-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Монтаж систем автоматичної пожежної сигналізації спального та навчального корпусу Комунального закладу «Тальнівська санаторна школа Черкаської обласної ради» за адресою: вул. Соборна, 144 у м. Тальне» код (ДК 021:2015) - 45310000-3 - електромонтажні роботи
Торги не відбулися
423 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 4 230.00 UAH
мін. крок: 1% або 4 230.00 UAH
Період оскарження:
09.07.2021 15:21 - 26.07.2021 00:00
Вимога
Без відповіді
Вимога щодо рішення Замовника
Номер:
e684680a1c9a443da138460ec5b00bd3
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-07-09-001866-b.a2
Назва:
Вимога щодо рішення Замовника
Вимога:
Шановний Замовнику, ми ТОВ «ЦЕНТР БЕЗПЕКИ «ТОПАЗ» не згідні з протокольним рішенням уповноваженої особи від 03.08.2021 № 1 щодо відхилення нас, як учасника даних торгів, з таких причин:
1. «Акт виконання робіт Військова частина не завірений печатью замовника».
На підтвердження виконання аналогічних договорів у тендерній пропозиції учасником було надано файл «06. Аналогічний військова частина», де міститься Акт приймання виконання будівельних робіт за 28 жовтня 2020 року № б/н. Даний Акт завірено належним чином командиром військової частини 2197 – печаткою та підписом. Тому дану причину відхилення вважаємо неправомірною та безпідставною.
Відповідно до п. 9 ст. 26 Закону України «Про публічні закупівлі»: учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Замовник розглядає подані тендерні пропозиції з урахуванням виправлення або невиправлення учасниками виявлених невідповідностей.
Виходячи із вищесказаного вимагаємо скасувати рішення Замовника та переглянути пропозицію ТОВ «ЦЕНТР БЕЗПЕКИ «ТОПАЗ» згідно чинного законодавства.
2. «В договірній ціні Аграрний ліцей відсутні підпис та печать замовника».
Відповідно до п. 9 ст. 26 Закону України «Про публічні закупівлі»: учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Замовник розглядає подані тендерні пропозиції з урахуванням виправлення або невиправлення учасниками виявлених невідповідностей.
Виходячи із вищесказаного вимагаємо скасувати рішення Замовника та переглянути пропозицію ТОВ «ЦЕНТР БЕЗПЕКИ «ТОПАЗ» згідно чинного законодавства.
3. «Проект договору не завірений на кожній сторінці»
Відповідно до п.п. 1.9. п. 1 Розділу 3 тендерної документації вимагалось: «Учасник надає у складі тендерної пропозиції проект договору, складений учасником у відповідності до додатку 1 цієї документації та заповнений учасником з урахуванням умов закупівлі (в тому числі з реквізитами сторін)». Замовнику, скажіть, будь ласка, яким пунктом тендерної документації Ви керувались у відхилені нас по цьому пункту? Адже умовами тендерної документації не передбачено завірення проекту договору на кожній сторінці.
Наголошуємо, що у розумінні статті 19 Конституції України з врахуванням рішення Конституційного Суду України № 7-рп/2009 від 16.04.2009 р. тендерний комітет/Уповноважена особа Замовника зобов'язана діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України. За власною ініціативою тендерний комітет/Уповноважена особа не може розширювати свої права, визначені Законом та Положенням про тендерний комітет, як наслідок ігнорувати очевидне невиконання вимог за тендерною документацією учасником процедури закупівлі. Тендерний комітет/Уповноважена особа здійснює розгляд пропозицій на дотримання вимог тендерної документації в межах поданих документів учасниками торгів та з урахуванням вимог законодавства України.
Варто зазначити, що оскільки сфера застосування законодавства з питань публічних закупівель носить імперативно-адміністративний характер, то для тлумачення понять, які не передбачені Законом України «Про публічні закупівлі», сторони можуть використати для формування своїх правових позицій норми однорідних правових норм та нормативно-правових актів. Так, статтями 72, 73, 77 Кодексу адміністративного судочинства України передбачено, що доказами в адміністративному судочинстві є будь-які дані, на підставі яких суд встановлює наявність або відсутність обставин (фактів), що обґрунтовують вимоги і заперечення учасників справи, та інші обставини, що мають значення для правильного вирішення справи. Належними є докази, які містять інформацію щодо предмету доказування. Сторони мають право обґрунтовувати належність конкретного доказу для підтвердження їхніх вимог або заперечень. Кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення.
Підсумовуючи все зазначене вище, тендерний комітет Замовника грубо порушив порядок розгляду тендерних пропозицій учасників закупівлі, а також наші права на об’єктивну та неупереджену оцінку.
Хочемо вам нагадати, що відповідно до аб. 5 ст. 16414 «Порушення законодавства про закупівлі: відхилення тендерних пропозицій на підставах, не передбачених законом або не у відповідності до вимог закону (безпідставне відхилення) тягнуть за собою накладення штрафу на службових (посадових), уповноважених осіб замовника від тисячі п’ятсот до трьох тисяч неоподатковуваних мінімумів доходів громадян. У разі не реагування або не внесення змін до тендерної документації ми змушені будемо звертатися до Антимопольного Комітету України.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
13.08.2021 14:38
Вимога
Відкликано скаржником
Вимога щодо змісту тендерної документації
Номер:
67d1939d66b748df82bbcc532697dc00
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-07-09-001866-b.a1
Назва:
Вимога щодо змісту тендерної документації
Вимога:
Детально ознайомившись з тендерною документацією було встановлено невідповідності:
1. Шановний Замовнику, Предметом Вашої закупівлі є монтаж систем автоматичної пожежної сигналізації. ЦЕ НЕ БУДІВНИЦТВО ! Ви Вамагаєте - Відповідно до ч. 3 п. 2.1 п. 2 Розділу 2 тендерної документації: «У складі виконавців робіт наявність двох особ з освітою радіоінженер».
Основний документом, який регулює надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення є ПОСТАНОВА КМУ від 23 листопада 2016 р. № 852 ЛІЦЕНЗІЙНІ УМОВИ провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення. ВІДПОВІДНО ДО П.14 ПОСТАНОВИ: Кадрові вимоги 14. Керівник робіт з монтажу, підтримання експлуатаційної придатності (технічного обслуговування) систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, устатковання для передачі тривожних сповіщень повинен мати: вищу освіту за однією із спеціальностей у галузях знань “Архітектура та будівництво”, “Цивільна безпека” (за спеціальностями “Цивільна безпека”, “Пожежна безпека”), “Автоматизація та приладобудування”, “Електроніка та телекомунікації”, “Електрична інженерія”; стаж роботи за цим видом робіт не менше трьох років або в органах та підрозділах цивільного захисту (за спеціальністю “Пожежна безпека”) не менше п’яти років. 15. Виконавці робіт з монтажу, підтримання експлуатаційної придатності (технічного обслуговування) систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, устатковання для передачі тривожних сповіщень повинні відповідати таким вимогам: електромонтер охоронно-пожежної сигналізації (електромонтер з ремонту та обслуговування електроустатковання, електромонтер з ремонту та обслуговування апаратури та пристроїв зв’язку, монтажник радіоелектронної апаратури та приладів) - не нижче 3-го розряду; налагоджувальник приладів, апаратури та систем автоматичного контролю, регулювання та керування (налагоджувальник контрольно-вимірювальних приладів та автоматики) - не нижче 4-го розряду. Кількість виконавців таких робіт повинна становити не менше двох осіб. БУЛЬ-ЛАСКА. ВНЕСІТЬ ЗМІНИ ДО ТД, ТА СФОРМУЛЮЙТЕ ЇЇ ВИМОГИ ВІДПОВІДНО ДО НОРМ ЧИННОГО ЗАКОНОДАВСТВА У СФЕРІ ПРОТИПОЖЕЖНИХ ПОСЛУГ. В ІНШОМУ ВИПАДКУ, МИ ЗМУШЕНІ БУДУМО ОСКАРЖУВАТИ ВИМОГИ ТД В АМКУ. ДЯКУЄМО
2. Відповідно до ч. 4 п. 2.1 п. 2 Розділу 2 ТД Вами було встановлено вимогу: «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних за предметом закупівлі договорів, учасник повинен підтвердити досвід повного виконання не менше ніж трьох аналогічних договорів, предметом якого є виконання Капітального ремонту системи пожежної сигналізації. Копії трьох виконаних договорів протягом 2018-2021 р….».
Вами було визначено предмет закупівлі – монтаж системи автоматичної пожежної сигналізації і встановлено КЕКВ - 2240 Оплата послуг (крім комунальних). Та додатково інформуємо, згідно з п.п. 1.1 п. 1 Розділу 1 тендерної документації Вами було надано визначення: «Аналогічний договір» – господарський договір, предметом якого є виконання робіт з монтажу автоматичної системи пожежної сигналізації». Скажіть, будь ласка, на якій підставі було встановлено вимогу щодо надання аналогічних договорів за предметом закупівлі Капітальний ремонт системи пожежної сигналізації? Адже, встановлення цієї вимоги суперечить умовам тендерної документації та предмету закупівлі.
Відповідно до п. 4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі»: тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.
Виходячи із вищесказаного, Вимагаємо внести зміни та привести у відповідність тендерну документацію до чинного законодавства.
Хочемо вам нагадати, що відповідно до аб. 1 ст. 16414 «Порушення законодавства про закупівлі: тендерна документація складена не у відповідності із вимогами закону тягне за собою накладення штрафу на службових (посадових), уповноважених осіб замовника у розмірі ста неоподатковуваних мінімумів доходів громадян». У разі не реагування або не внесення змін до тендерної документації ми змушені будемо звертатися до Антимопольного Комітету України.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
14.07.2021 17:29
Опис причини скасування:
Внесено зміни до ТД
Дата скасування:
14.07.2021 17:35