-
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
-
Безлотова
-
КЕП
Верстати металообробні пневматичні
код ДК 021:2015 42630000-1 «Металообробні верстати» (верстати металообробні пневматичні
Торги відмінено
11 172 000.00
UAH без ПДВ
мін. крок: 1% або 111 720.00 UAH
мін. крок: 1% або 111 720.00 UAH
Період оскарження:
09.07.2021 14:50 - 21.08.2021 00:00
Вимога
Залишено без розгляду
щодо видалення дискримінаційних вимог та розширення кола учасників
Номер:
f5af1d010bd74072a1011e8960d24d7c
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-07-09-007299-c.b2
Назва:
щодо видалення дискримінаційних вимог та розширення кола учасників
Вимога:
Відповідно до вимог пункту №3 та №4 таблиці 1 додатку №5 «Технічна специфікація до предмета закупівлі «Верстати металообробні пневматичні» 00.ЕР.ТСдоПЗ(т).60-21(ред.3) Замовник обмежив гранично допустиму масу та габарити кожного з трьох типів верстатів, що можуть бути запропоновані Замовнику учасниками торгів.
Замовник відхилив вимогу UA-2021-07-09-007299-c.c1 щодо зміни масо-габаритних параметрів від потенційного учасника з посиланням на статтю 23 Закону України «Про публічні закупівлі» та аргументував свою позицію виробничою необхідністю «станки пневматичні повинні бути мобільними для можливості виконання ремонтних робіт силами ОДНОГО ПРАЦІВНИКА.».
Однак відповідно до частини другої пункту 3 статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник має право вказувати характеристики товарів лише з посиланням на існуючі міжнародні, європейські стандарти, інші спільні технічні європейські норми, інші технічні еталонні системи, визнані європейськими органами зі стандартизації або національними стандартами, нормами та правилами.
Щодо маси: відповідно до вимог підпункту 2 пункту 14 Правил охорони праці під час вантажно-розвантажувальних робіт затверджених наказом Міністерства енергетики та вугільної промисловості України № 21 від 19.01.2015р.: «Підйом вантажу масою більше 50 кг необхідно виконувати не менше ніж двома працівниками», тобто один працівник може піднімати вантаж до 50 кг.
Таким чином, діючи вимоги щодо гранично допустимих мас та габаритів верстатів дискримінують інших виробників та необґрунтовано звужують коло потенційних учасників.
Враховуючи вищевказане просимо внести зміни в пункт 3 таблиці 1 додатку №5 «Технічна специфікація до предмета закупівлі «Верстати металообробні пневматичні» 00.ЕР.ТСдоПЗ(т).60-21(ред.3), а саме:
Гранично допустима маса (не більше), кг:
- верстат пневматичний Protem US 25 або еквівалент – 9 кг.
- верстат пневматичний Protem US 40 або еквівалент – 21 кг.
- верстат пневматичний Protem TTLW-323 або еквівалент – 36 кг.
Щодо габаритів: доступ до деяких трубопроводів, які знаходяться в гермооблонці реакторного відділення енергоблоків ЗАЕС, можливий лише через лаз люки, тому габаритні розміри верстатів обмежені розмірами цих лаз люків.
Також необхідно враховувати те, що верстати є ручними, компенсація впливу крутного моменту здійснюється за рахунок довжини ручки верстата. Чим більше розмір поверхні що обробляється, тим більше крутний момент, тобто працівнику легше буде утримувати верстат при більшому розміри ручки.
Враховуючи вищевказане просимо внести зміни в пункт №4 таблиці 1 додатку №5 «Технічна специфікація до предмета закупівлі «Верстати металообробні пневматичні» 00.ЕР.ТСдоПЗ(т).60-21(ред.3), а саме:
Габаритні розміри (не більше), мм :
- верстат пневматичний Protem US 25 або еквівалент: довжина ( l ) – 450 мм, висота (h) – 420 мм.
- верстат пневматичний Protem US 40 або еквівалент: довжина ( l ) – 530 мм, висота (h) – 660 мм.
Також прошу звернути увагу на (значно важливіший за масогабаритні значення) параметр – ПОТУЖНІСТЬ.
Більша потужність забезпечує якісну поверхню, тому що запас потужності гарантує постійну швидкість обертання ріжучого інструменту, яка не залежить від розміру труби, що обробляється, та подачі. Наприклад при недостатній потужності, збільшення подачі при умові обробки труби з великою товщиною стінки, може привести до повної зупинки верстату і відповідно пошкодження поверхні труб
Більша потужність дозволяє задавати більше значення подачі ріжучого інструменту, що значно скорочує час обробки поверхонь
Враховуючи вищевказане просимо внести зміни в пункт 1.2 таблиці 1 додатку №5 «Технічна специфікація до предмета закупівлі «Верстати металообробні пневматичні» 00.ЕР.ТСдоПЗ(т).60-21(ред.3), а саме:
Потужність (не менше), Вт:
- верстат пневматичний Protem US 25 або еквівалент – 900 Вт.
- верстат пневматичний Protem US 40 або еквівалент – 1300 Вт.
- верстат пневматичний Protem TTLW-323 або еквівалент – 2700 Вт.
Вказані зміни значно розширять коло потенційних учасників, які зможуть запропонувати продукцію різних виробників, яка буде відповідати вимогам тендерної документації.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
13.08.2021 14:48
Вирішення:
У складі наданої вимоги Учасником стверджується, що (мовою оригіналу) «відповідно до частини другої пункту 3 статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник має право вказувати характеристики товарів лише з посиланням на існуючі міжнародні, європейські стандарти, інші спільні технічні європейські норми, інші технічні еталонні системи, визнані європейськими органами зі стандартизації або національними стандартами, нормами та правилами.»
Однак, Учасником зроблено посилання лише на частину вищезазначеної статті Закону. У повному вигляді ця стаття звучить так: «У разі якщо вичерпний опис характеристик скласти неможливо, технічні специфікації можуть містити посилання на стандартні характеристики, технічні регламенти та умови, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язані з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними, європейськими стандартами, іншими спільними технічними європейськими нормами, іншими технічними еталонними системами, визнаними європейськими органами зі стандартизації або національними стандартами, нормами та правилами. До кожного посилання повинен додаватися вираз "або еквівалент".
Приймаючи до уваги той факт, що у складі технічної специфікації Замовником надано вичерпний опис характеристик продукції, що закуповується – необхідність у посиланнях на стандарти, норми та правила замість опису продукції – відсутня.
Отже, Учасник шляхом використання лише частини пункту 3 статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі» навмисне вводить в оману Замовника та інших потенційних Учасників процедури закупівлі. Таким чином, усі подальші вимоги, викладені Учасником у своєму зверненні, втрачають свої підстави та обґрунтування через помилковість первісного посилання.
Тим не менше, Правила охорони праці під час вантажно-розвантажувальних робіт затверджені наказом Міністерства енергетики та вугільної промисловості України № 21 від 19.01.2015р., на який посилається Учасник, (згідно з п. 1 статті 1 зазначених Правил) поширюються на всіх суб’єктів господарювання незалежно від форм власності та організаційно-правової форми, які в процесі своєї діяльності виконують вантажно-розвантажувальні роботи, навантаження (розвантаження) або вивантаження (далі - вантажно-розвантажувальні роботи). Зважаючи на той факт, що предмет закупівлі призначений для виконання певних виробничих функцій та маніпуляцій, застосовувати до виробничого мобільного обладнання вимоги як до вантажу, який необхідно лише перекладати з місця на місце, як мінімум некоректно. Крім того, стаття 14 Правил охорони праці називається «Вимоги безпеки при виконанні вантажно-розвантажувальних робіт немеханізованим способом». Пункт 2 вказаної статті регламентує разові навантаження на працівника під час переміщення вантажу, а не постійне утримання вказаної ваги.
Щодо габаритних розмірів – вимога Учасника про збільшення значень габаритних параметрів верстатів для компенсації впливу крутного моменту суперечить вимозі Учасника про необхідність значного збільшення значень потужності обладнання, оскільки неодмінно призведе до ще більшого впливу крутного моменту.
Щодо потужності - згідно з розділом 1 «Технічної специфікації до предмета закупівлі 00.ЕР.ТСдоПЗ(т).60-21(ред.3)» (додаток 5 до ТД) вже вказано показники потужності з приміткою «не менше». Подання Учасником пропозиції з потужністю обладнання більшою за вказану не буде вважатись помилкою та буде враховуватись такою, що відповідає зазначеній вимозі тендерної документації». Таким чином, у внесенні змін до тендерної документації щодо збільшення потужності обладнання, немає сенсу. Звертаю увагу на те, що саме ця вимога Учасника й є насправді дискримінаційною, оскільки необґрунтовано звужує коло потенційних учасників.
Крім того повідомляю, що згідно з п. 22 статті 1 Закону України «Про публічні за-купівлі» предмет закупівлі визначається Замовником.
Також, згідно з п. 4 статті 23 «Технічні специфікації не повинні містити посилання на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва. У разі, якщо таке посилання є необхідним, воно повинно містити вираз "або еквівалент". Таким чином, За-мовником визначено предмет закупівлі з дотриманням вимог Закону та зроблено позначку "або еквівалент" щодо замовленої продукції.
Отже, Замовником не порушено жодних вимог Закону України «Про публічні за-купівлі». А факт безпідставного нав’язування Учасником Замовнику будь-яких параметрів та характеристик предмету закупівлі, які не відповідають виробничій необхідності, є неприпустимим.
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
25.08.2021 00:03
Вимога
Залишено без розгляду
Маса, габаритні розміри
Номер:
5c34e4e84fe9423cb4fdcd6d5c0d3698
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-07-09-007299-c.c1
Назва:
Маса, габаритні розміри
Вимога:
Тендер складений під верстати Protem. Проте вказано, що розглядаються аналоги.
По технічним параметрам питань не виникає.
Але є такі параметри як габарити та маса. В аналогів не може бути таких самих показників по масо-габаритним параметрам. Ці параметри можуть бути як більше, за тих, що вказані, так і меньше.
Вимагаємо видалити з технічних характеристик на апарати такі поняття як маса та габаритні розміри.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
12.07.2021 13:03
Вирішення:
Шановний Учаснику, за результатами розгляду Вашої вимоги повідомляємо наступне. Відповідно до статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі» технічна специфікація ТД повинна містити опис усіх необхідних характеристик товару, що закуповується, у тому числі його технічні, функціональні та якісні характеристики, в тому числі з урахуванням потреб замовника. Виключення з умов тендерної документації вимог щодо масо-габаритних параметрів не можливе, оскільки обладнання, що закуповується, призначено для використання у стисненому просторі, де щільно розташовані елементи трубопроводів – з необхідністю проведення фізичних робіт безпосередньо на обладнанні (без можливості здійснення демонтажу та переміщення до майстерні). З означених причин станки пневматичні повинні бути мобільними для можливості виконання ремонтних робіт силами одного працівника. Крім того, звертаю увагу на те, що згідно з умовами технічної специфікації (додаток 5 до ТД) габаритні розміри та гранично допустима маса вказані з приміткою «не більше». Параметри, що перебільшують вказані характеристики, матимуть критичні наслідки для можливості застосування обладнання під час проведення робіт, для яких це устаткування призначене.
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
25.08.2021 00:03