• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Контейнери пластикові для збору ТПВ

Торги відмінено

400 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 000.00 UAH
Період оскарження: 09.07.2021 15:12 - 21.07.2021 00:00
Скарга
Скасована

Щодо усунення Замовником дискримінаційних вимог в закупівлі

Номер: 546ca5a5a7d0402b90ba9f67e5c68957
Ідентифікатор запиту: UA-2021-07-09-004427-a.b1
Назва: Щодо усунення Замовником дискримінаційних вимог в закупівлі
Скарга:
Скарга щодо усунення Замовником (Комунальне підприємство «НАДІЯ» Фонтанської сільської ради Одеського району Одеської області) дискримінаційних вимог в закупівлі UA-2021-07-09-004427-a 09.07.2021р. Комунальне підприємство «НАДІЯ» Фонтанської сільської ради Одеського району Одеської області (надалі Замовник) оголошені відкриті торги відповідно до ЗУ «Про публічні закупівлі» (надалі – «Закон»), назва предмета закупівлі: Контейнери для збору сміття (ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» - 44610000-9 — Цистерни, резервуари, контейнери та посудини високого тиску). На веб-сайті уповноваженого державного органу з питань публічних закупівель такі торги отримали власний номер UA-2021-07-09-004427-a. ТОВ «ЕВРАЗ ГРУП» має намір взяти участь у вищезазначеній закупівлі та має змогу поставити якісний товар, який використовуватиметься протягом тривалого строку, згідно вказаного цільового призначення. Проте, уважно вивчивши умови закупівлі даного тендеру, було виявлено наявність дискримінаційних вимог у документації конкурсних торгів, які позбавляють права прийняти участь у процедурі закупівлі на рівних умовах. Виходячи зі змісту ст. 24 Закону Замовник має право з власної ініціативи або у разі усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку органу державного фінансового контролю відповідно до статті 8 цього Закону, або за результатами звернень, або на підставі рішення органу оскарження внести зміни до тендерної документації. У разі внесення змін до тендерної документації строк для подання тендерних пропозицій продовжується замовником в електронній системі закупівель таким чином, щоб з моменту внесення змін до тендерної документації до закінчення кінцевого строку подання тендерних пропозицій залишалося не менше семи днів. З метою недопущення порушення основоположних засад та принципів проведення публічних закупівель, потенційний Учасник вважає за необхідне повідомити про наступні невідповідності документації ст. 5, ч.4 ст. 22, ст. 23 Закону. 1. Замовник у Додатку № 3 до тендерної документації зазначив, що «Кришка обладнана ручками, для зручності відкривання з кожної сторони.» Дана умова є дискримінаційною та такою, що порушує норми ч. 5 та ч. 4 ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі». Пояснюємо це тим, що стандарт EN 840-2 (додається до Скарги) відповідно до якого виготовляється товар та на який Замовник посилається у Додатку № 3 до тендерної документації, не зазначає технічних особливостей щодо виготовлення ручок на кришці контейнера. Скаржник обмежений у праві взяти участь, адже має можливість запропонувати товар, який відрізняється від Технічного опису, пропонований нами контейнер має одну суцільно вбудовану ручку на кришці, яка забезпечує можливість зручного відкривання контейнера з кожної сторони та зручної гігієнічної обробки. Особливості виробництва зазначеної технічної характеристики щодо кожного контейнера виробники визначають самостійно. Тому виробництво контейнерів може здійснюватися як з використанням однієї суцільновбудованої ручки на кришці так і з використанням декількох окремих ручок. Додатково надаємо порівняльну таблицю із наглядним відображенням ручок на кришці контейнера. В даному випадку через наявність у тендерній документації дискримінаційних вимог, Скаржник та інші потенційні Учасники, позбавлені можливості прийняти участь у закупівлі та бути акцептованими. В будь-якому випадку подавши пропозицію із технічними характеристиками які не відповідають вимогам Замовника, остання буде відхилена як невідповідна. За таких умов, участь у Процедурі закупівлі зможуть взяти лише учасники, які запропонують продукцію конкретного виробника, що є дискримінаційним по відношенню до інших суб’єктів господарювання, у тому числі Скаржника. Аналогічна правова позиція викладена в Рішенні АМКУ № 8521-р/пк-пз від 20.04.2021, та від 06.10.2020 №18784 (додається до Скарги). Тому, просимо зобов’язати Замовника виключити дискримінаційні вимоги з тендерної документації в цій частині. 2. Замовник у Додатку № 3 до тендерної документації вимагає: «Якість Товару повинна відповідати: - до Товару повинні бути наданий актуальний сертифікат EN 840-1 (надати фото маркування на контейнері).;» Одночасно Замовником вимагається, що Ємність контейнерів повинна бути 1100 літрів, а габаритні розміри: мають відповідати стандарту EN 840-2. Зазначаємо, що Тендерна документація містить невідповідності. Жоден потенційний учасник не зможе надати сертифікат EN 840-1 на предмет даної закупівлі та одночасно відповідати вимогам Замовника в частині ємності та розмірів. Згідно EN 840-1 передбачені діапазони ємності від 55л до 410 л. Скаржник не має можливості надати сертифікат EN 840-1, через те, що предмет закупівлі не може бути сертифікований за стандартом EN 840-1, тому дана вимога є дискримінаційна до нього. Варто зазначити, що ч.6 ст.23 Закону передбачає, якщо учасник не має відповідних маркувань, протоколів випробувань чи сертифікатів і не має можливості отримати їх до закінчення кінцевого строку подання тендерних пропозицій із причин, від нього не залежних, він може подати технічний паспорт на підтвердження відповідності тим же об’єктивним критеріям. Скаржник також не має можливість надати технічний паспорт на підтвердження відповідності тим же об’єктивним критеріям, адже товар не може відповідати EN 840-1 за технічними властивостями. Додатково надаємо стандарт EN 840-1 та витяг п. 4 перекладу даного стандарту. Варто зазначити, що за технічними характеристиками предмет закупівлі повинен відповідати лише стандарту EN 840-2. Виробники контейнерів, які виготовляють свою продукцію відповідно до стандартів EN 840-2, виготовляють маркування на товарі, яке відповідає дійсному стандарту EN 840-2. Таким чином, Скаржник та інші потенційні учасники не можуть надати фото маркування на контейнері EN 840-1, адже предмет закупівлі виготовляється за стандартом EN 840-2. Тому, з метою допущення виключення даної дискримінаційної вимоги з тендерної документації, просимо виключити: - до Товару повинні бути наданий актуальний сертифікат EN 840-1 (надати фото маркування на контейнері). 3. Замовник у Додатку № 3 до тендерної документації вимагає: «Для підвищення довговічності контейнера товщина стінки не менше 6 мм.» Дана умова є дискримінаційною та такою, що порушує норми ч. 5 та ч. 4 ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі». Пояснюємо це тим, що стандарт EN 840-2 (додається до Скарги) відповідно до якого виготовляється товар та на який Замовник посилається у Додатку № 3 до тендерної документації, не зазначає технічних особливостей щодо товщини стінок. Скаржник обмежений у праві взяти участь, адже має можливість запропонувати товар, який відрізняється від Технічного опису, адже пропонований нами контейнер має товщину стінок 5,5 мм, що не суперечить показникам стійкості контейнерів. Особливості виробництва зазначеної кожного контейнера виробники визначають самостійно із врахуванням вимог стандартів. Через наявність у тендерній документації дискримінаційних вимог, Скаржник та інші потенційні Учасники, позбавлені можливості прийняти участь у закупівлі та бути акцептованими. В тендерній документації передбачена формальна можливість подання пропозицій на еквівалент, технічні характеристики еквіваленту не повинні бути гіршими. Однак Замовником не визначено поняття гіршого товару, тому за таких умов, подавши пропозицію із технічними характеристиками які не відповідають вимогам Замовника, остання буде відхилена як невідповідна. Участь у Процедурі закупівлі зможуть взяти лише учасники, які запропонують продукцію конкретного виробника, що є дискримінаційним по відношенню до інших суб’єктів господарювання, у тому числі Скаржника. Аналогічна правова позиція викладена в Рішенні АМКУ № 8521-р/пк-пз від 20.04.2021, та від 06.10.2020 №18784 (додається до Скарги). Тому, просимо зобов’язати Замовника виключити дискримінаційні вимоги з тендерної документації в цій частині. 4. Замовник у Додатку № 3 до тендерної документації вимагає: «Для додаткової жорсткості контейнера та підвищеної надійності при вивантаженні посадочні шипи якої ідуть на всю довжину бокової стінки (від ручки до ручки) та з обох сторін повинні мати упор.» Дана умова є дискримінаційною та такою, що порушує норми ч. 5 та ч. 4 ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі». Пояснюємо це тим, що стандарт EN 840-2 (додається до Скарги) відповідно до якого виготовляється товар та на який Замовник посилається у Додатку № 3 до тендерної документації, не зазначає технічних особливостей щодо наявності посадочних шипів на всю довжину бокової стінки (від ручки до ручки) з обох сторін обладнаних упором. Скаржник обмежений у праві взяти участь, адже не має можливість запропонувати товар, який відповідатиме усім технічним вимогам Замовника. Особливості виробництва зазначеної кожного контейнера виробники визначають самостійно із врахуванням вимог стандартів. Технічний опис складений з орієнтацією на конкретну конструкцію контейнера, а не на необхідне функціональне призначення. Через наявність у тендерній документації дискримінаційних вимог, Скаржник та інші потенційні Учасники, позбавлені можливості прийняти участь у закупівлі та бути акцептованими. В тендерній документації передбачена формальна можливість подання пропозицій на еквівалент, технічні характеристики еквіваленту не повинні бути гіршими. Однак Замовником не визначено поняття гіршого товару, тому за таких умов, подавши пропозицію із технічними характеристиками які не відповідають вимогам Замовника, остання буде відхилена як невідповідна. Участь у Процедурі закупівлі зможуть взяти лише учасники, які запропонують продукцію конкретного виробника, що є дискримінаційним по відношенню до інших суб’єктів господарювання, у тому числі Скаржника. Аналогічна правова позиція викладена в Рішенні АМКУ № 8521-р/пк-пз від 20.04.2021, та від 06.10.2020 №18784 (додається до Скарги). Тому, просимо зобов’язати Замовника виключити дискримінаційні вимоги з тендерної документації в цій частині. 5. Замовник у Додатку № 3 до тендерної документації вимагає: «Посиленої … та частково ситовидним контуром ребр.» Заперечуємо проти вимоги наявності ситовидного контуру ребер. Дана умова є дискримінаційною та такою, що порушує норми ч. 5 та ч. 4 ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі». Пояснюємо це тим, що стандарт EN 840-2 (додається до Скарги) відповідно до якого виготовляється товар та на який Замовник посилається у Додатку № 3 до тендерної документації, не зазначає технічних особливостей щодо наявності ситовидного контуру ребер на контейнері. Скаржник обмежений у праві взяти участь, адже не має можливість запропонувати товар, який відповідатиме усім технічним вимогам Замовника. Особливості виробництва зазначеної кожного контейнера виробники визначають самостійно із врахуванням вимог стандартів. Технічний опис складений з орієнтацією на конкретну конструкцію контейнера, а не на необхідне функціональне призначення. Через наявність у тендерній документації дискримінаційних вимог, Скаржник та інші потенційні Учасники, позбавлені можливості прийняти участь у закупівлі та бути акцептованими. В тендерній документації передбачена формальна можливість подання пропозицій на еквівалент, технічні характеристики еквіваленту не повинні бути гіршими. Однак Замовником не визначено поняття гіршого товару, тому за таких умов, подавши пропозицію із технічними характеристиками які не відповідають вимогам Замовника, остання буде відхилена як невідповідна. Участь у Процедурі закупівлі зможуть взяти лише учасники, які запропонують продукцію конкретного виробника, що є дискримінаційним по відношенню до інших суб’єктів господарювання, у тому числі Скаржника. Аналогічна правова позиція викладена в Рішенні АМКУ № 8521-р/пк-пз від 20.04.2021, та від 06.10.2020 №18784 (додається до Скарги). Тому, просимо зобов’язати Замовника виключити дискримінаційні вимоги з тендерної документації в цій частині. Опираючись на вищезазначене, ми позбавлені можливості прийняти участь у закупівлі оскільки, в порушення вимог Закону щодо недискримінації учасників закупівель, Замовник встановив умови, які дискримінують учасників торгів та унеможливлюють конкурентну участь інших виробників, які могли б запропонувати аналогічні найменування товару, що є предметом закупівлі. Отже, на підставі наведених фактів про порушення законодавства у сфері публічних закупівель та ст. 5, 22, 23 Закону України «Про публічні закупівлі» Просимо: 1. Зобов’язати Замовника видалити текст «Кришка обладнана ручками, для зручності відкривання з кожної сторони.» на підставі пункту 1 даної скарги. 2.Зобов’язати видалити текст «Якість Товару повинна відповідати: - до Товару повинні бути наданий актуальний сертифікат EN 840-1 (надати фото маркування на контейнері).;» на підставі пункту 2 даної скарги. 3.Зобов’язати видалити текст «Для підвищення довговічності контейнера товщина стінки не менше 6 мм.» на підставі пункту 3 поданої скарги. 4.Зобов’язати видалити текст «Для додаткової жорсткості контейнера та підвищеної надійності при вивантаженні посадочні шипи якої ідуть на всю довжину бокової стінки (від ручки до ручки) та з обох сторін повинні мати упор.» на підставі пункту 4 даної скарги. 5.Зобов’язати Замовника видалити текст «та частково ситовидним контуром ребр.» на підставі пункту 5 даної скарги. Додатки: 1.Переклад стандарту EN 840-2. 2.Порівняльна таблиця. 3.Стандарт EN 840-1. 4.Витяг з перекладу EN 840-1. 5.Рішення АМКУ № 8521-р/пк-пз від 20.04.2021 6.Рішення АМКУ від 23.12.2019 №19195. 7.Рішення АМКУ від 06.10.2020 №18784.
Пов'язані документи: Учасник
Причина: Період оскарження закінчився
Дата скасування: 21.07.2021 00:00
Автор: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕВРАЗ ГРУП", Шатрова Людмила 380442001040 evrazgrup@gmail.com http://evrazgroup.com.ua/