протоколі № 122 від 26.07.2021р. Уповноважена Особа стверджує, що ТОВ "Зеніт-Імпекс" (надалі: Учасник) надав у сладі пропозиції "Повністю не заповнений Додаток№1 специфікація." - Зазначаємо, у Оголошенні №UA-2021-07-09-008934-c не надано інструкцій про заповнення Додатоку №1 специфікація, а лише зазначено про необхідність надати:- проект договору про закупівлю зі всіми вказаними в документації додатками заповнений та засвідчений з боку учасника разом з листом-погодженням з проектом договору про закупівлю та гарантією виконання його умов (в довільній формі);", тобто йдеться про додатки до Оголошення. - У протоколім№ 122 від 26.07.2021р не зазначено, які саме графи не заповнив Учасник. - Натомість Замовником у проекті договору Додаток № 1 специфікація визначено зірочкою наступне: "* Проєкт договору не є остаточними і вичерпними, і може бути доповнений і скоригований під час укладання договору з учасником-переможцем (Продавцем) торгів в залежності від специфіки предмету, характеру, інших умов конкретного договору. Замовник (Замовник) залишає за собою право змінювати основні вимоги до договору у випадку зміни діючого цивільного, господарського законодавства і законодавства щодо закупівель за державні кошти". Вважаючи вищенаведене Учасник (ТОВ "Зеніт-Імпекс") заповнив лише ті графи специфікаціі, які будуть незмінні у разі обрання його (Учасника) переможцем закупівлі. 2. У протоколі № № 122 від 26.07.2021р. Уповноважена Особа стверджує, що: "Додаток №2 Технічна специфікація відсутнє погодження зі сторони учасника." Зазначаємо, що погодження Додатку №2 надано у складі тендерної пропозиції Учасника файлом " Погодження Договору з додатками.pdf" на сторінках №6,7,8,9,10 та файлом "Листи-довідки.pdf" сторінка 4. 3. У протоколі № 122 від 26.07.2021р. Уповноважена Особа стверджує, що "Зі сторони учасника Додаток №3 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі «форма пропозиції» повністю не заповнена , що суперечить вимогам оголошення;". Але при уважному вивченніі додатка №3 стає зрозуміло, що він не є форомю для заповнення, не є електронною формою з окремими полями, а є лише інструкцією з воготовлення тендерної пропозиції. У Оголошенні №UA-2021-07-09-008934-c не йдеться про те, що Учасник не має права відступати від форми пропозиціі Додатка № 3. Стосовно наданої у тендерній пропозиції інформаціі, то ТОВ "ЗЕНІТ-ІМПЕКС" надав її у повному обсязі, та додотково окремим листом (файл "Листи-довідки.pdf" сторінка 1) надав усі необхідні відомості про підприємство. Виходячи з вищенаведеного вбачається, що зазначені у прортоколі № 122 від 26.07.2021р.підстави не можуть бути привідом для відхилиння тендерної пропозиції ТОВ "ЗЕНІТ-ІМПЕКС". Вимагаємо забазпечити виконання вимог статті 5 ЗУ «Про публічні закупівлі», скасувати протокол № 122 від 26.07.2021р. та обрати переможцем у закупівлі ТОВ "ЗЕНІТ-ІМПЕКС".
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: «Шановний учаснику, відповідно до умов оголошення про проведення спрощеної закупівлі в інструкції з підготовки пропозиції чітко вказано, що проект договору про закупівлю зі всіми вказаними в документації додатками заповнений та засвідчений з боку учасника разом з листом-погодженням з проектом договору про закупівлю та гарантією виконання його умов (в довільній формі) ця умова Вами невиконана специфікація повністю не заповнена ; пропозиція подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну до кінцевого строку подання, та завантаження файлів з заповненою та підписаною формою «Пропозиція» Вами форма пропозиції повністю не заповнена . Шановний учаснику, Вами порушені вимоги подання пропозиції, замовник згідно частини 13 статті 14 Закону України ,,Про публічні закупівлі” відхилення пропозицій у випадках визначених даною статтею Закону є обов`язком , а не правом замовника»
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Вирішена

Внести зміни до коду закупівлі

Номер: 3f4b6f3f4d464662ac6400673e462ed7
Ідентифікатор запиту: UA-2021-07-09-008934-c.b1
Назва: Внести зміни до коду закупівлі
Вимога:
Вимагаємо змінити код закупівлі, оскільки перелік продукції відповідає коду ДК 021:2015 код 31210000-1 Електрична апаратура для комутування та захисту електричних кіл.
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Шановний учаснику. Предмет закупівлі визначається згідно з Наказом № 708 МЕРТУ від 15.04.2020 "Про затвердження Порядку визначення предмета закупівлі" (зі змінами). Заначений Вами код ДК не охоплює зазначений перелік продукції, тож не може бути використаний у закупівлі.
Статус вимоги: Відхилено
Задовільнена: Ні