• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Послуги з регенерації картриджів (Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області)

Завершена

10 000.00 UAH без ПДВ
мін. крок: 2% або 200.00 UAH
Період оскарження: 09.07.2021 14:38 - 15.07.2021 09:15
Вимога
Залишено без розгляду

Вимога

Номер: 37ee6cdbcbd44e26ac29bab0a2ea053f
Ідентифікатор запиту: UA-2021-07-09-003938-a.b2
Назва: Вимога
Вимога:
Шановний Замовнику, після ознайомлення з протоколом №56 від 21 липня 2021р. про прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю з фізичною особою-підприємцем Панчуком Сергієм Миколайовичем, звертаємо Вашу увагу на те, що у складі своєї пропозиції ФОП Панчуком С.М. не був наданий лист - згода на обробку персональних даних, згідно зразку у Додатку №4. Беручи до уваги, що ніхто не має права обробляти персональні дані особи без отримання згоди від особи та враховуючи викладене, просимо скасувати рішення про визначення переможцем закупівлі ФОП Панчука Сергія Миколайовича.
Пов'язані документи: Учасник
Вимога
Вирішена

Територіальність

Номер: 9a129f3e14b9417ea4fce79b1a951286
Ідентифікатор запиту: UA-2021-07-09-003938-a.b1
Назва: Територіальність
Вимога:
Відповідно до частини першої статті 23 Закону України "Про публічні закупівлі" (далі - Закон) звертаємо Вашу увагу про внесення змін та усунення дискримінаційних умов, які містяться у тендерній документації. Тендерна документація замовника містить вимогу, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, що суперечить частині четвертій статті 22 Закону. Дискримінаційні умови встановлені замовником у технічній специфікації, яка є складовою частиною тендерної документації, та полягають у наступному: територіальна обмеженість місця знаходження сервісного центру. Вважаємо, що виклавши тендерну документацію у існуючій редакції, Замовник мав на меті послабити конкуренцію серед потенційних учасників процедури закупівлі, заклав вказані дискримінаційні умови за попередньою домовленістю з конкретними учасниками, що містить ознаки корупційних проявів та зловживань. Зважаючи на вищевикладене, просимо замовника внести зміни до тендерної документації та усунути дискримінаційні умови для проведення закупівлі з дотриманням вимог статті 3 Закону. Просимо видалити строку про територіальність з тендерної документації. Керуючись законом України про Публічні закупівлі, статтею 5, підпунктом 1.1 (добросовісна конкуренція серед учасників;), 1.2 ( максимальна економія, ефективність та пропорційність;), 1.3 (відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;), 1.4 (недискримінація учасників та рівне ставлення до них;), 1.5 (об'єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі;) , 1.6 (запобігання корупційним діям і зловживанням) та статтею 5 підпунктом 2 (Учасники (резиденти та нерезиденти) всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель/спрощених закупівлях на рівних умовах.), статтею 5 підпунктом 3 (Замовники забезпечують вільний доступ усіх учасників до інформації про закупівлю, передбаченої цим Законом.) , статтею 5 підпунктом 4 (Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.). Вимога щодо місця розташування є дискримінаційною по відношенню до учасників процедури закупівлі, які можуть виконати умови, але не розташовуються на вказаній території, але мають матеріально технічну базу та за власні кошти та власними силами зобов'язовуються доставити картриджі для забезпечення надання послуг, що є предметом закупівлі до місця вказаного Замовником. Закон України «Про публічні закупівлі» не передбачає місця розташування на території Замовника. А також керуючись практикою Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду справ у сфері закупівель, а також листів Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства від 07.02.2017 № 3302-06/3812-06 “Щодо розробки тендерної документації” та від 16.11.2017 № 3304-06/41825-06 “Щодо надання узагальнених рекомендацій для складання тендерної документації”. А також керуючись законом України Про засади запобігання та протидії дискримінації в Україні визначено, що дискримінація - ситуація, за якої особа та/або група осіб за їх ознаками раси, кольору шкіри, політичних, релігійних та інших переконань, статі, віку, інвалідності, етнічного та соціального походження, громадянства, сімейного та майнового стану, місця проживання, мовними або іншими ознаками, які були, є та можуть бути дійсними або припущеними (далі - певні ознаки), зазнає обмеження у визнанні, реалізації або користуванні правами і свободами в будь-якій формі, встановленій цим Законом, крім випадків, коли таке обмеження має правомірну, об’єктивно обґрунтовану мету, способи досягнення якої є належними та необхідними; А також керуючись законом України Про засади запобігання та протидії дискримінації в Україні Стаття 6 - Державна політика щодо запобігання та протидії дискримінації спрямована на: недопущення дискримінації; Просимо внести зміни в умови закупівлі та вилучити вимогу котра дискримінує нас як потенційного учасника.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: На Ваше звернення до проведення спрощеної закупівлі через систему електронних закупівель були внесенні корективи
Статус вимоги: Задоволено